Frig in masina, echipare: clima. Nu naga caldura
![]() ![]() ![]() |
Frig in masina, echipare: clima. Nu naga caldura
aduasarchaeus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Web Developer Group: Members Posts: 103 Joined: 25 June 08 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
|
|||
andreis |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.689 Joined: 30 June 06 From: B u c u r e s t i ![]() |
Poate ca e o problema cu freonul din instalatia de AC a masinii.
|
--------------------
ex Renault
Megane
2.2 1,6 16v
|
|
aduasarchaeus |
![]()
Post
#3
|
![]() Web Developer Group: Members Posts: 103 Joined: 25 June 08 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Din cate stiu freonul .... nu prea are treaba cu incalzirea, ci numai cu racirea....
Incalzirea se realizeaza cu ajutorul lichidului de racire a motorului (si rezistente suplimetare).... Ms! |
--------------------
Renault
Megane II
2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
|
|
cata70 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
Asa ceva(lipsa caldurii) se intampla in modul ''AUTO'' ?
This post has been edited by cata70: 8 Oct 2008, 19:25 |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
mars |
![]()
Post
#5
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Freonul are treaba numai cu frigul. Caldura e pe antigel. Mdeci... incearca sa dai la 26-27 de grade si apoi sa setezi manual ventilatorul la jumatate. Fara sa apesi pe AUTO. Daca nici asa nu baga dupa 10-15 minute, inseamna ca ceva e stricat si nu mai deschide o valva care sa dea drumul antigelului cald in aeroterma.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
19vik |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Caloriferul nu are nici-o valva, nu e ca la vechile Dacii, antigelul circula tot timpul prin el. Temperatura este asigurata printr-o clapeta de mixaj aer rece (preluat de afara si trecut prin vaporizator - poate fi racit sau nu, dupa cum compresorul de AC e cuplat sau nu) si aer cald (aer de afara trecut prin calorifer).
Verifica in primul rand daca mai ai antigel in vasul de expansiune si sa fie peste minim. Daca vasul e gol, sau aproape gol, trebuie aerisit circuitul. La Megane, supapa de aerisire e pe carcasa termostatului, intre motor si baterie, cam la nivelul planului dintre blocul motor si chiulasa, o valva cu un capacel negru de plastic, identic cu cele de la roti. Daca vasul de expansiune prezinta depuneri consistente de rugina, s-ar putea sa fie infundat caloriferul. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
aduasarchaeus |
![]()
Post
#7
|
![]() Web Developer Group: Members Posts: 103 Joined: 25 June 08 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
@ cata - se intampla si in modul auto .. si in mod manual
@mars - am setat si la sfert si la jumate si dezaburire si cum vrei tu (dupa cum am spus in primul post chestia asta nu prea tine avnad in vedere ca nici dupa 100 km nu baga pic de caldura )... @vik19 - nu am pb cu lichidul... nu are nivel mic sau altceva Stii cumva unde e clapa care lasa sa intre in aeratoare fie aer cald fie aer rece? Cred ca e chestia aia blocata Ms! |
--------------------
Renault
Megane II
2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
|
|
Danezu |
![]()
Post
#8
|
![]() un fost proprietar de megan..... Group: Members Posts: 914 Joined: 3 January 06 From: Bucuresti ![]() |
Iti spun eu ce problema ai,este o piesa ca un radiator care da pe cald electornic,eu am schimbat-o la un clio2 acum 3 ani din acelasi motiv.Era un topic pe la clio2 facut de mine....
Mergi la service,verifica piesa si o schimbi,era in jur de 512 ron atunci. Bafta! |
--------------------
Saab 9-3
2.2 TiD
Vector
|
|
19vik |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Danezu: din ce inteleg eu din topicul tau, tu ai schimbat grupul de rezistente inseriate cu motorasul aerotermei, care ii asigura viteze diferite de rotatie (sunt incastrate intr-un radiator pentru ca trebuie racite), dar @aduasarchaeus zice ca aeroterma ii merge normal.
aduasarchaeus: ti-am raspuns in topicul tau din sectiunea Scenic. This post has been edited by 19vik: 10 Oct 2008, 15:36 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
aduasarchaeus |
![]()
Post
#10
|
![]() Web Developer Group: Members Posts: 103 Joined: 25 June 08 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Multumesc mult 19vik pentru ajutor!
Sa speram ca se poate rezolva.... Ms admin... topicul se poate muta din sectiunea Megane!!! |
--------------------
Renault
Megane II
2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
La modele cu clima automata clapeta de la calorifer este actionata de un servomotoras, care este comandat de panoul din fata.
Trebuie sa desfaci partea din fata (acolo unde este panoul de comanda) si sa vezi care e buba, adica: - posbil contact imperfect - cea mai buna varianta - motoras servo blocat/intepenit - o varianta buna - motoras servo ars - o varianta mai putin buna - panou comanda bulit - varianta proasta rau Verificarea se face cu ajutorul uni aparat de masura |
--------------------
Toyota
AURIS
- IF-94-URS
Touring Sport 2015
|
|
aduasarchaeus |
![]()
Post
#12
|
![]() Web Developer Group: Members Posts: 103 Joined: 25 June 08 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Inca nu am avut timp sa ma uit pe la ea... Momentan as vrea sa scot compartimentul din fata schimbatorului si astfel cred ca voi avea acces undeva sub bord....
Nu stiu care e panoul din fata de care spui tu... Mersi pt informatii... Momentan m-am intors la megane... |
--------------------
Renault
Megane II
2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
|
|
19vik |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Panoul cu comenzile climatizarii.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
tuner |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.556 Joined: 27 September 05 From: BrAsOv ![]() |
un alt utilizator a avut o problema asemanatoare
salut. eu am avut aceasta problema : piesa respectiva se numeste "modul climatizare" si m-a costat 142 euro+tva+manopera => 180 euro,la euro-motor brasov. si eu am cautat-o pe la dezmembrari, si nu am gasit-o. de schimbat nu e greu..daca o gasesti in alta parte. (recitind posturile) CRED CA NU ARE NICI O LEGATURA CU PROBLEMA TA:( This post has been edited by tuner: 16 Oct 2008, 15:05 |
--------------------
am avut o dacie
131o L
mandru posesor de SCENIC 2001 :) acum și Zoe Am un RENO si asta imi ocupaaa tot timpul!!!
|
|
veiszroli |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 March 09 ![]() |
am patit si eu treaba cu caldura am umblat toata iarna aproape fara caldura si acuma am rezolvat treaba an 5 minute era filtru de polen anbacsit lam schimbat acuma baga de nu mai poti sta an masina
|
--------------------
mitsubishi
fto
- n 340 ekr
1997
|
|
claudiu RAKA |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 9 October 11 ![]() |
Salutare, băieți. De azi, dimineața, nici mie nu-mi merge caldura, în mașină (megane 2 1.9 ,2005). Faza e, ca ieri a trebuit să schimb, alternatorul . Așa că, acum a trebuit să introduc codul la cd-player, să resetetez, geamurile. ..oare să fi afectat, deconectarea, bateriei , și clima. Atașez, o poză, cu temperatura indicată în bord. Este OK, s-au trebuie să fie mai ridicată.
Attached thumbnail(s) 20161006_071834.jpg ( Size: 840.03k ) Number of downloads: 230 |
--------------------
renault
MEGANE 2
- SB-78-CSN
2005 1.9 dti 131hp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 11:30 |