Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Laguna 1.9 2003. Taiat accelaratia, ulei, fum

pmc_ok
post 6 Oct 2016, 19:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 May 12




Vă salut. Pe dn1+autostrada dupa vreo 200km, mi s-a taiat acceleratia, nu am mai apasat-o, am tras pe dreapta, oprit motoru ca nu se oprise in mers, doar se taiase acceleratia. Iesea fum de sub capota, am ridicat-o si era plin de ulei, a curs o gramada si sub ea, fumu a tinut 5-10 minute. Am adus-o pe platforma. Ieri s-a uitat un mecanic, va atasez mai jos pozele daunelor produse, un furtun smuls si unul topit, v-as ruga sa imi spuneti cum se numesc cele doua furtune, cat ar costa, daca se pot lua piesele si de la dezmembrari, si orice alt sfat in contextu dat. I-am dat de 2 ori cate 2 secunde la automat, mecanicu a zis ca invarte motoru, nu e calat (doar pe baza sunetului), era un sunet nespecific, șuierat. Afisaju din bord de ulei arata ca nu are ulei deloc, licarea indicatoru, in bord arata doar SERV in plus. Cel mai probabil cauza e ca am avut radiatoru fisurat si vasu aferent era gol, am avut noroc ca nu s-a calat motoru (sper). Multumesc.

PS. Aveam si joja rupta (de asta nu a facut mai multe verificari), eventual daca are cineva aici joja de vanzare + piesele bulite, sa lase un nr de telefon, Bucuresti si imprejurimi.

20161006_070214.jpg

20161006_070257.jpg

20161003_165946.jpg

This post has been edited by pmc_ok: 7 Oct 2016, 06:08


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 6 Oct 2016, 20:23
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.382
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(pmc_ok @ 6 Oct 2016, 20:41)
VCel mai probabil cauza e ca am avut radiatoru fisurat si vasu aferent era gol, am avut noroc ca nu s-a calat motoru (sper).

PS. Aveam si joja rupta (de asta nu a facut mai multe verificari), eventual daca are cineva aici joja de vanzare + piesele bulite, sa lase un nr de telefon.

*



Eu zic ca cel mai probabil ti-a luat-o turbo pe ulei ... rau ... si nu cred sa fie asa de simplu cum crezi tu ... sper sa ma insel .. dar nu stiu daca s-au smuls furtunele cat mai ai tu din motorul ala ..

This post has been edited by cj98czh: 6 Oct 2016, 20:24


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 6 Oct 2016, 21:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(cj98czh @ 6 Oct 2016, 20:23)
Eu zic ca cel mai probabil ti-a luat-o turbo pe ulei ... rau ...

pai si cum a mai oprit-o?! Nu-i facea autoaprindere?! El zice ca i-a taiat acceleratia nu ca i se tura din ce in ce mai tare. Eu cred ca a avut epuratorul infundat in asa hal ("smoala" sau alte cauze) si a facut presiune prea mare in motor (poate nu statea nici prea bine cu compresia, cine stie) si i-a bubuit cel mai slab punct dupa ce presiunea acumulata a iesit intr-un final. Zic...pe baza celor spuse de el.


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pmc_ok
post 7 Oct 2016, 02:27
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 May 12




Mersi de raspunsuri. S-a taiat acceleratia, am apasat pe ea si nu accelera, era in incetinire masina.

Mai mult decat simptomele si efectele din primul post nu stiu daca as putea sa va zic altceva, dar as putea incerca sa verific orice mă indrumați. Nu ma pricep la compresie deloc, dar daca are importanta eram foarte multumit de masina in ansamblu, mai ales la cat am neglijat-o, nu manca ulei deloc, consum 5.0 litri pe autostrada cu 130, 162.000 km reali.

Cred ca cel mai usor e sa aflu numele pieselor bulite vizibil, furtunele, sa le inlocuiesc, pun ulei si va zic ce reacție are.

This post has been edited by pmc_ok: 7 Oct 2016, 06:04


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 7 Oct 2016, 07:24
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




din ce vad acolo e stricat furtunul de la epurator (topit); Nu iti recomand sa iei sh deoarece deobicei sunt scoapte, dar il poti inlocui cu un furtun de silicon la care atasezi cele 2 mufe- cea de pe epurator si cea de pe tubul de aer; Da jos si epuratorul de ulei si curata-l ( sau schimba-l cu unul nou);
al doilea furtun de la epurator catre motor e numai sarit din cauza presiunii;
Da jos tubulatura de aer si poate chiar si intercooler-ul si le spala;
Daca ai pierdut uleiul, mai bine cumperi un ulei mineral cu care sa pornesti motorul, sa il lasi sa functioneze vreo 15-20 min si apoi sa il dai afara si sa pui ulei bun;


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 7 Oct 2016, 07:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




Pe sistemul "daca tot...", desfa si furtunul de aer de la turbina si verifica jocul axial si radial al axului, cu degetul. Vezi ce-ti spune


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Oct 2016, 07:36
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.382
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pai nu cred ca mai are ce sa ii spuna .. decat ca este plina de ulei ...

Pentru ceilalti ... cand crapa o turbina ... nu este obligatoriu sa o ia pe ulei la propriu ... adica sa se tureze .. se intampla si ce a patit colegul.

Eu zic sa se uite niste mecanici priceputi la ce este acolo ... si dupa aia pus un verdict si vazut ce este de facut.

This post has been edited by cj98czh: 7 Oct 2016, 07:37


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 7 Oct 2016, 07:42
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Dupa poza acolo s-au degajat niste temperaturi ridicate.....si lipsa uleiului/antigel indica spre motor MORT.
Acceleratia este inhibata de calculator cand temperatura motorului atinge pragul de distrugere....adica nu vezi semnul STOP il opresc eu in locul tau!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 14:47
Dacia