Captur Zen 2016 0.9TCe, Renault
![]() ![]() |
Captur Zen 2016 0.9TCe, Renault
koldun |
![]()
Post
#301
|
||
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|||
koldun |
![]()
Post
#302
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
După temperaturile în continua creștere, alaltăieri s-a cam topit zăpada și ieri noapte a înghețat bocnă drumul la vale spre Moieciu. Cam 80% a fost polei dar cu grijă și numai în V2 sau v1 am ajuns fără probleme jos la asfalt. Nevaxta a tăcut pe tot timpul coborârii... 🤷🏻♂️
Am dat jos lanțurile apoi am purces spre casă unde am dat de soare și peste 10°C. Una peste alta, mașina s-a comportat foarte bine, bateria pare că e încă ok (a pornit în fiecare dimineață la prima apăsare de buton) și am ajuns sănătoși acasă. IMG_20210123_112334.jpg ( Size: 675.93k ) Number of downloads: 909 |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
koldun |
![]()
Post
#303
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
Cam 4 ani jumătate au trecut de când am mașina așa că azi i-am schimbat bateria. 510 lei.
IMG_20210504_121016.jpg ( Size: 591.92k ) Number of downloads: 849 IMG_20210504_121504.jpg ( Size: 569.96k ) Number of downloads: 858 |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#304
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu si start stop? Sau abteria e AGM?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DFA |
![]()
Post
#305
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(koldun @ 4 May 2021, 16:05) S-a schimbat din EFB în AGM în cunoștiință de cauză sau din întâmplare? De ce întreb? Pentru că regimul de funcționare ale bateriilor EFB nu este similar cu a celor AGM - adică nu sunt neapărat compatibile, mai ales când sistemul ESM și BSM de pe mașină nu știe că acum bateria "e altfel" de cum se așteaptă el. Dacă mașina a fost programată și știe că acum merge cu AGM poți ignora ceea ce urmează. AGM-urile au multe avantaje față de EFB dar au și dezavantaje: 1. energie specifică mică (adică au capacitate mai mare, dar nu o pot furniza așa repede); 2. își pierd capacitatea în timp orice ai face; 3. sunt sensibile la supraîncărcare; Punctul 3 e cel mai dureros, pentru că el nu prea există la EFB-uri, prin urmare un AGM pus în locul unui EFB cu un BSM care nu știe să gestioneze un AGM o va "prăji" și astfel viața AGM-ului va fi scurtată și te vei întoarce rapid la un EFB... Nu mai spun că vei avea probleme cu Start&Stop, cu pornirea motorului, cu becuri arse de aiurea, etc. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#306
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
varta zice ca poti face upgrade de la efb la agm, nu downgarde de la agm insa https://batteryworld.varta-automotive.com/e...ttery-do-i-need
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DFA |
![]()
Post
#307
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Dacă mașina știe că acum e "pe AGM" în loc de EFB da, poți pune AGM în loc de EFB.
4 May 2021, 16:58: La AGM-uri tensiunea de încărcare e un factor CRITIC, în timp ce EFB-urile sunt mai nepăsătoare, mai tolerante. EFB-urile suportă un nivel de încărcare mai mare decât AGM-urile, de unde și diferența de care trebuie să țină seama BMS. Poate că un AGM rezistă 1-2 ani în locul unui EFB dacă BMS-ul nu știe cu ce baterie are de a face - mai ales că EFB-uri se pun de obicei pe motoare mai mici, de putere mai mică, cu instalații electrice mai simple, cu consumatori mai puțini și care consumă mai puțin - în opoziție cu AGM, care e făcută pentru motoare mai mari, cu mulți consumatori electrici și care consumă mai mult și constant. This post has been edited by DFA: 4 May 2021, 16:58 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#308
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sursa? Hyundaiul meu e o compacta de clasa B si are AGM de 70Ah. EFB e doar mai ieftin decat agm, nu stiu sa faca ceva mai bine
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
koldun |
![]()
Post
#309
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
QUOTE(DFA @ 4 May 2021, 16:29) Am gugalit puțin și cum am un consumator constant m-am luat după Varta |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
silvanu96 |
![]()
Post
#310
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
la bani cum e Varta EFB - Varta AGM ??
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
koldun |
![]()
Post
#311
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
Parca cu fo 70 mai puțin. Parcă... 🤷🏻♂️
|
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
b06fcn |
![]()
Post
#312
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Nu am inteles, ai schimbat bateria doar ca avea patru ani si ceva, sau te-a lasat balta?
A tinut cam putin pt o baterie OEM, la fosta leguma am dat masina cu bateria OEM si avea peste 5 ani. |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
koldun |
![]()
Post
#313
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
Da. Am schimbat-o pentru ca dădea semne de slăbiciune (începuse cam de anul trecut cu S/S să fie din ce I ce mai puțin valabil, camera din bord de la înregistrare non stop iarna trecută pe ger peste 3 zile la înregistrare de o zi sau chiar în ultimul timp câteva ore seara până se oprea ca avea limita la 12 V și dimineața o găseam oprită , plus câte-un rateu în ultima vreme la deschis ușa, etc) . Și nu vreau să rămân fără baterie când mi-e lumea mai dragă.
La Loganul anterior, luat de nou, a căzut bateria brusc exact la 5 ani. Eu nu eram în țară așa că a rezolvat nevaxta. Dar era într-o benzinărie în oraș când mașina nu a mai pornit neam. Așa că, pentru a evita o nedorită am rezolvat-o acum. 6 May 2021, 17:54: Si am trecut iar la rotile de vară. Cred că e ultimul sezon cu ele. IMG_20210506_142524.jpg ( Size: 823.94k ) Number of downloads: 578 IMG_20210506_142500.jpg ( Size: 881.86k ) Number of downloads: 570 This post has been edited by koldun: 6 May 2021, 17:54 |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
koldun |
![]()
Post
#314
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
Am uitat sa scriu aici... Deci dupa schimbarea bateriei, chair daca SS era activat, la orice oprire iconul in bord arata ca nu e valabil. Am asteptat doua trei zile sa vad ce si cum si apoi am reactivat sistemul manual (pe bajbaite). Asteptam la un stop si am apasat scurt butonul SS, a aparut in bord mesajul ca e dezactivat apoi am apasat mai lung (cred ca fo 10 secunde) butonul si din nou mesajul ca sistemul e activat a aparut. De data asta insa, la urmatoarea oprire chiar a functionat si motorul s-a oprit. De ce nu a mers din prima, dupa schimbarea bateriei, habar n-am.
Cam atat. |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
DFA |
![]()
Post
#315
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(koldun @ 18 May 2021, 17:49) SS nu a mers din prima pentru că: 1. Așteaptă ca bateria să ajungă la o încărcare minimă dorită; 2. Măsoară puterea scoasă și introdusă în baterie; 3. Se auto-calibrează și asta durează 24-72 de ore; În cazul tău cel mai bine era să ignori total faptul că SS nu funcționează (timp de 2-3 zile) și să-l lași să-și facă damblaua, pentru că se auto-activa singur când erau condiții optime. Abia dacă după 2-3 zile de utilizare SS nu-și revine te poți întoarce în service pentru o diagnosticare. La service trebuia să fii informat de aceste lucruri. This post has been edited by DFA: 19 May 2021, 07:51 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#316
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
dar inlocuirea de baterie se face si cu o diagnoza sa resetezi contorul de porniri si sa anunti ecu de noii paramtrii.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
DFA |
![]()
Post
#317
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 19 May 2021, 08:05) dar inlocuirea de baterie se face si cu o diagnoza sa resetezi contorul de porniri si sa anunti ecu de noii paramtrii. Corect. Ceea ce demonstrează faptul că la orice mașină micro-Hibrid Euro6.x nu mai poți înlocui bateria așa pur și simplu - bateria a devenit un element foarte important și care este "uzat" de mașină tot timpul - s-au dus vremurile când bateria se folosea doar la pornire... Starea de sănătate a bateriei devine un factor esențial pentru buna funcționare a mașinii și nerespectarea procedurilor corecte de diagnoză, schimb și re-calibrare a bateriei poate duce la multe nemulțumiri. Nici nu vreau să mă gândesc la ce se va întâmpla când mild-Hibrid, HEV și PHEV+BEV vor deveni prevalente - service-urile de cartier vor trebui să investească serios în cursuri de pregătire și în echipamente profesionale de diagnoză și programare... This post has been edited by DFA: 19 May 2021, 08:34 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#318
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pai deja la peste 48V trebuie sa faci curs ca sa nu te electrocutezi, inclusiv la tinichigerie trebuie sa stii ce faci, trebuie megaohmetru etc
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Agrig |
![]()
Post
#319
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 19 May 2021, 08:47) pai deja la peste 48V trebuie sa faci curs ca sa nu te electrocutezi, inclusiv la tinichigerie trebuie sa stii ce faci, trebuie megaohmetru etc ![]() Oameni buni, 48Vdc este o tensiune normala, am lucrat zeci de ani cu ea si nu te curentezi, nu-i periculoasa, mai precis nu-i mai periculoasa decit cea de 12Vdc, pericolul mare apare de la scurt direct pe baterie cind improasca acid, ala este cel mai mare pericol, in rest la fel, ma rog aproape, la 48Vdc orice scurt se transforma in flama mai repede decit la 12Vdc si aia e mai greu de stins... La ce gaia trebuie megaohmetru mai mult la o masina care are baterie de 48Vdc fata de una de 12Vdc. Cu ce`i deosebita tinichigeria la o masina de 48Vdc fata de 12Vdc? Da, sint firele mai subtiri, din aii 80 deja se tot preconiza trecerea masinilor la 24/48Vdc pentru a se reduce grosimea cablaraiului, magistrala de curent si bus de comanda, unele au asaceva dar la majotitatea tot la 12Vdc au ramas deoarece au scazut consumul la periferice. Inca ceva, bateriile AGM sint diferite de cele cu gel, mai sint denumite baterii cu lichid imobilizat. This post has been edited by Agrig: 19 May 2021, 10:14 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#320
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Buna ziua, am zis peste 48V; 48V nominal e tensiune joasa inca si de aia e folosita la mild hibird ca evita toate astea. . Dar unii hibrizi incep de la 100V si full electric la 400 sau 800V, care is cam mortale.
daca masina a avut accident, trebuie sa ai grija ce faci si cu firele alea, sa nu le taie belbodu care indreapta caroseria |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#321
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
QUOTE(DFA @ 19 May 2021, 09:34) Nici nu vreau să mă gândesc la ce se va întâmpla când mild-Hibrid, HEV și PHEV+BEV vor deveni prevalente - service-urile de cartier vor trebui să investească serios în cursuri de pregătire și în echipamente profesionale de diagnoză și programare... De fapt HEV/PHEV nu au aceasta problema, bateria de 12V fiind folosita doar pt pornirea masinii si atat care in 90% doar iti arata ready, motorul termic nefiind pornit. Deci consum extrem de mic. ![]() Trecerea de pe electric pe termic si vice-versa nu are treaba cu bateria de 12V la cele mentionate mai sus. This post has been edited by ursul_bipolar: 19 May 2021, 13:05 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
DFA |
![]()
Post
#322
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(ursul_bipolar @ 19 May 2021, 13:04) De fapt HEV/PHEV nu au aceasta problema, bateria de 12V fiind folosita doar pt pornirea masinii si atat care in 90% doar iti arata ready, motorul termic nefiind pornit. Deci consum extrem de mic. ![]() Trecerea de pe electric pe termic si vice-versa nu are treaba cu bateria de 12V la cele mentionate mai sus. Evident - dar eu mă refeream în general la ORICE baterie, inclusiv aia de tracțiune. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#323
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
In principiu alea au garantie destul de mare (15 ani la toyota/lexus). Nu prea se umbla pe acolo asa repede.
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#324
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pe aia cu james may care a ramas cu tesla incuiata ca bateria de 12V a murit o stiti? Nu? Eu zic sa o cautati ca e tare. Apoi a demontata jula de masina ca sa o incarce, desi masina statuse bransata la incarcata si bateria HV era plina.
La zoe bateria de 12V se schimba preventiv, la 2 ani parca. Nu de alta dar ea inchide releele la bateria de tractiune, fara ea masina nu merge. La toyota nush cum o fi. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#325
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Normal ca daca bateria de 12V moare se intampla asa ceva. Bateria de 12V are acelasi rol ca la o masina conventionala. Doar ca in momentul cand masina a trecut in ready rolul ei se opreste si este incarcata de bateria de tractiune. De acolo preia bateria de tractiune.
Nu confudam rolul bateriei de 12V cu cel am bateriei de tractiune. Cea de tractiune nu suplineste bateria de 12V daca a decedat. This post has been edited by ursul_bipolar: 19 May 2021, 13:25 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
Agrig |
![]()
Post
#326
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 19 May 2021, 10:32) Buna ziua, am zis peste 48V; 48V nominal e tensiune joasa inca si de aia e folosita la mild hibird ca evita toate astea. . Dar unii hibrizi incep de la 100V si full electric la 400 sau 800V, care is cam mortale. Bun atunci, situatia sta cam asa: Pina pe la 120Vdc nu prea simti nimic. Pe la 440Vdc va pot spune ca simti o piscatura mai serioasa insa nu seamana cu cea de la 230Vac, este cumva spre arsura, frige sau ceva de acest gen, pericol nu este la fel de mare ca la alternativ, frecventa 50Hz, inima, fibrilatie, astea la Dc lipsesc si curentul admis este mai mare, cam de 10 ori mai mare, la AC curentul considerat periculos este de 30mA iar la DC pe la 300mA. Mai este inca un aspect la auto, lipseste legatura la pamint, aia prin care se descarca faza in general prin tot corpul omenesc. Avantaj auto, se descarca in mina, cot, ce atingi, eu am atins la 440Vdc cu cotul incit s`a descarcat prin cheie si cot, schimbam bateria si un contractor a ridicat heblu bateriilor, eu in camera bateriilor, el la UPS, hirtie scris mare NU CONECTA SE LUCREAZA, el grabit acceptanta a crezut ca a ramas de la el de cind a lucrat...nimic grav, nici macar n`am injurat. La 1000Vdc deja este mai cu cintec, acolo ramii cu arsuri electrice, ma rog eu am luat-o la un etaj de RF de putere intre cele 2 miini, aia in care am strins firul antenei a facut dunga arsa in palma, cedase un condensator de separare intre anod si filtrul Pi. Daca tensiunea ar fi fost alternativa probabil era mult mai grav. Deci nu`i chiar asa de grav lucratul la DC. Marea problema apare daca faci un scurt pe zona neprotejata de siguranta, direct pe baterii, la 400Vdc trage o flama de nu-ti vine sa crezi si se stinge si greu, la AC se stinge arcul la trecerea tensiunii prin 0, la Dc prin marirea distantei, ejectarea gazului ionizant, terminarea bateriei, oricum nasol de tot This post has been edited by Agrig: 19 May 2021, 16:50 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
koldun |
![]()
Post
#327
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
|
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
koldun |
![]()
Post
#328
|
![]() un om Group: Members Posts: 763 Joined: 1 November 07 From: CT ![]() |
Am trecut de 60000 km cu o vacanță scurtă de o săptămână prin țară. Sarmizegetusa și undeva prin nordul Munților Făgăraș. S-a luptat Captur ul cu drumuri forestiere dar (pare că) a ieșit cu bine la liman. Tehnic, nimic de semnalat, nici bine nici rău. Merge cum ar trebui sa meargă.
IMG_20210530_123711.jpg ( Size: 251.49k ) Number of downloads: 81 |
--------------------
Renault
Captur
TCe 0.9 2016 Oh, I’m in no condition to drive! Wait a minute... I don’t have to listen to myself, I’m drunk...!
Homer Simpson |
|
stolniceanulucian |
![]()
Post
#329
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 31 March 11 ![]() |
Multa lume zice ca daca nu ai 4x4 nu ajungi nicaieri, dar pe uscat si cu o garda la sol mai mare poti sa ajungi destul de departe daca ai un pic de simt al condusului pe teren accidentat. Masina mea are tot vreo 17 cm garda la sol si am reusit sa urc pe Magura Uroiului. A fost interesanta fata oamenilor cu masini 4x4 preparate cand au ajuns in varf si era si o masina de familie banala acolo ![]() Capturul iti face viata mai placuta. Ma bucur pentru tine. Sunt curios de un lucru. Ai folosit pana acum culisarea fata spate a banchetei din spate ? |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL Landi Renzo
2008 Preferance
- BT-03-YPY berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox orlando 1.8 twinport |
|
wolfin |
![]()
Post
#330
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.792 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
nu zice nimeni sub forma asta. am vazut logan cocotat unde intra doar senilata.
e ca roata de rezerva..daca poti sa o ai .... jos e uscat si la jumatea drumului incepe ploaia ..si ala cu masina "preparata" cu at uri sau simexuri ... n are grija. This post has been edited by wolfin: 31 May 2021, 12:25 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 20:42 |