Problema Megane 2
![]() ![]() ![]() |
Problema Megane 2
BAndrei09 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 19 January 16 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Megane II
1.5 DCI
- OT.74.NLU
2005 pick up
|
|||
meggeo81 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
verifica injectoarele , eventual spune si ce fel de injectie ai , iar in privinta bujiei , desurubeaz-o si daca mai ai ceva filet in chiuloasa e bine, doar curata locul. daca s-a ras filetul in chiuloasa se repara dar la service specializat pe treaba asta , FARA a da chiuloasa jos!
|
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
mbkm |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 18 August 16 ![]() |
QUOTE(BAndrei09 @ 6 Sep 2016, 13:48) Salutare dragi posesori de Megane 2 Am un megane 2, break, 1.5 DCI, din decembrie 2004, nu am idee cati cp are.. si undeva la 300k km, e luata din germania de 4 ani. De vreo 5 luni am o problema cu el si anume, masina este mult mai zgomotoasa, la 2500 suna ca si cand ar fii in 5000 insa trage oarecum bine, insa nu la fel cum o facea si uneori scoate fum daca ti bagi piciorul in ea(am curatat egr-ul insa n a avut nici un efect, iar pe tester nu mi apare nici o eroare). Problema cea mai pare cu care ma confrunt e urmatoarea, daca-mi bag piciorul in ea(in oricare treapta) pe la 3000(nu neaparat turatia asta, mi s-a intamplat si mai sus si mai jos) incepe sa caraie ca toti dracii si scoate un nor de fum, nu pot sa spun altfel (uneori apare si mesajul INJECTION FAULT+STOP) insa totul revine la normal cand apasa ambreiajul Mai am o problema cu o bujie incandescenta, daca fortez motorul incepe sa dea motorina pe langa ea, am incercat s-o mai strang insa aproape ca i am dat filetul peste cap si m am lasat pagubas, ce as putea sa-i fac? Se remediaza daca-i inlocuiesc bujia? Tin sa mentionez ca bujia este foarte buna, de acea n am schimbat o pana acum. Salut, am motorul de 82cp, probleme identice doar ca a mea porneste perfect fara urme de fum chiar si la accelerare. Sa o luam pe rand, problema cu lipsa putere la mine a fost senzorul presiune turbo (ca dimensiuni e o cutie de chibrit amplasat pe tubulatura intercoolerului deasupra vasului servo conectat cu o mufa) incearca sa scoti mufa din el sa vezi daca e o diferenta in acceleratie raspuns etc. Si pentru cea de a 2 problema cu 3000ture stop+injection poate fii prea mare presiune turbo (la mine baga prea mult si intra in modul avarie) inca nu am gasit rezolvarea dar azi mi sa spus sa incerc sa controlez furtunasele de vacum pompa etc. Daca gasesc ceva te tin la curent. Nu poate fii chiar tot de la injectoare. |
--------------------
Renault
Megane
- yr04zxv
2004
|
|
BAndrei09 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 19 January 16 ![]() |
QUOTE(meggeo81 @ 8 Sep 2016, 22:02) verifica injectoarele , eventual spune si ce fel de injectie ai , iar in privinta bujiei , desurubeaz-o si daca mai ai ceva filet in chiuloasa e bine, doar curata locul. daca s-a ras filetul in chiuloasa se repara dar la service specializat pe treaba asta , FARA a da chiuloasa jos! Delphi, am shimbat diuzele de retur la inceputul anului acesta. Tin sa mentionez ca nu merg cu ea subturata, cel mai des 2500+ turatii... QUOTE(mbkm @ 14 Sep 2016, 13:49) Salut, am motorul de 82cp, probleme identice doar ca a mea porneste perfect fara urme de fum chiar si la accelerare. Sa o luam pe rand, problema cu lipsa putere la mine a fost senzorul presiune turbo (ca dimensiuni e o cutie de chibrit amplasat pe tubulatura intercoolerului deasupra vasului servo conectat cu o mufa) incearca sa scoti mufa din el sa vezi daca e o diferenta in acceleratie raspuns etc. Si pentru cea de a 2 problema cu 3000ture stop+injection poate fii prea mare presiune turbo (la mine baga prea mult si intra in modul avarie) inca nu am gasit rezolvarea dar azi mi sa spus sa incerc sa controlez furtunasele de vacum pompa etc. Daca gasesc ceva te tin la curent. Nu poate fii chiar tot de la injectoare. Am incercat astazi si nu e nici o diferenta fara senzorul de la turbina, motorul turat peste 2000 se aude tot ca o drujba ![]() |
--------------------
Renault Megane II
1.5 DCI
- OT.74.NLU
2005 pick up
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 00:25 |