Nivel ulei Megane 2.2 1.6 16v
![]() ![]() ![]() |
Nivel ulei Megane 2.2 1.6 16v
b76bgaarh |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|||
Mr_X |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
Atunci, pardon. Dacă tu în 120 lei reușești să te încadrezi cu: uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer, eventual filtrul de polen, manopera atunci bravo ție. Dar dacă îmi zici că în banii ăștia lași și de-o bere mecanicului, nu te mai cred!
![]() PS: Eu sunt genul tipicar care la fiecare schimb cumpăr inclusiv garnitura de la bușon și o schimb. Numai aia e 10 lei! Dacă nu o mai schimb, în 10 ani, aș economisi mai bine de 100 lei. ![]() This post has been edited by Mr_X: 22 Sep 2016, 18:40 |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#33
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu m-am referit strict la costul schimbarii de ulei. Adica ulei, filtru de ulei si manopera. Atat. Nu am mai adaugat si restul filtrelor ca matematica dadea si mai rau pentru cazul schimbarii mai dese
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Mr_X |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 22 Sep 2016, 17:10) Pai si schimbi doar ulei si filtru? Manopera? Nu faci revizie completa? Nu schimbi si restul filtrelor? Alea nu mai costa si ele in plus? Pentru că ai făcut calculul doar la ulei/filtru și manoperă, tot la aia am făcut și eu calculul. Altfel unul vorbea de mere și altul de pere. Mai sus ai întrebat și de celelalte filtre. Corect, se adaugă și alea. Dar nu mă deranjează să le pui la socoteală și pe alea și să vedem ce iese. This post has been edited by Mr_X: 22 Sep 2016, 18:50 |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#35
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Hai sa o luam altfel. Ca tot iti place sa faci calcule pe luna. Devalorizarea la masina mea a fost in jur de vreo 1000 de euro pe an. Adica 100 de euro pe luna. De ce nu ti-ai cumparat masina noua, ca te costa doar 100 de euro pe luna in medie
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
argon |
![]()
Post
#36
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Eu cand aveam MEgane, foloseam 5w40 evolution schimbat la 30.000 sau 2 ani, si asa a fost schimbat de nou, la reprezentanta. Acum nu-l mai las atat pentru ca diesel si e mult mai solicitat, deci 15.000 maxim. Dar la benzinar n'are nici pe naiba.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Mr_X |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
@ ssliviu: Două motive: primul și cel mai important este că nu am avut banii. Al doilea motiv: ca să nu mi se devalorizeze cu 100 euro/lună
![]() Dacă ar fi vorba de 3000 lei (sau măcar de 1000 lei) bani grămadă, atunci aș înțelege. Tu vorbești de 100 euro în plus peste celelalte cheltuieli dar suma despre care vorbim aici (schimb la 10.000km față de schimb la 20000 km) se întinde pe o perioadă atât de lungă, încât este o cheltuială în plus nesemnificativă pentru orice posesor de mașină. |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#38
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Deci de fapt e problema de bani. Dar nu inteleg de ce ar fi relevanta perioada. Sunt niste bani pe care ii dai in plus. Inutil. Macar la masina noua aveai ceva avantaje. La schimbatul uleiului mai des decat necesar nu ai niciun avantaj real.
Pe de alta parte, pot sa inteleg totusi nevoia de a dormi linistit. Daca ai luat o masina sh, nu ai de unde sa stii istoricul. Si atunci nu stii daca masina poate e doar la un pas sa-i crape motorul ca cine stie cum a mers cu uleiul schimbat la fiecare 60.000 km. Si atunci esti dispus sa dai ceva bani in plus doar sa nu te trezesti ca te lasa in drum. Sau cel putin sa intarzii momentul asta cat se poate de mult. This post has been edited by ssilviu: 22 Sep 2016, 19:01 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Mr_X |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
Ba este foarte relevantă perioada. De ce îți faci credit la bancă să-ți iei casă? Pentru că îți permiți să dai 1000 lei/lună timp de 20 ani în loc să dai 40.000 euro grămadă pe care nu-i ai (generic vorbind).
Un alt exemplu în acest sens este următorul: dacă te gândești că mănânci un covrig pe zi (1 leu) nu este mult și cred că 99% din populație și-l permite. Dar vezi câți își permit să scoată mâine din buzunar 3650 lei, adică 10 ani de covrigi în fiecare zi. Băncile și cămătarii de-aia există, pentru că perioada la care se împarte suma contează. În cazul meu, am luat o mașină căreia îi știu tot istoricul. Cu excepția cauciucurilor, totul (inclusiv schimbatul becurilor) s-a făcut la reprezentanță (în România). Eu continui să o duc în reprezentanță pentru lucruri importante, ca de exemplu distribuția. Mai mult ca sigur că și ambreiajul o să il schimb tot acolo, deși este japcă pe față. Nu mă lăfăi în bani și tocmai de-aia vreau să am grijă de ea, pentru că nu îmi permit una nouă. |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
Cypry Brasov |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 725 Joined: 4 January 13 ![]() |
Pai acum colegule te intreb acum : Tu faci toate reviziile la renault la 10000 15000 nu are relevanta la cat,daca vinzi masina ti se ofera 2000 pe ea, sincerrr poate banii astai ii bagi in 5 revizii.Se merita????
22 Sep 2016, 21:17: Fiecare face ce vrea cu banii si masina lui...seara buna This post has been edited by Cypry Brasov: 22 Sep 2016, 21:17 |
--------------------
DACIA
Duster
2017
|
|
Mr_X |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 17 October 15 From: Brașov ![]() |
Nu, nu se merită să fac toate reviziile la Renault din două motive: pentru că este prea scump și pentru că în limbă română nu există "se merită".
Am scris mai sus că fac la reprezentanță doar intervențiile pe care eu le consider importante, ca distribuția (cu tot ce înseamnă asta: kit distribuție, fulie defazoare, pompă de apă, kit de accesorii). Am mai schimbat acolo simeringurile de la cutia de viteze, uleiul cutiei de viteze, o bieletă anti ruliu, carcasa termostatului + curățat instalație, bujiile, plăcuțe față, curățat clapeta accelerație. Schimburile periodice și alte intervenții ușoare (de ex tampoanele motorului) le fac la o cunoștință care este mecanic. Alte intervenții le fac la service-uri recomandate de prieteni (de ex schimbarea radiatorului de climă) sau, la nevoie, le fac unde apuc (de ex plăcuțele spate). Ce pot fac singur, ca de ex schimbarea blocului de lumini și alte intervenții minore. Am luat-o cu 3000 euro și am băgat într-un an în ea încă 1700 euro (din care vreo 250 euro au fost cauciucurile de vară). Nu știu cât aș lua pe ea, nu îmi pun problema așa. Majoritatea au fost intervenții pe care le fac o dată la câțiva ani (sper!). Urmează foarte curând să schimb farurile, încă vreo 1200 lei, pentru că m-am hotărât să iau Valeo. Depind de mașină zilnic (fac naveta Predeal - Brașov - Predeal) și ultimul lucru pe care mi-l doresc este să am vreo problemă pe un drum virajat/serpentine cu o singură bandă pe sens și cu puține spații unde să o pot scoate de pe carosabil. Cred că am deviat mult de la subiectul topicului și un moderator poate să șteargă sau să lase cele discutate, dacă se consideră că aduc informații folositoare. Propun însă să ne oprim aici și să revenim la subiect. This post has been edited by Mr_X: 22 Sep 2016, 22:13 |
--------------------
Renault
Megane II 1.6 16V
2007
|
|
mark`` |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Treaba asta cu cat bagi in ea e total relativa. Aveti impresia ca altii care au masini nu baga nimic in ele? Poti sa nu bagi nimic, dar in cativa ani, maxim 3-5ani, o dai la remat indiferent cat de noua e masina.
E simpla treaba, vrei sa te tina ceva cat mai mult? Trebuie sa intretii acel lucru. |
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
dangeorge007 |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 8 March 19 From: Bucuresti ![]() |
mie cu motorul cald mi- a curs 1 litru cand am schimbat uleiul! drept urmare am gandit ca s-a pierdit restul uleiului si fara grija am bagat cei 4,8 litri! a doua zi , la verificarea jojei nu mi-a venit sa cred, joja era depasita, aveam ulei cat cuprinde! am scos pe la joja, la seringa fix restul de ulei care nu cursese, adica vreo 4 litri
![]() |
--------------------
renault
megane 2
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 15:02 |