Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Repunerea in functiune a airbag-urilor, Dupa accident

Snoopz
post 18 Nov 2012, 11:58
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




Salutare!
Incep prin a-mi cere scuze in cazul in care s-a mai discutat pe aceasta tema(nu am gasit thread-ul).
Accidentul a fost unul extreeem de usor , dar destul de costisitor daca e sa ne luam dupa pagube(viteza maxima 40km/h), rezultand bara sparta/capota indoita/radiatoare si far stg + airbagurile deteriorate (toate elementele au fost inlocuite cu altele noi mai putin airbagurile).
Satul sa tot umblu cu crapatura aceea in bord (crater as putea spune sleep.gif ) m-am hotarat sa refac totul.
Bordul l-am gasit la reprezentanta, nou( nu sunt adeptul sh-urilor , iar diferenta dintre sh si nou e destul de mica..1300-1400sh ->1700nou).
Intrebarea este: Ce trebuie schimbat pentru repunerea in functiune a sistemului ? mentionez ca centurile de pe spate(lateralele) au fost pretensionate( ??).
Multumesc Anticipat!

This post has been edited by Snoopz: 18 Nov 2012, 12:05


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Nov 2012, 12:08
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Trebuie inlocuite TOATE elementele pirotehnice care s-au declansat in urma socului si verificati captorii.
Dupa ce au fost inlocuite se schimba calculatorul de Air-Bag....si gata.
Exista si solutia "resetarii"Crash-ului din calculator dar pentru ca este o functie de siguranta eu nu recomand aceasta modalitate de"reparatie".

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 18 Nov 2012, 13:26
Post #3


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Snoopz - un casco era mai bine dacat bine venit ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snoopz
post 18 Nov 2012, 15:20
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




Stiu, tocmai de aia imi e ciuda , nu am facut cand am cumparat-o pentru ca am zis ca nu se va intampla nimic, dar inevitabilul s-a produs.
Acum am full casco , dar degeaba..de banii care i-am bagat plateam casco pe 2 ani.
Asta e...saptamana asta ma apuc de treaba:D


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marcu.Marius.0912
post 9 Sep 2016, 16:53
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 31 August 16
From: Mangalia




Salut! De curand am luat masina de la ITP. Mi-a spus ca a fost probabil putin atinsa, dar nu grav, iar airbag-urile lipsesc. Greseala mea este ca nu am intrebat cum si-a dat seama de acest lucru. Nu cred ca a demontat bordul sa verifice.. Totusi.. Intrebarea mea este urmatoarea: Am versiunea cu 6 airbag-uri. Cat m-ar costa in total?


--------------------
Renault Megane 2 2004 1.6 16V - CT 61 MRC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Sep 2016, 17:02
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Eu zic prima data sa vezi daca sunt acolo sau nu ...

Becuri aprinse in bord nu ai?

Daca nu si airbag-urile lipsesc inseamna ca au pus rezistente .. sau mai simplu au scos ledul din bord ..

Pune un tester si vezi ce zice ...

Pretul depinde ... daca le vrei noi .. sunt mai scumpe decat ai dat tu pe masina .. SH ... depinde ..

Se poate sa ai nevoie si de capsele pirotehnice de la centuri si de centuri ..

This post has been edited by cj98czh: 9 Sep 2016, 17:02


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marcu.Marius.0912
post 10 Sep 2016, 13:43
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 31 August 16
From: Mangalia




Martorul il aveam aprins inainte de itp, dar s-a constatat a fi o eroare din soft. Daca prin acele capse pirotenhice te referi la acel soc care te opreste sa nu sari prin parbriz, atunci alea sunt in regula. Cand am testat franele, am testat si centurile.. Daca sunt asa scumpe noi, nu as vrea sa ma incurc cu SH, as vrea macar cele din bord sa le pun.. momentan


--------------------
Renault Megane 2 2004 1.6 16V - CT 61 MRC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 10 Sep 2016, 14:43
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Marcu.Marius.0912 @ 10 Sep 2016, 13:43)
Daca prin acele capse pirotenhice te referi la acel soc care te opreste sa nu sari prin parbriz, atunci alea sunt in regula. Cand am testat franele, am testat si centurile.

Capsele pirotehnice sunt fixate pe partea fixa,unde bagi "limbuta" de la centura,prinse cu surub de scaun....si le "testezi" doar in caz de soc cand se declanseaza!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 22:02
Dacia