Probleme ventilatie
![]() ![]() ![]() |
Probleme ventilatie
dannnyx77 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 3 November 14 From: Sinaia ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2011
|
|||
ssilviu |
![]()
Post
#2
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ai climatizare automata?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dannnyx77 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 3 November 14 From: Sinaia ![]() |
Nu, e manuala.
|
--------------------
Renault
Megane
2011
|
|
roland |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Scoate filtrul de aer habitaclu temporar si vezi daca mai face.
|
--------------------
.
.
.
|
|
biggabi2006 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 October 09 ![]() |
salut, am si eu aceeiasi problema , am acelasi model de megane dar cu climatizare automata, tot de la filtrul de polen sa fie? l am schimbat anul trecut cel care l-a schimbat n-a desfacut nimic din bord, doar s a bagat sub bord l a scos pe cel vechi si l a bagat pe cel nou
|
--------------------
Renault
Megane 3
- TR-05-LVF
2010 grandtourer
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
Am si eu problema cu clima automata. Daca o setez pe auto la 22 gr in ambele zone, imi baga aer cald pe partea soferului si rece la pasager. Daca schimb valoarea temperaturii cu 1 gr la sofer, atunci baga rece. De la ce ar putea fi problema? Toata iarna a funct.normal, facand caldura in masina, insa de cand s-a mai incalzit afara a inceput sa faca aceasta problema.
Masina o detin din oct 2016 si este adusa din Germania .Ca si flux de aer este ok, functionand normal. |
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
O clapeta de dirijare ramane in urma.
Cea de pe partea soferului ,probabil si cea mai frecata. Sursa de aer este comuna, dirjarea stanga-dreapta se face separat. Incearca sa o deblochezi dirijand tot fluxul de aer pe acolo ,la viteza mare, inchizand si recircularea. |
--------------------
Renault
Megane 3
- PH__CSR
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
Recircularea oricum este inchisa mereu. Te referi cumva sa pun pe recirculare aer doar din interior ?
Merci oricum ptr informatii ! Unii ziceau ca trebuie completat freonul din instalatie, dar nu vad legatura |
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Prin viteza maxima de aer si comenzi rapide dar opuse, ma gandesc ca se deblocheaza clapeta.
|
--------------------
Renault
Megane 3
- PH__CSR
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
Ok, o sa incerc si asa. Merci !
|
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
gangara |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Prin completare freon, intradevar s-a mai corectat (insa doar pentru vara fiind valabil, probabil dc presiunea nu e OK temperatura in condensator nu este egala pe toata suprafata) la mai multi inlusiv la un tovaras d'al meu, insa problema ta cred ca este exact ce am si eu.
Daca vreau exact aceeasi temperatura st/dr tr sa pun un juma de grad diferenta. Am pus masina pe un DDT si am observat ce se intampla. In momentul cand cer 21 gr st/dr calculatorul face niste cerinte clapetelor de mix aer rece/cald. Fara sa inteleg de ce in stanga are o cerinta iar in dr are o alta cerinta. Daca fac o diferenta de juma de grad cerinta este egala st/dr. Deci pb nu era din clapete ci din softul calculatorului de clima. O fi o problema..o fi o strategie...habar n am. Eu oricum folosesc 21 la mine si 23 la pasager, sotia vrand o temperatura mai mare, iar confortul fiind bine atins. This post has been edited by gangara: 10 Mar 2017, 10:20 |
--------------------
Renault
Megane
- rosii
2011/E2
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Se poate.
Probabil ,atunci cand conduce, un om percepe altfel temp , decat cel ce sta in dreapta. |
--------------------
Renault
Megane 3
- PH__CSR
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
QUOTE(gangara @ 10 Mar 2017, 10:16) Prin completare freon, intradevar s-a mai corectat (insa doar pentru vara fiind valabil, probabil dc presiunea nu e OK temperatura in condensator nu este egala pe toata suprafata) la mai multi inlusiv la un tovaras d'al meu, insa problema ta cred ca este exact ce am si eu. Daca vreau exact aceeasi temperatura st/dr tr sa pun un juma de grad diferenta. Am pus masina pe un DDT si am observat ce se intampla. In momentul cand cer 21 gr st/dr calculatorul face niste cerinte clapetelor de mix aer rece/cald. Fara sa inteleg de ce in stanga are o cerinta iar in dr are o alta cerinta. Daca fac o diferenta de juma de grad cerinta este egala st/dr. Deci pb nu era din clapete ci din softul calculatorului de clima. O fi o problema..o fi o strategie...habar n am. Eu oricum folosesc 21 la mine si 23 la pasager, sotia vrand o temperatura mai mare, iar confortul fiind bine atins. Exact asta am constatat si eu, daca pun diferenta de 1 gr intre stg / dr atunci parca aerul bagat prin aeratoare este la fel ca si temp dar totusi pe partea pasagerului este mai rece. Asta cand e cald afara si trebuie sa faca racoare, iarna nu am sesizat diferente. Si as mai avea o nelamurire- pe sub bord, in zona pedalei de acceleratie, trec niste conducte metalice, care am constatat ca sunt fierbinti dupa ce merg un timp cu masina. Asa esre normal ? This post has been edited by Sfinxul74: 24 Mar 2017, 21:26 |
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Sfinxul74 @ 24 Mar 2017, 21:25) Si as mai avea o nelamurire- pe sub bord, in zona pedalei de acceleratie, trec niste conducte metalice, care am constatat ca sunt fierbinti dupa ce merg un timp cu masina. Asa esre normal ? DA...este radiatorul de incalzire habitaclul! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Sfinxul74 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 16 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
2010 break
|
|
vdnick |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 27 March 08 From: Galati ![]() |
Salut,
Am aceeasi problema ca si inițiatorul topicilui, oare s-a rezolvat? Eu am climă automată; după aproximativ acelasi timp, o oră de condus, scade debitul de aer. Am pus pe manual, am dat ventilația la maxim și nu se modifică debitul de aer. Dacă opresc, după o anumită pauză, la pornire totul este bine. Vreo idee? |
--------------------
Renault
Megane III Grandtour 1.9 dci 130cp FAP KZ1S F9Q870
2010 Cu respect,
Dorin |
|
georgeleus |
![]()
Post
#17
|
georgeleus Group: Members Posts: 153 Joined: 1 July 21 From: Ploiesti ![]() |
Dupa al treilea drum in Bulgaria fara accident, a trebuit totusi sa mai imi traga "Barbosu" un sut in co@i3 ca sa nu ma lase sa ma bucur de drum complet nici de data asta si mi-a dat FIX IDENTIC problema descrisa aici.
Mai exact, dupa 2-3h de condus pare ca aerul rece nu mai iese pe gurile de ventilatie si ramane gatuit undeva in bord, in spatele volanului. Opresc masina, las cateva minute bune, isi revine. Dupa 1-2-3h , variabil, la fel face. Am sunat in stanga si-n dreapta, Il Dottore al meu de Renault zice ca n-ar fi suficient freon si ca de-aia face. Alti mecanici imi zic despre clapeta de recirculare, care NU FUNCTIONEAZA pe toata perioada belelei, dar dupa ce-si revine ventilatia la normal recircularea functioneaza si ea din nou. Am pus consola pe masina si-am verificat temperaturile, la vaporizator variaza stabil intre 1 si 3 grade celsius, conductele brumeaza ca si inainte, cand e sa mearga merge blana aerul rece, nu pare sa fi ramas fara freon.... nu PARE, acuma nu-s frigotehnist ca sa stiu ce si cum in detaliu. In fine, o sa ma programez macar la o verificare de freon si ulei, la "Robotelu' Vesel" cu y1234. ...robotelu Vesel si Scump mai degraba. In caz ca a mai patit careva sau a aflat careva daca sau nu trebuie dat bordul jos pentru ca e ceva clapeta defecta, please share the experience. Am clima si fooooarte rar se remediaza prin butonat sursele de ventilatie in mers, cea mai eficienta metoda ramane tot oprirea. E nasol la iarna pt ca daca nu pot da uscare la parbriz, am imbratisat ciocanu ! Drumuri bune ! |
--------------------
Renault
Megane IV
2017 KH2
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.412 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
cu clapeta de recilculare inchisa sau deschisa tot ar trebui sa faca rece in masina, singura diferenta este de unde trage aerul ... deci eu zic ca nu etse de acolo.
As verifica cat freon ai in instalatie si dupa vazut cat ar trebui sa ai |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
costas78 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 26 August 20 From: Constanta ![]() |
@georgeleus daca ai un fosnit aproape permenent pe instalate, care se aude din gurile frontale de ventilatie, atunci nu ai destul freon. Ori perzi pe undeva ori si se micsoareaza odata cu freonul si cantitatea de ulei din instalatie si apar frecari in compresor care se aud ca si cum ar fi prins frunze la aeroterma.
|
--------------------
Renault
Megane 3 K9K 636
Grandtour 1,5dci 110CP 2014
|
|
georgeleus |
![]()
Post
#20
|
georgeleus Group: Members Posts: 153 Joined: 1 July 21 From: Ploiesti ![]() |
Mno, taica-miu avea o vorba:
"Daca te simti bine si-ti zic unu , doi ca esti baut, ii iei la bataie. Dar daca 10 insi iti zic ca esti beat, te duci direct sa te culci !" E a 6-a opinie care se concentreaza pe nivelul de freon. Plus ca in momentul in care pare ca se blocheaza operculul face si fosnituri (dar nu sunt permanente). Deci renunt la a ma mai lua dupa faptul ca in vaporizator am sub 1'C si ca 2-3h de drum baga rece gheata ca-n prima zi inauntru.... M-am programat Miercuri dimineata la robotzel. Vedem ce rasare. (nu e decat 500 ron suta de grame YF1234 ![]() Va multumesc domnilor ! ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV
2017 KH2
|
|
georgeleus |
![]()
Post
#21
|
georgeleus Group: Members Posts: 153 Joined: 1 July 21 From: Ploiesti ![]() |
Revin cu informatia actualizata:
In 8 ani de la data fabricatiei, cotetzul meu se pare c-a pierdut 230g freon YF1234. Azi robotelul a recuperat strict 220g. Instalatia nu a parut sa piarda presiune la testul de vid, deci presupunem ca inca ceva ani ma pot bucura de AC corespunzator. Pierderile acestea se pare ca sunt naturale, nici o instalatie nu e ermetica 100%. Deci da, de la freon i s-a tras. Si nici nu m-a jecmanit, a fost sub 300 ron toata treaba, am inteles eu in gura despre cum se taxeaza acest freon scump se pare. image_2025_08_13_143919489.png ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 32 Multumiri eterne si drumuri bune ! ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV
2017 KH2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st September 2025 - 02:22 |