Ulei la EGR, Ulei la greu
![]() ![]() ![]() |
Ulei la EGR, Ulei la greu
lucinebunu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
Attached thumbnail(s) S3011410.jpg ( Size: 110.98k ) Number of downloads: 6706 S3011414.jpg ( Size: 149.1k ) Number of downloads: 7765 S3011415.JPG ( Size: 117.54k ) Number of downloads: 7633 S3011419.JPG ( Size: 93.61k ) Number of downloads: 7523 S3011420.JPG ( Size: 95.99k ) Number of downloads: 7578 S3011433.JPG ( Size: 112.02k ) Number of downloads: 3432 CCC.JPG ( Size: 108.4k ) Number of downloads: 3364 |
||
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|||
barbu_marius12 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 6 August 07 ![]() |
O SA ITI FAC O POZA SI SA VEZI CARE FURTUN TRE SA IL DESFACI CA SA VERIFICI JOCUL.IN POZELE ALEA NU E FURTUNUL.DAR FA CEVA SI CU EGR-UL ALA CA E RUPT.
|
--------------------
renault laguna 2
renault laguna 2
2002 Autentiq
- ag-06-rdd
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Sub EGR este un furtun gros care vine de la filtrul de aer si intra in turbina.
Ala trebuie desfacut si verificat jocul in axul turbinei. Se misca de elicea turbinei. Dar mai mult ca sigur te asteapta o schimbare de turbina. Cati km are masina? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
gheorghita88 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 25 November 08 From: pitesti ![]() |
incearca mai intai sa scgimbi garnitura aia si fara ermet eu nu il folosesc vezi daca cele doua piese au suprafetele bune adica nu sunt ciupita
a si inainte sa pui garnitura dai cu putin ulei, doar putin ca se asambleaza mai bine |
--------------------
renault
laguna 2 grandtour
2002 1,8 16v
|
|
tugui radu |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 16 August 08 ![]() |
99% e turbina
|
--------------------
renault
laguna 2
2002 1,9 dci
- CJ 15 R M Y
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
si daca nu e turbina?Ia ganditi-va oameni buni gazele din carter unde se duc?Parca in admisie,apoi in turbina si apoi in motor,dar in drumul asta trece si prin egr...99% din ale noastre masini prezinta acel ulei la EGR iar daca al lui este si blocat atunci baltoaca aia se explica...
Masina daca trage,turbina se aude si nu are pierderi de ulei prin alte parti ( vezi simeringul palier! ) explicatia asta ar fi... Nu vreau sa fiu pocit,ca e munca multa dar te ajunge mult mai ieftin,ia in calcul si o eventuala "zeama de segmenti" ( fa o compresie la motor ) sau simeringurile de la supape. Mult succes! P.S. Nu inlatur in schimb defectarea turbinei,doar ce am venit cu alte posibile defectiuni. |
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
DIDE |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 2 May 08 ![]() |
Am avut aceeasi problema si iti spun ca 100% e turbina.Cea mai ieftina solutie ar fii reconditionarea ei. Eu asa am facut si sunt supermultumit.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC 1/2
2001/RXE
- HD-01-RXE
|
|
Roberto$ |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Mistocar Group: Members Posts: 328 Joined: 8 December 08 From: Focsani Vrancea ![]() |
salutare si scuzati-ma de off topic
am si eu o laguna din 2001 1,9dci si am 210000 de km si nu iam curatat niciodata egr nici vechiul proprietar dar nu am probleme cu ea.egr trebuie curatat din cand in cand .va multumesc referitor la problema colegului dacai scoate mult fum si de culoare ciudata si nu mai trage e turbina daca nu e egr |
--------------------
Renault Laguna 2001
Opel Astra H caravan 2006
DINAMIQUE si COSMO ,Pilot in devenire
- vn-05-saa
|
|
lucinebunu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
In primul rand vreau sa spun ca nici eu nu am mai curatat EGRul pana aqm .
Masina are 200.000 Km,masina trage super bine, turbina intra la 2200 turatii. aqm sa va iau pe rand ![]() @barbu_marius12 : astept poza ta sa vad mai exact despre ce e vorba @gheorghita88 : fi te rog mai explicit ca nu inteleg ce vrei sa spui cu acea garnitura (cea de otel ? ) si ulei de ce sa ung ca dupa 5 km e la fel de uns EGRu ca in poze ![]() @boozywoozy: daka imi explici unde e simeringul palier o sa ti fiu dator ![]() @tugui radu esti sigur de asta ? adik esti patit ? sau dai cu presupusu ?? @ DIDE ai fost patzit ?? daca da , zimi te rog procedurile ? ai schimbat EGR, turbo ? rectificat doar turbina ? costul total la cat sa ma astept ? nu vreau deloc sa merg la acei "mecanici priceputi". Acum 3 luni am mai mers la un test motor si am avut 3 erori una dintre ele fiind si cel cu EGRu . Eu am spus sal curete si a zis ca nu mai e bun, nam fost de acord sa l schimb. la pus la loc si toata afacerea a fost 60 RON (3 suruburi demontate si montate la loc) si mai ziceau ca s gata segmentii sa i schimb segmentii daca nu set motor ![]() @Roberto Masina trage bine, nu scoate gram de fum; ![]() Si mai o patanie cu martoru ala in bord de bujie era din cauza unui fir dezlipit de la senzorul de presiune (debitmetru parka) lipit si gata ! Insa tot am nelamurire cu acel ulei ... de unde sa vina atat ??? am observat azi si pete de ulei la turbina si la furtunul ce intra la intercoler... NU STIU ... sfaturi concrete pls ... sunt intro mare dilema ... help me , de aia suntem frati lagunisti ![]() Attached thumbnail(s) S3011423.jpg ( Size: 125.69k ) Number of downloads: 3683 S3011428.jpg ( Size: 105.75k ) Number of downloads: 2671 |
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
Roberto$ |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Mistocar Group: Members Posts: 328 Joined: 8 December 08 From: Focsani Vrancea ![]() |
salutare
lucinebunu. e normal sa ai putin ulei pe la turbina ca si eu am cam asta e buba la toate lagunele si cred ca poate sa confirme toti fratii lagunisti ca au ulei pe acolo,dute si tu la un mecanic priceput sa vezi ce-ti zice ![]() si am uitat sa precizez am turbina noua ![]() ![]() |
--------------------
Renault Laguna 2001
Opel Astra H caravan 2006
DINAMIQUE si COSMO ,Pilot in devenire
- vn-05-saa
|
|
DIDE |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 2 May 08 ![]() |
Dupa cum ti-am spus am patit aceeasi belea. Masina tragea f bine,turbina fluiera placut la ureche. In schimb pierdea cam 1l de ulei la 1000 km.Si eu am procedat ca si tine. Am incercat cu tot felul de solutii:silicon,tot felul de garnituri.Am fost nevoit sa accept pana la urma ca turbina mea e varza. Uleiul care iese pe la EGR nu poate fii decat de la lagarele turbinei care sunt f. uzate si scapa ulei pe langa ele. In mod normal acolo nu trebuie sa fie decat cel mult niste urme de ulei. Eu am demontat turbina si am trimis-o prin curier la o firma care reconditiona turbine din Bucuresti. Despre pret: 10 milioane reconditionarea, 3 milioane manopera in service pt. demontat si montat turbina, ,1milion curierul deci in total 14 bulioane. Asta e cea mai ieftina solutie. Una noua e foarte scumpa, iar un second e riscant. Oricum sunt extrem de multumit de masina dupa 5000 km de la reparatie. Nu mai pierd nici-un gram de ulei. Daca dai ocautare simpla pe Google dupa ,,Reconditionare Turbine '' o sa gasesti acolo cateva firme din Bucuresti si din tara care se ocupa cu asa ceva si poti lua legatura direct cu ei pt. mai multe amanunte. Spor.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC 1/2
2001/RXE
- HD-01-RXE
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Uleiul mai poate veni din carter via epurator. Si la mine era ulei pe acolo, la dumper si la egr, poate nu asa mult. Cand am schimbat intercoolerul era uscat nu a picurat nici o picatura de ulei din el desi o mazga galbuie era in el iar daca aveam probleme la turbina ar fi trebuit sa fie plin de ulei. Totusi cred ca un consum de un litru de ulei la 1000 km numai turbina poate sa determine.
This post has been edited by dan73205: 6 Jan 2009, 19:09 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Irish |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 11 September 08 From: Bacau . ![]() |
Apropo de ulei ,am desfacut filtru de aer si in cutia lui pare a fi putin ulei ,se vede o pata asa unsuroasa si miroase a ulei .O fi vreo problema sau de ce am ulei acolo ,nu vad pe unde ar putea ajunge .
Bafta !! |
--------------------
Renault
Laguna II
1.8 Dynamique
- BC 05 JMU
|
|
lucinebunu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
bun si daca EGRu nar functiona deloc tot n'ar trebui sa fie atata ulei acolo nu ??? sau ??
|
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
DIDE |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 2 May 08 ![]() |
Daca EGR-ul n-ar functiona deloc tot nu ar trebui sa fie ulei acolo. La un motor OK acolo treuie sa fie doar funingine de la motorina arsa.EGR are rol in reducerea poluarii cu oxizi de azot. Exista unii forumisti care chiar recomanda scoaterea mufei electrice de la EGR spunand ca fara acesta motorul are mai,, multa viata '' Personal nu am constatat nici-o diferenta.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC 1/2
2001/RXE
- HD-01-RXE
|
|
lucinebunu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
deci EGRu nu se merita sa l schimb nu ?? ca in 2 zile se face la loc ... ca tot vine ulei .
7 Jan 2009, 18:18: chiar am verificat azi jocul la turbo si nu are. are putin de tot . ![]() This post has been edited by lucinebunu: 7 Jan 2009, 18:18 |
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
EGR-ul nu are treaba cu uleiul.
Ulei nu poate iesi decat pe la lagarul turbinei. Ar mai fi o posibilitate sa fie ulei din carter, dar pt asta ar trebui sa ai segmentii varza, sa scape compresie in baie. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
lucinebunu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
deci sa merg sa faq o verificare la compresie ???? si apoi stiu buba ... nu ??? sau ???
|
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Poti vedea si singur.
Scoti busonul de ulei cu motorul pornit. Daca te umple de ulei e clar.... Zici ca ai verificat jocul din turbina si e ok? Eu pe acolo as zice ca vine uleiul. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
lucinebunu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
da. azi am verificat jocu. am desfacut furtunu ala gros ce vine de la filtru de aer din. apoi am desfacut si suportu ala ce tine bujiile alea sa am loc sa mi bag mana
![]() am desfacut colieru ala cu cheie de 7, am tras furtunu afara , si am bagat mare. are joc da putin de tot. deci nu cred ca e de acolo. akum am mers , am pornit masina , am desfacut busonu si tot e ok. nu stropeste deloc ... ce sa fie ???? ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Nu cumva curge pe admisia sau evacuarea uleiului din turbina?
Eu am avut o problema la evacuare. Teava care vine prinsa pe turbina si care aduce uleiul in baie nu are nici o garnitura si pe acolo picura ulei. Eu am pus putin silicon. Poate la tine e slabit un surub si improasca. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
lucinebunu |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
nu stiu unde zici u mai exact.. poate improasca si pe acolo si din cauza aia sa vina si atat ulei la EGR ? ee//.. apropo cand am desfacut furtunu ala gros de la filtru de aer si turbina mi se parea slabit. am dat de 3 ori cu clichetu cu cik de 7 si a iesit imediat
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
E o teava subtire deasupra care aduce ulei in turbina (pt ungere) si o alta dedesubt care duce uleiul din turbina in baie.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Dan73 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Uite-le mai jos. Cu rosu e aia de aduce ulei la turbina iar cu albastru returul. Cred ca in afara de intrarea in turbina a conductei de tur celelalte locuri unde se racordeaza le poti vedea numai de sub masina cu scutul dat jos evident. Eu m-am uitat si am vazut-o numai p'aia de retur. Era un pic murdara dar nu prea facea impresia ca pierde pe acolo prea mult. Aia de tur nu prea se vede de jos din cauza catalizatorului sau poate nu am gasit eu unghiul.
This post has been edited by dan73205: 7 Jan 2009, 21:07 Attached thumbnail(s) conducte_ulei_turbina_F9Q.jpg ( Size: 293.15k ) Number of downloads: 2794 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
lucinebunu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
deci trebuie sa ma bag sub masina din cate inteleg ???cred ca maine e VIA AutoOvarom
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
DIDE |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 2 May 08 ![]() |
Daca se pierde ulei pe la una din conductele de admisie sau evacuare a uleiului din turbina atunci acesta nu ajunge in nici-un caz in EGR ci pur si simplu pe caldaram.Luci eu vreau sa te ajut. Privesc la pozele pe care le-ai postat si la simptomele pe care le-ai descris si retraiesc un cosmar. Si eu ca si tine am refuzat pana in ultima clipa sa accept ca turbina e varza.Ma bazam mult ,ca si tine de altfel,pe faptul ca masina tragea foarte bine . Intr-o zi dupa un drum de 200 km in care s-a comportat foarte bine, cand sa o bag in garaj a luat-o pe ulei. Nu cred ca ti-ai dori sa ti se intample asta in drum spre sau dinspre Danemarca.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC 1/2
2001/RXE
- HD-01-RXE
|
|
lucinebunu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
GATA ! am rezolvato
![]() ![]() 8 Jan 2009, 22:33: DIDE ![]() ![]() ![]() This post has been edited by lucinebunu: 8 Jan 2009, 22:33 |
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
DIDE |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 2 May 08 ![]() |
Eu nu vreau sa iti fac zilele negre . Vreau doar sa stii ce ti se poate intampla si cum sa actionezi in aceasta situatie.Atunci cand o ia pe ulei inseamna ca motorul incepe sa functioneze cu uleiul care trece pe langa lagarele turbinei si intra in admisie. In acel moment masina se tureaza la 4-5000 de ture fara sa o mai poti controla.Degaba iei piciorul de pe acceleratie si degaba scoti cheia din contact. Motorul porneste intr-o turatie nebuneasca si singurul mod de a il opri e sa calci ambreriajul sa introduci intr-o treapta superioara de viteza(3-5) dupa care eliberezi brusc ambreiajul, masina da in nas iar motorul se opreste. Daca nu faci acest lucru , motorul functioneaza la turatie maxima pana ce consuma tot uleiul din baie dupa care se caleaza.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE SCENIC 1/2
2001/RXE
- HD-01-RXE
|
|
boozywoozy |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 18 August 06 From: galati ![]() |
chiar sunt tare curios ce iti gasesc la masina cei de la reno.Sincer,la mine nu au gasit nimic,mai mult decat atat ma faceau si nebun! :-j
Legat de patinarea ambreiajului,asta e de la ulei,am patit-o si eu si mi-am schimbat degeaba ambreiajul... Ma intrebai unde e simeringul palier...E undeva la ambreiaj,volanta... Voi continua sa urmaresc acest post!! |
--------------------
ex renault
laguna 2
2002 1.9 dci dynamique
- gl 41 nyk
|
|
lucinebunu |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 147 Joined: 5 November 08 From: Timisoara ![]() |
cum adica sa fie de la ulei ?? patinarea ambreiajului ?? ca nu inteleg
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
dci 2001 Expresion
- TM XX HCM XXL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 10:21 |