Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

(STOP) aprins + clipit (STOP scris intr-un motor), Laguna II 1.9 dCi 2002 Exp 79kW

amne
post 27 Sep 2010, 11:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 30 April 10




Azi-dimineata am bagat cartela ca sa pornesc masina sa plec la birou. Astept sa se stinga toate alea pe bord mai putin STOP + martor baterie + Frana de mana. Insa observ ca de data asta ramane clipind si STOP scris mic intr-un motor (cel deasupra martorului frana de mana trasa). Apas START/STOP sa pornesc motorul, porneste insa tot raman aprinse in acelasi mod martorii STOP si cel cu STOP scris mic clipind. Dupa cateva secunde opresc motorul, scot cartela si o bag la loc in modul TEST poate zice ceva la cele 4 litere insa nimic. Scot cartela, o bag la loc si la fel .. ramane in plus aprins martorul STOP scris mic clipind in continuare. Pornesc iar motorul si ii dau o talpa doua sa vad daca scoate fum ceva in spate insa nimic. Totul merge struna doar martorii arata ca ceva e in neregula. Las motorul pornit 2-3 minute dupa care il opresc. Scot cartela, o bag la loc si surpriza .. Totul se stinge cum trebuie. Pornesc motorul si bordul e negru asa cum trebuie sa fie dupa ce las frana de mana jos, aprind faza scurta si plec spre munca.

Cu speranta ca va fi citit de cineva care stie despre ce e vorba,
Multumesc anticipat


Extra info: Locul unde am parcat era putin inclinat astfel incat masina era cu botul mai sus decat spatele si motorina este undeva un pic peste prima linia (primul sfert).


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expression 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzavalau
post 27 Sep 2010, 13:00
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 9 February 08
From: Petrosani




QUOTE(amne @ 27 Sep 2010, 11:25)
Azi-dimineata am bagat cartela ca sa pornesc masina sa plec la birou. Astept sa se stinga toate alea pe bord mai putin STOP + martor baterie + Frana de mana. Insa observ ca de data asta ramane clipind si STOP scris mic intr-un motor (cel deasupra martorului frana de mana trasa). Apas START/STOP sa pornesc motorul, porneste insa tot raman aprinse in acelasi mod martorii STOP si cel cu STOP scris mic clipind. Dupa cateva secunde opresc motorul, scot cartela si o bag la loc in modul TEST poate zice ceva la cele 4 litere insa nimic. Scot cartela, o bag la loc si la fel .. ramane in plus aprins martorul STOP scris mic clipind in continuare. Pornesc iar motorul si ii dau o talpa doua sa vad daca scoate fum ceva in spate insa nimic. Totul merge struna doar martorii arata ca ceva e in neregula. Las motorul pornit 2-3 minute dupa care il opresc. Scot cartela, o bag la loc si surpriza .. Totul se stinge cum trebuie. Pornesc motorul si bordul e negru asa cum trebuie sa fie dupa ce las frana de mana jos, aprind faza scurta si plec spre munca.

Cu speranta ca va fi citit de cineva care stie despre ce e vorba,
Multumesc anticipat
Extra info: Locul unde am parcat era putin inclinat astfel incat masina era cu botul mai sus decat spatele si motorina este undeva un pic peste prima linia (primul sfert).
*





C a si o parere vizavi de cele spuse mai sus,cu inclinarea ,s-ar putea sa ai nivelul prea mic la ulei,fiind in panta uleiul a fugit spre fata ,spate,si de aceea? verifica nivelul la ulei si poate ai scapat doar cu completarea.....


--------------------
KGM Korando 1.5Tgdi Black/2024 /C300 - HD 55 BXL
Cugetare: "Românul e un fel de om care se supără dacă nu îl inviți, și dacă îl inviți nu vine".
Sursa: "Moftul Român",10 iunie 1901
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12AHD
post 27 Sep 2010, 13:07
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 24 December 09
From: Ploiesti




Salut! Parerea mea e ca daca in modulul de TEST nu zice nimic, si totusi ti-a disparut eroarea, ceva grav nu a fost. Cand vei putea, iti recomand, sa o bagi pe calculator, o eroare trebuie sa fi memorat .... Si verifica-i nivelele la fluide (ulei, apa, lichid frana, etc), preventiv.

This post has been edited by 12AHD: 27 Sep 2010, 13:08


--------------------
Renault Laguna 3 110kw 2009 break automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amne
post 27 Sep 2010, 14:42
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 30 April 10




revizie mica am facut acum ~4000 kilometri: am schimbat toate filtrele si uleiul motor si completat uleiul C.V. (la serus platforma militari).

Totusi inainte sa plec de la birou voi verifica la joja.

Multumesc de sfat si va voi tine la curent


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expression 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccv81
post 27 Sep 2010, 21:25
Post #5


intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!!


Group: Members
Posts: 396
Joined: 4 November 07
From: Botosani




incearca sa desfaci putin busonul de la vasul de expansiune cand iti mai face.la mine cand desfac busonul se ridica nivelul la apa (din vas) instantaneu,el fiind aproape sub nivel.incearca si asa


--------------------
renault laguna2 2003 EXPRESSION 79kw 107cp - BT 01 XUA
Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amne
post 29 Sep 2010, 13:58
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 30 April 10




@ccv81: inainte sa citesc am verificat ulei (fix la mijloc intre cele doua linii de pe joja dupa 8 ore de stat in parcare la birou), lichid frana a fost schimbat recent (1 luna) cand am schimbat discuri si placute pe fata, iar apa e fix sub nivelul max in vas (recunosc mai intai am desfacut busonul si apoi m-am uitat). Momentan nu a mai facut nicio figura desi cred ca m-a lasat un (sau mai multe) amortizor ca a inceput sa faca urat la gropi, dar asta e alta problema.

Multumesc de sfaturi si voi reveni cu alte detalii (sper ca nu va fi cazul tongue.gif)


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expression 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccv81
post 29 Sep 2010, 18:52
Post #7


intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!!


Group: Members
Posts: 396
Joined: 4 November 07
From: Botosani




QUOTE(amne @ 29 Sep 2010, 13:58)
@ccv81: inainte sa citesc am verificat ulei (fix la mijloc intre cele doua linii de pe joja dupa 8 ore de stat in parcare la birou), lichid frana a fost schimbat recent (1 luna) cand am schimbat discuri si placute pe fata, iar apa e fix sub nivelul max in vas (recunosc mai intai am desfacut busonul si apoi m-am uitat). Momentan nu a mai facut nicio figura desi cred ca m-a lasat un (sau mai multe) amortizor ca a inceput sa faca urat la gropi, dar asta e alta problema.

Multumesc de sfaturi si voi reveni cu alte detalii (sper ca nu va fi cazul tongue.gif)
*


ok.multa bafta.sa ne tii la curent cu ce se mai intampla


--------------------
renault laguna2 2003 EXPRESSION 79kw 107cp - BT 01 XUA
Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 29 Sep 2010, 20:50
Post #8


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




QUOTE(12AHD @ 27 Sep 2010, 13:07)
Salut! Parerea mea e ca daca in modulul de TEST nu zice nimic, si totusi ti-a disparut eroarea, ceva grav nu a fost. Cand vei putea, iti recomand, sa o bagi pe calculator, o eroare trebuie sa fi memorat .... Si verifica-i nivelele la fluide (ulei, apa, lichid frana, etc), preventiv.
*


da ai dreptate fa un test cu ddt 2000 sigur ai erorea memorata in uch,asa o sa iti dai seama imediat de s-a aprins mortorul STOP in bord
Doamne Ajuta


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoBrAcsb
post 17 Aug 2014, 19:15
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 27 October 08
From: Caransebes




ca sa nu mai deschid alt topic postez si eu aici

ieri am intampinat si eu aceasta problema
cu o seara inainte am venit cu masina si am parcat in fata blocului.
dimineata cand sa plec la lucru cand pornesc motorul se aprinde STOP si palpaie semnul cu motor si stop in el.
merg de ceva vreme cu masina cu mufa de la EGR scoasa si de curand a cedat si debitmetrul de aer (am mers cu mufa scoasa, masina mergeam bine).
am bagat toate mufele la loc dar degeaba.
la testul cu ddt nu imi arata nici o eroare.

ceva idei ce sa verific? la prima vedere nu se vede vreo mufa scoasa (mai dorm noapte pisicile pe masina si ma gandesc sa nu se fi rupt ceva fire pe la senzori)


--------------------
Renault Laguna III 2.0 110kw 2011
Renault Laguna II 1.9 dCI 79 kW 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MatzuJr
post 17 Aug 2014, 23:37
Post #10


Matzu


Group: Members
Posts: 332
Joined: 13 February 08
From: Hunedoara,Calan




daca e diesel atunci acel semn de motor cu stop in el face referire la fuel injection fault,probabil nu face aprinderea cum trebuie(calitatea combustibilului)
daca e benzina face referire la coolant temperature,probabil din cauza nivelului minim de antigel.
Mi e mi s-a intamplat sa mi se aprinda in mers la 120 la ora stop + semnul cu motorul si stop iar acul de temp s-a dus pana sus 3 sec dupa care a coborat si s-au stins toate cand urcam o panta.Am constatat lipsa antigel.


--------------------
Renault Laguna 3 grandtour 4 control 2.0 dci m9r 12.2009 - Hd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 18 Aug 2014, 06:03
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Vezi sa nu ai fire cu izolatia coapta in zona EGR-ului/dumper , posibil intrate in "scurt" !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoBrAcsb
post 18 Aug 2014, 08:32
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 27 October 08
From: Caransebes




o sa verific si pe la fire
ma duc sa-i fac un test cu clip-ul, poate imi da un indiciu pe unde sa ma uit
la egr am refacut instalatia acu vreo 2-3 luni


--------------------
Renault Laguna III 2.0 110kw 2011
Renault Laguna II 1.9 dCI 79 kW 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 18 Aug 2014, 12:10
Post #13


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(boeru_laurentiu @ 18 Aug 2014, 07:03)
Vezi sa nu ai fire cu izolatia coapta in zona EGR-ului/dumper , posibil intrate in "scurt" !
*


Daca a curs mult ulei prin zona (ceea ce e destul de probabil la lagunele astea mai vechi), sigur sunt coapte firele alea.

Eu aveam probleme de la un senzor de acolo pe partea de turbo, a copt izolatia si in timp s-a si rupt.


Se rezolva cu putin spray si o banda adeziva, eventual un lipit de fir daca e cazul.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CoBrAcsb
post 18 Aug 2014, 12:46
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 27 October 08
From: Caransebes




am avut si eu probleme la mufa de la EGR, am taiat firele si le-am prelungit si refacut

ciucat e ca becul s-a stins cand am ajuns la service
am mers cu masina vreo 40 km si cand a pornit-o mecanicul nu s-a mai aprins
oricum am lasat-o acolo ca mai am de schimbat bucsele la bara stabilizatoare si bieletele de la bara

si a ramas sa ii faca si un test CLIP sa vedem daca a memorat ceva


--------------------
Renault Laguna III 2.0 110kw 2011
Renault Laguna II 1.9 dCI 79 kW 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ruby77
post 4 Jan 2015, 11:04
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 1 December 10




slutare cu aceiasi problema vin si eu venit de la tara pe drum sa oprit motorul sa aprins martorul stop + cehck parca asa i se zice (motorasul cu stop incadrat in el clipind) iam facut o diagnoza si omu mia zis ca e de la relee, ca lui asa ai arata sau vreo mufa iesita. Am verificat toate mufele , lichidul antigel,ulei , e totul perfect .Se poate ca martorii sa se aprinda de vrun releu defect? parca nu as crede nus ce sa zic stiu ca cehck e de la injectie in schimb masinuta se comporta normal trage nu se opreste motorul in mers merge ca si inainte numai ca am martorii aprinsi.la diagnoza mi ia resetat nu se mai aprindeau dar dupa cateva zile patit la fel oprit motor si aprins din nou aceiasi martori. Voi chema un electrician sa masoare si releele cum a zis el . E o laguna 2 2001 1.9 79kw voi ce ziceti o parere ?


--------------------
renault laguna II 2002/Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 4 Jan 2015, 11:32
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Ai grija sa nu fie pompa de joasa presiune... am vazut ca ai motorul de 79 kw... ca si mine.
Tu ai in plus o pompa de joasa presiune care e inainte de filtrul de motorina.
Cauta pe net poza si o sa o identifici foarte usor... este exact sub TRS.
Poate aia mai da rateuri (poate e pe duca) si iti taie alimentare cu combustibil.

Bafta


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ruby77
post 4 Jan 2015, 14:52
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 1 December 10




posibil si aia dar cum o pot verifica? sa vad daca e ia problema ca la diagnoza care mia facuto omu dadea relee o stiu unde se afla ca am mai schimbato o data acum vreo 5 ani si cand ami cazuse nu mai vroia deloc sa porneasca si imi iesise si pe diagnoza stie cineva cum o pot verifica


--------------------
renault laguna II 2002/Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 4 Jan 2015, 15:01
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




in momentul in care pui contactul ea trebuie sa bazaie sa scoata un sunet.


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ruby77
post 4 Jan 2015, 18:11
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 1 December 10




k mersi frumos asta se aude bazaie voi vedea maine ca fac iar o diagnoza si sa verifice releele si voi reveni cu problema mea


--------------------
renault laguna II 2002/Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smash10
post 4 Sep 2016, 19:25
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 25 February 16




Salutare.vin si eu cu una din numeroasele mele probleme.laguna 2 / 1.9 dci 120 magarusi lenesi. De 3 zile ma da in nas in toate treptele si mi se aprinde stop si motorasul ala cu stop doar pt o fractiune de sec daca o duc turata peste 40 / 50 % din cursa pedalei de acceleratie nu mai imi da.senzatia.de mers pe.valuri . Pe testul clip a dat senzor pedala acceleratie ( eroare inregistrata) iar in mers cu testerul conectat a mai aparut o eroare ceva cu tensiune slaba senzor 1 sau ceva de genu nu mai retin exact. Meseriasul a zis ca.s'ar putea sa am ceva mufa cu contact imperfect (care fura curent) plus ca de ceva vreme nu mai imi indica motorina in bord nici autonomia doar cand are chef...nu mai porneste la inpuls doar daca.rin apasat butonul si nu mai vede schimbatorul in punctul mort. Ceva pareri va rog? Multumesc


--------------------
Renault Laguna 2 2001 - CJ 91 PDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 00:01
Dacia