Probleme ralanti, Clio Mk1 1.4 8v Energy 55kw
![]() ![]() ![]() |
Probleme ralanti, Clio Mk1 1.4 8v Energy 55kw
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
|
||
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|||
grasuBDR |
![]()
Post
#2
|
![]() Grasu Group: Members Posts: 9 Joined: 17 August 16 From: Filiasi ![]() |
aceeași problema am avu o si eu pana azi. nu apărea nimic pe tester. problema a fost de la motorasul pas cu pas
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- BDR
2005
|
|
verde |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
"bordul este ca un pom de craciun" asta e semn de baterie pe duca sau incarcare deficitara (alternator) sau probleme electrice.
This post has been edited by verde: 19 Aug 2016, 08:16 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Incarcare buna, baterie buna. Bordul face asa doar cand scade turatia, atunci da, motorul sta sa se opreasca si toate valorile sunt sub limita.
This post has been edited by cmandrei: 19 Aug 2016, 11:22 |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#5
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Verifica motorasul acela de care se spune mai sus
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Maiorul1230 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 2 November 12 ![]() |
Eu as zice ca ai presiunea mica la ulei...in general asa se inampla cand se incalzeste motorul , incepe sa se balbaie la relanti , licaresc becurile de avarie ulei si inca ceva ......acum cauze sunt multe incepand cu ulei, pompa ulei ......
|
--------------------
Dacia
Solenza
- B.xx.xxx
2004 / Prima
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE(cmandrei @ 19 Aug 2016, 12:23) Verifica motorasul acela de care se spune mai sus ![]() Salut, am curatat motorul, era vai mama lui. Acum functioneaza, il simt dimineata, imi tine masina mai turata, il simt cand opresc motorul, impinge clapeta intr-o pozitie mai deschisa, pregatitoare pentru urmatoarea pornire. Sper, sa gasesc la cineva unul, care merge, sa fac o proba. Daca este de acolo sa-mi cumpar. Caut pe cineva, inca nu am gasit, sa iau in proba sonda de demperatura motor, flansa cu injectorul si senzorul temperatura aer, senzorul map si motorasul pas cu pas. Sa le schimb pe rand si sa vad de la care este problema. Stiti pe cineva care are asemenea motor si nu foloseste foarte des masina? Mersi! 19 Aug 2016, 13:29: QUOTE(Maiorul1230 @ 19 Aug 2016, 13:13) Eu as zice ca ai presiunea mica la ulei...in general asa se inampla cand se incalzeste motorul , incepe sa se balbaie la relanti , licaresc becurile de avarie ulei si inca ceva ......acum cauze sunt multe incepand cu ulei, pompa ulei ...... Cum ziceam la inceput, presiunea de ulei atat la rece cat si la cald, este in parametri. Plus ca ecu ar trebui sa ambaleze motorul daca l-ar simti sub turatia stabilita pentru ralanti. Senzorul de turatie este curatat si testat, se afla in parametri. This post has been edited by AlexanderCarstoc: 19 Aug 2016, 12:29 |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 22:05 |