Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ralanti, Clio Mk1 1.4 8v Energy 55kw

AlexanderCarstoc
post 18 Aug 2016, 21:23
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Salut,

O mare problema, de ceva timp, cu ralantiul.
La cald, acum aproape de fiecare data, motorul "da sa moara". Este intr-un ralanti la cca 400-500 turatii. Bine inteles ca bordul este ca un pom de craciun. Toate becurile de avarie licaresc. Se intampla daca fac parcari si am nevoie sa virez mult sa se opreasca in timp ce se chinuie sa invarta pompa de servo.
Desigur, cu cat pornesc mai multi consumatori, cu atat scade turatia.

Motorul pas cu pas sta retractat la maxim. Dupa oprire, revine in pozitia de pregatire a urmatoarei porniri. La urmatoare pornire, daca motorul este rece, functioneaza perfect.

In iarna am avut probleme cu sonda de temperatura motor, a fost schimbata.

De unde poate sa vina acest defect?

Cateva detalii:
1. compresia este in parametri
2. presiunea de ulei este in parametri
3. fisele/buziile au sub un an
4. porneste ca oricare alta masina si la rece si la cald
5. au fost verificati toti senzorii (turatie, pozitie clapeta, temperatura aer si temperatura motor)
6. este '94, nu are mufa OBD
7. este injectie monopunct Bosch


S-a confruntat cineva cu aceste probleme?
Are cineva un Energy ca al meu? Poate schimbam 2-3 componente, sa aflu de unde apare problema asta?

Mersi!

Alex


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grasuBDR
post 18 Aug 2016, 22:59
Post #2


Grasu


Group: Members
Posts: 9
Joined: 17 August 16
From: Filiasi




aceeași problema am avu o si eu pana azi. nu apărea nimic pe tester. problema a fost de la motorasul pas cu pas


--------------------
Renault Clio Symbol - BDR 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 19 Aug 2016, 08:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




"bordul este ca un pom de craciun" asta e semn de baterie pe duca sau incarcare deficitara (alternator) sau probleme electrice.

This post has been edited by verde: 19 Aug 2016, 08:16


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 19 Aug 2016, 09:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Incarcare buna, baterie buna. Bordul face asa doar cand scade turatia, atunci da, motorul sta sa se opreasca si toate valorile sunt sub limita.

This post has been edited by cmandrei: 19 Aug 2016, 11:22


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 19 Aug 2016, 11:23
Post #5


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Verifica motorasul acela de care se spune mai sus smile.gif. Poti sa il cureti in prima faza si apoi (daca nu se schimba nimic) inlocuire.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maiorul1230
post 19 Aug 2016, 12:13
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 2 November 12




Eu as zice ca ai presiunea mica la ulei...in general asa se inampla cand se incalzeste motorul , incepe sa se balbaie la relanti , licaresc becurile de avarie ulei si inca ceva ......acum cauze sunt multe incepand cu ulei, pompa ulei ......


--------------------
Dacia Solenza - B.xx.xxx 2004 / Prima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 19 Aug 2016, 12:27
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(cmandrei @ 19 Aug 2016, 12:23)
Verifica motorasul acela de care se spune mai sus smile.gif. Poti sa il cureti in prima faza si apoi (daca nu se schimba nimic) inlocuire.
*




Salut, am curatat motorul, era vai mama lui. Acum functioneaza, il simt dimineata, imi tine masina mai turata, il simt cand opresc motorul, impinge clapeta intr-o pozitie mai deschisa, pregatitoare pentru urmatoarea pornire.

Sper, sa gasesc la cineva unul, care merge, sa fac o proba. Daca este de acolo sa-mi cumpar.

Caut pe cineva, inca nu am gasit, sa iau in proba sonda de demperatura motor, flansa cu injectorul si senzorul temperatura aer, senzorul map si motorasul pas cu pas. Sa le schimb pe rand si sa vad de la care este problema.

Stiti pe cineva care are asemenea motor si nu foloseste foarte des masina?

Mersi!

19 Aug 2016, 13:29:
QUOTE(Maiorul1230 @ 19 Aug 2016, 13:13)
Eu as zice ca  ai presiunea mica la ulei...in general asa se inampla cand se incalzeste motorul , incepe sa se balbaie la relanti , licaresc becurile de avarie ulei si inca ceva ......acum cauze sunt multe incepand cu ulei, pompa ulei ......
*



Cum ziceam la inceput, presiunea de ulei atat la rece cat si la cald, este in parametri. Plus ca ecu ar trebui sa ambaleze motorul daca l-ar simti sub turatia stabilita pentru ralanti.

Senzorul de turatie este curatat si testat, se afla in parametri.



This post has been edited by AlexanderCarstoc: 19 Aug 2016, 12:29


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 22:05
Dacia