Renault Megane GT 1.6 205cp, Pareri; probleme etc.
![]() ![]() ![]() |
Renault Megane GT 1.6 205cp, Pareri; probleme etc.
stefandinescu70 |
![]()
Post
#661
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
|
||
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|||
mlml |
![]()
Post
#662
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 8 December 16 ![]() |
am zis ca o fi o noua descoperire
|
--------------------
Reanault
Megane GT
2016
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#663
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrianovici_2006 @ 5 Feb 2017, 21:00) Acelasi lucru zicea si cel care mi-a trimis acel mesaj privat...ca imi poate trimite nu stiu ce dovezi. Nici acum si nici atunci nu am inteles un lucru: daca renault a rezolvat de mult problema cu edc7 si mlml e un farsor(si eventual si altii), de ce renault nu isi apara imaginea si nu pune capat speculatiilor prin comunicate, articole in presa de specialitate etc in care sa expuna situatia. Eu unul nu am auzit de rechemari pt edc7 pana acum...doar de clienti care s-au "rechemat" singuri. Si in mod particular, aici pe forum sau unde or mai fi farsori, sa vina cineva cu o calitate mai mult sau mai putin oficiala in relatia cu renault si sa demonteze farsorii bucata cu bucata. Ca e imaginea lor in joc, nu a mea...ce nevoie am eu in privat de dovezi ca mlml sau mai stiu eu cine e farsor? |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
mlml |
![]()
Post
#664
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 8 December 16 ![]() |
eu nu inteleg dc nu posteaza aici ?????...accept orice discutie,,,,daca nu este penibila,,,,
|
--------------------
Reanault
Megane GT
2016
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#665
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Asta am zis si eu...sa te tavaleasca pe jos aici.
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
mlml |
![]()
Post
#666
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 8 December 16 ![]() |
Papa mulo.....poti posta acel mesaj aici ????nu cred ca avem ceva de ascuns....eu am expus experienta mea cu GT.....am inteles si am si vazut ca sunt si masini ok...dar asta nu inseamna sa tac....repet ..masina este perfecta,dar a mea este un jeg si ma consider pacalit de renault....
Am anuntat probl cu cutia de viteze in august sau sept....interventia pe care au facut-o a fost sa scoata mesajul cu supraincalzirea....problema a aparut si mai grav...dupa vreo doua saptamani de scandal am fost programat la resoftare...cu un soft prin care mi-au scazut performanta masinii....am facut a doua resoftare avand o alta scadere de putere ....saptamana trecuta m-au sunat sa-mi faca o oferta de prelungire a garantiei ,fara a le cere nimic....sau ce alte doleante am....Raspunsul meu a fost ca nu am nevoie de nimic...decat ce am platit....Ca cerinta ...sa aduca masina conform sloganului lor...atentie la detalii...si performantele platite.....daca este prea mult pt ei ,sa schimbe masina sau sa returneze contravaloarea ei... 6 Feb 2017, 11:56: pt mn sloganul renaul a devenit.....Renault service....parte a familiei mele 6 Feb 2017, 11:57: a...si sa nu uit....am cerut pe per retinerii in service sa se puna masina la dispozitie cu aceleasi optiuni si valoare 6 Feb 2017, 12:00: astept sa ma tavaleasca.......dar sa aiba tupeu pe fata...nu cu fineturi voalate This post has been edited by mlml: 6 Feb 2017, 11:00 |
--------------------
Reanault
Megane GT
2016
|
|
DragosCatalin |
![]()
Post
#667
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
QUOTE(mlml @ 6 Feb 2017, 10:54) Papa mulo.....poti posta acel mesaj aici ????nu cred ca avem ceva de ascuns....eu am expus experienta mea cu GT.....am inteles si am si vazut ca sunt si masini ok...dar asta nu inseamna sa tac....repet ..masina este perfecta,dar a mea este un jeg si ma consider pacalit de renault.... Am anuntat probl cu cutia de viteze in august sau sept....interventia pe care au facut-o a fost sa scoata mesajul cu supraincalzirea....problema a aparut si mai grav...dupa vreo doua saptamani de scandal am fost programat la resoftare...cu un soft prin care mi-au scazut performanta masinii....am facut a doua resoftare avand o alta scadere de putere ....saptamana trecuta m-au sunat sa-mi faca o oferta de prelungire a garantiei ,fara a le cere nimic....sau ce alte doleante am....Raspunsul meu a fost ca nu am nevoie de nimic...decat ce am platit....Ca cerinta ...sa aduca masina conform sloganului lor...atentie la detalii...si performantele platite.....daca este prea mult pt ei ,sa schimbe masina sau sa returneze contravaloarea ei... <span class='edit'>6 Feb 2017, 11:56:</span> pt mn sloganul renaul a devenit.....Renault service....parte a familiei mele <span class='edit'>6 Feb 2017, 11:57:</span> a...si sa nu uit....am cerut pe per retinerii in service sa se puna masina la dispozitie cu aceleasi optiuni si valoare <span class='edit'>6 Feb 2017, 12:00:</span> astept sa ma tavaleasca.......dar sa aiba tupeu pe fata...nu cu fineturi voalate Sincer,, daca eram in locul tău refuzam orice fel de interventie. Adica nu e posibil ca o masina noua de peste 20.000€ sa faca probleme atat de grave in primele luni. Eu zic sa le ceri alta masina. Sincer nu as accepta cârpelile lor...ai platit pentru o masina noua, daca vroiai defecte si timp pierdut in service iti luai second. Iti pot repara defectele pe moment, dar ce faci dupa garantie? O mai platesti o data in contravaloarea pieselor...pacat ca se intampla astfel de probleme.. This post has been edited by DragosCatalin: 6 Feb 2017, 11:07 |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
mlml |
![]()
Post
#668
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 8 December 16 ![]() |
apropo de schimbatul vitezelor...si eu l-am acuzat de schimbarea vitezelor cu ceva timp in urma....si mi-a demonstrat ca este imposibil...am si un filmulet....
|
--------------------
Reanault
Megane GT
2016
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#669
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
[quote=papa_mulo,6 Feb 2017, 10:26]
......... mi-a trimis acel mesaj privat...ca imi poate trimite nu stiu ce dovezi. Si eu am primit pe privat LA FEL un mesaj ( cica daca vreau un VIDEO ) si nu i-am dat curs ( este delete deja ) . Nu ma intereseaza nici o explicatie sau filmulet , atata timp cat in EUROPA sunt probleme cu acest EDC 7 , pe toate siteurile si forumurile unde gasesti RENAULT - Talisman TCE si Megane 4 GT . Parerea mea este ca daca iei un GT de 205 cp si mergi cu el ca si cand ar fi un Logan de 75 cp ( no offence la posesori Logan - este masina BUNA ) , NU SE VA STRICA NIMIC . Dar daca iti cumperi o masina de 205 cp ( nu o mai numesc Renault GT , o numesc masina ) si tragi de ea la limitele ei de 205 cp si se supraincalzeste cutia ( si nu la un sofer doar , la o gramada ) ,ceva este putred la mijloc si NU ESTE ACCEPTABIL , mai ales pentru cine cumpara de NOU si are Garantie. This post has been edited by stefandinescu70: 6 Feb 2017, 11:51 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
lungan |
![]()
Post
#670
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 961 Joined: 28 May 05 From: Focsani ![]() |
Mie mi se pare jenanta solutia gasita de Renault, sa mai omoare din cai. Macar daca o faceau cu cap, sa omoare caii doar pe sosea, iar pe bancul de teste eventual sa mai adauge vreo cativa. Cred ca e usor de detectat din soft daca masina e pe sosea sau e in garaj la teste.
![]() |
--------------------
M3 - Kia Sportage
- Fiesta ST-Line Hybrid
2021 Drive carefully!
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#671
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Ambreiajele partineaza peste o limita a cuplului ( ???? ) si supraincalzeste uleiul , nu conteaza ca este masina pe banc sau pe sosea . Singura rezolvare SOFT a lui Renault este sa ii taie motorului din muschi , in timp ce rezolvarea HARD ( si scumpa ) este sa inlocuiasca cutia ( sau ambreiajele doar ) cu un upgrade mai rezistent la cuplu ( cred ca este ceea ce si face acum, dar fara mari valuri si detalii)
This post has been edited by stefandinescu70: 6 Feb 2017, 12:17 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
bonzai |
![]()
Post
#672
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(stefandinescu70 @ 6 Feb 2017, 09:08) NU EXISTA ( la cererea soferului ) TRECERE DIN TR 5 IN TR 2 LA NICI O CUTIE AUTOMATA , nu au rost discutiile pe aceasta tema . Cu observatia ca Renault EDC (sport) are Multi Downshift, in care cutia trece rapid din 5 in 2 fara sa apesi de mai multi ori pe clapeta (nu cred ca direct totusi) http://www.renaultsport.com/Multi-Downshif...se-it-5976.html |
--------------------
Renault
Megane 4 GT
2017
|
|
mlml |
![]()
Post
#673
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 8 December 16 ![]() |
Este corect..se poate face dar te duce prin toate treptele si schimba la anumite turatii
This post has been edited by mlml: 6 Feb 2017, 12:30 |
--------------------
Reanault
Megane GT
2016
|
|
DragosCatalin |
![]()
Post
#674
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
Schimbarea cutie poate fii o solutie de moment sau chiar o solutie definitiva. Depinde de "noroc" sa zicem. Inca sustin ca atunci cand iti cumperi o masina noua, o iei noua ca sa nu stai prin service, sa nu bagi bani si timp pierdut in ea. Sper sa se rezolve toate problemele voastre, dar sincer eu ceream sa fie inlocuita masina. Sa imi dea ce am platit! Nu cârpeli...
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#675
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
[quote=bonzai,6 Feb 2017, 12:21]
Cu observatia ca Renault EDC (sport) are Multi Downshift, in care cutia trece rapid din 5 in 2 fara sa apesi de mai multi ori pe clapeta (nu cred ca direct totusi) ----------------------------- Multi Downshift , perfect adevarat , tii apasat continuu pe padela si cutia trece 5,4,3,2 dar asta numai la RS . La EDC normal , nu se poate decat apasand succesiv pentru fiecare schimbare de treapta . Dar sa treaca din 5 direct 2 Nu EXISTA . Apropo , presupun ca ati obeservat ca la EDC pe Megane 3 ( Fluence si care o mai fi , Laguna = nu stiu ????? ) , pe manual la maneta/schimbator , plus este inainte si minus inapoi , iar la Talisman si la Megane 4 , presupun si pe RS , pe manual , plus este inapoi si minus inainte ( ca in motorsport ) . Ce or fi avut in cap cand le tot schimba de la o generatie la alta ? This post has been edited by stefandinescu70: 6 Feb 2017, 12:56 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#676
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mlml @ 6 Feb 2017, 11:54) Papa mulo.....poti posta acel mesaj aici ????nu cred ca avem ceva de ascuns.... Mai jos privatul caruia nu i-am gasit firul logic, primit in 27 ianuarie cu titlul "bravo": "mdea, ma surprinde cum useri vechi, cu multe cunostinte tehnice, ati cazut in plasa mincinoasa a unor derbedei precum mlml sau fanedinescu70. Eu am Talisman de 5 luni TCE200 si am avut cutia inlocuita, pe defecte cu totul si cu totul diferite de ceea ce se spune mincinos pe forum. Gearboxoverheated apare la cei ce au rupt masinile in Drive pe dealuri, dar si pentru ca toate EDC6 si EDC7 au fost echipate eronat cu un ulei neconform. Din septembrie 2016 exista cod rosu de interventie pe ulei in toata Europa, in reteaua Renault. Mai exact a fost retras uleiul din toate cencesiunile si din toate depozitele si a inceput furnizarea unuia nou. Eu am inlocuit cutia am stat inca 2 zile in plus pentru a veni ulei corespunzator. Desigur ca fanedinescu70 stie asta de la mine, dar extrapoleaza mincinos pe topic-uri, probabil din ciuda ca nu are o masina la fel de rapida si de economica precum TCE200. O atitudine cel putin bolnava, ca sa nu zic dementa, in conditiile in care el rade de useri de Talisman ... useri ce nu se gasesc pe toate drumurile. Soft-ul de s-a pus pe GT-uri n-are nicio problema, s-a pus pentru ca la ralanti motoarele lor aveau un zgomot, iar in Franta sunt mai multi tipi de s-au dus cu masinile la Dyno bune si au obtinut fie 205 cai, fie 215, fie 202. Iti pot trimite link-uri cu rezultate corecte daca doresti. Productia de Talisman,Espace si GT a fost oprita in lunile sept - dec 2016 tocmai ca sa se rezolve situatia EDC. Adica Getrag fie vine rezolvare, fie este inlocuit de alt furnizor. Teoria conspiratiei spusa pe forum de niste amarati, cum ca Renault isi face muci produsele si imaginea pentru a apara un furnizor problematic, in spete Getrag, e absurda si numai un prost poate pune botul la ea. Iar in ultima instanta iti pot da video in care domnul Mlml incearca sa bage cutia EDC7 la 130-140 la ora din treapta 3 in treapta 2. Iti pot da toate cele de mai sus cu conditia ca sa le si postezi pe forum si sa-i demasti pe acesti farsori. Numai bine." |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#677
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
User name ???
![]() This post has been edited by stefandinescu70: 6 Feb 2017, 13:36 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
mlml |
![]()
Post
#678
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 8 December 16 ![]() |
Este tipul din tm...tip care a primit se pare niste bonusuri....problema lui..o sa pun eu acel film....este un film in care fiul meu incearca sa-mi demonstreze ca nu se poate...ca exista protectie pt turatii...e acelasi care ataca si pe fb postarile lui adi gherghin.....Acel film a plecat de la mn la Adi si de la el a fost trimis la cel de la slatina....altul cu cutie schimbata si bonusuri...oamenii au o valoare...unii se vand pe revizii..cauciucuri si alte rahaturi.....nu este vb de adi gherghin....
6 Feb 2017, 14:34: Pana la urma ce sa inteleg...ca avem toti un ulei prost in masini....cum a aflat de acel cod rosu..este cinava aici cu rechemare pt ulei cutie ? This post has been edited by mlml: 6 Feb 2017, 13:34 |
--------------------
Reanault
Megane GT
2016
|
|
aba81 |
![]()
Post
#679
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.116 Joined: 2 November 16 From: Suceava ![]() |
curioasa si treaba cu oprirea productiei pe 3 luni...daca e pe bune
|
--------------------
Renault
Megane GT
2017
|
|
meg2s |
![]()
Post
#680
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.145 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
Pe aceeasi linie cu transmisii incinse, poate ati vazut testul baietilor astora cu Ford Edge; daca nu, distrati-va putin:
http://www.sport.ro/super-speed/test-compa...ratu-video.html Atentie la minutul 06:19 - cititi mesajul din bord... Si vedeti pe ce drum linistit i-a murit omului transmisia. Uneori si-n Bucuresti gasesti strazi mai accidentate decat drumul ala! ![]() Cand dai 40++ kEuro si masina face glume de genul asta, te cam superi pe producator... ... valabil si pt M4GT |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
mlml |
![]()
Post
#681
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 8 December 16 ![]() |
Ce n-ai inteles nici pe facebook, dar nici pe forum, este ca:
1) defectul pe care il ai tu la masina nu are legatura cu cutia. Cutia ta nu are nimic, uleiul din ea e problema si software-ul. Stii doar ca Gherghin asteapta de o gramada de timp dupa ulei. Oare de ce, nu ti-ai pus intrebarea? 2) denigrand Renault in general, dar si Renault Romania in particular, ai numai de pierdut. Iar de pe reno.ro n-o sa te ajute nimeni, 99% din cei de pe forum se imbulzesc cand e vine vorba de injurat Renault. 3) cel mai mult ai de pierdut cand denigrezi useri cu masina sau echipament identic tie. Asa n-o sa ai niciodata un feedback corect, doar unul eronat sau, in cel mai bun caz, unul emotional. Nu-ti inchipui ca-ti plange de mila stefandinescu, in cel mai bun caz profita de necazul tau pentru a da in Renault. In realitate bag mana in foc la faptul ca se bucura ca a ta cutie e cu probleme iar a lui nu. 4) un tip, r27 sau ceva, ti-a zis pe forum, ca si mine de altfel pe fb, ca tu pleci de la premisa ca cei cu Dyno au echipamentul in regula. Motivul pentru care nu am postat pe forum este ca pentru nu pot posta, dar si pentru ca videoclipurile alea iti pot face rau. Pune si mesajul asta, de la mine, daca esti om asa bun cum pretinzi si eu unul nenorocit. In incheiere, daca tot zici ca esti sincer, pune videoclipul de seara cand tu si fiul tau rupeti masina. In video ala la final fiul tau iti spune ca inainte de reprogramare putea baga masina din 5 in 2. Iar ca si ultima idee, prima mea reactie legata de videoclipuri a fost daca sa le trimit sau nu catre Renault Romania. La momentul ala am zis ca nu le trimit, acum nu mai sunt asa de sigur. Mult succes! 6 Feb 2017, 15:13: ...am primit si eu acest mesaj...este tipul din tm..... 6 Feb 2017, 15:32: scz...nu im permite sa il pun aici din cauza dimensiunii...o sa vb cu adi gherhin sa il puna pe pag fb megane gf 6 Feb 2017, 15:39: https://www.facebook.com/modan.laurentiu.9/...486384640221315 This post has been edited by mlml: 6 Feb 2017, 14:39 |
--------------------
Reanault
Megane GT
2016
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#682
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Nu pling de mila la nimeni , nu rad de nimeni , doar comentam pe aici , dar nu inteleg acest >>>> USER >>>>> frustrat , repet oare de ce ??? sau de cine ????
Pentru cunostinta lui EDC6 GETRAG este parastricata si testata de Ford (POWERSHIFT- este internetul plin ) , eu stiam ce am cumparat cand am luat Talismanul 1.6 DCI 160 EDC , asta pentru ca am vrut NUMAI automata . Iar ce alegeri fac altii , este treaba fiecaruia ce face cu banii proprii. == By The Way , mie altcineva dorea sa imi trimita filmuletul pe PM si am refuzat . Poate sa si confirme asta aici , ca nu este cu suparare == This post has been edited by stefandinescu70: 6 Feb 2017, 14:51 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
mlml |
![]()
Post
#683
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 8 December 16 ![]() |
pt mn tipul atata timp cat a cazut la mica intelegere cu cineva....nu reprezinta nimic.....sa tac pt ceva nimicuri.......si sa mai si atac.....este cam mica valoarea lui
|
--------------------
Reanault
Megane GT
2016
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#684
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(mlml @ 6 Feb 2017, 08:59) Eu am sustinut permanent ca aceste probleme apar la cele fabricate pana prin iulie-august....Dar alt secret ...exceptand stilul de condus ???? Spedd...ieri am luat eu masina ....am incercat sa vad cum este din a cincea in a doua...nu prea merge...are protectie si cam trebuie sa treci prin toate treptele....daca ai alta solutie astept detalii.....Ai cumva GT cu cutie manuala ? Sunt depasit de ceea ce zici!....cum sa incerci a trece din 5 in 2!?....in vit 5 ai cel putin 120km/h...trecand direct in vit 2 se duce dracu cutia daca faci de cateva ori asa!...socul este formidabil!...adio ambreiaj...adio arbore principal...adio sincroane! |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
mlml |
![]()
Post
#685
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 8 December 16 ![]() |
si a mers....nu...are protectie....acolo era vb de altceva...de turatiile la care permitea sa schimbi in jos inainte si dupa resoftare....inainte de resoftare puteai schimba la turatii mai mari
|
--------------------
Reanault
Megane GT
2016
|
|
DAlx |
![]()
Post
#686
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 17 August 16 ![]() |
Salutare,
Observ ca lumea e destul de impartita ca pareri asa ca o sa vin si eu cu experienta proprie. Detin un Megane 4 GT din octombrie 2016. Momentan masina are undeva la 6500km si ca alte persoane am fost si eu intampinat la randul meu de mesajul cu supraincalzirea cutiei de viteze, urmata de taierea puterii (in esenta a trecut in neutru) care s-a rezolvat singura in aproximativ o secunda de la ridicarea piciorului de pe pedala de acceleratie. Mie personal acest lucru mi s-a intamplat in ajunul Craciunului la intrarea pe autostrada dinspre Pitesti spre Bucuresti (fix pe banda de acceleratie cu pedala undeva la jumatate). Masina a fost condusa intr-un spirit mai sportiv in acea seara recunosc, dar in modul manual majoritatea timpului pana la bucuresti tocmai pentru ca ma grabeam si preferam sa nu merg cu ea subturata pentru a putea face depasiri in caz de spatiu si pentru a evita mersul subturat pe serpentinele dintre Craiova si Pitesti. Masina nu a fost condusa in modul sport in acea seara. De altfel am fix 0 Launch Control-uri la activ, chestie pe care baietii o pot verifica foarte usor ![]() In luna ianuarie m-am dus in service pentru a semnala problema cu duzele de spalat parbrizul (total inutile la viteze peste 30-40 km/h) si o mica problema cu senzorii de la manere care nu s-a reprodus in service. Ajuns acolo am specificat si problema cu cutia de viteze iar de la Redac Craiova mi-au facut un update de soft la computer-ul acesteia. Oamenii au fost deschisi m-au lasat le explic ce si cum si au spus ca stiu ca exista astfel de probleme. Din ce stiu eu sunt 3 GT-uri in Craiova. Doua dintre ele au probleme legate de cutia de viteze. Eu personal nu am avut cand si unde sa o mai stresez de atunci dar planuiesc la vara sa imi iau un "TRACK DAY" in care punem frumos pe modul sport dupa ce incalzim motorul bine cu mers normal si daca e sa pice atunci voi actiona in consecinta. Vremea nu a permis nici un 0-100 ca la carte (umezeala pe jos, cauciucuri de iarna umflate putin mai slab) asa ca nu pot face comparatie. Momentan pare ca "trage" la fel dar nu bag mana in foc ca nu a fost operata o modificare care sa afecteze performantele. Pentru cei care sustin ca problemele apar doar la cei care au dus masina la limite eu sunt exemplu de o persoana care nu a avut nici timp si nici locul in care sa fac acest lucru. Stiu ca bogdabogda are un GT care din ce stiu eu nu a avut asemenea probleme si o sa incerc sa facem o comparatie cand vremea ne va permite si, eventual, vom trece la cauciucurile de vara. Ce vreau sa explic prin aceste randuri este ca problema este cat se poate de reala si din ce imi dau eu seama lumea a condus in regimuri destul de variate masinile asa ca nu se poate da vina pe utilizatori. In rest masina are garantie iar eventualele probleme vor fi rezolvate de cei de la Renault, sper eu, pe cale amiabila. LE Cred ca se poate trece din 5 in 2. poti merge cu 40+ in treapta 5. Tine apasat pe padela stanga et voila! O sa incerc diseara sa ma asigur ca nu vorbesc prostii ![]() This post has been edited by DAlx: 6 Feb 2017, 17:16 |
--------------------
Renault
Megane IV
2016 GT
|
|
mlml |
![]()
Post
#687
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 8 December 16 ![]() |
salut....nu apare doar in mod sport....la mine,dupa aproape o luna de la resoftare nu am mai avut probleme de supraincalzire....V-au anuntat in service ca ar exista o rechemare pt schimbul uleiului ?
This post has been edited by mlml: 6 Feb 2017, 17:15 |
--------------------
Reanault
Megane GT
2016
|
|
DAlx |
![]()
Post
#688
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 17 August 16 ![]() |
Nici in legatura cu uleiul si nici cu duzele de care am citit tot pe acest forum. Doar update prin care am fost asigurat ca nu se modifica puterea motorului. Vedem la primavara
![]() O alta intrebare pentru posesorii de GT: ati observat cumva ca motorul are alt sunet la iesirea din Start/Stop pentru cateva sute de metri? Se simte destul de bine cand motorul este cald si stai putin cu ea oprita (gen trafic in Bucuresti pe vreme mai calda). Problema este foarte evidenta pentru mine de cand am luat masina dar din nefericire temperaturile din ultimele luni au facut ca functia sa fie in plus ![]() |
--------------------
Renault
Megane IV
2016 GT
|
|
Dri |
![]()
Post
#689
|
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrianovici_2006 @ 6 Feb 2017, 15:33) Sunt depasit de ceea ce zici!....cum sa incerci a trece din 5 in 2!?....in vit 5 ai cel putin 120km/h... Poate ca nu ai mers niciodata cu un GT. Cutia schimba in functie de regimul in care gestionezi acceleratia si de programul ales (CONFORT, NEUTRAL, SPORT...). Daca mergi pe NEUTRAL in regim linistit (adica sa accelerezi lent) si pe teren orizontal, cutia schimba intr-a 7-a pe la 68 km/h. Astfel incat in regim de croaziera la 70km/h constant esti in viteza a 7-a la aprox 1500 rot/min. Daca o calci la podea brusc, va retrograda mai multe trepte simultan pentru a tura motorul si a-ti da puterea pe care o ceri in cel mai scurt timp. Astfel incat, la schimbarea manuala a vitezelor pentru a induce frana de motor va schimba treapta cu treapta - de aceea nu cred ca acesta a fost cel mai bun exemplu ales - dar la acceleratie puternica si brusca de la 70km/h in Drive va retrograda mai multe trepte simultan. This post has been edited by Dri: 6 Feb 2017, 17:51 |
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#690
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(Dri @ 6 Feb 2017, 17:26) Poate ca nu ai mers niciodata cu un GT. Cutia schimba in functie de regimul in care gestionezi acceleratia si de programul ales (CONFORT, NEUTRAL, SPORT...). Daca mergi pe NEUTRAL in regim linistit (adica sa accelerezi lent) si pe teren orizontal, cutia schimba intr-a 7-a pe la 68 km/h. Astfel incat in regim de croaziera la 70km/h constant esti in viteza a 7-a la aprox 1500 rot/min. Daca o calci la podea brusc, va retrograda mai multe trepte simultan pentru a tura motorul si a-ti da puterea pe care o ceri in cel mai scurt timp. Astfel incat, la schimbarea manuala a vitezelor pentru a induce frana de motor va schimba treapta cu treapta - de aceea nu cred ca acesta a fost cel mai bun exemplu ales - dar la acceleratie puternica si brusca de la 70km/h in Drive va retrograda mai multe trepte simultan. Bineinteles ca am mers...de mai multe ori chiar....DA...eram in 7 pe la 65km/h....dar aici referirea era la viteza mare in vit 5 si incercare de retrogradare mai multe trepte. de aceea am precizat peste 120km/h |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 10:47 |