Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

121 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Megane GT 1.6 205cp, Pareri; probleme etc.

speedman
post 9 Dec 2016, 22:18
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.459
Joined: 21 April 07




Cred ca gt ul se situeaza intre o masina normala si una sport, nu poti spune ca este la fel ca un rs...aici as fi de acord pt cea de a doua masina. Sa fiu in ton cu voi, decat mondeo sau mazda 6, mai bine talisman arata intr un mare fel, ai 4 control, amortizoare adaptive la un pret sensibil mai mic (poti lua si un gt - avans 25% cu dobanda 0 pe 5 ani sa te dai in week end) wink.gif


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaimgm
post 10 Dec 2016, 03:35
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 9 March 08
From: Arges




@mircea_aq
Exista(estateGT), dar nu in RO.

This post has been edited by mihaimgm: 10 Dec 2016, 03:37


--------------------
Renault Megane 4 Estate GTline 2017 - 1,5 dCi EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mlml
post 10 Dec 2016, 06:37
Post #123


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 8 December 16




Asteptati cu GT...sa vedem ce naiba au cutiile


--------------------
Reanault Megane GT 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 10 Dec 2016, 08:41
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.459
Joined: 21 April 07




Momentan esti singurul de pe aici care are probleme cu ea, dar fiind in garantie o vor schimba ca n au incotro...


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mlml
post 10 Dec 2016, 16:48
Post #125


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 8 December 16




Nu prea sunt singurul.....asa ca e o probl...conf spuselor noficiale


--------------------
Reanault Megane GT 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianovici_2006
post 10 Dec 2016, 17:57
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 637
Joined: 4 July 16
From: Ramnicu Valcea




QUOTE(mlml @ 10 Dec 2016, 16:48)
Nu prea sunt singurul.....asa ca e o probl...conf spuselor noficiale
*


Nu este deloc singurul...sunt ff multi!!!...iar pe la dealer-i circula un curent , cum ca ei nu vor schimba cutia decat o singura data,....a doua oara nu se mai angajeaza...sper sa nu fie adevarat!


--------------------
renault Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp, megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 10 Dec 2016, 18:43
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.459
Joined: 21 April 07




Te referi in Ro sau in afara ei? Chiar azi am avut o discutie cu un consilier de vanzari, dar omul era paralel...masina lor de test drive are 25 k si pana acum se pare ca n ar fi avut probleme....Schimbatul cutiei doar o data, atata timp cat nu este ceva oficial, nu cred ca ar fi de luat in calcul. Si la vag dsg 7 are probleme, se cunoaste situatia dar se schimba mecatronicul in cutie, pe garantie...Teoretic la ce preturi au noile modele, ar tb sa le schimbe de cate ori este nevoie asa vor fi perceputi altfel de cei care vor sa achizioneze masinile lor...


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianovici_2006
post 10 Dec 2016, 19:31
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 637
Joined: 4 July 16
From: Ramnicu Valcea




QUOTE(speedman @ 10 Dec 2016, 18:43)
Te referi in Ro sau in afara ei? Chiar azi am avut o discutie cu un consilier de vanzari, dar omul era paralel...masina lor de test drive are 25 k si pana acum se pare ca n ar fi avut probleme....Schimbatul cutiei doar o data, atata timp cat nu este ceva oficial, nu cred ca ar fi de luat in calcul. Si la vag dsg 7 are probleme, se cunoaste situatia dar se schimba mecatronicul in cutie, pe garantie...Teoretic la ce preturi au noile modele, ar tb sa le schimbe de cate ori este nevoie asa vor fi perceputi altfel de cei care vor sa achizioneze masinile lor...
*


Eu ma refer strict la RO....intamplator mergand la dealer am dat peste 2 clienti si la acelasi dealer chiar masina de test are aceleasi probleme, plus ca si in Europa sunt probleme....detalii stiu chiar de la reprezentanti ai dealerului...in acelsi timp stiu(tot de la diversi dealeri) ca uzina face eforturi impreuna cu furnizorul de cutii pt remedieri.
Asta nu scade cu nimic dinamicitatea si placerea de a o privi si conduce a masinii...eu am luat diesel pt ca am gandit rational, daca gandeam cu inima si temperamentul la volan, sigur optam pentru GT,....mi se pare "un ceva auto altfel"!


--------------------
renault Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp, megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 10 Dec 2016, 20:16
Post #129


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.257
Joined: 22 January 04




Da' ce are, bre, cutia? Ca e singura masina de la Reno pe care o mai astept sehas, din gama actuala. Nu ca mi-ar conveni ca are numai 1.6 si EDC, dar asta e...

10 Dec 2016, 20:20:
Am citit, naspa... Sa vedem ce face Reno, poate pune o manuala, macar pe GT.

This post has been edited by mars: 10 Dec 2016, 20:20


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefandinescu70
post 11 Dec 2016, 04:41
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 815
Joined: 4 September 16




QUOTE(adrianovici_2006 @ 9 Nov 2016, 15:30)
sunt probleme cu cutiile de viteze automate...iar uzina a inceput deja sa le inlocuiasca[U].
Chiar azi, intr-o reprezentanta in care am fost, se schimbase cutia unui GT ce avea deja 26.000 km.
*



Ca idee , uzina a inceput sa le inlocuiasca cu ce ???? biggrin.gif Cu altele acelasi tip si model 7DCT300 Getrag . Si apoi ( presupun ) face un update ( oficial ) la soft motor (taie nitel din cuplu si power ) + update soft cutie sa schimbe mai putin brutal pe SPORT == TOTUL este Perfect dupa aia radmasa.gif radmasa.gif. La fel si VW rezolva totul in DIESEL GATE cu update-uri ieftine wub.gif

BTW , sa intelegem ca un chip TUNING ( aftermarket ) nu se prea poate face pe acest motor /cutie . Pacat pentru pasionati

11 Dec 2016, 04:51:
[quote=mars,10 Dec 2016, 20:16]
Da' ce are, bre, cutia?


Cica se supraincalzeste la SPAN si COCS dat pe modul SPORT . Deci , dupa mine , defecte nu sunt doar design prost sau alegerea proasta a pachetului motor cutie . Getrag 7DCT300 = max cica 300 nm , iat 1.6 TCE 205 are 280 nm . De aceaia nici nu vor sa le inlocuiasca decat o data in GARANTIE , gen defectul sta in/sub TALPA soferului .


This post has been edited by stefandinescu70: 11 Dec 2016, 04:51


--------------------
Talisman . 2016
1.6dCI160 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aba81
post 11 Dec 2016, 07:15
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 2 November 16
From: Suceava




parerea mea este ca aceasta cutie a fost testata in toate regimurile se functionare si nu cred ca a iesit din proiectare fara sa se gandeasca ca va manca talpa. supraincalzirea este cu siguranta analizata si din ce am citit ar avea legatura si cu patinarea ambreiajelor. Un material al ambreiajalui care l-a randul sau este furnizat de un tert producator poate fi una din probleme. Analiza timpilor de schimbare a vitezelor si o rearanjare software la fel poate fi posibila dar nu cred ca scade performantele. La o cutie manuala cand ii dam blana prin munti stiti doar cum miroase in urma daca nu se schimba perfect. Numai ca la manuala nu am avut senZori care sa dea eroare de supraincalzire cutie (care se fapt poate fi ambreiaj).
Eu am comandat si nu ma panichez pentru aceasta problema. Ard de nerabdare sa o conduc. Problema se rezolva pana la urma avem garantie si unde exista dealeri netrebnici care nu se implica (daca veti vedea forumurile din europa veti vedea ca si acolo e jale) avem la dispozitie Protectia Consumatorului si instantele de judecata.
Deocamdata pe acest forum e un caz sau doua din cine stie cate masini vandute. Procentul totusi mi se pare mic chiar si la nivel european tinand cont ca se vinde bine modelul. Si stilul de condus conteaza. Daca o tii numai in sport si kickdown...la un moment te atentioneaza ca ceva nu e bine la stilul tau de condus. Pentru acest stil sunt masini sport veritabile. Megane GT este doar un hot hatch cu inceputuri de valente sportive.

This post has been edited by aba81: 11 Dec 2016, 07:18


--------------------
Renault Megane GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mlml
post 11 Dec 2016, 07:47
Post #132


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 8 December 16




Nu se merge cu masina numai in sport...nu este nici talpa grea pe acceleratie..nu sunt nici mii de modele vandute..deci procentul de una sau doua masini este important.Repet..nu sunt impotriva acestei masini,doar faprul de rezolvare cu mare intarziere a problemei lasa de dorit


--------------------
Reanault Megane GT 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 11 Dec 2016, 08:55
Post #133


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.257
Joined: 22 January 04




Sunt doua aspecte aici: Reno a vrut neaparat sa puna o cutie EDC, sa nu ramana mai prejos decat aia cu DSG (care pica si alea in draci), iar posesorii au crezut ca e un fel de RS mai cumintel, dar capabil de ceva sportivitate. De unde rezulta buba wink.gif. Puteau sa lase o manuala cinstita pe benzinare si sa puna automata (chiar si clasica, n-am auzit de vreuna picata - AJ0) pe tractoare, eventual cu 1.6 dCi 160, si sa-i zica tot GT.

Sa zicem ca sunt doar bolile copilariei si ca poate le vine mintea la cap. Oricum, GT inseamna altceva decat cred sau se asteapta unii. Dar suna bine smile.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefandinescu70
post 11 Dec 2016, 09:25
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 815
Joined: 4 September 16




Puteau simplu sa puna o cutie 6DCT450 ( 450 nm , 6 trepte doar) ( cu raportul final schimbat pentru benzinar, cum se facea inainte ) si cu aia nu mai are probleme ( multe ) ( este si pe Mitsuba Lancer EVO 10 cu cutia SST, acelasi Getrag 6DCT450 sau 451 ) si testata la greu pe ( FORD-Power Shift , VOLVO , Jaguar etc ) . Cum o folosesc pe 1.6 DCI 160 EDC o pot folosi si pe TCE . Nu stiu cum pe CLIO RS 1.6 TCE EDC 200 , cu padele chiar , nu da in fierbere... iar pe Megane 4 da in clocot... ? Poate doar diferenta de greutate isi spune cuvantul .

Ori vreun chinez mic si-a bagat ( deja ) mainile in calitatea uleiului folosit sau al discurilor umede ??? mad.gif

This post has been edited by stefandinescu70: 11 Dec 2016, 09:26


--------------------
Talisman . 2016
1.6dCI160 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 11 Dec 2016, 09:38
Post #135


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.257
Joined: 22 January 04




Eu ma gandeam ca, pentru "sportivitate", sa fi lasat manuala. Iar pentru confort, drum lung (GT) sa puna automate pe diesel. Asa a iesit o struto-camila mult mai puturoasa decat GT-ul anterior, ala break smile.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aba81
post 11 Dec 2016, 10:13
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 2 November 16
From: Suceava




atata timp cat problema este cunoscuta solutiile vor veni. fiecare model indiferent de marca are probleme la inceput de drum. la fel si acest model. pareri ca motorul x mergea mai bine cu o cutie y sunt doar discutii la nivel de spatele blocului. Echipele de ingineri care testeaza si dau solutii au justificarile cele mai importante. Trebuie sa tinem cont ca o calitate precara a materialului nu este neaparat culpabila renault sau getrag. Ca exemplu o cunostinta de-a noastra este inginera de 15 ani in departamentul de cercetare in Elvetia la o fabrica care produce subansable (elemente de caroserie) pentru industria auto (in special pentru modele bmw). In urma cu vreo 4 ani a aparut o problema la aliajul din care este construit un element de caroseri (aripa parca) in sensul ca dupa procesul de galvanizare in momentul vopsirii particulele de vopsea aveau probleme de aderenta la suprafata galvanizata. Au durat cateva saptamani pana s-a verificat de la A-Z procedeul, timpii necesari, materialele folosite pentru a se indeparta acest defect.
In situatia noastra am observat ca problema are sa zicem 2 luni de cand a fost semnalat primul caz ( vorbesc de forumuri din europa pt. ca la noi s-au vandut putine)
Pana a se lua o deciZie de inlocuire material sau reproiectare trebuie sa fie raportate un numar destul de important de cazuri. si apoi socotim timpul necesar pentru remediere (in functie de gravitate). Citeam aseara pe un forum ca un user are masina lasata de la sf lui octombrie intr-o reprezentanta din Franta. O problema de genul asta si la un ansamblu atat de complex nu se face de pe o zi pe alta. Reprezentantele sunt legate la maini pentru ca lor le revine sarcina de a raporta si astepta solutia de la producator.
Asa cum spunea userul adrianovici problema se cunoaste si se lucreaza la ea. Si nu lucreaza Renault...ci Getrag sau cine stie ce furnizor tertiar.

This post has been edited by aba81: 11 Dec 2016, 10:16


--------------------
Renault Megane GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 11 Dec 2016, 10:46
Post #137


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.257
Joined: 22 January 04




Mda, de parca Getrag aia abia ieri s-au apucat de facut cutii... Eu nu am zis ca motorul mergea mai bine cu nush ce cutie dpdv tehnic, ci al asteptarilor unora (raportate gresit la sunetul evacuarii). Si, se pare, al fiabilitatii, din pacate pe timpul si nervii posesorilor.

Io nu am inteles-o pe aia ca se schimba o singura data in garantie. Si daca aia noua pica iar? Ce vina are omul ca cineva a gresit in procesul de fabricatie si/sau testare?


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 11 Dec 2016, 10:50
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.768
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Gogosi pt a tergiversa. Ei nu au solutia momentan si incearca sa nu schimbe cutia pana nu au solutia, adica sa reduca din pierderi.


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aba81
post 11 Dec 2016, 11:11
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 2 November 16
From: Suceava




exact! asta e abureala de 2 lei. iti schimba de cate ori trebuie. pe chestiunea asta in instanta se poate ajunge si la despagubiri si la inlocuirea masinii.
Tergiversare poate insemna intradevar si limitarea pierderilor in cazul schimbului de cutie.


--------------------
Renault Megane GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefandinescu70
post 11 Dec 2016, 11:33
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 815
Joined: 4 September 16




QUOTE(stefandinescu70 @ 11 Dec 2016, 09:25)
Nu stiu cum pe CLIO RS 1.6 TCE EDC 200  , cu padele chiar ,  nu da in fierbere...  iar pe Megane 4 da in clocot... ?     ???  mad.gif
*



Am sapat mai adanc si imi raspund singur ..... radmasa.gif Clio RS 1.6 TCE 200 ( 240 nm doar ) are cutia 6EDC450 si de aia nu da in fierbere, chair la f..ting cu padelele , iar acum pe Megane 4 GT ( masina si mai grea ) cu 1.6 TCE 205 cp si 280 nm , i-au apucat sa puna o cutie mai slaba la cuplu ( dar cu 7 trepte ) . Buna idee chiar , tot sa scoti masini noi asa si lumea sa le cumpere . blink.gif blush.gif

This post has been edited by stefandinescu70: 11 Dec 2016, 13:20


--------------------
Talisman . 2016
1.6dCI160 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mannick
post 11 Dec 2016, 11:47
Post #141


Membru


Group: Members
Posts: 270
Joined: 30 April 07




Parea ciudat de la inceput ca motorizarea de pe Talisman are doar 200 CP si 260 Nm cuplu maxim, fata de 205/280 pe Megane GT. Te-ai fi asteptat sa ai mai mult pe varianta de top, dar au stiut ei ceva. Au doua variante, ori Getrag modifica cutia (hm....), ori GT-ul va fi resoftat pentru mai putin zvac, ori baga pe benzinare de top alta cutie, cu 6 trepte, asa cum e acum in configurator (probabil gresit wink.gif )


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech / 2007 Privilege, 2021 Intens
1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aba81
post 11 Dec 2016, 11:57
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 2 November 16
From: Suceava




diferenta de 5 cai si 20 Nm este prea mica pentru a fi luata in considerare. Orice subansamblu este proiectat pentru o suprasarcina mai mare de 10%. Vom afla poate in curand smile.gif


--------------------
Renault Megane GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dri
post 11 Dec 2016, 16:23
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 11 December 16
From: Bucuresti




Salutare tuturor.
Sunt nou pe forum, si am facut acest cont ca sa impartasesc cu voi parerile mele, fiind proaspat sofer de Megane GT, bleu iron.
La inceputul lunii septembrie am facut un drive test de aprox 200km cu masina. Am fost foarte placut impresionat atat de performante si de tinuta de drum, dar si de confortul oferit intr-o utilizare normala. Am avut masina pe mana cateva ore bune, fara asistenta, doar "eu si ea".
Am comandat masina imediat dupa drive test, in configuratie standard - dar care dupa parerea mea este suficient de bine echipata per ansamblu, cu niste minusuri pe care le voi evidentia ulterior. Am comandat configuratia standard pentru ca mi s-a spus ca in configuratie standard va fi disponibila la inceputul lunii decembrie 2016, insa cu optionale termenul de livrare va ajunge in martie 2017.
Iata concluziile mele - sper sa intelegeti subiectivismul - care mai degraba sunt sfaturi pentru potentiali cumparatori, decat simple impresii de calatorie gen "mama, trage bine de tot":
- Plasticele din interior nu sunt de cea mai buna calitate, insa nu sunt cu nimic mai prejos fata de cele din Skoda Octavia sau Opel Astra. Nu compar cu VW, pt ca la acelasi pret puteam cumpara un VW Golf 7 Highline stock, dar cu motorizare 1.4 TSI 125 CP si transmisie manuala.
- Merita sa alegeti sistemul audio BOSE - in config standard se aude bine, dar nu se compara cu experienta din test drive, unde masina avea sistemul BOSE.
- Nu merita diferenta de bani intre tableta de 7 inch si cea de 8.7. aceleasi functii sunt disponibile si pe tableta mai mica. Si cea mica are touchscreen, iar daca intentionati sa folositi stick-uri USB cu filme pentru pasageri, nu cred ca o tableta in modul portrait este cea mai potrivita pentru vizionare.
- Nu merita tapiteria Alcantara. Ii dau dreptate celui care a spus ca se scamoseaza, in plus este sensibila la zgarieturi provocate de tintele de la blugi, curele, posete etc. Tapiteria standard este dintr-un nylon care mie mi se pare super rezistent si suferitor.
- Nu mi se par util sistemul lane assist - in momentul in care incalci o linie continua sau discontinua fara sa semnalizezi, acesta produce un sunet enervant in boxele de pe partea in care schimbi banda.
- Reglajele electrice ale scaunelor mi se par inutile - oricum, ca sofer pe termen lung al masinii iti reglezi scaunul intr-o pozitie si acolo ramane. Chiar daca masina are mai multi utilizatori, nu cred ca e vreo problema sa si-l regleze mecanic.
- Mie personal jantele pe 18 nu mi-au placut. Nu au design sport ci mai degraba high-tech, nu ofera aceeasi vizibilitate asupra discurilor de frana ca cele pe 17, in plus sunt asimetrice, adica imaginea jantelor cand masina este in mers este diferita pe stanga fata de dreapta.
- Masina de drive test nu avea dotari ca head-up display sau sunroof, asa ca nu pot sa ma exprim fata de ele. Oricum mi se par doar "nice-to-have". Eu unul oricum evit cat pot de mult sa merg cu geamurile deschise in Romania pentru ca se acumuleaza foarte mult praf in interior.
- Modul Sport (RS) este incitant la inceput, insa nu este confortabil in utilizarea de zi cu zi, pentru ca tinde sa tina motorul in regimuri inalte de turatie, indiferent de comportamentul soferului. In plus, creste si consumul inutil. Mie mi se par suficiente rezerva de putere si comportamentul transmisiei in modul Neutral.
- Am parcurs cu masina noua doar aprox 200km in 5 zile, si am consum mediu (doar in oras) de 12.5L/100km, in conditiile in care merg pe Neutral si rareori accelerez puternic.
- Motorul se incalzeste foarte repede. In conditiile in care afara sunt intre 0-5 grade, motorul ajunge la temperatura optima in aprox 5-7 minute, beneficiind si de sistemul "active grille shutter", care este standard.

In concluzie, mi se pare o masina confortabila in utilizarea de zi cu zi, chiar daca suspensia este rigida. Este dotata deja din standard mult peste medie, si are arhisuficiente rezerve de putere pentru depasiri. Nu este o masina supersport, nu este un supertourer, dar este un bun compromis intre cele doua.


--------------------
VW Golf 6 1.2 TSI 2012, anterior Renault Megane GT 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jbn
post 11 Dec 2016, 17:01
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.592
Joined: 31 March 14
From: Bucuresti/Pitesti




Nu poti dezactiva lane assist? Eu asa retin ca am citit in manualul de utilizare.


--------------------
Ex. Renault Megane 4 Hatch, Corolla TS // '16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefandinescu70
post 11 Dec 2016, 17:31
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 815
Joined: 4 September 16




QUOTE(Dri @ 11 Dec 2016, 16:23)
- Am parcurs cu masina noua doar aprox 200km in 5 zile, si am consum mediu (doar in oras) de 12.5L/100km, in conditiile in care merg pe Neutral si rareori accelerez puternic.
*




dry.gif Un consum de 1.6 TCE cat mai exact in oras ( vorbind de Megane nu de Talisman unde blink.gif ). Si daca o duci nitel mai sportiv vezi si un 14 % mediu pe BC dry.gif . Jos palaria pentru corectitudine

This post has been edited by stefandinescu70: 11 Dec 2016, 17:55


--------------------
Talisman . 2016
1.6dCI160 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aba81
post 11 Dec 2016, 17:36
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 2 November 16
From: Suceava




faina descriere dri. De unde esti? Eu nu am reusit sa fac drivetest deoarece nu am gasit masina pe distanta de 200 km in jur. Am dat avans pe 21 nov si astept estimarea pentru livrare. probabil martie sau mai tarziu daca se mai intarzie din cauza problemelor la cutia de viteze.

This post has been edited by aba81: 11 Dec 2016, 18:12


--------------------
Renault Megane GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefandinescu70
post 11 Dec 2016, 17:37
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 815
Joined: 4 September 16




QUOTE(Dri @ 11 Dec 2016, 16:23)
- Modul Sport (RS) este incitant la inceput, insa nu este confortabil in utilizarea de zi cu zi, pentru ca tinde sa tina motorul in regimuri inalte de turatie, indiferent de comportamentul soferului.
*



Daca iti iei GT de 205 cp , sper ca se foloseste si modul SPORT si nu se merge doar pe modul ECO sau NEUTRAL ( nu vorbesc despre DRI , vorbesc in general )

This post has been edited by stefandinescu70: 11 Dec 2016, 17:39


--------------------
Talisman . 2016
1.6dCI160 EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedman
post 11 Dec 2016, 18:02
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.459
Joined: 21 April 07




Gt ul a castigat titlul "volanul de aur" 2016 conform autobild.


--------------------
Smart eq forfour 2019
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 11 Dec 2016, 19:19
Post #149


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.257
Joined: 22 January 04




Obiectiv omu', mi-a placut. Treaba cu modul "sport" am simtit-o si eu pe pielea mea, cu o alta marca, tot automata, dar cu un motor mai lesinat, ce-i drept. Tot in "neutral" isi facea treaba mai bine, fara sa iti lase mereu impresia ca se tureaza inutil (era si tractor). Dar poate ca niste lumini rosii prin bord ii gadila pe unii smile.gif.

Alcantara ar trebui, in schimb, sa fie un material bun. Am vazut Golf de cinci ani cu Alcantara si era ca noua. Am avut eu pe Laguna II si, in patru ani, am tuns scamele de vreo doua ori cu un aparat d'ala din Lidl wink.gif. Deci nu e grav. Poate ca e mai nasol ca la Megane GT e peste tot, la masinile alea era numai pe sezut, lateralele erau din piele/panza.

Deci, dragi proprietari de GT, va rog sa aveti mare grija de ele, schimbati pe garantie tot ce e de schimbat (cutia?), ca peste vreo patru ani incep sa caut una wink.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aba81
post 11 Dec 2016, 19:53
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 2 November 16
From: Suceava




QUOTE(mars @ 11 Dec 2016, 19:19)
Deci, dragi proprietari de GT, va rog sa aveti mare grija de ele, schimbati pe garantie tot ce e de schimbat (cutia?), ca peste vreo patru ani incep sa caut una wink.gif.
*


smile.gif ai planuri dinainte stabilite! poate incerci si un RS!


--------------------
Renault Megane GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
121 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2024 - 17:29
Dacia