ENGINE OVERHEATED, ce inseamna lucrul asta si de ce?
![]() ![]() ![]() |
ENGINE OVERHEATED, ce inseamna lucrul asta si de ce?
zugry |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 5 December 07 From: Galati, Romania ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer GT Line
- de Bucuresti... :)
1,5 dCi 110CP - aprilie 2015 Renault rulez...
|
|||
solidconvert |
![]()
Post
#2
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
pai initial ori ai avut probleme cu termostaul ori s-a ars/ciupit (sau era ciupita mai demult) garnitura de chiuloasa... probabil asta este si motivul pentru care s-a supraincalzit motorul....
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
nonic |
![]()
Post
#3
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Ventilatorul de pe radiator iti functioneaza? Verifica prima data ventilatorul dupa care verifica termostatul. Daca era ciupita garnitura de chiuloasa se supraincalzea tot timpul.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
du masina la spalatorie si spune-le sa insiste cu jetul pe radiator, pt ca degeaba a mers bietul ventilator, ca nu a avut ce sa mai ventileze.
garnitura de chiuloasa e din metal, chiar din trei foi, asa ca in nici un caz nu e de la garnitura. daca era de la termostat, iti fierbea motorul si pe drum drept, deci nu e de la termostat. ventilatorul s-a oprit pt ca termocupla de pe radiator, nu a mai simtit direct temperatura apei, ci doar aer, iar atunci ii scade temperatura piesei in sine, si decupleaza ventilatorul,deci nu e defect, iar senzorul de pe motor nu si-a facut decit datoria, si ti-a dat mesajul respectiv in concluzie, ai radiatorul imbicsit (sper pe dinafara), adica doar o spalare mai destoinica a masinii.(10 sau 15 lei? wow ce de bani...!) succes! This post has been edited by meggeo81: 24 Jul 2012, 01:15 |
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
zugry |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 5 December 07 From: Galati, Romania ![]() |
da, ventilatorul de pe radiator functioneaza. daca nu ar functiona cred ca ar fierbe motorul non-stop...
am o mica scurgere de ulei undeva in spatele blocului motor, spre habitaclu, deasupra evacuarii, dar nu cred ca e de la garnitura de chiuloasa... |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer GT Line
- de Bucuresti... :)
1,5 dCi 110CP - aprilie 2015 Renault rulez...
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
zugry |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 5 December 07 From: Galati, Romania ![]() |
@megge081: sa stii ca mi-au mai zis de la Renault acum 1 saptamana ca s-ar putea sa fie radiatorul imbacsit. Atunci m-am plans de faptul ca ACul ba se oprea, ba pornea fara nici o actiune din partea mea...
daca e pe interior, il pot curata fara sa-l dau jos? ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer GT Line
- de Bucuresti... :)
1,5 dCi 110CP - aprilie 2015 Renault rulez...
|
|
Hack |
![]()
Post
#8
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Baga, din fata, jet puternic de apa sau aer pe radiator, eventual da jos bara ca sa ai acces mai bun.
This post has been edited by Hack: 24 Jul 2012, 08:22 |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#9
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Vezi totusi sa nu insisti prea tare cu jetul ca poti sa cureti fagurii aia de pe radiator... ideea este sa ai grija...
This post has been edited by solidconvert: 24 Jul 2012, 09:11 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
zugry |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 5 December 07 From: Galati, Romania ![]() |
pot sa ridic capota si sa-i dau cu jetul dinspre interior spre exterior? risc sa ud SI ALTCEVA care nu trebuie udat...?
This post has been edited by zugry: 24 Jul 2012, 12:34 |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer GT Line
- de Bucuresti... :)
1,5 dCi 110CP - aprilie 2015 Renault rulez...
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Asculta ce au zis colegii.Dai bara frumos jos si ai alt acces la radiatoare,poti sa cureti si intre radiatoarele de apa si ac.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
zugry |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 5 December 07 From: Galati, Romania ![]() |
QUOTE(Catalinmodena @ 25 Jul 2012, 14:52) Asculta ce au zis colegii.Dai bara frumos jos si ai alt acces la radiatoare,poti sa cureti si intre radiatoarele de apa si ac. Am masina in service la vopsit aripile pe garantie ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer GT Line
- de Bucuresti... :)
1,5 dCi 110CP - aprilie 2015 Renault rulez...
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#13
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
QUOTE(Hack @ 24 Jul 2012, 08:39) Baga, din fata, jet puternic de apa sau aer pe radiator, eventual da jos bara ca sa ai acces mai bun. Să nu care cumva să folosești apă la presiune mare pe radiatoare, că le cureți de faguri. Așa mi-au făcut mie la spălătorie și mi-au bulit 5-6 "trasee" de la radiatorul de A/C. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
- B-***-**F
09/2007 If it ain't broke, don't fix it.
|
|
oanavas |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 14 April 09 From: Bacau ![]() |
uleiul din spate care sa prelins pe motor poate sa fie de la garnitura de la epuratorul de gaze care daca s-a copt iti scapa vapori de ulei fierbinte care iti murdaresc motorul asa cum ai scris.
Eu am patit asta am schimbat garniturile si acum e ok. |
--------------------
skoda fabia
Renault megane
2007 1,6 16 valve GPL
|
|
tzsombi |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 22 September 06 ![]() |
cu jetul puternic se distrug lamelele radiatorului
![]() pt curatare se coloseste solutie de curatat motor care dizolva insectele si murdaria apoi se clateste cu apa fara presiune mare (furtun +apa de la robinet ) |
--------------------
Renault
Megane
2004
|
|
Gh0sT |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 27 January 10 ![]() |
Salutare,
Scriu aici pentru a nu deschide alt topic. O sa scriu cat de poate de succint - Am vrut sa pornesc masina de dimineata si am constatat ca nu mai am curent. Am dat 3-4 chei iar in acest timp am vazut cum acul de la apa se duce spre maxim fara sa se aprinda nimic altceva in bord sau sa scrie ceva pe afisaj. Dupa ce am pornit masina, in 10 secunde mi-a aparut pe afisaj mesajul "engine overheating" si martorul stop. Fac precizarea ca ventilatorul porneste imediat si merge atat timp cat masina este pornita si cu o zi in urma masina a pornit la cheie si am putut merge cu ea fara nici o problema ( masina a stat in parcare cam 2 luni ) De la ce sa fie oare ![]() |
--------------------
Renault Megane
Bicorp
2004
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
din vorbe sunt mai multe cauze. cel mai bine pune un tester si vei afla exact care e problema
|
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
Gh0sT |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 27 January 10 ![]() |
Asa cum banuiam, era senzorul de racire de la lichid. Schimbat cu altul nou si gata treaba.
|
--------------------
Renault Megane
Bicorp
2004
|
|
rhunder |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 15 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Eu am alta problema. Pornesc motorul merg cu masina ok, apoi se prinde becul si imi da measj engine overheating. Puterea la motor scade si dureaza 3-4 s dupa care se stinge si merge fara probleme. apoi din cand in cand cand accelerez brusc in viteze mici la fel "engine overheating" 3-4 sec apoi se stinge si merge ca si cum nu ar avea nimic. Temperatura pe ceas e ok, masina merge inclusiv cu viteza maxima si nu se aprinde nimic, dar din cand in cand o apuca. Nu ma deranjeaza decat daca sunt in depasire, si accelerezi si se aprinde becul si daca continui sa accelerezi nu face nimic pana nu se stinge. O sugestie unde sa ma uit? La calculator o scoate virgina, adica nu ar avea cica nici o problema. |
--------------------
Dacia SuperNova
Clima
- b25wzj
2001 Clio II 2005 1.5 DCI 65
Megane Prima 1.6 16V - temporar! :) VW Golf V 1.9 tdi |
|
Dorin89 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 3 August 15 From: Arad ![]() |
Imi apare Engine Overheated, DOAR cand circul la viteze reduse in oras. Se aprinde indicatorul STOP si temperatura pe bord urca la maxim. Am deschis busonul de la vasul de expansiune si a refulat o buna parte din lichidul de racire. La drum lung, pot sa o tin in 150 - 160 km/h ca nu are nici pe dracu. Doar cand stau cu ea pe loc cu motorul pornit pentru mai mult timp sau cand circul prin oras cu viteza redusa .... indiferent ca porneste sau nu ventilatorul, problema persista. Aveti vreo idee care ar fi cauza?
|
--------------------
Renault
Megane II 16. 16v
2005
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Verifica termostatul in prima faza .. si sub nici o forma nu maid deschide busonul de la vas cand motorul tau "fierbe"... risti sa te arzi rau ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Dorin89 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 3 August 15 From: Arad ![]() |
Si cum as putea sa-l verific ? Nu stiu, pentru ca nu am mai intalnit niciodata o astfel de problema si sunt la a 3 masina, dar cu niciuna nu am avut atat de multe probleme cate am cu asta.
|
--------------------
Renault
Megane II 16. 16v
2005
|
|
cezar13 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 4 June 13 From: Bucuresti Sector 4 ![]() |
Dragi colegi am nevoie urgenta de sfatul vostru: ventilatorul de la radiator por este abia la 98 grade pa a atunci nimic, daca dau drumul la ac porneste ventilatorul; cum este pilotat ventilatorul asta la megane ? Daca pornezte pe ac inseamna ca prima treapta merge nu? DoR ca nu este comandata in cazjl lichidului de racire; deci posibil termocupla sau termostat ztept pareri
19 May 2016, 09:19: Paaai o sa mi raspund singur ca sa se stie ![]() "II - FONCTIONNEMENT DU GROUPE MOTOVENTILATEUR Le groupe motoventilateur est commandé en petite vitesse si la température d’eau dépasse 98˚C et s’arrête lorsque la température devient inférieure à 96˚C. Le groupe motoventilateur est commandé en grande vitesse si la température d’eau dépasse 102˚C et s’arrête lorsque la température devient inférieure à 99˚C." este luat din manualul de service becul in bord cica se aprinde de la 119 grade in sus si se stinge sub 115 grade This post has been edited by cezar13: 19 May 2016, 09:19 |
--------------------
Renault
Megane 2
- B513CMG
2004 1.6 16v combi
|
|
magiqmax |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 27 September 06 ![]() |
Salut,
In urma cu doua zile mergeam prin oras si mi-a aparut mesajul "Engine Overheated" in bord. In secunda 2 am oprit si am deschis capota. Spre surprinderea mea vasul de expansiune era gol, cu toate ca am facut schimbul de antigel in urma cu ~2 luni, cand am schimbat distributia, cu pompa de apa, etc.. Azi am facut programare la un service pentru verificare. Ma gandesc ca este o problema fie la vasul de expansiune (nu e spart - am verificat cat am putut), furtune sau radiator. Nu am gasit niciodata vreo urma de lichid lasata pe sub masina, nici la motor nu am vazut nimic. Daca ar fi probleme cu garnitura de chiuloasa banuiesc ca ar trebui sa scoata un fum gros, alb - nu se intampla asta. Pot fi alte cauze? Daca service-ul este la distanta de aproximativ 5km, este ok sa merg cu masina pana acolo? Ar fi mai bine sa pun ~2l apa distilata inainte sa merg la ei? Multumesc! |
--------------------
RENAULT
MEGANE II 1,5DcI
2004, Confort Expression Nu fortza ... Ia doar un ciocan mai mare!!!
Și nu uita: mâine va fi mai rău! |
|
cj98czh |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(magiqmax @ 27 Jul 2016, 16:32) Daca ar fi probleme cu garnitura de chiuloasa banuiesc ca ar trebui sa scoata un fum gros, alb - nu se intampla asta. Daca service-ul este la distanta de aproximativ 5km, este ok sa merg cu masina pana acolo? Ar fi mai bine sa pun ~2l apa distilata inainte sa merg la ei? Multumesc! Nu trebuie sa scoata fum mare .. poate sa fie si abia vizibil. Neaparat pune apa distilata. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
magiqmax |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 27 September 06 ![]() |
Multumesc pentru raspuns,
Inca o intrebare: trebuie sa aerisesc circuitul inainte sa pun apa distilata, sau pur si simplu deschid vasul de expansiune si torn? |
--------------------
RENAULT
MEGANE II 1,5DcI
2004, Confort Expression Nu fortza ... Ia doar un ciocan mai mare!!!
Și nu uita: mâine va fi mai rău! |
|
dethave |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Torni,pur si simplu.Se auto-aeriseste. De preferat motorul cat mai rece.
|
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
sicamet |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 December 15 ![]() |
se completeaza direct in vas...torni direct... si mie mi.a scazut nivelul de antigel dupa ce am schimbat distributia si pompa de apa, fara sa am pata sub masina. motivul se pare ca a fost un colier care nu era bine strans de mecanic si in mers picura pe acolo.
![]() |
--------------------
renault
megane
2009 privilege 1.9dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 14:54 |