Consumuri megane IV, Toate motorizarile
![]() ![]() ![]() |
Consumuri megane IV, Toate motorizarile
cj98czh |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.321 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|||
sagetator |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
1.5 dCi 110 cp, cutie manuală, echipare Intens:
Drum Oradea - Satu Mare si retur, 283 km din care aprox. 20 fâțâială prin oras (Satu Mare), consum 4,9 l/100 km. Viteza medie: 63,6 km/h. In mașină am fost 3 persoane (mai precis 2 și jumate, fiindcă junioara mea are sub 30 kg) + bagaje in portbagaj (haine, mâncare, nimic greu). Rezervorul a fost plin (apropo, ce capacitate are rezervorul la M4? fiindcă în CI scrie 40l, în broșuri scrie 47l; eu am pus aproape 43 de litri in Oradea la plecare). Stil de condus: usor mai agitat. ![]() ![]() Senzatia la viteze de 130 km/h: SIGURANTA! Cam cum era inainte cu 100 km/h cu Symbolul (dCi de 82 cp). Ca observatie particulară: lumea acorda un respect deosebit acestui model. Inclusiv cei cu mașini tari gen BMW, Mercedes. Toti te lasa, nimeni nu "protesteaza" sau incearca sa se ia "la intrecere" cu tine. Cred ca liniile masinii (si a elementelor optice) conferă o imagine de sportiva acestui model. ![]() Si sa nu uit: mașina inca e in rodaj. Are doar 1100 km. This post has been edited by sagetator: 25 Sep 2016, 21:50 |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
old_jhon |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 430 Joined: 19 February 15 From: Bucuresti ![]() |
Mers doar prin oras, Bucuresti. Super multumit.
14686085_1300240660020505_79886951_n.jpg ( Size: 61.95k ) Number of downloads: 1838 La 250 km distanta parcursa si viteza medie 19 km/h a scazut la 6.4. This post has been edited by old_jhon: 11 Oct 2016, 13:59 |
--------------------
Renault
Megane
2016/Intens/1.6 dCi
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
astazi au fost porti deschise, si am fost in drive test serus chiajna, aveau motorizarea benzina sce aspirat cu distributie pe lant- adica fostul 1.6 16 v dar de pe Nissan
consum 11 la suta- era masina de drive test ce-i drept, faorte lenesa , cu 3 persoane in ea se misca greoi La concurenta- Meridian pe iuliu maniu, am mers cu un dci 110 cred, la fel 6 trepte pe autostrada pana la bolintin, si inapoi, pot spune ca deja era alta poveste, peste 150 devine un pic mai zgomotos motorul, dar la 130 legal e liniste in masina, si motorul are vlaga, cu dat in ea si etc ca era masina de drive test, 6.7 % |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#35
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Benzinarul are suta in 11.8 si dci-ul in 11.6. Ma indoiesc ca 0.2 e alta poveste. Cel mai probabil nu ai stiu sa conduci un benzinar.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
mihai leu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
pentru ca benzinarul nu are cuplu, nu ai senzatia ca trage, si da conteaza cuplul , mentionez ca am 1,4 16 v pe clio symbol si da stiu sa conduc un benzinar
![]() revenind la consum, la munca avem 2 dustere noi , ghicim ca e acelasi motor aspirat SCE, ghicim si un consum MIXT de 10 la suta, ce-i drept masina nerodata cu doar 800 km la bord |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
mannick |
![]()
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 270 Joined: 30 April 07 ![]() |
Ceva consumuri la GT mai puteti posta? E interesant ca am vazut undeva pe youtube teste cu GT si Talisman TCE, iar persoana care le testa afirma ca este mult mai usor sa te apropii de consumurile date de constructor cu Talismanul decat cu GT-ul. Poate in GT te mananca talpa mai rau???
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech
/ 2007 Privilege, 2021 Intens 1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision |
|
ssilviu |
![]()
Post
#38
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(mihai leu @ 17 Oct 2016, 22:35) pentru ca benzinarul nu are cuplu, nu ai senzatia ca trage, si da conteaza cuplul , mentionez ca am 1,4 16 v pe clio symbol si da stiu sa conduc un benzinar ![]() revenind la consum, la munca avem 2 dustere noi , ghicim ca e acelasi motor aspirat SCE, ghicim si un consum MIXT de 10 la suta, ce-i drept masina nerodata cu doar 800 km la bord Pai daca stiai sa conduci, retrogradai, accelerai de la 4500 rpm in sus si aveai si acolo senzatia ca trage. ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
vrei sa vina cu urechile in sanje?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
argon |
![]()
Post
#40
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#41
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Eu am motorul ala pe Dokker, e pe GPL. Distruge dieselul la consum
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
1,5 dci, 110CP, Rm.Valcea Bucuresti si retur, abia am scos 4,6l/100km(mediu), viteza max.pe tempomat 110km/ora(motor in rodaj), viteza medie 63,5 km/h, mers 90% pe ECO si atat de bland cum n-am facut-o niciodata.
Daca faceam asta cu fostul M2 sigur ma lua la injuraturi ca trebuie sa merg mai "combat"si ma penaliza cu un consum de max,4...4,2. ![]() ![]() This post has been edited by adrianovici_2006: 5 Nov 2016, 08:45 Attached thumbnail(s) IMG_20161103_104837.jpg ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 1617 IMG_20161103_124357.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 1520 IMG_20161104_093425.jpg ( Size: 1.46mb ) Number of downloads: 1501 IMG_20161104_093438.jpg ( Size: 1.47mb ) Number of downloads: 1489 |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
argon |
![]()
Post
#43
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cei 30 de cai in plus credeai ca vin fara obligații??
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
meg2s |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 5 November 15 From: Bucuresti ![]() |
@ adrianovici_2006
Nu-ti face griji, se mai 'lasa' motorul dupa niscavai mii de km. Eu cu cel din semnatura (106cp) aveam in august 2016 (AC pe auto) in extraurban consum mediu 4.2% la o viteza medie 88.6 km/h - 2 adulti cu putin bagaj. Pe cruise la 130 instantaneul e in jur de 4.2-4.4, o sa ajungi si tu acolo in curand - e un motor excelent!. |
--------------------
CUPRA
Formentor
(2023) e-Hybrid++ 204CP (Ex) Megane Sedan Privilege (2008) 1.5 dCi 78kW && Megane 4 GT (2018) 1.6 dCi 163CP EDC
(Ex) Skoda Octavia 4 Style++ (2022) 2.0 TDI 150 DSG |
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(meg2s @ 5 Nov 2016, 20:02) @ adrianovici_2006 Nu-ti face griji, se mai 'lasa' motorul dupa niscavai mii de km. Eu cu cel din semnatura (106cp) aveam in august 2016 (AC pe auto) in extraurban consum mediu 4.2% la o viteza medie 88.6 km/h - 2 adulti cu putin bagaj. Pe cruise la 130 instantaneul e in jur de 4.2-4.4, o sa ajungi si tu acolo in curand - e un motor excelent!. Sa speram ca asa va fi...nu ma sperii ...ma bucur sa aud ce spui!!! |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
sagetator |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
1.5 dCi 110 cp, cutie manuală, echipare Intens, 3250 km la activ.
Drum Oradea - Satu Mare si retur (nationale si europene), 316,4 km din care aprox. 20 oras (Oradea + Satu Mare), consum 5,2 l/100 km. Viteza medie: 67,6 km/h. In mașină am fost doar eu + bagaje in portbagaj (~100 kg la dus si ~50 la intors). Rezervorul a fost plin la pornirea din Oradea (MOL Evo Diesel Euro 5). Stil de condus: fiindca fata de data trecuta cand am mai scris aici (vezi postul meu de mai sus) motorul a iesit din rodaj (am depasit cei 1500 km), am decis ca in acest drum sa o testez putin mai mult, profitand si de faptul ca eram singur in masina, ca vremea era buna si traficul f. scazut, asa că stilul a fost mai mult agitat decat normal. ![]() ![]() ![]() Setarea motorului din Multi-Sense: Neutru in 90% din timp si Sport in celelate 10% (cand m-am tinut dupa BMW-ist). Diferentele sunt substantiale dintre cele doua setari. Practic faceam fata cu succes accelerarilor BMW-ului. Pe setarea neutru (confort), nu cred ca faceam fata. Per ansamblu, fata de data anterioara am mers ceva mai tare, insa apreciez ca diferenta de consum de la 4,9% data anterioara la 5,2% acum este mica pt. diferenta mare de viteza si stil (accelerari bruste si dese care au reclamat franari mai dese si cu o intensitate mai ridicata, etc). Insa fiindca am mai avut acest motor pe masina anterioara (e drept, in versiunea de 82 cp) stiu ca media de consum va mai scadea. Ma astept la asta undeva dupa 6000 km. Cheers! ![]() This post has been edited by sagetator: 20 Nov 2016, 20:36 |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(sagetator @ 19 Nov 2016, 22:31) 1.5 dCi 110 cp, cutie manuală, echipare Intens, 3250 km la activ. Drum Oradea - Satu Mare si retur (nationale si europene), 316,4 km din care aprox. 20 oras (Oradea + Satu Mare), consum 5,2 l/100 km. Viteza medie: 67,6 km/h. In mașină am fost doar eu + bagaje in portbagaj (~100 kg la dus si ~50 la intors). Rezervorul a fost plin la pornirea din Oradea (MOL Evo Diesel Euro 5). Stil de condus: fiindca fata de data trecuta cand am mai scris aici (vezi postul meu de mai sus) motorul a iesit din rodaj (am depasit cei 1500 km), am decis ca in acest drum sa o testez putin mai mult, profitand si de faptul ca eram singur in masina, ca vremea era buna si traficul f. scazut, asa că stilul a fost mai mult agitat decat normal. ![]() ![]() ![]() Setarea motorului din Multi-Sense: Neutru in 90% din timp si Sport in celelate 10% (cand m-am tinut dupa BMW-ist). Diferentele sunt substantiale dintre cele doua setari. Practic faceam fata cu succes accelerarilor BMW-ului. Pe setarea neutru (confort), nu cred ca faceam fata. Per ansamblu, fata de data anterioara am mers ceva mai tare, insa apreciez ca diferenta de consum de la 4,9% data anterioara la 5,2% acum este mica pt. diferenta mare de viteza si stil (accelerari bruste si dese care au reclamat franari mai dese si cu o intensitate mai ridicata, etc). Insa fiindca am mai avut acest motor pe masina anterioara (e drept, in versiunea de 82 cp) stiu ca media de consum va mai scadea. Ma astept la asta undeva dupa 6000 km. Cheers! ![]() Frumoasa radiografie...apreciez ca ai scos un consum ff bun raportat la stilul de condus! Eu abia am depasit 1700 km, nu am apucat decat foarte putin sa merg pe sport. In schimb la o plecare de pe loc(multi-sense SPORT)am ramas foarte surprins sa rupa aderenta serios la viteza a2 a si foarte putin la viteza a3a. Recunosc ca nu ma gadisem la asta asa ca surpriza a fost cu atat mai mare!...In ce priveste consumul ramane stabil 4,6...4,7 la mers domol! |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
sagetator |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
Din putina experienta ce o am cu aceasta masina, am reusit totusi sa deduc ca setările din Multi-Sense privind reactia motorului, trebuie modificate, functie de locul unde conduci, astfel:
- oras: Economic - pt. ca nu ai nevoie (in 99% din cazuri) de accelerari bruște; - afară (nationale - autostrada): Neutru - pt. ca in depășiri ai nevoie de cuplu; - Sport - numai cand te grăbește / vrei sa te dai un pic la ea / sa te joci. In acest fel consumul se păstrează in limite mai mult decât decente, iar plăcerea de a conduce nu are de suferit prea mult. Am incercat Sport in oraș... ![]() ![]() |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
QUOTE(sagetator @ 20 Nov 2016, 08:43) Din putina experienta ce o am cu aceasta masina, am reusit totusi sa deduc ca setările din Multi-Sense privind reactia motorului, trebuie modificate, functie de locul unde conduci, astfel: - oras: Economic - pt. ca nu ai nevoie (in 99% din cazuri) de accelerari bruște; - afară (nationale - autostrada): Neutru - pt. ca in depășiri ai nevoie de cuplu; - Sport - numai cand te grăbește / vrei sa te dai un pic la ea / sa te joci. In acest fel consumul se păstrează in limite mai mult decât decente, iar plăcerea de a conduce nu are de suferit prea mult. Am incercat Sport in oraș... ![]() ![]() Absolut de acord cu ce zici, cu o singura remarca...cica cel mai bine ar fi pe comfort...atunci masina raspunde foarte bine...habar n-am!..la 1700 km nu pot sa-mi dau f mult cu parerea! Ideea de baza este ca la SPORT devine, cum zici si tu, suficient de nervoasa! This post has been edited by adrianovici_2006: 21 Nov 2016, 06:20 |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
sagetator |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
1.5 dCi 110 cp, cutie manuală, echipare Intens, 3435 km la activ.
Drum Oradea - Stana de Vale si retur (nationale / europene), 182,1 km din care aprox. 10-15 oras (Oradea), consum 4,6 l/100 km la viteză medie: 47,6 km/h. Setarea motorului din Multi-Sense: Neutru 100% din timp. Distanta fara consum: 51 km. Nota primita: numai 72/100 ![]() ![]() In mașină 2 adulti si 1 copil, fara bagaje. Rezervorul a avut aprox. 30 l combustibil la pornirea din Oradea (MOL Evo Diesel Euro 5). Stil de condus: relaxat, insa drumul a fost unul dificil din moment ce s-a intrat in zona montana (~40 km dus+intors), pe multe locuri mergand doar cu a 2-a sau in cel mai bun caz a 3-a... deh, era derdelus asfaltul fiindca se topea zapada batatorita, devenind sticla. Din cauza ca a fost trafic intens (nu m-am asteptat), nu am apucat sa merg cu a 6-a decat ~25% din drum. Concluzie: f. f. multumit de consum. Cred ca deja in mers relaxat, la drum intins, fara zone montane, etc., asi fi scos in jur de 4 l/100 km. ![]() This post has been edited by sagetator: 20 Nov 2016, 20:35 |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
jbn |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
M4 Intense 1.5 dci 110hp. Pitesti-Sibiu si retur. Temperaturi intre 0 si -5 grade. 90% din timp mers pe neutru si restul pe sport pentru zonele de deal cu 2 benzi si zonele de pe valea oltului unde se pot efectua depasiri. 4 adulti in masina si cateva bagaje usoare. Viteza medie 56.4 km/h. Kilometraj general aproximativ 2400 km. Consum mediu 4.2 l/100 km. Excelent! Cu fostul M2 1.5 dci 86 hp am scos intr-o vara pe acelasi traseu 3.9 l/100 km, avand acelasi stil de condus.
|
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
speedman |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
Foarte bune consumurile la dci uri. Eu am alimentat 48 litri la valcea si pana in Bucuresti, plus fataiala pe aici maxim 15 km, am alimentat cu 12.8 litri pt 200 km. Din ce am calculat eu consumul ar fi in jur de 6%. Calculatorul de bord arata doar autonomia...n am idee de ce (desi l am resetat de doua ori...nu arata viteza medie sauconsumul mediu)
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#53
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(sagetator) Sport - numai cand te grăbește / vrei sa te dai un pic la ea / sa te joci. Pai sport este de fapt normal fara marketing. This post has been edited by IRONICK: 18 Dec 2016, 23:06 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
jbn |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 18 Dec 2016, 23:06) QUOTE(sagetator) Sport - numai cand te grăbește / vrei sa te dai un pic la ea / sa te joci. Pai sport este de fapt normal fara marketing. E destul de logic ce zici. Dar lasa-ne sa visam si noi frumos 😅😆. Acum serios vorbind, perceptia mea este ca modul sport nu mareste sub nicio forma puterea sau cuplul, doar ca ''explozia'' vine mai repede cand ii arati acceleratiei 44 de la dreptul 😆 |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
[quote=jbn,18 Dec 2016, 23:35]
Pai sport este de fapt normal fara marketing. [/quote] E destul de logic ce zici. Dar lasa-ne sa visam si noi frumos 😅😆. Acum serios vorbind, perceptia mea este ca modul sport nu mareste sub nicio forma puterea sau cuplul, doar ca ''explozia'' vine mai repede cand ii arati acceleratiei 44 de la dreptul 😆 [/quote] Asa este....in plus eu as completa ca pe SPORT mentine si motorul in turatie ridicata iar raspunsul la accelerare este aproape instantaneu! This post has been edited by adrianovici_2006: 19 Dec 2016, 06:02 |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
sagetator |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 759 Joined: 8 September 05 From: O R A D E A ![]() |
1.5 dci manuală, 110cp, 4650 km la activ (conform cartii tehnice a masinii, desi s-a iesit din rodaj, performantele maxime se ating dupa 6000 km!)
- 200 km exclusiv in oras (Oradea) - 40 km fara consum - viteza medie: 24 km/h - Multi Sense: 90% din timp - confort, in rest - eco - stil condus: cum permitea traficul + cateva accelerari mai bruște unde era loc (nu ma puteam abține, recunosc ![]() - încărcare mașină: 2-3 persoane ~25% din drumuri, in rest o persoana - motorină: Mol Evo Diesel (euro 5) - temperatura ambientală: intre -2 si -5 gr. Celsius Consum: 7,9 l/100km Nu e rau, tinand cont de condițiile de iarnă si viteza medie. |
--------------------
Clio Symbol
Fidji dCi 82 CP gri
eclipse Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
|
|
daniel.vlad |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 23 December 16 ![]() |
Sunt recomandari pt utilizare eco? Doar afara sau doar oras? Din buc noi la afi cotroceni am scos fara eco 9.8 SI retur cu eco 9.8
![]() |
--------------------
renault megane
estate
2016, 115 sce
|
|
Dri |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
@speedman: la GT butonul sus-jos de pe volan in dreapta permite navigarea prin diverse informatii: consum mediu, consum instant, autonomie estimata etc. Tinand apasat cateva secunde butonul OK tot de pe volan resetezi valorile.
Informatiile sunt afisate sub vitezometru/turometru. Eu cu GT-ul am asa (dupa aprox 900km parcursi): - Bucuresti: 12.5 - 13 l/100km, stil de condus relativ relaxat - Autostrada, intre 100-130 km/h, fara bruscari: 7.2 l/100km - Drum national, mers linistit: 6.8 l/100km - Drum national, mers mai sportiv, depasiri etc.: 8.2 l/100km |
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|
speedman |
![]()
Post
#59
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
Salut, Dri! Asa este cum spui tu, doar ca la mine nu arata altceva in afara de linii....autonomia este singura valoare pe care o afiseaza. La consum instant la fel nu arata. Nu am setat intervalul de service, ma gandesc ca este o problema de aici...pe ce traseu in București obtii cifrele alea? Mersi
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
Dri |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 11 December 16 From: Bucuresti ![]() |
@speedman: este ciudat, la mine este afisat consumul mediu sub turometru.
Daca il resetez, apar doua linii doar pentru o secunda, apoi este afisat consumul mediu. Exemplu: Imediat dupa resetare afiseaza -.- l/100km Dupa 2-3 secunde afiseaza consumul, gen 8.9 l/100km. Eu nu am setat intervalul de service, probabil reprezentanta a facut-o inainte de livrare. In alta ordine de idei, traseul meu obisnuit prin Bucuresti este: Dristor - Unirii - Regie (pe Splai). insa de obicei fac si alte deplasari prin oras in timpul zilei, in interes de serviciu. |
--------------------
VW Golf 6
1.2 TSI 2012, anterior
Renault Megane GT 2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 15:02 |