AC Clio dCi 2004, Probleme AC Symbol
![]() ![]() ![]() |
AC Clio dCi 2004, Probleme AC Symbol
rfgb19ewn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 June 16 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004
|
|||
Maiorul1230 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 2 November 12 ![]() |
Posibil ...la mine de exemplu este rece toata teava de la compresor pana la radiatorul inter .Cel mai bine dute la un service si verifica ... dar o incarcare de freon cand ai facut ultima data ?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 / Prima
- B.xx.xxx
|
|
rfgb19ewn |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 June 16 ![]() |
In primavara i-am schimbat dezumidificatorul si garniturile, preventiv, pt ca de cand o am nu am schimbat nimic la ac. Dar de atunci a mers f bine, chiar ingheta parbrizul la partea de jos. Acum de cateva zile am observat acest fenomen.
This post has been edited by rfgb19ewn: 1 Jul 2016, 10:03 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004
|
|
Maiorul1230 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 2 November 12 ![]() |
Mda...poate (nu cobesc
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 / Prima
- B.xx.xxx
|
|
rfgb19ewn |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 June 16 ![]() |
Un tip, care zice ca se pricepe, mi-a recomandat sa ciocanesc usor in supapa, zice ca poate este doar blocata. Voi ce pareri aveti?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004
|
|
Maiorul1230 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 2 November 12 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 / Prima
- B.xx.xxx
|
|
rfgb19ewn |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 June 16 ![]() |
Nu mai are nimeni nicio opinie????
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004
|
|
Maiorul1230 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 2 November 12 ![]() |
Ideea este ca daca consideri ca este defecta supapa atunci inlocuieste macar cu una de la dezmembrari si mai incarca inca o data instalatia si cu substanta de contrast .
Ar trebui sa gasesti la 50 lei supapa respectiva la sh ....se potriveste si de solenza . This post has been edited by Maiorul1230: 5 Jul 2016, 13:33 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 / Prima
- B.xx.xxx
|
|
rfgb19ewn |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 June 16 ![]() |
Am gasit si de logan, DELPHI 100 lei si VALEO 200 lei, noi ambele.
Nu stiu daca sa incerc sau nu, dar nu inteleg cum pot sa fie atat de reci conductele dupa valva si inainte de ea, calde. Eu cred ca freon are si compresorul baga, altfel erau calde toate tevile sau caldute, dar alea intre valva si habitaclu sunt dureros de reci. Oare nu a mai intalnit nimeni situatia asta sau le este lene sa scrie? Nu cred ca din atatia utilizatori nu a mai intalnit nimeni o situatie de genul acesta! |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004
|
|
Maiorul1230 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 2 November 12 ![]() |
Ti-am zis ca la mine e rece si dupa supapa spre compresor...loveste supapa ca oricum daca nu merge ici asa tot trebuie sa o schimbi.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 / Prima
- B.xx.xxx
|
|
rfgb19ewn |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 June 16 ![]() |
I-am cateva lovituri mici, mi-a fost teama sa o lovesc mai tare si s-a auzit un zgomot slab (gen fasait de bricheta) dar nu s-a schimbat nimic altfel....mai stau pana in week-end, sa vad daca mai sunt si alte pareri, dupa care o schimb si gata.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004
|
|
andutu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Principiul de functionare este urmator.
Gazul cand intra in compresor se incalzeste foarte tare din cauza presiunii mari , de aici se duce in ventilatorul din fata masinii unde gazul se transforma in stare lichida, de aici se duce prin conducta subtire catre valva de expansiune.Aici se petrece magia cand din stare lichida agentul de racire este transformat din nou in gaz, dar unul foarte rece.Trece prin radiatorul din interiorul masinii raceste aerul gazul incepe sa se incalzeasca si se duce din nou in compresor. 1.Conducta subtire trebuie sa fie fierbinte rau de la compresor pana la supapa,de acolo trebuie sa fie rece, iar cea groasa la fel trebuie sa fie mai rece. Posibil ca uscatorul sa fie vinovat, daca conducta dupa ce iese din el numai este asa calda...poate nu isi mai face treaba.Rolul lui este sa separe gazul ramas de agentul in stare lichida lasat sa treaca doar cel in stare lichida catre supapa.Sau din supapa Daca freonul nu circula cum trebuie are un blocaj pe undeva creste presiunea in instalatie si automat ECU decupleaza AC-ul. Daca dezumidificatorul l-ai schimbat, sa il excludem, mai ramane supapa.O schimbi frumos nu e foarte complicat sa schimbi si garniturile iar inainte sa fie puse le ungi cu ulei de compresor sa alunece usor la strangere. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
rfgb19ewn |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 June 16 ![]() |
Multumesc frumos! Descrierea este perfecta! Va tin la curent cu rezolvarea. Am si comandat piesa pe net 119 ron si vineri m-am programat la service! O zi buna tuturor!
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004
|
|
rfgb19ewn |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 June 16 ![]() |
Am schimbat supapa. Ciudat este ca la golirea circuitului de freon aveam aproximativ 160g de ulei de compresor si aprox 450g freon. Am sentimentul ca aparatul service-ului nu era OK, desi pare super modern echipamentul si f bine intretinut. Service cochet si curat. Nu-i dau numele aici, cine doreste rog PM.
OK, deci am schimbat supapa si oringuri, originale Renault. Rezultatul: a disparut complet fasaitul, rece de ingheata iar parbrizul, compresorul porneste si presiunea este constanta ok. Sa vedem cat tine! Tipul de la service a verificat cu mare meticulozitate instalatia, cu lampa UV si a zis ca nu se vad pierderi pe nicaieri, dar ca nu se poate pronunta 100% deoarece uneori apar fisuri mici (cat un varf de ac intre cele doua radiatoare, pe partea interioara, motiv pentru care mi-a recomandat ca daca am pierderi de freon sa revin pentru a demonta bara si radiatoarele. Sa speram ca nu este cazul, dar el nu reusea sa explice pierderea de 150g de freon din instalatie, in timp ce eu nu-mi explic de unde a aparut ulei de compresor, cand in descrierea lui spune ca are 70-80 g de ulei. Ultima incarcare cu freon a fost facuta in luna mai anul acesta. Ca o gluma: sa se fi transformat freonul in ulei?! ![]() Aveti alte pareri sau intrebari? Sa aveti o zi buna! |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 09:35 |