Megane IV - pareri utilizatori, ...sau de pe scaunul din dreapta
![]() ![]() ![]() |
Megane IV - pareri utilizatori, ...sau de pe scaunul din dreapta
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#631
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|||
jbn |
![]()
Post
#632
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
Eu traiam cu impresia ca trebuie sa se aprinda un martor in bord cand are loc regenerarea
![]() |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
roland |
![]()
Post
#633
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Nope... de ceva ani nu s-a mai pus martor in bord pentru asa ceva, la Renault. Fluence-ul meu din 2013 nu are, cred ca nici Megane 3, nu sunt sigur... Ca sa nu se agite lumea cred...
Pe Clio nou parca nu mai au nici indicator pentru temperatura lichid racire, doar martor de avertizare cand e bai. |
--------------------
.
.
.
|
|
2069 |
![]()
Post
#634
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
totusi martorul din bord pt regenerare te avertiva ca este in curs procesul si evitai oprirea motorului. Asa riscam sa oprim motorul in timpul regenerarii. Am inteles ca la cateva regenerari intrerupte trebuie mers in service. Este destul de greu sa sesizezi ca regenerarea este in curs. Se spune ca turatia creste putin
14 Mar 2017, 14:13: A montat cineva pe jante si implicit verificat acei senzori de presiune cumparati de pe olx ? This post has been edited by 2069: 14 Mar 2017, 14:13 |
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
- b01xxx
2008 Privilege Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#635
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
QUOTE(DragosCatalin @ 13 Mar 2017, 23:49) Eu merg pe benzina. Nu e mic motorul. E chiar destul de vânjos. Deci faci sub 25.000km/an asa ca alege benzina. Da, la prima vedere asa e, dar sunt cateva necunoscute care nu-mi dau pace: - daca vor astia sa ia in considerare la impozit CO2-ul, benzinarul scoate 119, pe cand ambele dizele scot mai putin (95 pt 1.5 si 103 pt 1.6); - aerodinamica/greutatea estate[I]-ului cred ca mai mult incurca si mai mult motorul de 1.2 => turat mai mult =>consum mai mare. Astept sa ma eliberez cu serviciul sa fac un test drive, sper sa pot gasi si un dci 130 si un tce 130. Asa, din review-uri, am vazut ca dci-ul 130 e laudat, dar... |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
roland |
![]()
Post
#636
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
QUOTE(2069 @ 14 Mar 2017, 14:11) Am inteles ca la cateva regenerari intrerupte trebuie mers in service. Nu, nu trebuie mers in service. Doar cand e plin FAP-ul, atunci trebuie regenerat in service. Daca esueaza cateva (multe) regenerari nu se intampla nimic, nu trebuie mers nicaieri. |
--------------------
.
.
.
|
|
DragosCatalin |
![]()
Post
#637
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
Se pare ca rabla o sa fie mai mult un rahat de program. Se pare ca ramane la 6500 de lei si se acorda doar pentru masinile cu o emisie de carbon sub 130g/km. Dislike!! Megane 4 Sce 115cp are 141, se pare ca nu ma incadrez la rabla... huuoo!!!!😑😑
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
qazq |
![]()
Post
#638
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 5 February 09 ![]() |
Aveti idee intre echiparile zen si intens sunt diferente la calitatea materialelor (bord, usi, scaune etc) insonorizare ?
|
--------------------
MCV
dci@85
M3@tce
|
|
jbn |
![]()
Post
#639
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.596 Joined: 31 March 14 From: Bucuresti/Pitesti ![]() |
QUOTE(qazq @ 14 Mar 2017, 23:22) Aveti idee intre echiparile zen si intens sunt diferente la calitatea materialelor (bord, usi, scaune etc) insonorizare ? La scaune sigur sunt diferente. La intense este un velur foarte placut la sezut si spatar si restul piele ecologica foarte ok. De asemenea cotierele de pe usi si cotiera centrala sunt imbracate in piele ecologica la intense, fata de tesatura la zen. La restul nu cred sa fie diferente semnificative. |
--------------------
Ex. Renault
Megane 4 Hatch, Corolla TS //
'16 1.5dCi 110cp, '22 1.8hsd 122cp
|
|
adrianovici_2006 |
![]()
Post
#640
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 637 Joined: 4 July 16 From: Ramnicu Valcea ![]() |
Ca observatie!...mie mi s-a spus ca piele ecologica este numai cea de pe scaune....iar pe pe volan, schimbator, cotiera centrala si cotiere usi, piele naturala!...la o simpla privire si atingere, clar este diferita fata de cea de pe scaune!.....stiu...citind pliantele explica aparent clar, in sensul ca piele naturala pe volan si schimbator, p.ecologica tapiterie, fara a aminti ceva de usi si cotiera!...sau aceste ultime doua sunt incluse in termenul general "tapiterie"!... ![]() This post has been edited by adrianovici_2006: 15 Mar 2017, 07:31 |
--------------------
renault
Anterior M2 ,1,5 dci, 80 cp,
megane 4 INTENS 110 DCI, BOSE Gris titanium
|
|
aba81 |
![]()
Post
#641
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.116 Joined: 2 November 16 From: Suceava ![]() |
marea majoritate a motorizarilor de benzina sar de 130 g/km. Ideea e ca nu sunt bani la buget pt rabla anul asta asa cum au fost anul trecut. S-au folosit statistici sa se vada ce s-a cumparat la.Rabla anul trecut si probabil s-a ales varianta ce-a mai putin costisitoare.Nu e nimic....o sa umplem tara de rable si asta este. daca o masina de 15-20 ani (bemveu...cocosati si alte animale) polueaza mai putin decat o benzinara noua atunci suntem pe drumul cel bun!!!
|
--------------------
Renault
Megane GT
2017
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#642
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
Nu chiar. Majoritatea motoarelor pe benzina noi (Eur6) puse pe compacte au declarate emisii sub acest prag. Ba chiar vezi si la cele Eur5 (i.e. la Rapid-ul din semnatura, ce are motorizarea anterioara de 1.2TSI, unde am 114). Desigur, depinde si de masina - acelasi motor la Roomster depaseste pragul.
De exemplu, pe Kadjar 1.2 Tce are exact valoarea pragului, in timp ce la Megane are specificat 120g/km. Nu mai spun de Hyundai, unde la motorasul ala smecher 1.4 T-GDI are declarat 95! Sa fie motoarele aspirate mai poluante? Nope, la Mazda 3 120 ai 119g/km, deci se poate. This post has been edited by m3st_tce: 15 Mar 2017, 10:10 |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
bonzai |
![]()
Post
#643
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 710 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Megane GT are 134g CO2. Pacat.
Poate ar trebui retestat cu noua "versiune de soft" de la cutie. |
--------------------
Renault
Megane 4 GT
2017
|
|
DragosCatalin |
![]()
Post
#644
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
1.6 Sce are 141g. Ce optiune am eu atat timp cat motorul de 1.2 Tce nu este pe sedan. Porcarie mai mare ca asta nu am vazut! O mare porcarie. Toate rablele or sa fie aduse de afara mai ales ca nu mai este nici timbrul de mediu. Dacia ce o sa faca cu Dusterul? Motorizarea diesel depaseste pragul de 130, la fel si benzina. Sper sa nu fie o decizie finala asta cu praguul de 130g.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#645
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Din ce vad, pentru bonusul suplimentar de 1500 lei s-ar incadra doar dci-ul 110. Daca se va aplica acest bonus.
|
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
DragosCatalin |
![]()
Post
#646
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
Deocamdata nu este nimic publicat in monitorul oficial. Sper sa modifice pana incepe rabla!
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
speedman |
![]()
Post
#647
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.499 Joined: 21 April 07 ![]() |
decat benzina, care nu se incadreaza momentan, nu mai bine un diesel? si rabla si ecobonus.....iesi mai bine din punct de vedere financiar
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
DragosCatalin |
![]()
Post
#648
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
QUOTE(speedman @ 15 Mar 2017, 11:37) decat benzina, care nu se incadreaza momentan, nu mai bine un diesel? si rabla si ecobonus.....iesi mai bine din punct de vedere financiar Pai nu iesi mai bine, e mai scump la pret un diesel si nu am ce face cu diesel pentru pana in 10.000km/an. Ramane de vazut pana o sa fie definitiv programul.. |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
speedman |
![]()
Post
#649
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.499 Joined: 21 April 07 ![]() |
diferenta intre 1.6 sce zen si 1.5 110 zen este1900 e. Daca scazi 1400 plus eco bonus ajungi cam pe acolo...adica diferenta este nesemnificativa. Dar faci cum doresti...
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#650
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Lasa ma sa mai ajusteze si ei reducerile alea ca de ani de zile traiesc pe spatele programului rabla. La noi preturile cu reducerea de rabla inclusa e cat pretul dealerilor online din germania(fara rabla inclusa). Adica statul nu a subventionat cumparatorul ci vanzatorul.
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
SwatKat |
![]()
Post
#651
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Pe mine oricum ma interesa intre 1.2 tce si 1.5/1.6 dci.
Diferenta intre cele 2 dizele e net in favoarea 1.6 daca exclud nevoia de AT - asta doar daca NU se va aplica si acest ecobonus. Cu bonusul poti lua 1.5 dci cu EDC la pret de 1.6 dci (daca e nevoie de AT) Sub 15.000/an insa benzinarul face cu ochiul insa vad ca au mai fost probleme cu el la Captur legat de consum de ulei exagerat. |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
speedman |
![]()
Post
#652
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.499 Joined: 21 April 07 ![]() |
tind sa cred ca vor avea reduceri in situatia in care sce ul nu va putea beneficia de program...
swatkat - pt mine automata este un must have...chiar dc e posibil sa am pb cu ea...sunt la a 4 a masina cu automata...si o caut pe a 5-a. ![]() This post has been edited by speedman: 15 Mar 2017, 12:39 |
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
DragosCatalin |
![]()
Post
#653
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
QUOTE(SwatKat @ 15 Mar 2017, 12:19) Pe mine oricum ma interesa intre 1.2 tce si 1.5/1.6 dci. Diferenta intre cele 2 dizele e net in favoarea 1.6 daca exclud nevoia de AT - asta doar daca NU se va aplica si acest ecobonus. Cu bonusul poti lua 1.5 dci cu EDC la pret de 1.6 dci (daca e nevoie de AT) Sub 15.000/an insa benzinarul face cu ochiul insa vad ca au mai fost probleme cu el la Captur legat de consum de ulei exagerat. Asa am auzit și eu de motorul 1.2 ca ar papa ulei. Pentru mine soluția optima este motorul 1.6 sce. Sper sa pot beneficia de rabla, daca nu singura solutie este sa dau 1500€ in plus..ramane de vazut.. This post has been edited by DragosCatalin: 15 Mar 2017, 13:08 |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#654
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
Solutia ar fi ca dealer-ul la motorizari Sce sa faca reducere similara cu cea din rabla. Altfel nu mai vinde...
Valabil si la Dacia, pentru care programul a fost cel mai favorabil - fara tichet vindeau numai la firme. |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
DragosCatalin |
![]()
Post
#655
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
QUOTE(m3st_tce @ 15 Mar 2017, 13:50) Solutia ar fi ca dealer-ul la motorizari Sce sa faca reducere similara cu cea din rabla. Altfel nu mai vinde... Valabil si la Dacia, pentru care programul a fost cel mai favorabil - fara tichet vindeau numai la firme. Daca o sa ramana batuta in cuie propunera ministrului, probabil ca renault o sa introduca reducerea de la rabla în pretul masinii. Vedem ce o sa fie saptamana urmatoare cand o sa se ia o decizie definitiva. |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#656
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.231 Joined: 13 October 06 ![]() |
Sa iei azi sce e ca si cum ai fi luat in 2005 cielo in loc de logan.
Motorul si-a trait traiul, iar in afara pretului mic de achizitie pe versiunea de baza nu mai are niciun alt beneficiu. Noxe mari, putere mica, cuplu lipsa, cutie cu 5 trepte. Are si un Cx mai slab ca restul gamei, semn ca mai lipsesc niste plastice, carenaje pe dedesubt, in general tot ce s-a putut cheli fara sa se vada. Diesel-ul de 130 e cat de cat ok, pe M4 l-am condus doar cativa km la test drive. Ce mi-a placut e ca e mai silentios ca 1.5-ul, iar odata ce treci de 1500rpm trage viguros. Sub 1500rpm nu ai ce cauta, efectiv nu trage chiar daca esti in modul sport. Ce nu-mi place e ambreiajul foarte tare, dar daca esti obisnuit cu 1.5-ul n-o sa te deranjeze nici dci130. Distractia se termina pe la 4000rpm si trebuie sa schimbi. Aici cred ca ar merge o automata optionala. 1.2Tce l-am condus doar pe M3 si aici pe o distanta scurta. Cuplul e de 200nm ceea ce il face comparabil cel mult cu 1.5dci-urile de 200-260nm. Modul de livrare al puterii insa e foarte diferit. Se conduce lejer, pedala ambreiajului e soft. Nu e la fel de spectaculos ca dci130, dar e extrem silentios. Start-stop-ul functioneaza mult mai putin obtruziv ca la diesel la care il simti destul de bine atunci cand reporneste motorul. Daca ar fi sa aleg azi un intense as lua 1.2 benzina + dct7. Ah ...pe break as lua neaparat si trapa panoramica. In ceea ce ma priveste, astept un motor pe benzina cu 340-350nm, dar probabil mai am de asteptat pana in primavara lui 2018. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
AR159 |
![]()
Post
#657
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 February 17 ![]() |
|
--------------------
-
-
- -
- Megane 4 HB 1.5 dCI EDC 2017
|
|
DragosCatalin |
![]()
Post
#658
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 204 Joined: 13 January 17 ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 15 Mar 2017, 14:03) Sa iei azi sce e ca si cum ai fi luat in 2005 cielo in loc de logan. Motorul si-a trait traiul, iar in afara pretului mic de achizitie pe versiunea de baza nu mai are niciun alt beneficiu. Noxe mari, putere mica, cuplu lipsa, cutie cu 5 trepte. Are si un Cx mai slab ca restul gamei, semn ca mai lipsesc niste plastice, carenaje pe dedesubt, in general tot ce s-a putut cheli fara sa se vada. Diesel-ul de 130 e cat de cat ok, pe M4 l-am condus doar cativa km la test drive. Ce mi-a placut e ca e mai silentios ca 1.5-ul, iar odata ce treci de 1500rpm trage viguros. Sub 1500rpm nu ai ce cauta, efectiv nu trage chiar daca esti in modul sport. Ce nu-mi place e ambreiajul foarte tare, dar daca esti obisnuit cu 1.5-ul n-o sa te deranjeze nici dci130. Distractia se termina pe la 4000rpm si trebuie sa schimbi. Aici cred ca ar merge o automata optionala. 1.2Tce l-am condus doar pe M3 si aici pe o distanta scurta. Cuplul e de 200nm ceea ce il face comparabil cel mult cu 1.5dci-urile de 200-260nm. Modul de livrare al puterii insa e foarte diferit. Se conduce lejer, pedala ambreiajului e soft. Nu e la fel de spectaculos ca dci130, dar e extrem silentios. Start-stop-ul functioneaza mult mai putin obtruziv ca la diesel la care il simti destul de bine atunci cand reporneste motorul. Daca ar fi sa aleg azi un intense as lua 1.2 benzina + dct7. Ah ...pe break as lua neaparat si trapa panoramica. In ceea ce ma priveste, astept un motor pe benzina cu 340-350nm, dar probabil mai am de asteptat pana in primavara lui 2018. Lasa ca e foarte bun. Un motor clasic e cel mai bun d.p.d.v al intretinerii! A dus multi ani si o sa duca si de aici incolo si mai mult! Nu mai este chiar ca motorul de pe logan. Sincer mi.ar fii convenit sa nu aiba came variabile si 2 injectori/cilindru, ca sa fie cat mai clasic. E un motor foarte aerisit si bine proportionat pt masina. Crezi ca diferenta aia de cx ma interesează? Nici macar putin. Nu imi iau masina pentru curse ca sa ma intereseze cx, greutate si motorul sa zboare. Ma intereseaza un motor clasic, fiabil si ieftin. Daca imi doream un motor puternic luam un gt. Dar pentru ce? Sa fac 2 depasiri in oras mai "smechere"? Nu am nevoie. Diesel nu ma intereseaza pt ca merg putin in exterior si mai mult in oras. Actual fac 10-12.000 pe an cu masina, cand o sa o iau pe a doua, crede.ma ca nu depasesc 7-8.000 cu fiecare. Deci diesel pt mine e un subiect incheiat. Daca as fii facut multi km, dadeam 3.000€ in plus pt diesel cu ochii inchisi. Pacat ca motorul de 1.6 nu este pe intens, sau macar ala de 1.2 sa fie pe sedan intense. Cu siguranta luam intens. Daca nu e, ma rezum la ce gasesc. 😎 This post has been edited by DragosCatalin: 15 Mar 2017, 14:53 |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
mihaimgm |
![]()
Post
#659
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 9 March 08 From: Arges ![]() |
Si eu tot un 1,2 tce+automata astept de la Renault RO. Pana si in oferta Reno BG exista 1,2+automata. Sa speram ca in scurt timp va fi si in RO.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate
- 1,5 dCi EDC
GTline 2017
|
|
speedman |
![]()
Post
#660
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.499 Joined: 21 April 07 ![]() |
si la turci este 1.2 tce cu edc...este un test al celor de la otopark.com
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 23:29 |