Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

1.5 dci 78kw - lag si fum si miros gaze, Accelerare cu lag in orice treapta si putin fum

ionitagelu
post 23 Jun 2016, 10:23
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




Detin un megane 2 1.5 dci 78kw fabricatie 2007, aproximativ 125k pe bord.
Daca merg la o turatie constanta in jur de 2000rpm si accelerez, masina are lag de 2-3 secunde dupa care accelereaza puternic. Din ce am remarcat noaptea in oglinda retrovizoare, in lumina farurilor masinii din spate, scoate si fum (nu foarte mult, ziua nu-l pot vedea in oglinda retrovizoare), dupa cele 2-3 sec de lag nu mai scoate fum chiar daca accelereaza in continuare (se afuma si bara dupa 100-200 km). Pe tester presiunea turbo ceruta de computer nu e obtinuta instantaneu, se poate observa ca e compensata in cele 2-3 sec cat dureaza lagul.
Problema se manifesta numai cand e cald afara (peste 10 grade), acum vara e tot timpul ca nu mai sunt temperaturi scazute. Sa ma fac mai bine inteles, nu e corelata cu temperatura motorului ci cu temperatura de afara.
Am schimbat electrovalva de comanda turbo, senzor de presiune turbo, chiar si debitmetrul, am curatat EGR.


Am 2 presupuneri:
1 - lipsa de etanseitate pe circuitul admisie turbo, intercooler, ceva care se dilata si se manifesta doar peste 10 grade;
2 - problema la geometria variabila a turbinei - dar aici nu inteleg de ce s-ar manifesta doar daca e cald afara, deoarece turbina se incinge destul de repede, nu cred ca mai conteaza temperatura aerului aspirat.


Alta problema ar fi: stand pe loc cu motorul pornit se simte miros de gaze arse incomplet sau ceva de genul (la cealalta masina cu motor 1.5 dci 82CP nu simt acest miros, e drept nu e acelasi motor)

Pe tester apare destul de rar eroare la senzorul captor axa cu came. Masina porneste bine si la rece si la cald, nu consuma ulei, trage bine, nu pare sa manifeste alte probleme.

Va rog sa ma ajutati cu ceva idei, ce sa mai testez, ce sa incerc sa mai schimb.

Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD 2018 - PH27AUS
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 23 Jun 2016, 13:26
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Daca era ceva neetans pe circuitul turbo a-ar fi auzit....cred ca mai degraba tot sistemult de geometrie variabila are ceva(gripat)...ieri in bucuresti erau 38 grade celsius, probabi peste 40 la soare, pe asfalt, posibil sa influenteze si atata caldura putin, dar cred ca foarte putin ca sa fie sesizabil.


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 23 Jun 2016, 13:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




Ma confrunt cu problema asta de anul trecut din toamna cand am cumparat masina asta. Toamna, iarna si primavara pe racoare nu are lag. Nu e vorba de canicula de acum.

Ma gandesc sa fie un por pe inter-cooler de exemplu care se dilata la caldura si nu are pierderi foarte mari, dar atat cat sa ajunga la presiunea impusa de calculator dupa cateva secunde.

This post has been edited by ionitagelu: 23 Jun 2016, 13:43


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD 2018 - PH27AUS
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 26 Jun 2016, 09:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




ai un piston care a dat-o pe ulei, chiar daca zici ca masina nu maninca ulei. verifica exact nivelul dupa 100-200km de mers sportiv si o sa vezi diferenta. chiar mai exact, dupa asta las-o in relanti 1min apoi scoate bujiile si vezi cum arata.

This post has been edited by meggeo81: 26 Jun 2016, 09:43


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 26 Jun 2016, 17:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




In 12.000 km mers destul de sportiv ( 120-130 km/h in afara localitatii, cu varfuri de 170-180km/h acolo unde se poate, treptele de viteza schimbate la 3000 rpm) a consumat sub 500 ml de ulei (adica 2 gradatii din 5 pe bord), ceea ce nu cred ca e mult ptr un diesel.

Apoi nu inteleg ce legatura poate avea uzura unui piston cu lagul care apare doar daca afara e cald.


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD 2018 - PH27AUS
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 26 Jun 2016, 18:14
Post #6


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Intr-o zona mai putin circulata mergi cu geamul coborat si asculta fluieraturi de la motor...la prorpiu. Daca este sa ai fisuri/pori la intercooler sau pe tubulatura aferenta acestuia va trebui sa auzi aerul care scapa.
De la turbina se aude un mic suierat, care este normal, dar daca este sa auzi mai puternic, frecventa ridicata atunci scapa aer pe undeva.
Posibil la tine sa fie alta problema. Motorul nu raspunde la accelerare pe motiv ca intarzie injectia. Iar fumul negru care il scoate este normal, pentru ca primeste un boost de motorina si turbina are nevoie de 2-3 secunde sa compenseze cu aerul.
Daca crezi ca ai vre-un por in intercooler care se manifesta in sezoanele calduroase va trebui sa il cauti pe partea "rece" a intercoolerului.

This post has been edited by RazvanF: 26 Jun 2016, 18:16


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 26 Jun 2016, 23:03
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




Masina e luata sh de vreo 8 luni. Pana acum am condus un megane 1.5 de 82CP turbina cu geometrie fixa, pe care il am de nou. La asta de 106CP la care am probleme, fluieratul e mult mai puternic ci mai "ascutit" ca frecventa fata de cel de 82CP, dar m-am gandit ca asta e zgomotul normal produs de turbina cu geometrie variabila. Si acest fluierat incepe la turatii destul de joase pe la 1500 rpm.

Week-end-ul urmator dau bara jos si verific inter-coolerul, eventual il schimb de la cealalta masina daca sunt identice. O sa verific si tubulatura.

Legat de intarzierea de injectie, ar avea motive sa se manifeste numai la temperaturi mai mari afara?
Pragul acela de 10 grade este destul de fix, adica pe la 12 grade se simte intarziere, dar e mai mica (sub o secunda).
Acum ca e cald afara am deja 2-3 secunde.

O sa vad si va tin la curent.

Daca mai aveti si alte pareri sau a mai patit cineva ceva asemenator va rog postati.

Imi ridica semne de intrebare si mirosul acela de gaze cand stau pe loc miros pe care nu-l simt la cealalta masina.

This post has been edited by ionitagelu: 26 Jun 2016, 23:04


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD 2018 - PH27AUS
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baban sergiu
post 28 Jun 2016, 13:00
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 22 March 07




salut - eu am un scenic cu motorul de 1.9 130hp cu turbina variabila
fluieratul este mai ascutit ca la turbina fixa si eu am un pic de lag cand accelerez cand afara este mai cald cam 1 secunda.
Am observat lag-ul doar anul trecut cand am mers in romania cu masina in vara si era cald - in Uk - prea putin este caldura sa observ lag.
- poti fi linistit ca nu este de la tubilatura
- fum scoate - pt ca injectoarele baga motoruina - dar turbo nu baga aer suficient si atunci scoate fum
- eu iti recomand sa ferifici prima data - senzorul de aer ca ala stie cate grade are aerul si da date mai departe la ECU
- vezi ca turbina variabila are un fel de "presostat" care comanda geometria la turbo in functie de presiune, si ar putea fie de acolo - dar inclin sa cred ca este de la senzorul de aer pt ca are legarura directa cu temperatura mediului ambiant
- altceva nu ar trebui pt ca ar trebui sa ai lag tot timpul dupa ce motorul se incalzeste

https://www.worldcarparts.co.uk/pressure-co...ia-renault-3729

This post has been edited by baban sergiu: 28 Jun 2016, 13:02


--------------------
Rebault Megane IV EDC + Clio IV 2007 - 2015 - YC07OCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 28 Jun 2016, 13:38
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




Senzorul de temperatura aer se afla in debitmetru si a fost schimbat.
Deasemenea am schimbat electrovalva de comanda turbo si senzorul de presiune turbo.

Daca lag-ul ar fi 1 secunda nu m-ar deranja (un turba lag exista la toate motoarele generatia asta), dar la 2-3 secunde e mult. Dupa cum am spus sub 10 grade temperatura exterioare acceleratia raspunde instant.


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD 2018 - PH27AUS
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu1234
post 9 Jul 2016, 10:33
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 5 August 15




Buna,
Am si eu aceeasi problema cu masina si nu stiu ce sa mai fac ,daca gasesti o solutie te rog da si mie un mesaj.Daca scoti mufa de la debitmetru mai face?
Daca scot mufa la debitmetru si merg asa masina zboara...dar mie frica sa nu se strice altceva


--------------------
renault megan 2 renault megan 2 2007 - ms 80 saa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 9 Jul 2016, 12:11
Post #11


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Incearca sa cureti debitmetrul (cu spray dedicat).


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 9 Jul 2016, 16:42
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




Fara debitmetru motorul merge in parametrii "de avarie". Si la mine pare sa mearga mai bine cu mufa de la debitmetru scoasa. Eu am schimbat si debitmetrul si la fel face, nu e de acolo.


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD 2018 - PH27AUS
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 25 Jul 2016, 15:49
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




In week-end am demontat intercoolerul, iar in spatele lui pe pe radiatorul de AC era depusa o crusta dintr-o "materie" (un amalgam de scame si praf), dar numai pe zona in care se suprapun cele 2 radiatoare (intercooler si AC). Nu am apucat sa fac niste poze. Banuiesc ca asta afecta eficienta intercoolerului (puterea lui de racire).
Am curatat cu chimicale gasite prin casa (Cilit and stuff) si o pensula moale, apoi am spalat cu apa la presiunea retelei (masina fiind suspendata de rotile din fata nu am putut sa merg la o spalatorie sa-mi dea un jet cu presiune mai mare). Cred ca am eliberat destul zona prin care circula fluxul de aer ce raceste radiatoarele.

Sper sa nu fie placebo, dar parca s-a mai redus lag-ul la accelerare insa nu a disparut complet.

Mirosul de gaze care se simte la mersul in gol pe loc, e acelasi ca cel din interiorul intercoolerului dar pentru asta nu am inca o explicatie, unde ar mai putea exista scapari pe admisie? Am verificat tubulatura, am verificat intercoolerul nu pare sa existe pori sau scapari, banuiec ca zona ar fi fost usor schimbata la culoare de la vaporii de ulei care eventual ar iesi.


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD 2018 - PH27AUS
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 19 Sep 2016, 13:18
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




Descoperit sursa mirosului de gaze: racord felxibil EGR. Era fisurat si a cedat complet, culmea chiar la un service dacia-renault in curte. Masina facea ca un tractor (cum ar fi esapamentul spart). Au urcat-o pe elevator, s-au uitat sumar la ea si concluzia a fost: facem programare in alta zi ca nu e asa simplu.
Am mers acasa si m-am apucat de demontat pana am descoperit cauza. Racordul l-am gasit nou la preturi intre 420 (cu livrare in 3-5 zile lucratoare) si 600. Am preferat varianta sudat cu alama (50 lei).
Am scapat de mirosul de gaze.



Attached thumbnail(s)
Racord_rupt.jpeg ( Size: 107.81k ) Number of downloads: 779
EGR.jpg ( Size: 135.15k ) Number of downloads: 806


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD 2018 - PH27AUS
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUC1AN
post 19 Sep 2016, 14:40
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 4 April 10




Salut,

Am si eu aceeasi motorizare, eu nu am lag dar imi scoate fum.
De curand am observat ca la pornire la rece timp de maxim un minut imi scoate fum si motorul nu merge rotund.
In momentul pornirii scoate cel mai mult fum, apoi fumul scade in intensitate.

O sa revin cu un filmulet.

Ceva pareri?

This post has been edited by LUC1AN: 19 Sep 2016, 14:41


--------------------
Renault MEGANE II 2007 1.5 dCi 106cp - B 876 L U K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 19 Sep 2016, 16:16
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




Cu bujiile cum stai? Le-ai testat ? Daca la pornire temperatura in cilindrii nu e relativ egala, merge neregulat, chiar si bate.


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD 2018 - PH27AUS
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUC1AN
post 19 Sep 2016, 18:31
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 4 April 10




Nu cred sa fie problema de la bujii.
Din experienta iti spun ca tot la 1.5 dci E3 de 60 KW am pornit motorul dimineata la rece(afara erau ”5 grade) cu fisele de la bujii scoase si a pornit normal doar din compresie.

This post has been edited by LUC1AN: 19 Sep 2016, 18:42


--------------------
Renault MEGANE II 2007 1.5 dCi 106cp - B 876 L U K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 20 Sep 2016, 10:05
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




De pornit porneste, ideea e ca daca una sau 2 bujii sunt duse, porneste dezechilibrat, adica in primele secunde temperatura in cilindrii cu bujia arsa e mult mai mica decat in ceilalti, calculatorul nu are informatia asta si trateaza toti cilindrii la fel cu aceeasi cantitate de motorina, de aici mers neregulat si fum, dar asta cateva secunde pana se echilibreaza temperatura. Totusi nu strica sa le verifici, si eu am avut una arsa si nu stiam asta, motorul batea putin la pornire dimineata. Am identificat bujia la o diagnoza, dar se poate si cu un ohmetru, sau un bec si un fir cu plus de la baterie.


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD 2018 - PH27AUS
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUC1AN
post 20 Sep 2016, 18:29
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 4 April 10




Am facut un filmulet pentru a intelege mai bine.
https://www.youtube.com/watch?v=GXHsCt7of-w

Mi-a aparut de cateva zile si check fuel filter, o sa ii fac schimbul de ulei/filtre in weekend sa vad cum se prezinta.


--------------------
Renault MEGANE II 2007 1.5 dCi 106cp - B 876 L U K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 21 Sep 2016, 04:41
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




Poate este pusă camera într-un loc unde preia mai accentuat anumite frecvențe, dar mi se pare că ai un țăcănit foarte puternic la motor.


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 21 Sep 2016, 08:58
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




@Mr_X - ai experienta pe motorizarile de pe megane? Eu doar ce am capatat pe masinile proprii. Intreb asta pentru ca dci-ul de 106 CP este mai zgomotos decat restul (cel putin asa mi se pare mie, am unul de 82 si unul de 106 - asta de 106 cu injectia siemens "rontaie" mai tare).

@LUC1AN - de unde esti? am vazut ca ai numere de PH, daca esti din Ploiesti sau apropiere ne putem intalni intr-un week-end si schimbam experiente. Am si o clona de CLIP daca te intereseaza un test (free )


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD 2018 - PH27AUS
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUC1AN
post 21 Sep 2016, 09:49
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 4 April 10




@MR_X * Intr-adevar se aude un fel de tacanit usor la motor in realitate dar pe filmare este mult mai accentuat, tacanitul asta dispare dupa 1-2 minute.

@ionitagelu sunt din Bucuresti, masina am luat-o de curand din Ploiesti.
Pe tester nu apare nimic.

This post has been edited by LUC1AN: 21 Sep 2016, 09:59

Attached thumbnail(s)
Screenshot_2016_09_21_10_58_07.png ( Size: 270.24k ) Number of downloads: 735


--------------------
Renault MEGANE II 2007 1.5 dCi 106cp - B 876 L U K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 21 Sep 2016, 10:08
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




da egrul e curatat?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUC1AN
post 21 Sep 2016, 10:17
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 4 April 10




QUOTE(b76bgaarh @ 21 Sep 2016, 10:08)
da egrul e curatat?
*



http://www.reno.ro/index.php?showtopic=106...dpost&p=4542285

A fost printre primele lucruri facute cand am luat masina, desi atunci nu imi scotea fum.


--------------------
Renault MEGANE II 2007 1.5 dCi 106cp - B 876 L U K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 21 Sep 2016, 12:59
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




poate ai motant ceva prost, dupa.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUC1AN
post 21 Sep 2016, 17:45
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 4 April 10




N-am montat nimic gresit.

Am mai facut un filmulet dupa ce am mers 5 minute cu ea, nu scoate pic de fum.

Sunetul motorului pe filmare nu este cel din realitate.

https://www.youtube.com/watch?v=ozZR50my5sU

This post has been edited by LUC1AN: 21 Sep 2016, 17:46


--------------------
Renault MEGANE II 2007 1.5 dCi 106cp - B 876 L U K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_X
post 21 Sep 2016, 18:50
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 17 October 15
From: Brașov




QUOTE(ionitagelu @ 21 Sep 2016, 08:58)
@Mr_X - ai experienta pe motorizarile de pe megane? Eu doar ce am capatat pe masinile proprii. Intreb asta pentru ca dci-ul de 106 CP este mai zgomotos decat restul (cel putin asa mi se pare mie, am unul de 82 si unul de 106 - asta de 106 cu injectia siemens "rontaie" mai tare).


Nu pot spune că am experiență, dar știu destul cât să-ți spun că nu e normal. Una este un zgomot de diesel și alta este bătaia/țăcănitul care se aude în prima filmare. În a doua filmare, se aude normal, deci se manifestă doar la rece. Nu știu dacă este legat de problema ta sau nu, doar am sesizat ceva ce nu mi se pare ok.


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUC1AN
post 25 Sep 2016, 11:12
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 4 April 10




Alte pareri?


--------------------
Renault MEGANE II 2007 1.5 dCi 106cp - B 876 L U K
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulyk
post 25 Sep 2016, 16:13
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 2 September 15
From: Ploiesti




Salut!
Aceeasi problema si la mine.Fum la pornire(la prima pornire timp de 20-30 sec) si lag(2-3 sec) undeva la 2000-2100rpm(mers la viteza constanta).Am scapat de lag inlocuind filtrul de motorina,dar cu fumul nimic deocamdata.Vreau sa curat egr-ul,poate se observa vreo schimbare.


--------------------
...///... ...///... ...///...
Renault Megane II.2 2007,1.5 dci 78kw.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionitagelu
post 17 Oct 2016, 16:12
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 4 March 05
From: Breaza




Ceva noutati de la colegii care aveau fum la pornire? De cand a venit vremea rece (coincidenta sau nu) a aparut si la mine fenomenul.


--------------------
Renault Koleos 2 Intens 2.0 dCi 4WD 2018 - PH27AUS
Megane 4 1.6 dCI 130CP Bose - 2017
Megane 2 1.5 dCI 106CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2024 - 21:23
Dacia