Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Check the injection system, Sa fi inceput belelele?

Help_needed
post 21 Jun 2016, 05:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 June 16




Va salut!

De vreo 2 luni, m-am dotat cu un Fluence 1,5 dci 110 CP din 2016, cu cutie manuala in 6 trepte, dupa ce anterior am avut 1 Megane II tot diesel, tot de nou.
Va scriu pt ca ieri s-a ivit prima problema. Caldura mare, ieri, vreo 30-31 grd. Am facut un drum de vreo 25 km, fara a trage prea tare de masina, pt ca este inca in rodaj. Cel mult 100km/h.
La sosire, cand sa parchez, am vazut martorul rosu aprins cu mesajul " Check the injection system". M-am mirat, normal...La abia 2000 km parcursi, in limite decente de utilizare, sa ma trezesc cu o astfel de problema. Acum, de dimineata, ma gandeam singur ce putea surveni. Este motivul pt care am si postat subiectul, ca poate v-ati confruntat si voi cu o astfel de situatie.
Revin. Am oprit motorul, dupa ce am parcat si masina a ramas la odihna vreo 30 min. Apoi am plecat catre casa. Nu a mai aparut defectul.
Si o constatare a mea si chiar va rog sa va ganditi daca ati sesizat in mers neajunsul asta...Poate ca totusi are probleme la sistemul de injectie...
De cand am luat-o, am constatat ca din tr a 4a incolo, devine extrem de puturoasa, incat schimb a 5a, o calc si nu pot merge mult timp intr-a 5a ca isi pierde demarajul...Schimb din nou, a 4a. La fel patesc in a 6a...Merg, ce merg, trebuie sa schimb a 5a si tot asa. Se intampla pe la 100-110km/h.
M-am gandit "ce puturoasa e fata de Megane, aia nu facea asa...".
Apoi mi-am zis ca e in rodaj si "nu ma lasa"...
Motorina? I-am bagat de cea mai scumpa, de la Mol, Rompetrol si Lukoil...
Ce parere aveti? Prima legat de aprinderea martorului si a doua legat de pierderea de putere, demaraj...La ralanti e totul Ok. Am mai simtit de ex ca merge in suturi in tr mica si m-am gandit ca e mica viteza pt tr a2a, dar mi s-a intamplat si intr-a 1a...Ciudata treaba!!!
Chiar, va rog, sa imi dati niste raspunsuri vis-a-vis de cele relatate. V-ati confruntat cu asa ceva? Ce ar fi de facut?
Cu Megane-ul nu am avut vreodata probleme, de niciun fel...Asa ma asteptam si cu asta, numai ca se pare ca trebuia sa imi schimb parerea...

Merci si numai bine!


--------------------
Fluence 1,5 dci 110 CP 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 21 Jun 2016, 06:40
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Pare o problema de la filtru de combustibil.....dar o testare de ajuta sa vezi exact ce eroare este.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 21 Jun 2016, 07:19
Post #3


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Un pic de talpa ii trebuie ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Help_needed
post 21 Jun 2016, 07:43
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 June 16




Va multumesc pt raspunsuri. Mai astept si altele. Niste sfaturi nu strica, dimpotriva sunt binevenite! O mai las, sa vad ce se mai intampla...Lipsa in alimentare, nu am simtit sa aiba...
Inecata, nu parea...Filtrul de motorina e nou, doar are nici 2000Km! La niste apa in motorina m-am gandit, sau la catalizator. Nu stiu daca pt catalizator apare mesaj specific...

Numai bine!

P. S. Un neajuns...Tetierele sunt foarte tari...Am optat pt modelul Privilege si tapiteria e mixta, textil-piele eco...Tetierele sunt imbracate in piele...Sunt atat de tari, incat cum ai regla spatarul scaunului, iti iei la tetiere dupa cap, nevoie mare...Mare porcarie!!! Aveti vreo solutie?
Ma gandeam sa pun o bandana cu un burete de baie sub ea sa mai amortizeze "capacele". Iar la fel, are o pozitie de minim, sub care nu mai coboara, ca macar as baga-o de tot in scaun si mi-as lua capacele dupa ceafa, ca tot e mai Ok...


--------------------
Fluence 1,5 dci 110 CP 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 21 Jun 2016, 08:11
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Hmm, spui ca merge in suturi, ca nu are putere in sarcina mare si totusi spui ca nu are lipsa in alimentare. Problemele la alimentare cauzeaza fix simptome d-astea.

Dar, ca sa evitam discutiile gen "nu calci destul pe pedala", ai incercat sa o pui pe cruise la, sa zicem, 110 km/h pe autostrada in viteza a 6-a si sa vezi daca e in stare sa o mentina? Masina asta sigur e capabila sa mentina viteza constanta la o turatie in zona de cuplu maxim, chiar si putin sub.

In alta ordine de idei, sa stii ca masina are un comportament inteligent in anumite situatii, cand s-ar putea sa crezi ca nu trage.

Daca esti, sa zicem, in tr. a 3-a si ai 1000rpm, si calci acceleratia la podea, atunci NU se va intampla nimic. Management-ul motorului nu iti va permite sa accelerezi brutal fiind intr-o treapta nepotrivita la o turatie extrem de scazuta. Face asta pentru a proteja filtrul de particule (stii masinile care scot fum cand accelerezi brutal). Daca retrogradezi, nicio problema.

Daca faci la fel, mergi cu a 5-a sau a 6-a la o turatie in jurul 1000 si ceva, adica subturat, in momentul in care calci acceleratia... nu se va intampla nimic. Indicatorul pe bord iti arata ca trebuie sa retrogradezi.

Faci cumva chestia asta?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cuki46
post 21 Jun 2016, 08:23
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 3 February 13




masina fiind in garantie, iti recomand sa mergi cat de repede posibil cu ea la service pentru a fi verificata.

Comportament anormal, mesaj de eroare in bord, dupa doar 2000km?...eu personal as fi chemat de mult asistenta de la renault sa imi duca masina pe platforma si sa rezolve problema.

Recomandarea mea...suna la renault si intreaba daca poti merge cu ea pe roti la service avand in vedere simptomele si mesajul de eroare...daca nu, sa iti trimita platforma si sa iti rezolve problema.


--------------------
2017 MB C220 / 2012 Fluence 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 21 Jun 2016, 08:28
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(roland @ 21 Jun 2016, 09:11)
In alta ordine de idei, sa stii ca masina are un comportament inteligent in anumite situatii, cand s-ar putea sa crezi ca nu trage.

Daca esti, sa zicem, in tr. a 3-a si ai 1000rpm, si calci acceleratia la podea, atunci NU se va intampla nimic. Management-ul motorului nu iti va permite sa accelerezi brutal fiind intr-o treapta nepotrivita la o turatie extrem de scazuta. Face asta pentru a proteja filtrul de particule (stii masinile care scot fum cand accelerezi brutal). Daca retrogradezi, nicio problema.

*




Nu este nimic "inteligent" in treaba asta decat ca motorul este subturat grav si nu are cuplu pentru a "face" ce vrei tu ... + este o reteta sigura si "clasica" de a face turbo zob in scurt timp .... cu alte cuvinte cine face o treaba din asta habar nu are sa conduca un diesel sau un motor cu turbo ... si sunt destui ..

Pedala la podea se pune cu motorul in jur de 1900-2000 rpm ca sa preintampimi distrugerea turbinei ...

De altfel pentru a nu avea probleme cu depuneri, FAP infundat, egr si altele nu prea ai ce sa cobori cu turatia sub 1700 rpm ...

This post has been edited by cj98czh: 21 Jun 2016, 08:29


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 21 Jun 2016, 08:58
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Deci zici ca calculatorul comanda intotdeauna putere maxima daca apas pedala la podea, indiferent de conditii? Mie mi se pare ca nu, si fac diferenta intre faptul ca nu comanda si atunci cand o face si motorul e subturat.

E impresia mea, poate e gresita.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 21 Jun 2016, 09:08
Post #9


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cand apesi pedala la fund calculatorul comanda maxim ... ca de aia este pedala la fund ... si se intampla ce ti-am spus mai sus ..

De aceea la o automata retrogradeaza chiar si 2 trepte rapid pentru a satisface comanda data ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Help_needed
post 21 Jun 2016, 09:34
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 June 16




Sa ne intelegem...
Suturile sunt recunoscute la tr 2, 1, chiar si a 3a cand turatia a scazut si tre sa retrogradezi. Nu se ineaca, nu se aude nimic anormal...
Martorul a stat aprins pret de cateva secunde, cat am parcat.
Fazele cu mers intr-a 6a, sau a 5a si sa fiu nevoit sa schimb in tr inferioara s-au intamplat pe drum cu suisuri si coborasuri, curbe, sau la mers in coloana. Nu pe vreo autostrada...Poate ca a fost normal. Insa, mi-as fi dorit sa o simt ca trage. Trage bine, pana in a 4a. Apoi, o lalaie...
Folosesc masina mai ales in oras si mai putin in afara, incat sa-mi dau seama daca are cu adevarat o problema. Dar, din experienta mea de zeci de ani de soferie, mi se pare puturoasa...Comparativ cu Megane-ul.
Acum, pe asta imi indica la bord cand sa schimb tr de viteza, mai mare, sau mai mica.
Am cam respectat indicatia de pe bord. Am vazut ca indica schimbarea la 2000rot/min, sau la viteze de 20, 40, 60, 80 Km/h...Eu cu Megane-ul mergeam la 3000-3500 ture si apoi schimbam. Suporta beton de bine astfel de turatii, find tot diesel. La asta, m-am gandit ca este gandita o alta solutie, mai economica. Posibil, sa fi mers cu ea subturata, dar am respectat mereu indicatia din bord.
Daca se va mai aprinde martorul, o duc la service, clar...

Numai bine!

This post has been edited by Help_needed: 21 Jun 2016, 09:58


--------------------
Fluence 1,5 dci 110 CP 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 21 Jun 2016, 09:40
Post #11


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(gabize @ 17 Jun 2016, 23:00)
Am vazut ca indica schimbarea la 2000rot/min, sau la viteze de 20, 40, 60, 80 Km/h...Eu cu Megane-ul mergeam la 3000-3500 ture si apoi schimbam.
*




Ia ignora sagetile alea si condu dupa metoda scrisa de tine mai sus ... o sa vezi ca este alta masina ... si iti recomand pe viitor sa nu mai ti cont de sagetile alea si de recomandarea lor de mers "economic"

Decizia iti apartine .. smile.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Help_needed
post 21 Jun 2016, 13:10
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 June 16




Am vorbit la service...Este un cod de defect care este memorat. Posibil sa apara de la condens si pt faptul ca am mers cu ea subturata, conform aparitiei sagetilor, pe bord. Azi am bagat piciorul in ea si se duce precum avionul. O voi tura mai tare, daca singura cere lucrul asta. Am zis sa ma comport "cu manusi", dar se pare ca nu e cazul. Mi-au mai zis ca tre mers si pus tester-ul sa stearga codul, ca sa nu mai reapara din istoric...Asa o fi...

Numai bine!


--------------------
Fluence 1,5 dci 110 CP 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 21 Jun 2016, 14:15
Post #13


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Help_needed @ 21 Jun 2016, 14:10)
Azi am bagat piciorul in ea si se duce precum avionul.
*




up.gif up.gif Acu stii ce fel de manusi trebuie sa porti smile.gif



--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 12:04
Dacia