Check the injection system, Sa fi inceput belelele?
![]() ![]() ![]() |
Check the injection system, Sa fi inceput belelele?
Help_needed |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 June 16 ![]() |
|
||
--------------------
Fluence
1,5 dci 110 CP
2016
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pare o problema de la filtru de combustibil.....dar o testare de ajuta sa vezi exact ce eroare este.
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Un pic de talpa ii trebuie ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Help_needed |
![]() ![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 June 16 ![]() |
Va multumesc pt raspunsuri. Mai astept si altele. Niste sfaturi nu strica, dimpotriva sunt binevenite! O mai las, sa vad ce se mai intampla...Lipsa in alimentare, nu am simtit sa aiba...
Inecata, nu parea...Filtrul de motorina e nou, doar are nici 2000Km! La niste apa in motorina m-am gandit, sau la catalizator. Nu stiu daca pt catalizator apare mesaj specific... Numai bine! P. S. Un neajuns...Tetierele sunt foarte tari...Am optat pt modelul Privilege si tapiteria e mixta, textil-piele eco...Tetierele sunt imbracate in piele...Sunt atat de tari, incat cum ai regla spatarul scaunului, iti iei la tetiere dupa cap, nevoie mare...Mare porcarie!!! Aveti vreo solutie? Ma gandeam sa pun o bandana cu un burete de baie sub ea sa mai amortizeze "capacele". Iar la fel, are o pozitie de minim, sub care nu mai coboara, ca macar as baga-o de tot in scaun si mi-as lua capacele dupa ceafa, ca tot e mai Ok... |
--------------------
Fluence
1,5 dci 110 CP
2016
|
|
roland |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Hmm, spui ca merge in suturi, ca nu are putere in sarcina mare si totusi spui ca nu are lipsa in alimentare. Problemele la alimentare cauzeaza fix simptome d-astea.
Dar, ca sa evitam discutiile gen "nu calci destul pe pedala", ai incercat sa o pui pe cruise la, sa zicem, 110 km/h pe autostrada in viteza a 6-a si sa vezi daca e in stare sa o mentina? Masina asta sigur e capabila sa mentina viteza constanta la o turatie in zona de cuplu maxim, chiar si putin sub. In alta ordine de idei, sa stii ca masina are un comportament inteligent in anumite situatii, cand s-ar putea sa crezi ca nu trage. Daca esti, sa zicem, in tr. a 3-a si ai 1000rpm, si calci acceleratia la podea, atunci NU se va intampla nimic. Management-ul motorului nu iti va permite sa accelerezi brutal fiind intr-o treapta nepotrivita la o turatie extrem de scazuta. Face asta pentru a proteja filtrul de particule (stii masinile care scot fum cand accelerezi brutal). Daca retrogradezi, nicio problema. Daca faci la fel, mergi cu a 5-a sau a 6-a la o turatie in jurul 1000 si ceva, adica subturat, in momentul in care calci acceleratia... nu se va intampla nimic. Indicatorul pe bord iti arata ca trebuie sa retrogradezi. Faci cumva chestia asta? |
--------------------
.
.
.
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
masina fiind in garantie, iti recomand sa mergi cat de repede posibil cu ea la service pentru a fi verificata.
Comportament anormal, mesaj de eroare in bord, dupa doar 2000km?...eu personal as fi chemat de mult asistenta de la renault sa imi duca masina pe platforma si sa rezolve problema. Recomandarea mea...suna la renault si intreaba daca poti merge cu ea pe roti la service avand in vedere simptomele si mesajul de eroare...daca nu, sa iti trimita platforma si sa iti rezolve problema. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(roland @ 21 Jun 2016, 09:11) In alta ordine de idei, sa stii ca masina are un comportament inteligent in anumite situatii, cand s-ar putea sa crezi ca nu trage. Daca esti, sa zicem, in tr. a 3-a si ai 1000rpm, si calci acceleratia la podea, atunci NU se va intampla nimic. Management-ul motorului nu iti va permite sa accelerezi brutal fiind intr-o treapta nepotrivita la o turatie extrem de scazuta. Face asta pentru a proteja filtrul de particule (stii masinile care scot fum cand accelerezi brutal). Daca retrogradezi, nicio problema. Nu este nimic "inteligent" in treaba asta decat ca motorul este subturat grav si nu are cuplu pentru a "face" ce vrei tu ... + este o reteta sigura si "clasica" de a face turbo zob in scurt timp .... cu alte cuvinte cine face o treaba din asta habar nu are sa conduca un diesel sau un motor cu turbo ... si sunt destui .. Pedala la podea se pune cu motorul in jur de 1900-2000 rpm ca sa preintampimi distrugerea turbinei ... De altfel pentru a nu avea probleme cu depuneri, FAP infundat, egr si altele nu prea ai ce sa cobori cu turatia sub 1700 rpm ... This post has been edited by cj98czh: 21 Jun 2016, 08:29 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
roland |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Deci zici ca calculatorul comanda intotdeauna putere maxima daca apas pedala la podea, indiferent de conditii? Mie mi se pare ca nu, si fac diferenta intre faptul ca nu comanda si atunci cand o face si motorul e subturat.
E impresia mea, poate e gresita. |
--------------------
.
.
.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cand apesi pedala la fund calculatorul comanda maxim ... ca de aia este pedala la fund ... si se intampla ce ti-am spus mai sus ..
De aceea la o automata retrogradeaza chiar si 2 trepte rapid pentru a satisface comanda data ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Help_needed |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 June 16 ![]() |
Sa ne intelegem...
Suturile sunt recunoscute la tr 2, 1, chiar si a 3a cand turatia a scazut si tre sa retrogradezi. Nu se ineaca, nu se aude nimic anormal... Martorul a stat aprins pret de cateva secunde, cat am parcat. Fazele cu mers intr-a 6a, sau a 5a si sa fiu nevoit sa schimb in tr inferioara s-au intamplat pe drum cu suisuri si coborasuri, curbe, sau la mers in coloana. Nu pe vreo autostrada...Poate ca a fost normal. Insa, mi-as fi dorit sa o simt ca trage. Trage bine, pana in a 4a. Apoi, o lalaie... Folosesc masina mai ales in oras si mai putin in afara, incat sa-mi dau seama daca are cu adevarat o problema. Dar, din experienta mea de zeci de ani de soferie, mi se pare puturoasa...Comparativ cu Megane-ul. Acum, pe asta imi indica la bord cand sa schimb tr de viteza, mai mare, sau mai mica. Am cam respectat indicatia de pe bord. Am vazut ca indica schimbarea la 2000rot/min, sau la viteze de 20, 40, 60, 80 Km/h...Eu cu Megane-ul mergeam la 3000-3500 ture si apoi schimbam. Suporta beton de bine astfel de turatii, find tot diesel. La asta, m-am gandit ca este gandita o alta solutie, mai economica. Posibil, sa fi mers cu ea subturata, dar am respectat mereu indicatia din bord. Daca se va mai aprinde martorul, o duc la service, clar... Numai bine! This post has been edited by Help_needed: 21 Jun 2016, 09:58 |
--------------------
Fluence
1,5 dci 110 CP
2016
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(gabize @ 17 Jun 2016, 23:00) Am vazut ca indica schimbarea la 2000rot/min, sau la viteze de 20, 40, 60, 80 Km/h...Eu cu Megane-ul mergeam la 3000-3500 ture si apoi schimbam. Ia ignora sagetile alea si condu dupa metoda scrisa de tine mai sus ... o sa vezi ca este alta masina ... si iti recomand pe viitor sa nu mai ti cont de sagetile alea si de recomandarea lor de mers "economic" Decizia iti apartine .. ![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Help_needed |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 June 16 ![]() |
Am vorbit la service...Este un cod de defect care este memorat. Posibil sa apara de la condens si pt faptul ca am mers cu ea subturata, conform aparitiei sagetilor, pe bord. Azi am bagat piciorul in ea si se duce precum avionul. O voi tura mai tare, daca singura cere lucrul asta. Am zis sa ma comport "cu manusi", dar se pare ca nu e cazul. Mi-au mai zis ca tre mers si pus tester-ul sa stearga codul, ca sa nu mai reapara din istoric...Asa o fi...
Numai bine! |
--------------------
Fluence
1,5 dci 110 CP
2016
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 12:04 |