Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu sta la ralanti la rece, Nu sta la ralanti la rece, se tureaza la cald

GrosseCali
post 4 Aug 2016, 09:31
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




Salutari colegiale!

Am o problema ce-mi scoate peri albi de cand am luat masinuta asta. E vorba despre un Clio I din 92 motor 1,2, carburator Pierburg 1B1. De la inceput masina nu statea la ralanti imediat dupa pornirea de dimineata, trebuind sa ii tin acceleratia putin apasata si s-o mentin accelerata vreo 10-20 secunde. Am schimbat filtru de aer, de benzina, fise bujii, bujii, capac si pipa ruptor. Nu s-a schimbat nimic. 022.gif
Am bazait din suruburile de reglaj la carburator si pornea la rece (nu murea motorul), dar statea foarte subturata (era un avantaj ca nu trebuie sa stau cu piciorul pe acceleratie). Acum 2 zile vazand ca e mega jegos carburatorul, l-am desfacut si i-am tras o curatare dumnezeiasca. A iesit bibelou, interior-exterior. Am completat 2 suruburi lipsa de la capacul acestuia, o sita care era deformata si l-am montat la loc. Am pornit masina si facea la fel. Am circulat cativa kilometri cu ea si se vedea o diferenta pozitiva de putere. A doua zi tot probleme cu relantiul la rece. Am plecat la serviciu, a stat parcata vreo 6 ore si cand sa pornesc aceleasi probleme. Am ajuns acasa si motorul statea turat peste limita normala la ralanti......rotund, fara rateuri, dar prea turat. 124.gif
Mentionez ca nu am scos surubelele de reglaj de la benzina si aer..... au ramas in corpul carburatorului pe durata curatarii (n-am vrut sa-l dereglez si sa-mi dau de lucru apoi).

Scuze de lungimea postarii.... dar trebuia sa explic problema. icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard - (1-BH-5241,2-BH-606) 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petreaiulian
post 4 Aug 2016, 15:52
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 January 15




Nu cunosc foarte bine acest tip de carburator, dar dupa felul cum face cred ca ai prea mult aer in carburator, dupa mine ar trebui sa umbi la reglajul de aer sa ii dai mai putin, sau cel de benzina, mai multa benzina. Trebuie sa o faci sa mearga mai inecata.
Asta iti pot spune daca este cum era la dacie inainte ... acolo ma pricepeam cat de cat:)


--------------------
Renault clio mk2 bicorp 1.2 8v 43kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GrosseCali
post 17 Oct 2016, 22:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 676
Joined: 20 July 09
From: ORADEA MARE




Alte sugestii la problema mea? sad.gif
Ar putea fi rupte sau uzate garniturile de hartie dintre capac si corp.... respectiv corp-flansa-galerie? Astea nu le-am schimbat cand am curatat carburatorul.
Nu-i dau de cap oricat caut si citesc. Oameni care sa se priceapa la carburatoare "moderne" nu mai gasesc.
Ar fi bune mai multe pareri... ca vine iarna si e din ce in ce mai greu cu motorul la rece. biggrin.gif

18 Oct 2016, 21:32:
Nimeni, nimeni? smile.gif

This post has been edited by GrosseCali: 18 Oct 2016, 20:32


--------------------
Dacia 1300 Berlina standard - (1-BH-5241,2-BH-606) 1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL
810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP
UAP \===[]====[]===/ UAP
'''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 23 Oct 2016, 08:06
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




distribuția e cu delco? dacă da: cum stai cu platina de la acesta? poate un reglaj al avansului?
La rece folosești șocul? (dacă are șoc manual) poate reglajul șocului era problema.
Foarte rău că ai șurubărit carburatorul, poziția șuruburilor este importantă, nu e relevant că le-ai lăsat acolo, baiu' e că le'ai dereglat.
Reglajul carburatorului influențează consumul și noxele!!!
Cum stai cu jiclorul pt circuitul de mers în gol? nu cumva ai încurcat jicloarele? dacă ai demontat carburatorul de pe motor, nu era sub el o flanșă termoizolantă? ai pus'o la loc? nu trage aer fals?
Ai o electrovalvă pe carburator care taie circuitul de mers normal atunci cînd ești la ralanti? nu i'ai stricat cumva garniturile de pe pistonas? Furtunelul de depresiune e la locul lui?
N'ai îndreptat vreo tablă sau ceva brațe care reglau poziția plutitorului? Cuiul acționat de plutitor închide ca lumea?

Problema pare că e prea deschisă clapeta la ralanti și are prea mult aer în circuitul de mers în gol ceea ce face să tragă mai multă benzină, sau pistonașul de pe electrovalvă nu e acționat. (ai pus firul la ea, ori atîrnă pe acolo pe undeva?)

Caută indicații legate de reglarea noxelor, se specifică turația de reglaj și cum trebuie făcut reglajul. dar ca să readuci aparatul la reglajele de dinainte e greu , trebuie aparatură specializată sau discutat cu cineva de la Carfil Brașov (dacă mai există firma)

Apropo, cînd strîngi corpul carburatorului pe motor, șuruburile nu se strîng să le "storci".

uită-te aici sau în fișierul atașat.(în limba rusă)

This post has been edited by Ayden_CJ: 23 Oct 2016, 08:35

Attached File(s)
Attached File  Pierburg_1B1.pdf ( 1.06mb ) Number of downloads: 7


--------------------
Renault Symbol - CJ-x5-DXM 2006 EX1,4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 01:11
Dacia