Nu sta la ralanti la rece, Nu sta la ralanti la rece, se tureaza la cald
![]() ![]() ![]() |
Nu sta la ralanti la rece, Nu sta la ralanti la rece, se tureaza la cald
GrosseCali |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
- (1-BH-5241,2-BH-606)
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|||
petreaiulian |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 17 January 15 ![]() |
Nu cunosc foarte bine acest tip de carburator, dar dupa felul cum face cred ca ai prea mult aer in carburator, dupa mine ar trebui sa umbi la reglajul de aer sa ii dai mai putin, sau cel de benzina, mai multa benzina. Trebuie sa o faci sa mearga mai inecata.
Asta iti pot spune daca este cum era la dacie inainte ... acolo ma pricepeam cat de cat:) |
--------------------
Renault
clio mk2 bicorp 1.2 8v 43kw
2000
|
|
GrosseCali |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 676 Joined: 20 July 09 From: ORADEA MARE ![]() |
Alte sugestii la problema mea?
![]() Ar putea fi rupte sau uzate garniturile de hartie dintre capac si corp.... respectiv corp-flansa-galerie? Astea nu le-am schimbat cand am curatat carburatorul. Nu-i dau de cap oricat caut si citesc. Oameni care sa se priceapa la carburatoare "moderne" nu mai gasesc. Ar fi bune mai multe pareri... ca vine iarna si e din ce in ce mai greu cu motorul la rece. ![]() 18 Oct 2016, 21:32: Nimeni, nimeni? ![]() This post has been edited by GrosseCali: 18 Oct 2016, 20:32 |
--------------------
Dacia
1300 Berlina standard
- (1-BH-5241,2-BH-606)
1972/1976 BH-72-TOL, BH-05-TOL 810-02 pe veci!
UAP /(__)≡≡≡U≡≡≡(__)\ UAP UAP \===[]====[]===/ UAP '''UAP |_|``''''''''''''``|_| UAP |
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
distribuția e cu delco? dacă da: cum stai cu platina de la acesta? poate un reglaj al avansului?
La rece folosești șocul? (dacă are șoc manual) poate reglajul șocului era problema. Foarte rău că ai șurubărit carburatorul, poziția șuruburilor este importantă, nu e relevant că le-ai lăsat acolo, baiu' e că le'ai dereglat. Reglajul carburatorului influențează consumul și noxele!!! Cum stai cu jiclorul pt circuitul de mers în gol? nu cumva ai încurcat jicloarele? dacă ai demontat carburatorul de pe motor, nu era sub el o flanșă termoizolantă? ai pus'o la loc? nu trage aer fals? Ai o electrovalvă pe carburator care taie circuitul de mers normal atunci cînd ești la ralanti? nu i'ai stricat cumva garniturile de pe pistonas? Furtunelul de depresiune e la locul lui? N'ai îndreptat vreo tablă sau ceva brațe care reglau poziția plutitorului? Cuiul acționat de plutitor închide ca lumea? Problema pare că e prea deschisă clapeta la ralanti și are prea mult aer în circuitul de mers în gol ceea ce face să tragă mai multă benzină, sau pistonașul de pe electrovalvă nu e acționat. (ai pus firul la ea, ori atîrnă pe acolo pe undeva?) Caută indicații legate de reglarea noxelor, se specifică turația de reglaj și cum trebuie făcut reglajul. dar ca să readuci aparatul la reglajele de dinainte e greu , trebuie aparatură specializată sau discutat cu cineva de la Carfil Brașov (dacă mai există firma) Apropo, cînd strîngi corpul carburatorului pe motor, șuruburile nu se strîng să le "storci". uită-te aici sau în fișierul atașat.(în limba rusă) This post has been edited by Ayden_CJ: 23 Oct 2016, 08:35 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- CJ-x5-DXM
2006 EX1,4 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 01:11 |