Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

MEGANE R26 F1 TEAM, PROBLEME DE FABRICATIE!

CarConcept
post 13 May 2009, 10:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 28 April 09
From: DR TR SEVERIN




Deschid acest topic pentru MEGAN F1 TEAM.

Am achizitionat o astfel de masina prin februarie, noua 0 km. Problemele au inceput sa apara inca de la inceput:
- 2 suporti motor rupti
- timoneria descentrata - nu mai intra treapta a 6a
- ambreiaj + volanta stricat la numai 7500km de utilizare normala, fara liniute, curse, exploatare circuit
- amortizoarele spate curse fara ca articulatia spate sa aiba cel mai mic semn de soc puternic sau alta uzura.
- discurile de frana incep sa dea semne de uzura.

O super masina sau o super "arsura"?



--------------------
Renault Megane - B 99 LSV 2008 R26 F1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxis2001ro
post 13 May 2009, 10:36
Post #2


mvp


Group: Members
Posts: 213
Joined: 5 February 09
From: Timișoara




La ce drumuri am vazut ca sunt prin severin...cam riscanta alegerea masinii. Oricum nu iti recomand sa o faci pe garantie la reprezentanta din severin ( chiar si fara Negrescu...tot aceeasi oameni neseriosi si incompetenti au ramas )
p.s. Liniute..unde? Pe bulevard, spre halanga sau spre simian?...ca altceva nu imi vine in minte. Asta ca sa nu mai vorbesc de "circuit"


--------------------
renault megane II sedan - TM - XX - XXX 2004 comfort privilege 1.5 dci
Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian00
post 13 May 2009, 11:43
Post #3


....................


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 2 April 08
From: Alba




Asta e,ai nimerit o masina "proasta"!


--------------------
Audi A4 B6 2001 1.9 TDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 13 May 2009, 11:45
Post #4


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Toate probleme tale sunt specifice unei folosiri abuzive a mașinii, ceea ce e cel puțin suspect. La fel de suspect e și faptul că îți cumperi mașină sport și spui că ai folosit-o ca pe o mașină normală, când ea e făcută să facă față la liniuțe sau regim de circuit.

Și având în vedere faptul că luna trecută când am fost în Severin am folosit doar treptele 1 și 2, aș putea spune că ți-ai ales mașina greșită. Pentru orașul tău ai nevoie de un Defender cel puțin.

This post has been edited by ssilviu: 13 May 2009, 11:52


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 13 May 2009, 11:49
Post #5


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Daca ai deschis topicul sa afli raspunsul la intrebare...e o super masina!

Problemele insirate au fost remediate pe garantie? Masina in discutie ai achizitionat-o cu garantie 2 ani. Garantia e ca airbag-ul, vrei sa existe dar sa n-o folosesti.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxis2001ro
post 13 May 2009, 12:57
Post #6


mvp


Group: Members
Posts: 213
Joined: 5 February 09
From: Timișoara




inca o chestiune pe care am omis-o in primul post...sa inteleg ca din februarie si pana acum ( 3 luni ) ai facut 7.500 km? daca este asa, claaar ti-ai ales o masina total nepotrivita...


--------------------
renault megane II sedan - TM - XX - XXX 2004 comfort privilege 1.5 dci
Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CarConcept
post 13 May 2009, 13:14
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 28 April 09
From: DR TR SEVERIN




deci pt cei care au inteles ca eu meg cu 1a si cu a 2a si ca defapt am "tras" pe ea si nu spun, mai bine nu mai postati. Logic ca merg sport cu ea, mai ies si din oras ca doar nu-mi interzice nimeni, si nu o am numai pe asta, ca sa nu se inteleaga ca o omor prin trafic. Am avut ghinion, ca am cumparat-o, sau ca asa a fost sa fie cu piesele... facute in turcia si montate in Franta.
Eu sunt curios sa vad cand vin piesele noi si le dau jos pe cele vechi, ce productie sunt, ca au zis ca e vreo 2500E kit-ul de ambreiaj si tot atat volanta cu masa dubla. M-am uitat la distribuitori de piese, dar inca nu e disponibil decat rulmentul de presiune pe producator Sachs la 350 ron. De ce spun asta pt, ca are diferential LSD, asa ca e cam greu sa patinezi discul si sa aiba de suferit volanta. Iar pt sceptici, nu i-am dat de la 180km/h a 2a. Am facut si eu curs de pilotaj, nu mi-a dat mama bani de masina ca sa nu stiu ce e si cum se merge cu ea. Va multumec!
Si pt SSilviu, chiar am discutat cu patronul de la Renault Severin, care imi e si prieten si nu s-a pus problema unei exploatari abuzive, pt ca masina in sine e pt asa ceva, si chiar si cei de la bucuresti au fost uimiti sa auda. Apropo, e un baiat la Buc la care i-a cedat sist de injectie...


--------------------
Renault Megane - B 99 LSV 2008 R26 F1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 13 May 2009, 13:29
Post #8


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(ssilviu @ 13 May 2009, 12:45)
La fel de suspect e și faptul că îți cumperi mașină sport și spui că ai folosit-o ca pe o mașină normală, când ea e făcută să facă față la liniuțe sau regim de circuit.
*



Daca spunea ca a folosit masina la liniute sau circuit cred ca se luau toti de el...iar masina asta nu este pt Severin...singura cauza a 'problemelor'' de mai sus sunt gropile...un mers tare pe portiuni de drum infect... wacko.gif Recomand celor din Hr sa-si cumpere M F1...si sa faca drumuri gen ''M Ciuc-Brasov...M.Ciuc Sfanta Ana'' ...Dupa 10000 km apar exact aceleasi probleme precum cele de mai sus...Dar initiatorul trebuie sa fie fericit ca se rezolva toate astea pe garantie..

This post has been edited by MHY: 13 May 2009, 13:34


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CarConcept
post 13 May 2009, 13:41
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 28 April 09
From: DR TR SEVERIN




Ce vrea sa zica 7500 KM in 3 luni?
mult sau putin?

Depinde de cat de mult esti tu obijnuit sa mergi cu masina. Nicicum nu e bine, nu? ba trebuia sa merg cu ea cate 8 ore pe zi, ca doar e de curse, ba trebuia sa merg 100 km in 3 luni pe un circuit in germania, sau cum?

fara suparare

13 May 2009, 13:47:
Problema cu garantia e ca o am pe 4 ani, dar nu sunt piesele pe stoc niciodata, cu exceptia becurilor si a vreunui far care mai merge pe alte 30 de masini Megane. Astept vineri sa vina piesele, ca tare mi-e frica ca ce e pe ea sunt NON marking, facute pe nu stiu unde. Pe amortizoarele spate nu se vede nici un producator stantat, si nici marac vreun design/culoare specifica KYB, SACHS, sa nu mai zic de vreun alt producator de renume in racing. Timoneria nu a venit de 5 saptamani si scalvi aia de la Pitesti nu pot sa dea un termen de livrare. Aiurea. Eu am magazin de piese, si car daca vin din germania sau japonia exista un termen de livrare cu +/- 2 zile.

This post has been edited by CarConcept: 13 May 2009, 13:47


--------------------
Renault Megane - B 99 LSV 2008 R26 F1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 13 May 2009, 13:51
Post #10


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(alexxis2001ro @ 13 May 2009, 13:57)
.sa inteleg ca din februarie si pana acum ( 3 luni ) ai facut 7.500 km? daca este asa, claaar ti-ai ales o masina total nepotrivita...
*



Off mic tongue.gif Nu toata lumea are pe primul plan consumul.. wink.gif Vecinul meu are un S3 cu care a facut intr un an 80.000 km...trebuia sa-si cumpere diesel neaparat?

on : carconcept....probleme cu jantele cumva,bielete? unsure.gif

This post has been edited by MHY: 13 May 2009, 13:57


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CarConcept
post 13 May 2009, 13:57
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 28 April 09
From: DR TR SEVERIN




Cu jantele nu am probleme, desi am luat cateva cai ferate mai "inalte" pe la 150 170 la ora. m-am uitat si pe interior la ele si nu au nimic. dar ca ai spus de jante, imi vin in minte discurile care au inceput sa se manance pe suprafata de contact cu placutele. Si nu sunt in garantie...

13 May 2009, 14:01:
Ca sa nu se inteleaga gresit, mi-am dorit fte mult aceasta masina am fost foarte incantat de ea, nu am sa o schimb, doar ca sunt dezamagit de faptul ca a cazut asa de repede si ca e realizata cu piese ieftine. II fac reclama langa un monopost de F1 pe circuit - biggrin.gif aia poate chiar era F1, sau poate au ei vreun lot mai pt Romania! eu mai am o calibra din 97, 2.0 16V, pe care am tras 5 ani, si are si acum discul de ambreiaj original. si are 12 ani masina....

This post has been edited by CarConcept: 13 May 2009, 14:01


--------------------
Renault Megane - B 99 LSV 2008 R26 F1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 13 May 2009, 14:18
Post #12


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(CarConcept @ 13 May 2009, 14:57)
imi vin in minte discurile care au inceput sa se manance pe suprafata de contact cu placutele. Si nu sunt in garantie...


Discurile de frână sunt consumabile. În medie se schimbă la 2-3 plăcuțe de frână consumate. Deci sunt făcute să se mănânce. În fine, eu sunt curios să-mi explici științific cum un LSD poate să mărească fiabilitatea ansamblului ambreiaj-volantă. Mie îmi vine în cap situația inversă. Poți spune de asemenea de comportament avea ambreiajul? Și de ce trebuie schimbat tot ansamblul? Dar în cazul suporților?

În fine, dacă ai fost vreodată în Vest cred că ai putea să-ți dai seama că 1000 de km Severin echivalează ca uzură lejer cu 100.000 de drumuri din țările cu apă mai caldă. Pur și simplu nu am văzut oraș mai bătaie de joc ca ăla.

Și având în vedere distribuția numărului de mașini în funcție de numărul de defecte la acești kilometri plus faptul că mașina era modificată astfel încât să reziste și mai mult fix la capitolele unde a cedat cred că sunt doar două variante: ori nu spui adevărul ori ești un ghinionist incredibil. Pentru că eu am mers și cu mașina care a fost disponibilă la drive-teste în bucurești (deci extrem de călăriă), avea 16.000 de km și era impecabilă. Și dacă ești doar ghinionist, atunci pentru asta s-a inventat garanția. Oricum, nu uita, dacă schimbi piesele și problemele reapar ... atunci e cam clar ...

This post has been edited by ssilviu: 13 May 2009, 14:24


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CarConcept
post 13 May 2009, 14:22
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 28 April 09
From: DR TR SEVERIN




SSilviu, lasa-mi un nr de tel ca asa tre sa scriu un roman.


--------------------
Renault Megane - B 99 LSV 2008 R26 F1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 13 May 2009, 14:25
Post #14


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Scrie aici să vadă toată lumea. În asta constă și esența forumului: împărtășirea de cunoștințe cu ceilalți.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CarConcept
post 13 May 2009, 14:46
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 28 April 09
From: DR TR SEVERIN




Deci, am stat in Franta 4 ani(am lucrat pt guvern, deci nu boschetar sau la furat), nu-mi spune mie daca am fost vreodata in Vest. Datorita faptului ca s-au rupt cei doi suporti motor, motorul a stat stramb, si a stricat cablurile de la timonerie. Cum nu am luat masina asta ca sa ma intereseze de consum, pe drumurile de Craiova sau Timisoara nu prea aveam unde sa-i dau a 6a. Asa ca am fost la buc, si pe A1 i-am dat pe la 170 a 6a si nu a vrut sa intre. am oprit si abia a intrat de pe loc cu motorul oprit. Am fost la service si asa au vazut aia ca erau suportii motor rupti - unul superior si unul inferior(ascuns de scutul motor).

SI ambreiajul m-a lasat dintrodata: am plecat usor de pe loc, am accelerat pana la 600Orpm 1a, 6000 rpm a 2a si nu a mai intrat intr-a treia. am oprit si cand am incercat sa plec normal cu 1a tremura ca dracu toata masina, si de cateva zile incoace nu se mai tureaza deloc si tremura si mai rau - nu mai merg cu ea de azi. Problema e ca in cazul volantei cu masa dubla, comformatia discului de ambreiaj de modifica, din ce am inteles eu nu ar mai avea arcuri. Problema e ca inainte sa pocneasca, nu a dat nici un semn ca ar fi gata! SI CU LSD, daca incerci sa pleci tare, masina nu patineaza deloc, pt ca e asistat de calculator si reduce turatia. Bine, nu am fost idiot sa tin frana apasata si acceleratia in acelasi timp ca e masina mea si o platesc eu, nu e cadou si nu imi bat joc de ea. Si la faza cu schimbatul pieselor si reaparitia problemelor...bati tu vreun apropo, dar nu e frumos, ca e cum spui si tu, masina e facuta sa reziste la cox si ar cam trebui sa te chinui ca sa spargi ambreiajul. si apoi mai vine intrebarea, pt ce sa-ti bati joc? ca nu e masina de firma sau sa zici ca am 10 in curte...


--------------------
Renault Megane - B 99 LSV 2008 R26 F1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 13 May 2009, 14:54
Post #16


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(CarConcept @ 13 May 2009, 15:46)
SI CU LSD, daca incerci sa pleci tare, masina nu patineaza deloc, pt ca e asistat de calculator si reduce turatia.


Din câte știu eu, LSD-ul de la Megane este unul pur mecanic, astfel încât nu prea are legătură cu acel calculator. Iar rolul lui este de a impiedica transmiterea întregii puteri la o singură roată. Asta înseamnă că spre deosebire de o mașină obișnuită, ai o aderență aproape dublă garantată, deci stress și mai mare pentru ambreiaj. Rezultă fiabilitate teoretic mai redusă. Nu mai mare.

Dar în fine, să răspund și eu la prima ta întrebare. Mașina e supertare, un adevărat chilipir.

This post has been edited by ssilviu: 13 May 2009, 14:55


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 13 May 2009, 15:07
Post #17


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Domnu de la guvern...nu stiu cat sunt facute masinile astea sa reziste la cox, ele rezista dar un timp limitat. Ca la curse, inlocuiesti piese fara numar daca vrei performanta.
Era si prin Iasi un clio II rs albastru...de cum l-a luat numai 6000 6000. Dupa vreo 3 luni smile.gif de la semafor...I-a 6000, a II-a 6000 si...poc poc cutia in batista.
Proprietarul era mai realist si n-a mai facut nici un comentariu. Masina merge si acum cu o cutie noua in care s-a mai umblat de vreo 2 ori.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CarConcept
post 13 May 2009, 15:51
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 28 April 09
From: DR TR SEVERIN




Oricum, nu am vrut decat sa deschid o discutie pe tema asta, dar vad ca peaici lumea de bucura cand unii au probleme. Puneti problema de parca ati plati voi piesele sau de parca ar fi Renault-ul al vostru.

Luati si voi F1 si dupa aia vbim de diferentiale si cutii de viteza si ambreiaje. K una e teoretic si alta e practic..

va multumesc!


--------------------
Renault Megane - B 99 LSV 2008 R26 F1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 13 May 2009, 16:29
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




din cate stiu tot ce tine de renault sport e asamblat la fabrica din dippe. Parca asa ii zice. Super masina, dar ca orice ansamblu de piese, mai si crapa.


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 13 May 2009, 18:51
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




NU iau apararea masinii dar presupun ca este EXTREM de rigida. La ce drumuri sunt in severin treba cu amortizoarele spate reprezinta doar inceputul.

Restul cu tampoanele si timoniera chiar nu inteleg.

PS
O astfel de masina stiu ca avea colegul de forum FrankSF si i-am urmarit cu mare interes jurnalul de pe garjul.ro. Nu imi amintesc sa fi avut vre una din problemele tale. Daca mai intra pe aici te poate lamuri.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki74
post 13 May 2009, 19:46
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 11 May 07




Doamne ce coalitie de moderatori contra unui simplu membru. Chiar daca nu ar fi adevarat ce spune el, va anunt ca riscul de a avea ghinion la o masina Renault este extrem de ridicat. Asa ca ma consider si eu ghinionist avand in vedere pataniile cu masina dupa 2 ani de utilizare.


--------------------
renault megan sedan - b16dfg 2007 1.4 100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 May 2009, 19:57
Post #22


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Conceptule, cati km avea masina cand ai pus prima oara mana pe ea?


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 13 May 2009, 20:21
Post #23


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(CarConcept @ 13 May 2009, 11:30)
Am achizitionat o astfel de masina prin februarie, noua 0 km.
*



R19>>> rolleyes.gif rolleyes.gif 0 nu avea sigur...pana in 10.....hai 20....totusi cat sa o rupa baietii de la dealer in mai putin de 50 km sa zicem? (banuiesc ca la asta te gandesti) rolleyes.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CarConcept
post 13 May 2009, 20:27
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 28 April 09
From: DR TR SEVERIN




Avea 80 km, k au zis ca au dus-o la o prezentare la brasov, nu mai stiu exact. ideea e, repet, ca a cedat dintrodata, pe loc. de aceea tind sa cred ca e o piesa cu defect de fabricatie sau ieftin conceputa. Oricum, poate reusesc sa vb la Renault sa o desfaca maine si revin cu cateva date despre producatorii de suspensie si ambreiaj. Si apropo, am uitat sa precizez de la inceput. Intre suportii motor de pe masina, cei care s-au rupt si cei care au venit noi, a fost o SUPER diferenta. Vreau sa spun ca erau mult mai solizi, mai rezistenti. Asa ca....


--------------------
Renault Megane - B 99 LSV 2008 R26 F1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 13 May 2009, 20:30
Post #25


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(miki74 @ 13 May 2009, 19:46)
Doamne ce coalitie de moderatori contra unui simplu membru.
*


In afara de un aer usor superior la carconcept nu m-a deranjat altceva. In rest pentru mine lucrurile sunt extrem de clare...tampoanele motorului nu se rup cu masina parcata. La fel si ambreiajul sau amortizoarele.
Contra esti tu prin prisma felului in care gandesti.

@carconcept: A, pai vad ca explicatiile vin pe rand...daca suportii nu-s la fel, e o problema! E foarte posibil ca primii sa nu fi fost de rs si asta ar explica de ce au cedat asa usor.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 May 2009, 20:37
Post #26


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Vezi MHY, asta era raspunsul pe care il asteptam.

Corelat cu postul lui hellcat eu nu cred ca mai exista o dilema.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CarConcept
post 13 May 2009, 20:38
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 28 April 09
From: DR TR SEVERIN




nu e vorba de superioritate frate, doar ca imi dau seama ca am dat banii pe povesti. doar nu crezi ca a schimbat cineva suportii. Ideea e ca s-a mai intamplat sa nu fie unele piese calculate corespunzator pt puterea motorului. Suportii erau de F1, doar ca cei care au venit la schimb erau mult mai "sanatosi".


--------------------
Renault Megane - B 99 LSV 2008 R26 F1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 May 2009, 20:42
Post #28


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Conceptule, tu uiti in ce tara traiesti? Ia arunca un ochi pe buletin.

Cu 80km nu luam masina aia decat daca era la 50% din pretul oficial.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CarConcept
post 13 May 2009, 20:48
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 28 April 09
From: DR TR SEVERIN




Pana la urma nu e Matiz fratilor!!!! Are 230 cai, la ce dracu au facut masina asta daca tre sa mergi maxim cu 3000 rpm, macar atat ca sa nu se duca draq turbina!!! ca daca mergi mai tare de 10 ori cade toata lesinata! Voua va e usor sa vorbiti, ca doar nu o platiti voi si nu voi va uitati la ea in parcare. Si cine stie ce va inchipuiti ca am facut cu ea de s-a stricat toata. zici ca s-a dat ala, peter solberg de cand nu mai are subaru! hai sa fim realisti, nu sunt nici infumurat, nici increzut, doar dezamagit, k daca era sa o fi omorat zilnic recunosteam, ca pana la urma am garantie 4 ani si cand nu mai pot sa fac nimic, ii dau dauna totala si cu asta basta.


--------------------
Renault Megane - B 99 LSV 2008 R26 F1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 13 May 2009, 20:49
Post #30


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




R19...In primul post a spus ca a luat masina noua cu 0 km...eram sigur ca nu are 0..eu ma gandeam la maxim 15...In 80 de km sunt sanse ca baietii de la dealer sa fi rupt masina...As face pariu ca o pot strica in 80 km... biggrin.gif .are si turbina 04.gif Sunt de acord cu R19..nici eu nu luam masina noua cu mai mult de 12 km...dar poate omul a prins o oferta de pret...habar nu am..oricum au cam ''plimbat'' masina cei de la dealer..

This post has been edited by MHY: 13 May 2009, 20:50


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 23:55
Dacia