MEGANE R26 F1 TEAM, PROBLEME DE FABRICATIE!
![]() ![]() ![]() |
MEGANE R26 F1 TEAM, PROBLEME DE FABRICATIE!
CarConcept |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 April 09 From: DR TR SEVERIN ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
- B 99 LSV
2008 R26 F1
|
|||
alexxis2001ro |
![]()
Post
#2
|
![]() mvp Group: Members Posts: 213 Joined: 5 February 09 From: Timișoara ![]() |
La ce drumuri am vazut ca sunt prin severin...cam riscanta alegerea masinii. Oricum nu iti recomand sa o faci pe garantie la reprezentanta din severin ( chiar si fara Negrescu...tot aceeasi oameni neseriosi si incompetenti au ramas )
p.s. Liniute..unde? Pe bulevard, spre halanga sau spre simian?...ca altceva nu imi vine in minte. Asta ca sa nu mai vorbesc de "circuit" |
--------------------
renault
megane II sedan
- TM - XX - XXX
2004 comfort privilege 1.5 dci Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
|
|
Adrian00 |
![]()
Post
#3
|
![]() .................... Group: Members Posts: 1.463 Joined: 2 April 08 From: Alba ![]() |
Asta e,ai nimerit o masina "proasta"!
|
--------------------
Audi
A4 B6
2001 1.9 TDI
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#4
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Toate probleme tale sunt specifice unei folosiri abuzive a mașinii, ceea ce e cel puțin suspect. La fel de suspect e și faptul că îți cumperi mașină sport și spui că ai folosit-o ca pe o mașină normală, când ea e făcută să facă față la liniuțe sau regim de circuit.
Și având în vedere faptul că luna trecută când am fost în Severin am folosit doar treptele 1 și 2, aș putea spune că ți-ai ales mașina greșită. Pentru orașul tău ai nevoie de un Defender cel puțin. This post has been edited by ssilviu: 13 May 2009, 11:52 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
hellcat |
![]()
Post
#5
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Daca ai deschis topicul sa afli raspunsul la intrebare...e o super masina!
Problemele insirate au fost remediate pe garantie? Masina in discutie ai achizitionat-o cu garantie 2 ani. Garantia e ca airbag-ul, vrei sa existe dar sa n-o folosesti. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
alexxis2001ro |
![]()
Post
#6
|
![]() mvp Group: Members Posts: 213 Joined: 5 February 09 From: Timișoara ![]() |
inca o chestiune pe care am omis-o in primul post...sa inteleg ca din februarie si pana acum ( 3 luni ) ai facut 7.500 km? daca este asa, claaar ti-ai ales o masina total nepotrivita...
|
--------------------
renault
megane II sedan
- TM - XX - XXX
2004 comfort privilege 1.5 dci Daca nu exista intrebari stupide, atunci ce gen de intrebari pun prostii? Devin brusc destepti in timp ce pun intrebarile?
|
|
CarConcept |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 April 09 From: DR TR SEVERIN ![]() |
deci pt cei care au inteles ca eu meg cu 1a si cu a 2a si ca defapt am "tras" pe ea si nu spun, mai bine nu mai postati. Logic ca merg sport cu ea, mai ies si din oras ca doar nu-mi interzice nimeni, si nu o am numai pe asta, ca sa nu se inteleaga ca o omor prin trafic. Am avut ghinion, ca am cumparat-o, sau ca asa a fost sa fie cu piesele... facute in turcia si montate in Franta.
Eu sunt curios sa vad cand vin piesele noi si le dau jos pe cele vechi, ce productie sunt, ca au zis ca e vreo 2500E kit-ul de ambreiaj si tot atat volanta cu masa dubla. M-am uitat la distribuitori de piese, dar inca nu e disponibil decat rulmentul de presiune pe producator Sachs la 350 ron. De ce spun asta pt, ca are diferential LSD, asa ca e cam greu sa patinezi discul si sa aiba de suferit volanta. Iar pt sceptici, nu i-am dat de la 180km/h a 2a. Am facut si eu curs de pilotaj, nu mi-a dat mama bani de masina ca sa nu stiu ce e si cum se merge cu ea. Va multumec! Si pt SSilviu, chiar am discutat cu patronul de la Renault Severin, care imi e si prieten si nu s-a pus problema unei exploatari abuzive, pt ca masina in sine e pt asa ceva, si chiar si cei de la bucuresti au fost uimiti sa auda. Apropo, e un baiat la Buc la care i-a cedat sist de injectie... |
--------------------
Renault
Megane
- B 99 LSV
2008 R26 F1
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#8
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 13 May 2009, 12:45) La fel de suspect e și faptul că îți cumperi mașină sport și spui că ai folosit-o ca pe o mașină normală, când ea e făcută să facă față la liniuțe sau regim de circuit. Daca spunea ca a folosit masina la liniute sau circuit cred ca se luau toti de el...iar masina asta nu este pt Severin...singura cauza a 'problemelor'' de mai sus sunt gropile...un mers tare pe portiuni de drum infect... ![]() This post has been edited by MHY: 13 May 2009, 13:34 |
--------------------
------
------
------
|
|
CarConcept |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 April 09 From: DR TR SEVERIN ![]() |
Ce vrea sa zica 7500 KM in 3 luni?
mult sau putin? Depinde de cat de mult esti tu obijnuit sa mergi cu masina. Nicicum nu e bine, nu? ba trebuia sa merg cu ea cate 8 ore pe zi, ca doar e de curse, ba trebuia sa merg 100 km in 3 luni pe un circuit in germania, sau cum? fara suparare 13 May 2009, 13:47: Problema cu garantia e ca o am pe 4 ani, dar nu sunt piesele pe stoc niciodata, cu exceptia becurilor si a vreunui far care mai merge pe alte 30 de masini Megane. Astept vineri sa vina piesele, ca tare mi-e frica ca ce e pe ea sunt NON marking, facute pe nu stiu unde. Pe amortizoarele spate nu se vede nici un producator stantat, si nici marac vreun design/culoare specifica KYB, SACHS, sa nu mai zic de vreun alt producator de renume in racing. Timoneria nu a venit de 5 saptamani si scalvi aia de la Pitesti nu pot sa dea un termen de livrare. Aiurea. Eu am magazin de piese, si car daca vin din germania sau japonia exista un termen de livrare cu +/- 2 zile. This post has been edited by CarConcept: 13 May 2009, 13:47 |
--------------------
Renault
Megane
- B 99 LSV
2008 R26 F1
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#10
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(alexxis2001ro @ 13 May 2009, 13:57) .sa inteleg ca din februarie si pana acum ( 3 luni ) ai facut 7.500 km? daca este asa, claaar ti-ai ales o masina total nepotrivita... Off mic ![]() ![]() on : carconcept....probleme cu jantele cumva,bielete? ![]() This post has been edited by MHY: 13 May 2009, 13:57 |
--------------------
------
------
------
|
|
CarConcept |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 April 09 From: DR TR SEVERIN ![]() |
Cu jantele nu am probleme, desi am luat cateva cai ferate mai "inalte" pe la 150 170 la ora. m-am uitat si pe interior la ele si nu au nimic. dar ca ai spus de jante, imi vin in minte discurile care au inceput sa se manance pe suprafata de contact cu placutele. Si nu sunt in garantie...
13 May 2009, 14:01: Ca sa nu se inteleaga gresit, mi-am dorit fte mult aceasta masina am fost foarte incantat de ea, nu am sa o schimb, doar ca sunt dezamagit de faptul ca a cazut asa de repede si ca e realizata cu piese ieftine. II fac reclama langa un monopost de F1 pe circuit - ![]() This post has been edited by CarConcept: 13 May 2009, 14:01 |
--------------------
Renault
Megane
- B 99 LSV
2008 R26 F1
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#12
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(CarConcept @ 13 May 2009, 14:57) imi vin in minte discurile care au inceput sa se manance pe suprafata de contact cu placutele. Si nu sunt in garantie... Discurile de frână sunt consumabile. În medie se schimbă la 2-3 plăcuțe de frână consumate. Deci sunt făcute să se mănânce. În fine, eu sunt curios să-mi explici științific cum un LSD poate să mărească fiabilitatea ansamblului ambreiaj-volantă. Mie îmi vine în cap situația inversă. Poți spune de asemenea de comportament avea ambreiajul? Și de ce trebuie schimbat tot ansamblul? Dar în cazul suporților? În fine, dacă ai fost vreodată în Vest cred că ai putea să-ți dai seama că 1000 de km Severin echivalează ca uzură lejer cu 100.000 de drumuri din țările cu apă mai caldă. Pur și simplu nu am văzut oraș mai bătaie de joc ca ăla. Și având în vedere distribuția numărului de mașini în funcție de numărul de defecte la acești kilometri plus faptul că mașina era modificată astfel încât să reziste și mai mult fix la capitolele unde a cedat cred că sunt doar două variante: ori nu spui adevărul ori ești un ghinionist incredibil. Pentru că eu am mers și cu mașina care a fost disponibilă la drive-teste în bucurești (deci extrem de călăriă), avea 16.000 de km și era impecabilă. Și dacă ești doar ghinionist, atunci pentru asta s-a inventat garanția. Oricum, nu uita, dacă schimbi piesele și problemele reapar ... atunci e cam clar ... This post has been edited by ssilviu: 13 May 2009, 14:24 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
CarConcept |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 April 09 From: DR TR SEVERIN ![]() |
SSilviu, lasa-mi un nr de tel ca asa tre sa scriu un roman.
|
--------------------
Renault
Megane
- B 99 LSV
2008 R26 F1
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#14
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Scrie aici să vadă toată lumea. În asta constă și esența forumului: împărtășirea de cunoștințe cu ceilalți.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
CarConcept |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 April 09 From: DR TR SEVERIN ![]() |
Deci, am stat in Franta 4 ani(am lucrat pt guvern, deci nu boschetar sau la furat), nu-mi spune mie daca am fost vreodata in Vest. Datorita faptului ca s-au rupt cei doi suporti motor, motorul a stat stramb, si a stricat cablurile de la timonerie. Cum nu am luat masina asta ca sa ma intereseze de consum, pe drumurile de Craiova sau Timisoara nu prea aveam unde sa-i dau a 6a. Asa ca am fost la buc, si pe A1 i-am dat pe la 170 a 6a si nu a vrut sa intre. am oprit si abia a intrat de pe loc cu motorul oprit. Am fost la service si asa au vazut aia ca erau suportii motor rupti - unul superior si unul inferior(ascuns de scutul motor).
SI ambreiajul m-a lasat dintrodata: am plecat usor de pe loc, am accelerat pana la 600Orpm 1a, 6000 rpm a 2a si nu a mai intrat intr-a treia. am oprit si cand am incercat sa plec normal cu 1a tremura ca dracu toata masina, si de cateva zile incoace nu se mai tureaza deloc si tremura si mai rau - nu mai merg cu ea de azi. Problema e ca in cazul volantei cu masa dubla, comformatia discului de ambreiaj de modifica, din ce am inteles eu nu ar mai avea arcuri. Problema e ca inainte sa pocneasca, nu a dat nici un semn ca ar fi gata! SI CU LSD, daca incerci sa pleci tare, masina nu patineaza deloc, pt ca e asistat de calculator si reduce turatia. Bine, nu am fost idiot sa tin frana apasata si acceleratia in acelasi timp ca e masina mea si o platesc eu, nu e cadou si nu imi bat joc de ea. Si la faza cu schimbatul pieselor si reaparitia problemelor...bati tu vreun apropo, dar nu e frumos, ca e cum spui si tu, masina e facuta sa reziste la cox si ar cam trebui sa te chinui ca sa spargi ambreiajul. si apoi mai vine intrebarea, pt ce sa-ti bati joc? ca nu e masina de firma sau sa zici ca am 10 in curte... |
--------------------
Renault
Megane
- B 99 LSV
2008 R26 F1
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#16
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(CarConcept @ 13 May 2009, 15:46) SI CU LSD, daca incerci sa pleci tare, masina nu patineaza deloc, pt ca e asistat de calculator si reduce turatia. Din câte știu eu, LSD-ul de la Megane este unul pur mecanic, astfel încât nu prea are legătură cu acel calculator. Iar rolul lui este de a impiedica transmiterea întregii puteri la o singură roată. Asta înseamnă că spre deosebire de o mașină obișnuită, ai o aderență aproape dublă garantată, deci stress și mai mare pentru ambreiaj. Rezultă fiabilitate teoretic mai redusă. Nu mai mare. Dar în fine, să răspund și eu la prima ta întrebare. Mașina e supertare, un adevărat chilipir. This post has been edited by ssilviu: 13 May 2009, 14:55 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
hellcat |
![]()
Post
#17
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Domnu de la guvern...nu stiu cat sunt facute masinile astea sa reziste la cox, ele rezista dar un timp limitat. Ca la curse, inlocuiesti piese fara numar daca vrei performanta.
Era si prin Iasi un clio II rs albastru...de cum l-a luat numai 6000 6000. Dupa vreo 3 luni ![]() Proprietarul era mai realist si n-a mai facut nici un comentariu. Masina merge si acum cu o cutie noua in care s-a mai umblat de vreo 2 ori. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
CarConcept |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 April 09 From: DR TR SEVERIN ![]() |
Oricum, nu am vrut decat sa deschid o discutie pe tema asta, dar vad ca peaici lumea de bucura cand unii au probleme. Puneti problema de parca ati plati voi piesele sau de parca ar fi Renault-ul al vostru.
Luati si voi F1 si dupa aia vbim de diferentiale si cutii de viteza si ambreiaje. K una e teoretic si alta e practic.. va multumesc! |
--------------------
Renault
Megane
- B 99 LSV
2008 R26 F1
|
|
Ryk |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
din cate stiu tot ce tine de renault sport e asamblat la fabrica din dippe. Parca asa ii zice. Super masina, dar ca orice ansamblu de piese, mai si crapa.
|
--------------------
Renault
Megane III
- N-am...
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
|
|
ncristi |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
NU iau apararea masinii dar presupun ca este EXTREM de rigida. La ce drumuri sunt in severin treba cu amortizoarele spate reprezinta doar inceputul.
Restul cu tampoanele si timoniera chiar nu inteleg. PS O astfel de masina stiu ca avea colegul de forum FrankSF si i-am urmarit cu mare interes jurnalul de pe garjul.ro. Nu imi amintesc sa fi avut vre una din problemele tale. Daca mai intra pe aici te poate lamuri. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
miki74 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 11 May 07 ![]() |
Doamne ce coalitie de moderatori contra unui simplu membru. Chiar daca nu ar fi adevarat ce spune el, va anunt ca riscul de a avea ghinion la o masina Renault este extrem de ridicat. Asa ca ma consider si eu ghinionist avand in vedere pataniile cu masina dupa 2 ani de utilizare.
|
--------------------
renault
megan sedan
- b16dfg
2007 1.4 100
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#22
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Conceptule, cati km avea masina cand ai pus prima oara mana pe ea?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
M i h a i |
![]()
Post
#23
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
--------------------
------
------
------
|
|
CarConcept |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 April 09 From: DR TR SEVERIN ![]() |
Avea 80 km, k au zis ca au dus-o la o prezentare la brasov, nu mai stiu exact. ideea e, repet, ca a cedat dintrodata, pe loc. de aceea tind sa cred ca e o piesa cu defect de fabricatie sau ieftin conceputa. Oricum, poate reusesc sa vb la Renault sa o desfaca maine si revin cu cateva date despre producatorii de suspensie si ambreiaj. Si apropo, am uitat sa precizez de la inceput. Intre suportii motor de pe masina, cei care s-au rupt si cei care au venit noi, a fost o SUPER diferenta. Vreau sa spun ca erau mult mai solizi, mai rezistenti. Asa ca....
|
--------------------
Renault
Megane
- B 99 LSV
2008 R26 F1
|
|
hellcat |
![]()
Post
#25
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
QUOTE(miki74 @ 13 May 2009, 19:46) In afara de un aer usor superior la carconcept nu m-a deranjat altceva. In rest pentru mine lucrurile sunt extrem de clare...tampoanele motorului nu se rup cu masina parcata. La fel si ambreiajul sau amortizoarele. Contra esti tu prin prisma felului in care gandesti. @carconcept: A, pai vad ca explicatiile vin pe rand...daca suportii nu-s la fel, e o problema! E foarte posibil ca primii sa nu fi fost de rs si asta ar explica de ce au cedat asa usor. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#26
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Vezi MHY, asta era raspunsul pe care il asteptam.
Corelat cu postul lui hellcat eu nu cred ca mai exista o dilema. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
CarConcept |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 April 09 From: DR TR SEVERIN ![]() |
nu e vorba de superioritate frate, doar ca imi dau seama ca am dat banii pe povesti. doar nu crezi ca a schimbat cineva suportii. Ideea e ca s-a mai intamplat sa nu fie unele piese calculate corespunzator pt puterea motorului. Suportii erau de F1, doar ca cei care au venit la schimb erau mult mai "sanatosi".
|
--------------------
Renault
Megane
- B 99 LSV
2008 R26 F1
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#28
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Conceptule, tu uiti in ce tara traiesti? Ia arunca un ochi pe buletin.
Cu 80km nu luam masina aia decat daca era la 50% din pretul oficial. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
CarConcept |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 28 April 09 From: DR TR SEVERIN ![]() |
Pana la urma nu e Matiz fratilor!!!! Are 230 cai, la ce dracu au facut masina asta daca tre sa mergi maxim cu 3000 rpm, macar atat ca sa nu se duca draq turbina!!! ca daca mergi mai tare de 10 ori cade toata lesinata! Voua va e usor sa vorbiti, ca doar nu o platiti voi si nu voi va uitati la ea in parcare. Si cine stie ce va inchipuiti ca am facut cu ea de s-a stricat toata. zici ca s-a dat ala, peter solberg de cand nu mai are subaru! hai sa fim realisti, nu sunt nici infumurat, nici increzut, doar dezamagit, k daca era sa o fi omorat zilnic recunosteam, ca pana la urma am garantie 4 ani si cand nu mai pot sa fac nimic, ii dau dauna totala si cu asta basta.
|
--------------------
Renault
Megane
- B 99 LSV
2008 R26 F1
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#30
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
R19...In primul post a spus ca a luat masina noua cu 0 km...eram sigur ca nu are 0..eu ma gandeam la maxim 15...In 80 de km sunt sanse ca baietii de la dealer sa fi rupt masina...As face pariu ca o pot strica in 80 km...
![]() ![]() This post has been edited by MHY: 13 May 2009, 20:50 |
--------------------
------
------
------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 23:55 |