Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Resetare CB la oprire - Symbol 2011

cristian.banciu
post 27 Apr 2016, 10:35
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 April 16




Salutare,
De 2 saptamani sunt posesorul unui Symbol 2011, 1.6 16v si am si eu mici ( sper sa fie mici) probleme cu ea, dupa cum urmeaza :
1) In momentul in care am cumparat-o, NU a pornit. I-am dat curent, a pornit pana la urma si am pornit la drum. Vanzatorul cica masina a stat mult pe bara si s-a descarcat bateria.
Ajuns acasa, a doua zi dimineata nu a mai pornit. Am masurat bateria, 8.8 volti. Am schimbat-o, porneste la cheie ( cei drept dupa 4-5 invartiri de motor) insa : La fiecare pornire mi se reseteaza consumul, raman doar km parcursi pana atunci. Dar de fiecare data.
2) In momentul in care accelerez/decelerez, maneta de viteze se plimba fata/spate vre-o 1-1.5 cm .
3) Cand pun contactul se aude un zgomot in dreptul volanului, pare sa vina de la ceasuri.

Acum, intrebarile mele sunt :

1) Are vre-o legatura cu faptul ca am schimbat bateria (casetofonul nu merge, imi trebuie codul, trebuie sa vad de unde il obtin ) ? Daca nu, aveti idee de unde poate fi ?
2) Am citit pe forum ca ar fi de la un tampon dar de asemenea ca asa au ele in general, un joc de 1 cm. Se poate rezolva treaba asta pentru ca ma deranjeaza la demaraj, intai se misca cutia si deabia dupa aia pleaca masina si pierd jumatate de secunda.
3) Am citit ca poate fi de la cutia de la aerul conditionat, daca este pe recirculare insa toti spun ca ei aud in fata pasagerului. Eu pot sa jur ca se aude din bord, din ceasuri. In momentul in care se aude, cred ca misca putin si acul de la Turometru. Este ceva normal ?

Stiu ca am scris romane dar am zis ca este mai bine sa dau mai multe informatii de la inceput.

Va rog, daca ma puteti ajuta, v-as fi recunoscator.


--------------------
renault symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 27 Apr 2016, 13:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




salut , la unele din probelemetale , la schimbator jocul e de la bieleta anticuplu(sau tamponul anti rasurnare ) cea care tine schimbatorul nu se plimbe prim habitaclu trebuie sa verifici sub masina acea componenta e normal un joc de schimbator la un 16 vdar nu prea mare ,cat despre player pozeaza eticheta de pe player caci are un cod specific de pe urma caruia se genereaza un alt cod trebuie doar sa pozezi eticheta playerului si sa fie poza clara ,la schimbarea bateriei se reseteaza ceasul si playerul e normal le ai intrerupt alimentarea si de aia , cat despre problema cu ceasurile de la bord si resetarea defa placa de bord si vezi ce ar parea in neregula pe acolo sa vezi eventual ceva fire taiate sau lipite , indrazneste sa fii responsabil , doamne ajuta si bafta


--------------------
Renault Megane 1,4 - B 25 wiz 2000 phase 2
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian.banciu
post 28 Apr 2016, 08:14
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 April 16




Salutare,
Chestia cu cd player-ul am rezolvat-o, am trimis codul intr-un alt topic si am primit parola.
Raman intrebarile :
1) De ce naiba inca se reseteaza CB la fiecare oprire ? Se activeaza/dezactiveaza de undeva ? Este ceva defect care poate fi reparat de mine sau trebuie sa merg neaparat la un service ?
3) A mai patit careva sa auda zgomotul ala in bord, in dreptul ceasurilor ?

La Pct. 2 sa zicem ca am inteles, o sa ii schimb acea Bieleta Anticuplu si vad dupa daca mai face si cu ce miscare ramane. Sper sa se mai diminueze totusi, oricat de putin..

Va rog, daca ma puteti ajuta cu o idee la vre-unul dintre punctele 1) si 3), chiar daca este posibil sa nu functioneze, spunetimi-l.
Va multumesc.


--------------------
renault symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 28 Apr 2016, 09:57
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




poate ai dat pe recirculare aer si face acel zgomot din bord , eu stii ce zic desfa placa de bord si scoate fufa de la ceasuri si mufeaz o inapoi , poate e doar o eroare temporara . nu are cum sa fie de ordin defect electronic daca era defect electronic nu mai aveai semnal in cb


--------------------
Renault Megane 1,4 - B 25 wiz 2000 phase 2
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kretzu77
post 28 Apr 2016, 14:21
Post #5


n00b


Group: Members
Posts: 310
Joined: 14 August 06




QUOTE(cristian.banciu @ 27 Apr 2016, 11:35)
2) In momentul in care accelerez/decelerez, maneta de viteze se plimba fata/spate vre-o 1-1.5 cm .

Asta poate fi de la o simpla saiba nu striu de care de la timonerie. se schimba pe sub masina.
Eu nu am mai avut niciun joc dupa schimbarea acelei saibe. am masina din 2006 si am bieleta anticuplu cu care a venit din fabrica.


--------------------
Toyota Corolla E15/Prius 3 2008 1.4D-4D/2012 Hybrid
Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian.banciu
post 28 Apr 2016, 14:48
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 April 16




Multumesc. O sa ma bag sub ea sa incerc sa misc cutia, sa vad de unde vine jocul, inainte sa cumpar bieleta.

Referitor la zgomot, face asa si daca este pe recirculare, si daca nu este. Posibil sa fie de la popma de ulei si sa se auda asa tare incat sa imi dea senzatia ca se aude din bord ? Stiu ca la unele masini se aude ceva cand pui contactul.. La masina asta se aude mai tare ?

This post has been edited by cristian.banciu: 28 Apr 2016, 15:06


--------------------
renault symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 28 Apr 2016, 18:46
Post #7


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Singurul sunet care il aud de la ceasurile din bord este atunci cand intru in self test, se aud niste rotite dintate din plastic cand acele urca si coboara.
Tu posibil sa ai o problema in bord daca se reseteaza cb ul de fiecare data cand opresti motorul, posibil sa aiba un plus permanent pentru memorie care la tine il taie odata cu oprirea motorului.
Daca te bazezi poti da ceasurile jos si sa vezi daca a fost umblat la ele.
Primele semne pe care sa le cauti ar fi amprente pe marginea plasticului transparent cat si pe langa ceasuri, cleme rupte/largite. Cand o clema din plastic este fortata isi schimba putin culoarea la mijloc sau sta putin arcuita in directia in care a fost impinsa.

This post has been edited by RazvanF: 28 Apr 2016, 18:48


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian.banciu
post 29 Apr 2016, 08:29
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 April 16




Exact aceeasi chestie o patesc si eu : se aud niste rotite dintate din plastic cand pun contactul si acul de la turometru se misca putin sus-jos. Deci nu sunt nebun, am aflat de unde este.
Este o chestie de mers la reprezentanta ori s-ar putea rezolva si la un service de cartier ? La partea electrica nu m-as baga, la mecanica as face-o bucati si as asambla-o ca la Lego smile.gif.

This post has been edited by cristian.banciu: 29 Apr 2016, 08:45


--------------------
renault symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 29 Apr 2016, 14:29
Post #9


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




La service de cartier rezolvi doar daca gasesti pe cineva care a mai reparat asa ceva, sau sa aiba cunostinte bune despre electrica masinii. In mare parte ei sunt mecanici, tu ai nevoie de un electrician auto.
La reprezentanta ai sanse mult mai mari sa rezolvi problema, dar desigur costul este pe masura.
Daca se gaseste a fi defect bordul, la reprezentanta iti va zice ca trebuie schimbat cu unul nou, aici nu mai vorbim despre pret...
Ce as face eu personal....as cauta defectul, daca este din bord atunci as cauta unul la dezmembrari cu acelasi numar de piesa. Varianta asta este daca tii musai sa ai cb.
Varianta ieftina/clasica...il lasi asa si faci media consumului de la plin la plin.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 30 Apr 2016, 07:40
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Mi-e sa nu ai un scurt ceva care te baga oarecum in modul test si apoi iese singur. Ia vezi, apesi butonul din capatul manetei dreapta si apoi pui contactul, incep rotitele sa caraie, vezi daca ala este sunetul. Umbla nitel ptin meniu( tot prin apasarea aceluiasi buton) pana ajyngi la aceleasi etape. Scoti contactul si pornesti motorul, msi face la fel?


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian.banciu
post 1 May 2016, 15:26
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 April 16




Bun, deci m-am jucat acum prin comenzi si situatia este urmatoarea:
Am intrat in safe mode si da, acela este zgomotul pe care il face.

- Totul electric inchis, pun contactul-scoate zgomot.
- Totul inchis, pun contactul ( scoate zgomot), aprind faza scurta, iau contactul, pun iarasi contactul-nu mai scoate zgomot.
- Totul inchis, pun contactul ( scoate zgomot), iau contactul, aprind faza scurta - scoate zgomot. Chiar daca scot cheia din contact, incui masina si aprind faza scurta, tot scoate zgomotul ca si cum ar intra in safe mode.

Sa inteleg ca poate fi un scurt de la lumini ?

PS: La fosta masina (ford) cand schimbam din faza scurta in faza lunga, se stingea becul verde si se aprindea unul rosu. Acum se stinge cel verde si nu se mai aprinde nimic in bord iar becul merge doar cel de pe dreapta ( merg ambele cu faza scurta si doar cel din dreapta cu faza lunga). Am schimbat becul de pe stanga si tot nimic.


--------------------
renault symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
devilgenius
post 1 May 2016, 17:03
Post #12


The God


Group: Members
Posts: 525
Joined: 9 October 12




Verifica sigurantele, eu la masina din semnatura cu motorul oprit daca aprind pozitia sare putin acul de la turometru, si se aude ca un clic.

This post has been edited by devilgenius: 1 May 2016, 19:20


--------------------
Renault Clio 2000 1.4

Dacă Dacia are 6 roate, cât ulei consumă când închizi ușa ? :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 1 May 2016, 19:10
Post #13


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Iar pentru faza lunga trebuie sa se aprinda in bord un martor de culoare albastra.
Asa ca cel din poza atasata.
Tu acolo ai o problema electrica, poate fi din blocul de lumini, relee, bord sau uhc.

This post has been edited by RazvanF: 1 May 2016, 19:15

Attached image(s)
Attached Image


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 2 May 2016, 21:48
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




deci incepe cu ce este mai ieftin:
relee->bloc lumini->contact(de ce nu?)->uch


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian.banciu
post 3 May 2016, 10:55
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 April 16




Salutare,
Va multumesc tuturor pentru incercarea de a ma ajuta dar cred ca mi-am dat seama de unde vin problemele: M-am uitat putin la firele de sub volan, in special la cele subtiri care vin fie de la siguranta, fie de la lumini si unele sunt legate cu banda adeziva, semn ca s-a umblat pe acolo si s-a incercat remedierea partiala, pentru vanzare.
In unele situatii chiar sunt legate 2 fire la 1 .
O sa incerc sa gasesc pe aici prin sectorul 5 un electrician auto care sa stie iar daca nu, o sa o duc la reprezentanta.
Asta este, "cat dai, atata face", plus ca "niciodata sa nu mai cumperi auto fara mers la reprezentanta pentru test".


--------------------
renault symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 07:21
Dacia