Indicator benzina Clio 4
![]() ![]() ![]() |
Indicator benzina Clio 4
mariusf23 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 14 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2014, 1.2 16V
|
|||
sisifjunior |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 8 February 12 ![]() |
un "bug" specific clio4!
din cate am citit pe forumurile straine indicatorul de benzina pare ciudat in modul de functionare trebuie sa-i intelegi comportamentul(este necesara terapie de grup! -glumesc!) ![]() |
--------------------
RENAULT
CLIO 4
2014 Estate 1.5dCi Expression 75CV Renault Clio IV are ...93.000 km și povestea continuă!
|
|
catalin_macovei88 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 26 April 14 ![]() |
E doar ciudat. Exemplu: acul indica 0 (arata ultima linie galbena de jos), pun benzina 16 litri -> apoi indica un pic peste jumate. Daca jumate inseamna 22.5 litri - 16 litri = 6.5 litri (aproximativ) erau in momentul in care acul indica 0 litri . Indicatorul nu functioneaza liniar, probabil sistemul e facut de un student, nesupravegheat, in practica la firma producatoare (care poate fi Delphi, Continental, Autoliv sau Bosch).
![]() ![]() This post has been edited by catalin_macovei88: 20 Sep 2014, 16:28 |
--------------------
Renault
Clio 4
2014 1.2 16v 75cp
|
|
sisifjunior |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 275 Joined: 8 February 12 ![]() |
intocmai, indicatorul de combustibil de pe noul clio 4 nu functioneaza liniar
spatiile dintre gradatii nu sunt egale intre ele si de aici confuzia in modul de afisare. |
--------------------
RENAULT
CLIO 4
2014 Estate 1.5dCi Expression 75CV Renault Clio IV are ...93.000 km și povestea continuă!
|
|
mariusf23 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 14 ![]() |
totusi mi se pare ciudat, pana ieri alimentasem de 2 ori si nu se ridicase acul deloc, iar ieri am alimentat de o suma relativ mica (30 lei) si s-a ridicat acul la jumatate de m-a facut sa cred ca s-a defectat pompa
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2014, 1.2 16V
|
|
robespierre |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 29 September 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Confirm, acul merge rau. Eu am observat urmatorul fenomen: Dupa ce fac plinul, in prima jumatate, acul mai intai nu coboara deloc, ba chiar, dupa vreo 150 km, urca si mai sus, la super full, cum ar veni. Greu incepe sa coboare, iar cand indica jumatate, computerul afiseaza ca as fi consumat 35 de litri, deci nici vorba sa mai fie jumate plin, rezervorul avand 45. Apoi acul incepe sa coboare foarte repede, si in cateva zile ajung la beculet aprins in bord, deci trebuie rapid alimentat. Nu inteleg de ce se intampla asta...
|
--------------------
Renault
Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP;
2012|2020
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#7
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
La mine, după ce fac plinul, pot să fac București - sibiu fără ca acul să se miște. După ce a început să scadă, ajunge destul de repede la 0. Am observat ca atunci când CB-ul îmi arata ~23L consumați, acul ajunge la jumătate. Pare sa înceapă să scadă de pe la 30L rămași în rezervor. Am alimentat o data când mi s-a aprins becul și au intrat vreo 42 L.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
robespierre |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 29 September 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cam asa si al meu. Defect clar de conceptie...
This post has been edited by robespierre: 21 Sep 2014, 20:11 |
--------------------
Renault
Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP;
2012|2020
|
|
mariusf23 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 14 ![]() |
Din ce am mai citit si pe niste forumuri din afara, problema exista de mult, chiar de pe vremea lui clio 2 non-facelift. Deci Renault au avut tot timpul din lume sa rezolve problema asta
|
--------------------
Renault
Clio
2014, 1.2 16V
|
|
robespierre |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 29 September 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da. Si ce e de facut? Se poate remedia din soft sau altcumva?
|
--------------------
Renault
Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP;
2012|2020
|
|
mariusf23 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 14 ![]() |
Din cate inteleg eu, are legatura cu masa de la baterie, dar eu n-as incerca asta din moment ce nu stiu codul radio sau altele..
|
--------------------
Renault
Clio
2014, 1.2 16V
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#12
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Flotorul e un potentiometru cu 2 fire: rezistenta variabila si GND (de obicei e GND la rezistente dar nu e obligatoriu) care e electronic, nu e masa vehicul. La componentele electronice nu se foloseste masa vehicul.
Firele ajung in direct in tabloul de bord care masoara rezistenta si comanda solenoidul de la ac. Raman 2 situatii: nivelul maxim de combustibil este mult peste flotor (cel mai probabil), problema de interpretare din SW a convertorului AD (mai putin probabil pentru ca rezistenta este variabila liniar). Ca sa verific primul lucru, o sa incerc sa ajung cat mai aproape de 0 si sa bag vreo 30L, sa vad daca se potriveste cu CB. This post has been edited by spy_oh_joy1389: 22 Sep 2014, 10:59 |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
catalin_macovei88 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 26 April 14 ![]() |
Exista 1 ECU care masoara nivelul benzinei (prin intermediul unui potentiometru, sau chiar 2), acesta trimite pe reteaua CAN citirea si alt ECU afiseaza. Ori citeste ala prost rezistenta, ori afiseaza celalalt prost, ori mesajul trimis pe CAN de primul e eronat (valoare calculata gresit).
|
--------------------
Renault
Clio 4
2014 1.2 16v 75cp
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#14
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Sunt curios cum se numește acel ecu și unde se afla?
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
AdrianGTA |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 July 07 From: Buftea ![]() |
Problema asta am intalnit-o si eu de multe ori. Daca raman cu becul aprins la rezervor mult timp, se intampla, daca alimentez, sa nu se miste acul deloc. Am alimentat de 60 de lei, nu s-a miscat acul, apoi de 30 si apoi de 50, si acul a fugit peste jumatate.
La plin, acul intai scade greu, deoarece exista mai multa benzina decat capacitatea rezervorului, care se afla pe gatul acela care face legatura intre rezervor si busonul de benzina. |
--------------------
Renault
CLIO ESTATE
2014
- IF-92-HAR ~Make room for the GTA~
|
|
ccristidd |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 14 September 09 ![]() |
Salut.
Problema cu indicatorul de motorina am avut-o si teoretic o am in continuare la clio 4 estate 1.5dci 90cp 15000km. S-a manifestat in felul urmator: Am facut plinul cand acul scazuse foarte putin. Am bagat cam 16l. Dupa plin acul nu s-a miscat deloc adica nu a mai urcat la maxim. In timp a scazut pe masura ce se consuma motorina. Am mers la service pentru verificare si "au resetat panoul de bord" adica la un moment dat masina fiind conectata la calculator toate ceasurile s-au stins si s-au aprins la loc indicand de acesta data corect nivelul de motorina. Explicatia celor de la renault franta (din cate am inteles eu) este ca exista un bug in soft care face sa nu se inregistreze alimentarile mai mici de 8 litri dar atentie 8 litri de cand acul incepe sa scada. El incepe sa scada dupa aproximativ 12l. De atunci eu respect cu strictete aceasta "regula" si nu s-a mai manifestat problema. Alimentez doar dupa ce nivelul ajunge la jumatate sau mai jos. Renault stie de problema si promite ca se va rezolva la urmatorul update - asa mi s-a spus ![]() |
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.6 dci
|
|
robespierre |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 29 September 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu mai inteleg. E de facut ceva, ajuta mersul la service?
|
--------------------
Renault
Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP;
2012|2020
|
|
robespierre |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 29 September 12 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dragi colegi, revin cu intrebarea? Ce e de facut? E de mers la service? Sa faca ce? Acum o saptamana avea ceva mai putin de plin, am alimentat cu 14 litri...si acul NU s-a miscat deloc. Ieri a inceput sa...urce!!! Incredibil!! Cum sa stiu cat mai am efectiv?
|
--------------------
Renault
Clio IV 1,5 dCi 90 CP | Kadjar 1.3 EDC 159 CP;
2012|2020
|
|
greeneyes85 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 27 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Problema:
2 Clio, plin facut. Acul de benzina s-a ridicat doar pana la 3/4 Solutie (provizorie): Scoateti borna de la baterie 20-30 de secunde si repuneti borna. |
--------------------
Renault
Megane Classic
2002/1.9 dCi
- B-47-HKF Daca prostia ar fi durut vindeam aspirine la colt de strada
|
|
GhP |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 22 November 16 ![]() |
La service mi s-a facut "resoftarea" instrumentelor de bord (un fel de spalatura de mate) si tot prost merge indicatorul de nivel benzina. Cred ca e prost din conceptie/fabricatie ca arata cand prea plin, cand 1/2 dar este benzina < 1/3 si apoi ajunge la rezerva in cativa km. Mecanicii isi dadeau cu presupusul sa desfaca la rezervor sa vada ce si cum; cred ca erau mai mult curiosi nu sa repare!
Pana la urma stie cineva daca trebuie sa cumpar alta masina sau exista o solutie. Merci. |
--------------------
Renault
CLIO 4
2014
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#21
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Poti face o corectie mentala. Nu e chiar asa greu.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
vvede |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 12 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Readuc topicul in prim plan. Masina a stat in Meridian Pipera vreo luna jumate cu rezervorul aproape gol - becul era aprins cand a intrat masina. Azi am luat masina si am facut plinul 40.1 litri - nu mai puteam pune. Revin la Meridian pt ca indicatorul nu se ridica mai mult de 3/4. Clip on, resetat bord, la fel. Nenea s-a dus "in spate" apoi a venit sa imi ceara bonul de la benzinarie!?!?! Sonda vede ca in rezervor sunt ~28 litri. Consilierul cica sa ma duc sa mai pun benzina!?!? water park!?! Cica trebuie sa scurga toata benzina din rezervor si sa o masoare!? Oare daca mai merg cu masina si fac plinuri serioase - peste 30l isi va reveni? Oare nu exista o procedura de reset? Cred ca le voi face o vizita si celor de la Serus bd. Timisoara Multam |
--------------------
Renault
Clio
0.9TCe Expression Mazda 6 2.0, Attraction
Ex: Renault Clio Symbol 1.5 dCi 82CP | Opel Astra H 1.6 Twinport 105CP |
|
vvede |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 12 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Aveti vreo idee? thx
|
--------------------
Renault
Clio
0.9TCe Expression Mazda 6 2.0, Attraction
Ex: Renault Clio Symbol 1.5 dCi 82CP | Opel Astra H 1.6 Twinport 105CP |
|
vvede |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 12 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Am rezolvat la Serus.
Dupa aproape o ora de teste s-a ajuns la concluzia ca trebuie schimbata sonda. (Ei ii zic joja rezervor) S-a comandat a venit (dupa vreo 2 saptamani ca vine din Fr) si s-a schimbat. Pt schimbare trebuie dat rezervorul jos. Ca sa dai rezervorul jos trebuie sa demontezi mult - punte, protectii termice, toba, contra-aripa si abia apoi se poate da jos rezervorul. Rezervorul s-a dat jos cu benzina in el, mai aveam vreo 15l. Happy as always with Serus |
--------------------
Renault
Clio
0.9TCe Expression Mazda 6 2.0, Attraction
Ex: Renault Clio Symbol 1.5 dCi 82CP | Opel Astra H 1.6 Twinport 105CP |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 12:26 |