Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pivot Clio Symbol DCI

balauru'
post 7 Mar 2006, 17:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 20 July 05




Am o problema: mi s-a spus ca trebuie sa imi schimb pivotul de pe dreapta si ca ar costa in jur de 5 milioane pentru ca de la Renault nu vine decat impreuna cu bascula. "Baietasul" de acolo s-a oferit sa imi adapteze el un pivot de Renault 19, adaptare care m-ar duce pe la 2 milioane si care ar presupune suruburi de alta dimensiune sau alt pas al filetului (nu am inteles prea bine si nici nu ma pricep).
Cand am sunat pe la diverse firme sa intreb de pivot (de DCI) mi-au dat scoruri in jur de 600.000 dar fara sa-mi poata preciza daca se potrivesc pe DCI sau daca sunt de benzinar.

Intrebarea mea este: se potrivesc pivotii de benzinar pe DCI? Daca da, se poate schimba doar pivotul (fara bascula)?

Multumesc!


--------------------
Renault Clio II 2002 65CP
2002 Renault Clio Symbol 1.5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 7 Mar 2006, 18:09
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Schimbat eu pivot dreapta la masina din semnatura (acum aprox. 1 luna) ... aprox. 450.000 rol luat de la AutoTotal 316.41.29 ... precis se potriveste si la tine ... SA NU CUMVA SA-I LASI SA ITI IA BANII LA SERVICE PENTRU TOATA BASCULA ...

O sa iti dea prima data un pret imens cel mai probabil ... dar mergi la ei cel mai bine si roaga-l pe tanarul de acolo sa iti gaseasca un furnizor mai uman ... bafta

Codul Renault este - 77 01 468 883

P.S. daca bine imi aduc aminte firma prod. era Boose (vine cu suruburi piulite tot ce trebuie)

P.S. data aviatoare smile.gif sa dai search ... "pivot" "pivoti" etc.

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 18:13


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristinic
post 7 Mar 2006, 21:33
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 4 January 06




nu se potriveste de benzina


--------------------
Renault Laguna 2002 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali79m
post 7 Mar 2006, 21:56
Post #4


No. 620


Group: Members
Posts: 509
Joined: 5 April 05
From: Titan-Salajan




de unde sti tu asta?....ai testat sau nu.
spune-ne si noua cum ti-ai dat tu seama despre asta?
Eu zic ca merg si la benzina si la diesel


--------------------
Clio Symbol 2005 dci-80 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balauru'
post 7 Mar 2006, 23:02
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 20 July 05




Aia e si problema mea: nu stiu sigur daca se potriveste pivotul de benzina pe diesel (si nici un distribuitor nu a reusit sa imi spuna daca exista pivoti de diesel). Pe de alta parte, din ce am vazut pe forum, unii zic ca pivotul ar fi sudat de bascula (sau ca ar fi nu stiu ce tabla care trebuie inlaturata), altii ca se schimba normal.

Cine a schimbat respectivul pivot (si are masina diesel) si cum a facut?

This post has been edited by balauru': 7 Mar 2006, 23:02


--------------------
Renault Clio II 2002 65CP
2002 Renault Clio Symbol 1.5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 8 Mar 2006, 06:13
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Man. Du-te si tu la un alt service si roaga-i sa iti dea jos roata si sa se uite... Dup-aia, daca merge schimbat, du-te si cumpara unu de benzina (d-ala ieftin) si incearca-l. Daca nu se potriveste, il poti returna, magazinele de piese au cam toate politica de returnare de 30 de zile...
Asta daca nu iti raspunde cineva sigur pe forum...


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 2.0 benzina - varies
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 8 Mar 2006, 09:23
Post #7


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pivot sudat de bascula la Renault ? no' am citit si chestia asta ... nici un distribuitor nu a putut sa iti spuna ? banuiesc ca nici cei de la reprezentanta nu-i asa ? ... pai fa ceva ca sa te convingi ... mergi la reprezentanta si zi ca vrei piesa asa cum o au ei ... adica cu tot cu bascula la vreo 5 milioane ... si vezi CODUL pe calculator ... porma zi sa mearga la aceesi piesa pentru un Symbol din aceelasi an pe benzina si vezi CODUL ... sa ne spui si noua rezultatul ... bafta

P.S. este ca si imposibil sa nu se potriveasca ... e aceelasi pivot pe R5 R11 R21 din ani apropiati (R5 1.1cmc r11 1.4cmc r21 1.7cmc) ... nu poate aici sa fie altfel


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 8 Mar 2006, 10:20
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




Din auzite, la masina mea pivotii se schimba cu tot cu bascula.
Tot din auzite, se poate face improvizație pt. a salva bascula.


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 8 Mar 2006, 10:24
Post #9


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Asta spun cei de la service Renault autorizat ... asa mi-au spus si mie ... dar culmea/incredibil s-a putut schimba doar pivotul ... si asta intr-un service autorizat

This post has been edited by cmandrei: 8 Mar 2006, 10:26


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 8 Mar 2006, 19:43
Post #10


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(raszvan @ Mar 8 2006, 10:20 AM)
Din auzite, la masina mea pivotii se schimba cu tot cu bascula.
*


Da, la 1.5 80cp, asta zice Renault in procedurile de reparatie.
Iar pivotii de benzina si dCi 65 au coduri diferite, plus ca si eu as inclina sa cred ca-s diferiti, ma gandesc ca dCi-ul e un motor un pic mai greu, greutatea si fortele de apasare sunt repartizate diferit pe puntea fata, in comparatie cu un benzinar, vibratii, alt cuplu...


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 8 Mar 2006, 20:45
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




sunt alte masini mult mai grele care au pivotii prinsi in bascula de suruburi.Este clar ca renault ne scoate bani grei din buzunare cand avem nevoie de piese. Cel mai bun exemplu este capacul de la rezervor, de s-a discutat de el pe aici...3.000.000 !!!! (cat doua aripi de dacie).


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 9 Mar 2006, 00:00
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




Ati dus la reconditionat pivoti de Renault? E o treaba care o poate face un strungar priceput.

Eu stiu ca la Dacie (1300) se poate....


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raszvan
post 9 Mar 2006, 00:39
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 2 September 05




mi-e frica


--------------------
ex clio symbol 1.5 dci 2005
megan dci, 2003.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rttt_gia
post 9 Mar 2006, 06:59
Post #14


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 488
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




Nu cred ca e o solutie buna, asta cu reconditionatul; mi-ar fi frica si mie... probabil n-o sa mai aibe aceeasi rezistenta etc...
bafta


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 9 Mar 2006, 10:10
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




Se pot reconditiona chiar si planetare. La Dacie, reconditionarea pivotilor (planetarei) era atat de bine facuta incat ajungea sa tina aproape cat un pivot (planetara) noua. Trebuie sa fie facute de un specialist (dupa cum ziceam intr-un post anterior). Cheltuielile sunt la juma' din pretul unul pivot sau planetara noua, si tin cam 70-80% din cat tin de noi. Timpul de reconditionare nu-l cunosc exact, dar stiu ca de dimineata pana seara erau gata (indiferent ca era vorba de pivot sau de planetara, sau ambele).

Un pic de offtopic: persoana de care vorbesc stie face chiar si placute de frana. Stiu un caz concret cand a facut placute pt. Toyota. rolleyes.gif


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 9 Mar 2006, 21:07
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




La revizie chiar mecanicul mi s-a parut surprins cand a vazut ca masina din semnatura avea pivotii in sist. pt. diesel,adica,asa cum am inteles,acestia nu se pot schimba separat ,ci cu tot cu bascula...Oare mesterii din Bursa s-au razgandit atunci cand i-au montat motorul? biggrin.gif Asadar un bezinar poate avea pivotii ca dci ina invers,putin probabl...


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdy00007
post 10 Mar 2006, 07:25
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 24 January 05
From: pitesti




brat de dci gasiti la CLAUNIC Targoviste la 2 mil si ceva.


--------------------
renault clio symbol 1.5dci 2002, computer bord, cruise control - ag-82-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balauru'
post 12 Apr 2006, 21:12
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 20 July 05




OK. Revin cu rezultatele: SE POATE SCHIMBA FARA NICI O PROBLEMA NUMAI PIVOTUL !!!

Evident ca prima data mi-au zis ca nu se poate, ca nu se potrivesc, ca au alt sistem de prindere, alte dimensiuni ale suruburilor etc. Rugandu-i sa ridice masina pe elevator si sa-mi spuna daca mai trebuie schimbate si alte lucruri am remarcat ca pivotul semana al dracului de tare cu ce cumparasem eu (la aproximativ 60 RON) si, surpriza, pareau sa se potriveasca si suruburile de prindere (sunt de 10). Uite cum in acest mod simplu mi-au schimbat (doar) pivotul. Toata operatiunea a durat 15 min cu indulgenta, cu tot cu demontatul si montatul rotii (a desfacut respectivele suruburi cu un pistol cu aer comprimat cum sunt cele de la vulcanizari).

Multumesc tuturor celor care au zis ca se poate schimba doar pivotul care m-au convins sa il cumpar, chiar cu riscul de a ramane cu el in brate.

P.S. Daca intereseaza pe cineva codul pivotului: Lucas (TRW) JBJ197


--------------------
Renault Clio II 2002 65CP
2002 Renault Clio Symbol 1.5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pol
post 21 Apr 2006, 10:15
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 21 April 06




Fratilor, citesc si ma minunez de ce sunt in stare unii "baieti" de la service. Eu sunt un om care la jobul lui incearca sa fie cat mai onest cu nepriceputii, da vad ca in RO doctorii te adorm si-ti taie madularu', profesorii se iau de fiicele noastre, iar mecanicii auto ne mint cu nerusinare. Si eu am avut o problema cu pivotii si cer sfatul celor mai priceputi decat mine.
In primul rand: e normal sa ma lase ambii pivoti dupa numai 35.000 Km? E adevarat ca am un stil de conducere mai "zmucit" (unii ii spun "sportiv") si ca pana la coltul strazii primaru' mi-a bagat 83 de gropi, da' nici chiar asa, ca nu-i Dacie!
In al doilea rand: ce-i nebunia asta cu schimbatul intregii bascule pentru un amarat de pivot?
Eu frecventez acelasi mecanic, la un concesionar Renault, nu spun care ca-s toti o apa si-un pamant. Omu' pare serios, e mai puriu, toti vin si-i cer parerea, si mie mi-a dat unele sfaturi bune.
Cand mi-a spus ca am un mic joc la pivoti si m-a informat cat costa cele doua bascule (vreo 9 mil. plus manopera) mi-a cazut paru'. Confidential m-a sfatuit sa iau de la magazie 2 pivoti de Clio pe benzina ca sunt exact la fel, cu exceptia gaurilor de suruburi (10 mm in loc de 12), sa merg la un strungar bun sa largesc gaurile, si s-a oferit sa mi-i schimbe la urmatoarea revizie (of course, in "particular", fara stirea sefilor). Exact asa am facut: pivotii m-au costat 94 RON/buc, strungarul 10 RON pe 2 buc. si spaga mecanicului 40 RON (oricum i-as fi dat ceva cu ocazia reviziei). Am iesit mult mai ieftin: 119 RON/buc, in loc de peste 500 RON/buc, daca as fi mers pe calea "normala". Da' niste nelamuriri tot am, si anume:
1. De ce pivotul de dCi are suruburile mai groase, desi masa totala din carte este doar cu 5 kg mai mare decat a variantei 1,4/ benzina? Chiar asa de la limita sunt dimensionate carutele astea?
2. De ce tb. schimbata intreaga bascula daca pivotii nu sunt nedemontabili (un coleg de forum spunea ca-s "sudati", da' nu-i adevarat) ? E si asta o alta smecherie a concesionarilor?
3. De ce se gasesc, totusi in pravalii pivoti pt. dCi, daca tata Renault spune ca nu-i voie sa-i schimbi separat? Chiar azi m-am informat la un magazin serios (nu-i spun numele sa nu-i fac reclama) si mi-au ofertat cu 114,43 RON/buc.
4. Chiar daca mai am putintica incredere in mecanic, ma intreb daca acest bricolaj la care am fost nevoit sa apelez poate fi sigur. N-am facut oare o prostie in legatura cu o chestie cu care nu-i de glumit?

Va multumesc anticipat pt. raspunsuri.


--------------------
Renault Clio 1,5 dCi 2oo3
Renault Clio Symbol, Expression, 1.5 dCi 65 cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WOLF
post 21 Apr 2006, 10:33
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 19 September 05




Nu cred ca trebuie schimbata si bascula odata cu pivotul. Nu are nici un sens. Decat doar daca se considera ca cele doua bucsi ale basculei se uzeaza in aceeasi masusa ca si pivotul.
In privinta diametrului mai mare pentru suruburi, cred ca se datoreaza greutatii mai mari suportate de puntea fata (la dci).


--------------------
Clio Expresion 80 CP 2005
CLIO SYMBOL ,EXPRESSION 80CP DCI, 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 21 Apr 2006, 10:35
Post #21


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.370
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




QUOTE(Pol @ Apr 21 2006, 11:15 AM)
... Eu sunt un om care la jobul lui incearca sa fie cat mai onest cu nepriceputii, da vad ca in RO doctorii te adorm si-ti taie madularu', profesorii se iau de fiicele noastre, iar mecanicii auto ne mint cu nerusinare. ...

Nu am inteles de ce generalizezi. Nu toti sunt la fel. Este foarte posibil sa existe si colegi de-ai tai din breasla care nu sunt la fel ca tine. Padure fara uscaturi nu exista.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 21 Apr 2006, 16:10
Post #22


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




@Pol

1. eu cred ca este o greseala sau asa au vrut ei sa faca ca sa poata vinde piese la pret diferit (nu cred ca e mare lucru de analizat aici).
2. nu e o smecherie a concesionarilor neaparat ... la masina mai veche R5 am schimbat pivotii de 2 ori iar bucsele de la bascula 1 data ... de ce ? asa m-am simtit eu bine si sigur nu ca era vreodata necesar ... idee e ... pivotul se "duce" ca are un defect de fabrica sa zicem sau ca a luat multe gropi ... eh daca a luat multe gropi asta inseamna ca si bucsele basculei au fost "scuturate" destul de mult ... deci asta poate fi un motiv sa se schimbe tot ... nu e de ajuns pentru mine ... dar oricum poate fi o idee ... [asta nu inseamna ca sunt de acord cu ei ... eu am schimbat doar pivotul]
3. cine a spus ca nu e voie sa schimbi doar pivotul ? cineva de la service ? sa-ti dea in scris asta ... avioane parerea mea ... eu l-am cumparat cu 45 ron.
4. daca a fost montat corect [lucru usor ... ] nu sunt probleme ... [la R21 am avut un pivot fisurat ... la ITP ... le-am spus ca glumesc ... dar cand l-am dat jos am observat ca mai era putin pana la rupere ... l-am schimbat ... si de 4 ani nu am nici o problema].

bafta si nu te mai enerva asa tare wink.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 22 Apr 2006, 16:11
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




,,mi-a spus mie un prieten ca pivotii de supernova/solenta de topoloveni ( vreo 30 de roni in magazin sau service) sunt absolut identici mai putin surubul ! dar se poate mari gaura la 12 ! pt cele de diametru 10 e taman la fix !
prietenul e de incredere "
wink.gif wink.gif


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balauru'
post 25 Apr 2006, 21:39
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 20 July 05




Poate am fost eu norocos dar la mine nu a fost necesara nici o modificare, s-a potrivit perfect pivotul cumparat. Voi sunteti siguri ca exista ambele variante de pivoti de Clio (gauri de 10 si 12)?


--------------------
Renault Clio II 2002 65CP
2002 Renault Clio Symbol 1.5 dCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3xtreme
post 2 May 2006, 07:38
Post #25


Fraier incepator


Group: Members
Posts: 100
Joined: 31 January 06




Daca pui datele de pe placuta ovala, pot sa caut in dialogys daca exista ca piesa separata sau nu...


--------------------
Renault Clio Extreme dCi 65 CP/Scenic II 1.5 dCi 85 CP 2004 / 2007
Clio II bicorp Extreme 2004, 1.5 dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omunegru
post 3 Jul 2006, 15:28
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Salut, imi poate spune cineva din cei ce au schimbat acest pivot pe un dCI de unde l-au cumparat (un magazin din bucuresti preferabil).

Pana acum am incercat urmatoarele:

heba - au spus ca vine doar cu bascula si ca ei nu au, sa incerc la reprezentanta renault
auto haus company (distribuitor meteor) - n-aveau decat pt benzina cu gauri/suruburi de 10mm
al padrino - la fel ca si auto haus
augsburg - i-am sunat de vreo 2 ori (desi au spus de fiecare data ca ma contacteaza) si n-am reusit decat sa aflu ca il au evident cu tot cu bascula, n-am aflat si pretul...

Cei de la serviceul renault imi cer 4.5 milioane pe tot ansamblul, mai ieftin nu se poate?? unsure.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 Expression
Clio Symbol Expression, 1.5dci 65CP
iulie 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 3 Jul 2006, 15:49
Post #27


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures






--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omunegru
post 3 Jul 2006, 16:01
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Am citit raspunsul acela, dar cateva posturi mai jos se discuta de faptul ca pivotii pt. clio pe benzina sunt diferiti de cei pe dci. Dvs. vad ca aveti pe benzina, speram la un raspuns de la balaurul care aparent are tot dCI si a reusit sa-l schimbe.

Pana la urma, se potrivesc sau nu pivotii de benzina pe un dci?


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 Expression
Clio Symbol Expression, 1.5dci 65CP
iulie 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 3 Jul 2006, 17:00
Post #29


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures






--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 3 Jul 2006, 17:34
Post #30


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




la symbol merg pivoti de solenza...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 17:04
Dacia