Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire

TudorBT
post 17 Feb 2016, 23:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 February 16




Buna seara!

Stiu ca mai exista topicuri privind aceasta problema, dar nici unul nu descrie exact problema pe care o am.
Detin un Renault Megane 2 din 2008 cu 110.000 de km in bord. La sfarsitul lunii august mi s-a rupt cureaua de distributie. Am tractat masina 150 de km pana in orasul unde am domiciliul si am bagat-o in service. Aici a ramas timp de aproximativ 2 luni, deoarece dupa schimbarea distributiei si a chiuloasei, masina refuza sa porneasca.
A fost verificata/curatata pompa de motorina si nu are reziduuri. Injectoarele au fost curatate si scuipau bine. Am schimbat senzori (volanta, demaror, turatie, etc.). Intr-un final, masina a pornit (inca este un mister de ce a pornit si de ce refuza sa porneasca initial).
Problema pe care o am in acest moment este ca masina inca porneste doar cand vrea ea. Bateria e de 2 ani si este in stare buna, dar masina nu porneste. Cand incerc sa o pornesc, aceasta invarte de 6-7-8 ori, dupa care imi apare in bord eroarea "injection failure". Masina porneste, in aceste cazuri, doar impinsa in treapta a 2-a.
Nu face nici un fel de probleme in mers si nu mi s-a oprit niciodata. Poate porni o saptamana fara probleme sau o pot lasa o ora si sa nu mai porneasca.
Am fost cu ea astazi pentru o diagnoza. Mi-au aparut 2 erori, una la bujii (dar acestea sunt in regula) si una la presiunea din injectoare. Cand am scos furtunul de RETUR de la unul dintre injectoare, motorina curgea ca la robinet. Aceeasi problema apare la FIECARE furtun de retur. Cei 2 mecanici care s-au uitat au spus ca nu au mai vazut asa ceva. Mi-au zis ca e posibil sa fie de la regulatorul de la pompa...
Voiam sa va intreb daca voi ati mai auzit de asa ceva sau daca exista posibilitatea ca problema sa fie din alta parte, inainte sa ma arunc la cheltuieli posibil inutile si care sa nu rezolve nimic.

Va multumesc!


--------------------
Renault Megane 2 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 17 Feb 2016, 23:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




De ce s-a rupt cureaua de distributie oare ? Ma intreb...
Mergi intr-un service adevarat nu la colt de strada unde mai si scrie: "seviS auto"


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TudorBT
post 18 Feb 2016, 00:00
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 February 16




Nu stiu de ce s-a rupt. Avea aproximativ 20.000 de km de cand a fost schimbata, deci oricum ar fi trebuit sa mai reziste. S-a rupt la drum intins, aveam cam 90km/h, din cate retin.
Cat despre service, acesta este foarte frecventat, patronul imi este ruda iar baietii de acolo mereu au facut treaba buna. Ultimul pas pe care mi l-au sugerat a fost schimbarea pompei si a unui injector care se bloca ocazional, putin. Insa nu am avut bani si pentru acest schimb.


--------------------
Renault Megane 2 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 18 Feb 2016, 02:14
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




QUOTE(TudorBT @ 17 Feb 2016, 23:20)
Buna seara!

Cand am scos furtunul de RETUR de la unul dintre injectoare, motorina curgea ca la robinet. Aceeasi problema apare la FIECARE furtun de retur. Cei 2 mecanici care s-au uitat au spus ca nu au mai vazut asa ceva. Mi-au zis ca e posibil sa fie de la regulatorul de la pompa...
Voiam sa va intreb daca voi ati mai auzit de asa ceva sau daca exista posibilitatea ca problema sa fie din alta parte, inainte sa ma arunc la cheltuieli posibil inutile si care sa nu rezolve nimic.

Va multumesc!
*



injectoarele nu curg ca la robinet pe retur ci trebuiesc sa picure si cit mai putin , pe retur . cu un search gasesti foarte multe detalii despre injectoare , asa ca repara injectoarele.
regulatorul lasa-l in pace.



--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabrielGabi
post 18 Feb 2016, 11:34
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 18 January 16




Salut, ceva de genul am patit si eu. masina s-a oprit in mers si nu a vrut sa mai porneasca. am fost la service, mi-a curatat injectoarele, a mers 2 zile pana mi s-a rupt cureaua.
Daca spui ca pe retur curge rau, iti recomand sa schimbi duzele din injector si nu o sa mai ai probleme cu masina. Totusi incearca cu un tester sa-ti spuna mai exact. Inainte sa schimb duzele, am chemat un baiat cu test auto si mi-a spus sa schimb regulatorul de presiune, dar problema era din injectoare


--------------------
renault megane 2004 , megane 2 - il 96 myk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TudorBT
post 18 Feb 2016, 18:49
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 February 16




Stiu ca nu ar trebui sa curga atat de tare. Va multumesc de idei. Voi face, pentru inceput, o verificare a injectoarelor, desi acum 2 luni erau in regula iar masina pornea tot cand voia ea. Voi reveni cu detalii dupa verificare.


--------------------
Renault Megane 2 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 22 Feb 2016, 08:24
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Era interesant daca mai stii ce marca de curea ai avut...

This post has been edited by jas2: 22 Feb 2016, 08:24


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
igl1
post 8 Mar 2016, 22:27
Post #8


posesor multumit de megane


Group: Members
Posts: 228
Joined: 20 February 10
From: bucuresti




cred ca a avut un kit de distributie produs de asam
am mai auzit cazuri cu kituri asam vandute ca si originale
o cauza a pornirii ciudate ar fi ca pompa de injectie sa fie fugita un dinte sau doi dar.... aici depinde pe cine intrebi uni mecanici zic influenteaza alti zic ca nu conteaza ca ia baga motorina mereu si regulatorul de presiune dozeaza motorina si injectoarele sunt electronice.
asa ca ma bine mergi la un centru de verificat/reparat injectoare si pompe ca risti sa-ti strici motorul daca ramane vreun injector blocat pe deschis


--------------------
renault megane 2 2003 bicorp - b55wks
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipresident
post 8 Mar 2016, 23:07
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 29 September 12
From: Sibiu




Daca injectoarele curg vizibil pe retur trebuie reconditionate fara discutie.
Altfel nu faci decat sa te chinui. Nu incerca cu solutii curatare sau aditivi in motorina, arunci banii degeaba.


--------------------
Renault Megane 2004 - Limousine - 1.5 dci
Don't f*ck with the Common Rail or he will f*ck you ten times harder in the future !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex31m
post 31 Mar 2016, 10:34
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 12 November 15




si eu am un megane 2 1.5 dci 78kw 106 cai 6 trepte si am fiert motoru smile.gif)) si am schimbat chiloasa ax cu came si toate prostiile ce mai trebuiau schimbate.... bine inteles cum este un model destul de rar nu potrivesc piesele de pe una pe alta.... si asa am pus ax cu came de logan..... nu vruia sa porneasca nici cum.... dupa 2 saptamani de coborat sfintii a reusit un mecanic batran sa potriveasca cat de cat senzorul de ax cu came.... si acuma porneste dar mai are momente cand invarte si scrie injection fault... pe diagnoza originala de renault apare doar eroarea de senzor ax cu came smile.gif asa ca iti recomand sa te uiti si la axul cu came.... smile.gif


--------------------
renault megane II 2005 - TM31NOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TudorBT
post 13 Apr 2016, 14:50
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 17 February 16




Buna ziua! Imi cer scuze ca nu am mai raspuns pana acum.

Am inceput prin a schimba pompa de injectie. Am fost nevoit sa repar si electromotorul, fiindca si el era terminat. Pompa veche baga presiune de aproximativ 40 de bari, conform spuselor mecanicului, dupa ce i-a facut test. Cea noua baga aproximativ 200, asa cum ar si trebui. In primele 3 zile dupa schimbarea pompei, masina a pornit la sfert, fara nici un fel de probleme. A 4-a zi, a pornit abia la a 2-a cheie, urmand ca in cursul aceleiasi zile sa nu mai porneasca deloc. Va dati seama micul soc pe care l-am avut. Din acel moment, masina pornea foarte rar la cheie, fiind nevoit de cele mai multe ori sa o imping.

Pana sa ma hotarasc daca sa ii dau foc masinii sau sa o lovesc in mod repetat cu un ciocan, am observat ca imi curge si ulei. Aparent, era dus simeringul de la distributie (alti bani, alta distractie).

Am fost sa imi faca din nou test la pompa si aceasta este in parametri normali. Mi-a spus ca ar fi cazul sa schimb injectoarele, ca nu arata nici ele bine. Neputand sa le schimb chiar acum pe toate 4 (sau sa le reconditionez), am schimbat doar 2 momentan. Am inteles ca daca minim 2 injectoare sunt in regula, nu ar trebui sa am probleme la pornire. Eh, problemele persista. Masina porneste momentan la a 2-a, a 3-a cheie (eventual). Avand in vedere toate schimbarile efectuate, nu e deloc normal sa porneasca atat de greu (sau, uneori, deloc).

Mi s-a mai recomandat ca in momentul in care masina nu porneste, sa ii fac o diagnoza si sa vad daca nu cumva e de la senzorul de turatie (desi mai incercasem o data acum ceva timp si nu era asta cauza). Ma voi interesa si de senzorul de ax cu came, multumesc de idee.


Vand Megane.

This post has been edited by TudorBT: 13 Apr 2016, 14:54


--------------------
Renault Megane 2 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugenbt
post 13 Apr 2016, 18:09
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 23 February 06




ai uitat sa spui ca cele doua injectoare rele s-au pus pe un Logan care porneste la sfert cu ele.


--------------------
Dacia 1300 - bt 30 via
Grand Espace, 2008, 2.0 dci, 173 cp, Initiale Paris
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 05:05
Dacia