Probleme pornire
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire
TudorBT |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 February 16 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2
2008
|
|||
jas2 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
De ce s-a rupt cureaua de distributie oare ? Ma intreb...
Mergi intr-un service adevarat nu la colt de strada unde mai si scrie: "seviS auto" |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
TudorBT |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 February 16 ![]() |
Nu stiu de ce s-a rupt. Avea aproximativ 20.000 de km de cand a fost schimbata, deci oricum ar fi trebuit sa mai reziste. S-a rupt la drum intins, aveam cam 90km/h, din cate retin.
Cat despre service, acesta este foarte frecventat, patronul imi este ruda iar baietii de acolo mereu au facut treaba buna. Ultimul pas pe care mi l-au sugerat a fost schimbarea pompei si a unui injector care se bloca ocazional, putin. Insa nu am avut bani si pentru acest schimb. |
--------------------
Renault
Megane 2
2008
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE(TudorBT @ 17 Feb 2016, 23:20) Buna seara! Cand am scos furtunul de RETUR de la unul dintre injectoare, motorina curgea ca la robinet. Aceeasi problema apare la FIECARE furtun de retur. Cei 2 mecanici care s-au uitat au spus ca nu au mai vazut asa ceva. Mi-au zis ca e posibil sa fie de la regulatorul de la pompa... Voiam sa va intreb daca voi ati mai auzit de asa ceva sau daca exista posibilitatea ca problema sa fie din alta parte, inainte sa ma arunc la cheltuieli posibil inutile si care sa nu rezolve nimic. Va multumesc! injectoarele nu curg ca la robinet pe retur ci trebuiesc sa picure si cit mai putin , pe retur . cu un search gasesti foarte multe detalii despre injectoare , asa ca repara injectoarele. regulatorul lasa-l in pace. |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
GabrielGabi |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 January 16 ![]() |
Salut, ceva de genul am patit si eu. masina s-a oprit in mers si nu a vrut sa mai porneasca. am fost la service, mi-a curatat injectoarele, a mers 2 zile pana mi s-a rupt cureaua.
Daca spui ca pe retur curge rau, iti recomand sa schimbi duzele din injector si nu o sa mai ai probleme cu masina. Totusi incearca cu un tester sa-ti spuna mai exact. Inainte sa schimb duzele, am chemat un baiat cu test auto si mi-a spus sa schimb regulatorul de presiune, dar problema era din injectoare |
--------------------
renault
megane
2004 , megane 2
- il 96 myk
|
|
TudorBT |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 February 16 ![]() |
Stiu ca nu ar trebui sa curga atat de tare. Va multumesc de idei. Voi face, pentru inceput, o verificare a injectoarelor, desi acum 2 luni erau in regula iar masina pornea tot cand voia ea. Voi reveni cu detalii dupa verificare.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008
|
|
jas2 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Era interesant daca mai stii ce marca de curea ai avut...
This post has been edited by jas2: 22 Feb 2016, 08:24 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
igl1 |
![]()
Post
#8
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
cred ca a avut un kit de distributie produs de asam
am mai auzit cazuri cu kituri asam vandute ca si originale o cauza a pornirii ciudate ar fi ca pompa de injectie sa fie fugita un dinte sau doi dar.... aici depinde pe cine intrebi uni mecanici zic influenteaza alti zic ca nu conteaza ca ia baga motorina mereu si regulatorul de presiune dozeaza motorina si injectoarele sunt electronice. asa ca ma bine mergi la un centru de verificat/reparat injectoare si pompe ca risti sa-ti strici motorul daca ramane vreun injector blocat pe deschis |
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
ipresident |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 29 September 12 From: Sibiu ![]() |
Daca injectoarele curg vizibil pe retur trebuie reconditionate fara discutie.
Altfel nu faci decat sa te chinui. Nu incerca cu solutii curatare sau aditivi in motorina, arunci banii degeaba. |
--------------------
Renault
Megane
2004 - Limousine - 1.5 dci Don't f*ck with the Common Rail or he will f*ck you ten times harder in the future !
|
|
Alex31m |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 12 November 15 ![]() |
si eu am un megane 2 1.5 dci 78kw 106 cai 6 trepte si am fiert motoru
![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
megane II
2005
- TM31NOR
|
|
TudorBT |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 17 February 16 ![]() |
Buna ziua! Imi cer scuze ca nu am mai raspuns pana acum.
Am inceput prin a schimba pompa de injectie. Am fost nevoit sa repar si electromotorul, fiindca si el era terminat. Pompa veche baga presiune de aproximativ 40 de bari, conform spuselor mecanicului, dupa ce i-a facut test. Cea noua baga aproximativ 200, asa cum ar si trebui. In primele 3 zile dupa schimbarea pompei, masina a pornit la sfert, fara nici un fel de probleme. A 4-a zi, a pornit abia la a 2-a cheie, urmand ca in cursul aceleiasi zile sa nu mai porneasca deloc. Va dati seama micul soc pe care l-am avut. Din acel moment, masina pornea foarte rar la cheie, fiind nevoit de cele mai multe ori sa o imping. Pana sa ma hotarasc daca sa ii dau foc masinii sau sa o lovesc in mod repetat cu un ciocan, am observat ca imi curge si ulei. Aparent, era dus simeringul de la distributie (alti bani, alta distractie). Am fost sa imi faca din nou test la pompa si aceasta este in parametri normali. Mi-a spus ca ar fi cazul sa schimb injectoarele, ca nu arata nici ele bine. Neputand sa le schimb chiar acum pe toate 4 (sau sa le reconditionez), am schimbat doar 2 momentan. Am inteles ca daca minim 2 injectoare sunt in regula, nu ar trebui sa am probleme la pornire. Eh, problemele persista. Masina porneste momentan la a 2-a, a 3-a cheie (eventual). Avand in vedere toate schimbarile efectuate, nu e deloc normal sa porneasca atat de greu (sau, uneori, deloc). Mi s-a mai recomandat ca in momentul in care masina nu porneste, sa ii fac o diagnoza si sa vad daca nu cumva e de la senzorul de turatie (desi mai incercasem o data acum ceva timp si nu era asta cauza). Ma voi interesa si de senzorul de ax cu came, multumesc de idee. Vand Megane. This post has been edited by TudorBT: 13 Apr 2016, 14:54 |
--------------------
Renault
Megane 2
2008
|
|
eugenbt |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 23 February 06 ![]() |
ai uitat sa spui ca cele doua injectoare rele s-au pus pe un Logan care porneste la sfert cu ele.
|
--------------------
Dacia
1300
- bt 30 via Grand Espace, 2008, 2.0 dci, 173 cp, Initiale Paris
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:05 |