Consum Kadjar, toate motorizarile
![]() ![]() ![]() |
Consum Kadjar, toate motorizarile
poiuytr |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 31 May 16 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
renault
kadjar 1.5 dci Life
2016 iulie
|
|||
D-Ice |
![]()
Post
#182
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Braila-Ianca-Ramnicu Sarat-Buzau-Ploiesti si retur pe acelasi traseu, condus sportiv, consum 8%. Foarte decent tinand seama de faptul ca am depasit cam tot, desi drumul Buzau Ploiesti este groaznic, cu multe rable circuland cu 70km/h in afara localitatilor si coloane imense in urma lor.
ECO OFF, START-STOP OFF, AC ON. |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
romeo_id |
![]()
Post
#183
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
Vad ca-Kadjar-urile au luat cu asalt Grecia, vara aceasta
![]() Giurgiu (pompa) - Thassos (520 km) si mai aveam autonomie de inca vreo 550 km! Deci consum cam de 6.0 l/100. Imi place rezervorul mare si consumul mic de pe diesel, e foarte confortabil la drum lung sa stii ca nu trebuie sa cauti benzinarie asa des. Cu asta cred ca as putea face Bucuresti - Viena cu un "tanc" (1100 km). |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
laurdan |
![]()
Post
#184
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 22 April 18 From: bucuresti ![]() |
In data de 12 septembrie, dupa inceperea anului scolar al celui mic, am resetat computerul de bord iar de atunci am consum de 6.7-6.8 l/100 km (dimineata cand este soseaua mai libera este 6.7 iar dupaamiaza in traficul infernal din Bucuresti sare la 6.8).
Nu reusesc inca sa am o nota mai buna la mersul eco (in prezent am 4.4) dar sunt sofer nou de kadjar si mai ales de auto cu cutie automata. Chiar si pentru mine, consumul declarat de catre unii colegi pe motorizarea 1.5 dci edc mi se pare totusi exagerat si cred ca daca as fi mai atent si mai ales calm (pentru colegii nebucuresteni este imposibil sa te pastrezi calm in bucuresti in trafic) as mai reusi sa scad consumul undeva pe la 6.2-6.4 (si chiar sper sa va dovedesc cat de curand asta). Folosesc cvasipermanent start&stop si permanent eco. Oricum urez succez tuturor in incercarea de a consuma cat mai putin. |
--------------------
Renault Kadjar
1,5 dci EDC
2017
|
|
kriprii |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 30 October 06 From: Bucuresti ![]() |
eu am 7,2- 7,4 in Bucuresti resetat la 29 Septembrie. Circul luni- vineri la munca in cel mai mare trafic (dimineata la 8:10 si seara la 18:00). Consumul de 7,4 este in regim normal (fara ECO si Start/ Stop). Din ce m-am informat si am observat, cei care folosesc Start/Stop am fost sa inlocuiasca bateria in maxim 3 ani (nu ma refer doar la posesorii de Kadjar). Start/ Stop folosit injumatateste durata de viata a bateriei.
|
--------------------
Renault
Kadjar
2016/ ZEN Energy
|
|
Bogladen |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 28 May 07 ![]() |
Consumul real, include distante scurte si aglomeratie de Bucuresti. Am avut 7.5 doar in Martie cand a nins mai mult. In rest sub 7.
1.5 dci 110 cp PS: stiu ca nu e Kadjar dar tot cam dracu ala este. ![]() This post has been edited by Bogladen: 10 Oct 2018, 15:27 Attached thumbnail(s) Screenshot_20181010_161917_1.png ( Size: 825.06k ) Number of downloads: 1011 |
--------------------
Renault
Kadjar
2017, 1.2 Tce EDC Ford Focus 2014
|
|
arkoko |
![]()
Post
#187
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 20 November 17 ![]() |
Kadjar 1.5 dCi EDC, 2017
20000 km: Max 7.51 l/100km Min 4.80 l/100km Avg 5.88 l/100km |
--------------------
Renault
Kadjar
2017
|
|
vlad4466 |
![]()
Post
#188
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 16 June 09 ![]() |
1.2 TCe Bucuresti - Bacau 300 km (approx.) mers la consum 62 km/h in localitati, maxim 114 km/h in afara, fara accelerari bruste, fara oprire, cu ECO si start&stop. Resetat calculatorul la plecare si verificat la sosire: 6.1 %. In mod normal scot 8.5% pe traseul asta.
|
--------------------
Kadjar ZEN
1.2 TCe 2017 / Megane III 1.6 16v 2009 /
Logan 1.4 2004
|
|
Remicade |
![]()
Post
#189
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 26 November 09 ![]() |
Azi 14% in Cluj.
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Kadjar
1.2 TCe 2018 Logan 1.4 8v 75CP
Logan 1.6 8V 90 CP |
|
DeusX |
![]()
Post
#190
|
![]() Pilsener Group: Members Posts: 241 Joined: 19 March 06 ![]() |
QUOTE(poiuytr @ 12 Sep 2018, 11:02) Si alta surpriza la greci motorina sub pretul benzinei asa cum ar trebui sa fie peste tot in afara de tara in care psd ne duce spre culmile progresului! Cerere si oferta, my friend! Nu are a face cu PSD. Si eu ii urasc, dar n-au ei treaba. Cererea de D i-a crescut acesteia pretul direct de la rafinarie. La greci e ieftina motorina pentru ca motoarele acestea nu sunt atat de populare acolo. Multi ani au fost interzise in Salonic si Atena. Grecia e un caz mai aparte. |
--------------------
-
-
-
- - Qashqai 1.3 140 (2018)
Micra 1.0 100 (2018) |
|
D-Ice |
![]()
Post
#191
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Prețul combustibililor la noi este dictat de OMV-PETROM care deține mare parte din piață.
Restul e can-can. ![]() |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
poiuytr |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 31 May 16 From: Ploiesti ![]() |
Saptamana trecuta in Tenerife, in zona turistica unde totul e mai sump, benzina era 0.99E si motorina 1.2. Ganditiva ca aia nu au petrol in subsol si nici rafinarii. Multumesc pe aceasta cale iubitilor conducatori de la PSD pt vanzarea resurselor si suprataxarea combustibililor.
|
--------------------
renault
kadjar 1.5 dci Life
2016 iulie
|
|
Pingu |
![]()
Post
#193
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 26 November 09 ![]() |
Roman- Bucuresti, eu, sotia si juniorul in masina. Portbagajul plin pana sus, locul din drepta fata plin si ala cu bagaje. 110 in afara, 80-90 in localitate, ECO activat.
1.2 TCE EDC, consum 6.6. Am ajuns la concluzia ca eco nu merita in afara, diferenta de consum este pe la 0.2 litri la suta. |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2 TCE EDC
2018
- N/A
|
|
Remicade |
![]()
Post
#194
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 26 November 09 ![]() |
Nici in oras nu merita, 5 lei maaaaxim castigati la 100 de km iar daca cumva ai nevoie de putere intr-un moment esti la mila pedalei. E facuta sa fenteze normele de poluare la fel ca inutilul S&S.
|
--------------------
Renault
Kadjar
1.2 TCe 2018 Logan 1.4 8v 75CP
Logan 1.6 8V 90 CP |
|
alexpslr |
![]()
Post
#195
|
Membru autentic Group: Members Posts: 219 Joined: 22 October 17 ![]() |
Din câte am observat, ECO reduce puterea consumatorilor (AC și încălzirea merg mult mai greu) și aplatizeaza accelerația, dar poti conduce agresiv și cu ECO. Iar dacă vrei toată puterea motorului în situații limita atunci apeși pedala pana la fund unde e un buton care scoate mașina din ECO (dacă e pe eco) sau îți dezactivează limitatorul (dacă îl folosesti) și mașina accelerează la maxim, evident în funcție de turație și treapta de viteza.
Și da ECO e pentru ca pe hârtie sa arate bine. Poți conduce eco și fără funcția ECO. SS mi se pare utila pentru reducerea poluării mai ales în orașele în care se staționează mult. |
--------------------
Peugeot 307 2007 |
Kadjar Zen 1.5 dci
2017
|
|
Pingu |
![]()
Post
#196
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 26 November 09 ![]() |
QUOTE(alexpslr @ 7 Feb 2019, 09:56) Iar dacă vrei toată puterea motorului în situații limita atunci apeși pedala pana la fund unde e un buton care scoate mașina din ECO (dacă e pe eco) sau îți dezactivează limitatorul (dacă îl folosesti) și mașina accelerează la maxim, evident în funcție de turație și treapta de viteza. Ce pot sa-ti spun eu ca la automata indicatorul ECO ramane aprins chiar daca pedala este la fund. Cel putin la automata |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2 TCE EDC
2018
- N/A
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#197
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Butonul Eco este pentru senzatii vintage !
|
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
alexpslr |
![]()
Post
#198
|
Membru autentic Group: Members Posts: 219 Joined: 22 October 17 ![]() |
Asa e și la manuala. Dar mașina accelerează mai tare, subiectiv, la fel ca fără eco fata de apăsarea simpla a pedalei fără acționarea acelui" buton". O sa încerc sa masor acceleratia cu telefonul pentru fiecare din situații când am timp sa ma joc cu mașina și o sa fie liber pe strada.
|
--------------------
Peugeot 307 2007 |
Kadjar Zen 1.5 dci
2017
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#199
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
Functia Eco nu se dezactiveaza daca apesi pedala la podea. Asa ar fi trebuit si asa credeam si eu pe la inceput. Cred ca si citisem undeva chestia asta.
Dincolo de aspectele mai usor observabile cum ar fi reducerea puterii de ventilatie la climatizare, AC sau caldura, functia ECO reduce turatia turbinei. Asta am auzit o de la un pilot de raliuri de pe un Sandero 0.9 tce. Eu nu folosesc desi e adevarat ca da economie. |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#200
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Eu cred ca nici nu faci economie deoarece in Eco motorul ia ture ca nebunul si acceleratie cu picatura.
Zici ca reduce turatia turbinei, asta inseamna ca mergi pe aspiratie ? Eu de ieri l-am trecut in Sport si asa va lucra vreme de 300 km urban pentru documentarea consumului, Eco nu am folosit 100 de km in cei 8500 din bord ! La fel si SS ! |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
127.0.0.1 |
![]()
Post
#201
|
![]() no saint Group: Members Posts: 155 Joined: 24 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Functia Eco schimba in primul rand raspunsul la acceleratie: pentru aceeasi apasare a pedalei motorul se tureaza mai putin (https://www.renault.ro/descopera-renault/inovatie-si-tehnologie/eco-driving.html).
E posibil, si aici speculez in lipsa unor informatii interne, sa foloseasca si alt set de mapari ale ECU, pentru un regim mai economic. Apasarea “la fund” a pedalei pare ca face masina sa ignore modul Eco (si posibil sa foloseasca alt set de mapari ECU, mai agresive decat cele standard sau Eco, pentru un plus de putere temporar). Reducerea rampelor de acceleratie si putere genereaza un comportament mai “lenes”, dar mai economic. Eu tin modul Eco activat aproape permanent, mi se pare mai confortabil pentru stilul meu de a conduce, mai linistit. Dupa >6000 de km, consumul mediu este 6,8l/100km, masurat de la plin la plin, la pompa: https://www.spritmonitor.de/en/detail/962072.html. Motorina standard, de la Petrom de obicei. 50% din distanta a fost facuta pe DN/DJ/DC, 30-40% prin Bucuresti si restul pe autostrada. In perioada cu zapada am fost pe 4WD auto, in rest pe 2WD. Start/Stop il tin activat mare parte a timpului (pentru ca se reactiveaza automat la pornire), il mai dezactivez prin blocaje de trafic. |
--------------------
Renault
Megane e-Tech
2023, EV60 Techno+ Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol |
|
myreno4me |
![]()
Post
#202
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Asta vreau sa vad si eu, cum se face economia aia, ca ii dai pedala si urca turele si urla motorul ....si degeaba !
Pe de alta parte, la Sport ii dai pedala si actioneaza, ajungi imediat la viteza de mers intr-un timp mai scurt. Deci ce consuma mai mult, un motor turat mai mult timp la turatii mai mari sau un motor turat mai putin timp la turatii mai mici ? |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
127.0.0.1 |
![]()
Post
#203
|
![]() no saint Group: Members Posts: 155 Joined: 24 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum e la tine dar la mine calci pedala si, din contra, nu se tureaza la fel de repede pe Eco, ci mai lent.
|
--------------------
Renault
Megane e-Tech
2023, EV60 Techno+ Megane e-Tech EV60
C-HR 2.0 Hybrid Ex: Kadjar, Captur, Kuga, Pathfinder, Focus, Clio Symbol |
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#204
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
@ myreno4me : reduce, nu opreste turbina.
@ 127.0.0.1 : corect, pedala de acceleratie este gestionata electronic, deci apasarea acceleratiei se va traduce in comenzi diferite catre diferitele componente ale motorului. Eu am pus informatia cu reducerea turbinei pt ca este ceva nou, concret si nu s a mai postat pe aici, ma refer la forumul kadjar. This post has been edited by Mihnea2012: 18 Feb 2019, 14:34 |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#205
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Bun si daca reduce turbina inseamna ca merge mai aproape de aspirat cavregim al motorului , nu ?
De aici se poate concluziona ca daca turbina este mai incarcata consumul este mai mare ? Mie mi se par niste contradictii ! |
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
Mihnea2012 |
![]()
Post
#206
|
Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 6 June 16 ![]() |
Nu inseamna ca e aspirat, evident.
Nu e nimic contradictoriu aici. |
--------------------
Renault Arkana FHEV
145 Equilibre ex. Renault Kadjar
Life 1.5 dci 110 cp
|
|
nicu suciu |
![]()
Post
#207
|
Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 18 February 19 ![]() |
eu merg de obicei pe Eco,doar la o depasire rapida sau la urcari mai dificile il anulez...am testat pe autostrada,la aceeasi viteza,cat imi arata consumul cu Eco sau fara Eco...arata o diferenta...bine,eu am un condus mai putin sport/agresiv,asa ca nu ma deranjeaza deloc sa merg cu Eco..referitor la consum,ce arata la bord nu prea e conform cu realitatea,cel mai sigur e la pompa sa vezi consumul real...pe de alta parta,am auzit ca nici viteza de deplasare nu e reala,masinile renault arata cam cu 5 km in plus la bord...
|
--------------------
renault
kadjar 1,5 dci
intens 2019 kangoo van 1,5 dci 2022
|
|
Remicade |
![]()
Post
#208
|
Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 26 November 09 ![]() |
Toate arata mai mult, e o chestie psihologica.
|
--------------------
Renault
Kadjar
1.2 TCe 2018 Logan 1.4 8v 75CP
Logan 1.6 8V 90 CP |
|
CostelKD |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 12 February 19 ![]() |
[QUOTE]Mihnea2012 Posted 17 Feb 2019, 08:03
Functia Eco nu se dezactiveaza daca apesi pedala la podea. Asa ar fi trebuit si asa credeam si eu pe la inceput. Cred ca si citisem undeva chestia asta. Dincolo de aspectele mai usor observabile cum ar fi reducerea puterii de ventilatie la climatizare, AC sau caldura, functia ECO reduce turatia turbinei. Asta am auzit o de la un pilot de raliuri de pe un Sandero 0.9 tce. Viteza turbinei este data de debitul gazelor de evacuare, nu de ECU. Acesta din urma intervine doar asupra avansului si dozelor de carburant injectat. |
--------------------
Renault
Kadjar 1.2TCe
2017 Intense
- B976
|
|
myreno4me |
![]()
Post
#210
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.529 Joined: 18 May 17 ![]() |
Adica reducerea turatiei turbinei ne apropie de un mers mai aspirat si consuma mai putin, pai in cazul asta de ce au renuntat la aspirate , in contextul in care consuma mai putin ?
|
--------------------
Megane IV
1.2 TCE
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 15:52 |