La ce turatie intra turbina.
![]() ![]() ![]() |
La ce turatie intra turbina.
ion2k |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 12 November 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
III, 2014, Dynamique, 1.5 DCI, 110 CP Renault Megane II, 2007, Privillege Lux, 1.5DCI, 85 CP
|
|||
oves |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 10 February 09 ![]() |
Cuplu maxim de 240 Nm il ai de la 1750 Rpm.Doar atat am reusit sa descopar in cele 3 secunde cat am cautat pe Google.
19 Mar 2016, 21:25: http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=16729 This post has been edited by oves: 19 Mar 2016, 21:25 |
--------------------
renault
megane 3 ST
- BH xx xxx
2009 1.9dci 130 cp
|
|
ion2k |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 12 November 12 ![]() |
Iti multumesc. Sunt la serviciu si postez de pe telefon. Am M3 de 2 zile si ma "framanta" chestia asta. Acum vad ca datele sunt pentru motoare pana in 2012. Am sa investighez insa problema.
Mersi pentru cele 3 secundedin viata ta. This post has been edited by ion2k: 19 Mar 2016, 21:37 |
--------------------
Renault
Megane
III, 2014, Dynamique, 1.5 DCI, 110 CP Renault Megane II, 2007, Privillege Lux, 1.5DCI, 85 CP
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#4
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai daca ai masina, nu poti sa simti cand incepe sa traga?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ion2k |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 12 November 12 ![]() |
Am mai primit intrebarea asta. O am de doua zile si inca nu imi fau seama exact unde intra. Eu am zis undeva la 1800, dar acum m-am lamurit. O sa trebuiasca sa adaptez doar un pic stilul de pe M2.
|
--------------------
Renault
Megane
III, 2014, Dynamique, 1.5 DCI, 110 CP Renault Megane II, 2007, Privillege Lux, 1.5DCI, 85 CP
|
|
rusus |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 31 May 15 ![]() |
La vreo 1900 intră la mine am de 90 cp
|
--------------------
megane 3
1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013
Megane 4 intens 2017 estate Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca doar trebuie sa mai cititi putin. Turbina se cam misca mereu si daca ai cuplul maxim de la 1750 pana pe la 2400 , cu siguranta trebuie sa isi aduca raportul de pe la 1400 ture. Deci nu te gandi ca motorul merge si turbina sta si numai cand ajunge la 1900 de ture , cand o simti tu baga si ea un suflu ...
Daca masina ta chiar sa se comporta , schimba consumabilele si incepe cu filtrul de aer. Vezi ca ai si geometrie variabila la turbina , deci cu atat mai mult trebuie sa o simti diferit in functie de stilul de mers. Daca vrei sa ajuti turbina, schimba mai des uleiul si nu te mai lua dupa carte. Eu la 8.000 km schimb filtrul de aer si pe la 12.000 - 14.000 km uleiul si filtrul , iar cel de motorina pe la 25.000 pentru ca bag numai Rompetrol si cu aditivi si se prezinta ok. Altii fac altfel in functie de cum exploateaza masina, de banii care-i au ... Recomandarea mea este sa mergi normal pana se incalzeste si apoi mergi mai turat si o sa vezi ca si consumul o sa-ti scada si o sa vezi ca o vei simti si mai sprintena in anumite reprize. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
rusus |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 31 May 15 ![]() |
Da corect ,scade consumul cu cât mergi mai sportiv decât să mergi cu ea subturata ,ex viteză 5 la 70km/h,eu am 5 trepte dar dacă nu am peste 80 cu a 4 nu schimb
|
--------------------
megane 3
1.5 dci,90 cp 2011, megane 3 bose 2013
Megane 4 intens 2017 estate Contul ***chivereanumarian*** fără posibilitate recuperare parola(nu primesc mail )
|
|
ion2k |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 12 November 12 ![]() |
@marius80_eugen tocmai ce am scris la inceputul topicului ca stiu cum ca turbina porneste odata cu motorul si toata povestea, ma interesesa si nu gaseam unde are varful de cuplu. Multumesc pentru restul detaliilor, le apreciez sa stii.
Am M2 diesel din 2007 cu 298 000 km la care nu m-am atins de injectoare, turbo si pompa (inca) asa ca stiu cum si ce fel vine treaba. Ma interesa doar in ideea ca la M3 in treapta a 3-a la 2000 de turatii/min am 60 KM/H, ceea ce nu prea imi convenea deoarece eu in general am tinut M2 la 2200 rotatii/min. ori la turatia asta cu M3 eram pasibil in localitate de amenda. Acum, tinanad cont ca turbina intra in "functiune" la 1750 - 1800 rot/min, pot schimba undeva pe la 2500 rot/min, ca sa cad pe min 2000/rot si sa nu depasesc viteza max. admisa in loc. Multumesc oricum pentru efort. This post has been edited by ion2k: 20 Mar 2016, 20:14 |
--------------------
Renault
Megane
III, 2014, Dynamique, 1.5 DCI, 110 CP Renault Megane II, 2007, Privillege Lux, 1.5DCI, 85 CP
|
|
marius80_eugen |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu te mai agita cu turatiile pentru ca de fapt nu ele conteaza, ci cum simti masina. Poti merge foarte linistit la 1600 ture daca esti cu masina goala si ai si demaraj, dar nu poti merge la fel cand masina este plina sau cand urci.
Deci nu te mai gandi sa mergi numai peste 2000, mergi normal si in cateva saptamani vei simti cum vrea si masina sa mearga mai ok. Eu in oras merg cu a 4-a si nu ma intereseaza ca am 62-65 km/h , nu mi-am luat niciodata amenda pentru ca am cativa km peste, mai ales cand pleci de la semafor si trebuie sa te incadrezi pe alta banda ... |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ion2k |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 12 November 12 ![]() |
@marius80_eugen mersi de "incurajari", nu ma agit deloc, am deja stilul de condus format de atatia ani pe diesel. ce spui tu e corect, insa permitem sa apreciez ca doar in parte. e adevarat ca e nevoie sa simti masina, insa un diesel "subturat" nu te duce sute de km fara interventii in zona turbo, injectie, pompa, etc.
Ori sunt tipul de proprietar care apreciaza mai intai motorul, apoi interiorul (jale mare, toata lumea in ciorapi albi ![]() Am luat masina la 33 000 km si vreau sa ma duca cativa anisori buni. (sincer aseara deja ma uitam la M4). Drumuri bune tutror si fara evenimente. |
--------------------
Renault
Megane
III, 2014, Dynamique, 1.5 DCI, 110 CP Renault Megane II, 2007, Privillege Lux, 1.5DCI, 85 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 10:43 |