Faruri Renault Fluence cu Xenon
![]() ![]() ![]() |
Faruri Renault Fluence cu Xenon
mariusd4 |
![]()
Post
#31
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Legat de becuri xenon, am observat in ultimul timp ca cel de pe dreapta se mai stinge si are o lumina galbuie si vizibilitatea e redusa, adica la masina din spatele meu lumineaza mai bine. O sa fac reglare ca bat cam jos posibil si polish faruri, asadar voi lua ambele becuri.
Am gasit urmatoarele variante de becuri, sper ca sunt cele corecte http://www.emag.ro/bec-auto-xenon-pentru-f...1/pd/D0YLLBBBM/ http://www.cel.ro/becuri-si-sigurante-auto...knlQaApi-8P8HAQ mai sunt si alte versiuni cool blue vision, xenarc, xenstart etc. si bineinteles si astea aftermarket unde diferenta nu inteleg daca e de luminozitate sau durata sau ambele. http://xenoncenter.ro/index.php?route=prod...&product_id=127 http://xenoncenter.ro/index.php?route=prod...&product_id=126 Am inteles ca D1s e tipul de soclu, trebuie de 35w, 4300k, dar diferenta de 85v si 24 v cu ce ma afecteaza? Intre Philips si Osram care e mai bun? P.S. masina a venit cu instalatie xenon din fabrica cu autoreglare si spalator faruri, nu e pusa ulterior sau alte ilegalitati. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
vasile82 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
Philipsul din primul link este cel cu care a venit masina mea.
|
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Dupa cateva consultari am ales Philips de la eMag, garantia e valabila doar cu montaj in service autorizat. Am mers la service si in ciuda miturilor urbane nu se da bara jos sau roata. Electricianul ma tot contrazicea ca becul tre sa fie D2S si i-am aratat in carte ca scrie clar D1S si arata ca se desfac doar 3 surubururi si se trage putin de far pentru a avea loc. Stia el ceva probabil de la Megane II, dar la Fluence e simplu de schimbat, puteam si singur sa schimb dar pt 40 lei si probleme la garantie mai bine asa.
Asadar cost total 620 lei, sper doar sa nu le schimb anul urmator. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
CuZa |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 20 June 16 ![]() |
QUOTE(SandelBS @ 28 Mar 2017, 13:26) Dupa cateva consultari am ales Philips de la eMag, garantia e valabila doar cu montaj in service autorizat. Am mers la service si in ciuda miturilor urbane nu se da bara jos sau roata. Electricianul ma tot contrazicea ca becul tre sa fie D2S si i-am aratat in carte ca scrie clar D1S si arata ca se desfac doar 3 surubururi si se trage putin de far pentru a avea loc. Stia el ceva probabil de la Megane II, dar la Fluence e simplu de schimbat, puteam si singur sa schimb dar pt 40 lei si probleme la garantie mai bine asa. Asadar cost total 620 lei, sper doar sa nu le schimb anul urmator. Un feedback despre noile becuri? |
--------------------
Renault
Fluence
2015 Limited 1.6 16V
- NKA 275
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu am dat 350 lei pe D1S oem. De la prietenul asta care are seviceul lui și își procură piese din surse proprii și oem. Că și feedback pot sa spun că sunt de doua ori mai luminoase decât cele vechi (unul sa ars, schimbat ambele) care aveau 5 ani și ceva. Și așa am răspuns și lui SandelBS că nu cred că le va schimba la anul.
P.s. Erau mai bune alea pe halogen , le schimbam cu 10 lei de la auchan. Dar mă rog așa am "moștenit" masina |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Dupa ce le-am schimbat se vedea bineinteles mai bine, dar le-am si ridicat la nivelul maxim (la service cu Itp) insa au scazut ca intensitate (nu e un avantaj ca vezi mai departe). Le-am dat singur mai jos, se vedea foarte bine dar distanta mica, insa acu trebuie iar ridicate, mai dureaza pana sa le gasesc nivelul optim.
|
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Și eu tot singur le-am reglat căci bătea jos. Și le-am reglat și apoi verificat. Din mana le-am reglat ca pe stand. Am mai spus-o in altă discuție.
|
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
CuZa |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 20 June 16 ![]() |
Eu încă am originalele pe ea (ca e luata doar din vara trecută)dar ma gândesc sa le schimb ca noaptea vad foarte slab cu faza scurta. Încă nu știu exact ce sa pun, asta e motivul pentru care am întrebat de feedback.
|
--------------------
Renault
Fluence
2015 Limited 1.6 16V
- NKA 275
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#40
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred că de vină sunt becurile, cât farurile prost reglate. Pune pe un perete și mai ridicale un pic. Și o să vezi că de schimbă situația. Dar puțin să nu orbești pe cei din fața. Oricum trebuie să repeți de vreo două trei ori până o să nimersti poziția buna. Eu am facut-o după ce am schimbat becurile și au mai făcut asta și alti posesori de Fluence.
|
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
cuki46 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 3 February 13 ![]() |
Si uite asa nu ma mir de ce is orbit tot de a 2-a masina pe drumurile din romania, iar cum granita spre vest nu mai "probleme" de genu...
Sa reglezi xenoanele la perete... ![]() Asa se intampla cand "pica" masini mult peste "conditia" omului. |
--------------------
2017 MB C220 /
2012 Fluence
2012
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#42
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Am scris in alt post cuki46, că am fost după aceea și le-am pus pe stand. Și bineînțeles din nimereala erau aproape perfect, mai trebuia ridicate puțin, dar le-am lăsat așa. Nu le lăsăm așa după ureche, stai liniștit. Oricum xenoanele din născare sunt niste sisteme de iluminat destul de deranjante dar foarte eficiente. Asta nu o spun eu. M-am documentat despre ele.
|
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Nu stiu cum poti nimeri sa ai aceeasi inaltime la ambele facand asta la perete, mai mult decat atat sa nu depasesti inaltimea. Din fabrica e reglat cum trebuie. Si e diferit sa nu mai aiba intensitate fata de a nu vedea mai departe, ridicatul nu e o solutie
Cat despre orbire de cei care indifierent de incarcatura lasa acelasi nivel sau intalatii Hid si alte tampenii ar trebui o actiune serioasa a politiei, dar ei au alte treburi. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#44
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
E simplu pe un perete la, xenon . E mai ușor că la una cu halogen, am mai facut-o. Are dunga aia dreaptă de la un capăt la altul. Doar am învârtit de la gauricile alea de imbus ,am bagat o șurubelniță dreapta potrivită , doar puțin, din ochii. Fie xenon sau halogen e același principiu. Invarti două trei ture la fiecare far în direcția în care se ridica fasciculul de lumina.
Nu e complicat. Și da farurile mele au venit mai jos decât punctul maxim de ridicare (indicat de stand). Nu știu de ce, dar am mai auzit la Fluence. This post has been edited by gcgeorgescu: 27 Apr 2017, 21:46 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
MariusDutu |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 6 February 11 ![]() |
Am achizitionat un Renault Fluence cu faruri Xenon si spalator in bara. Intrebarea este cum fac sa ridic farurile sa bata putin mai lung? |
--------------------
Renault
Fluence
2013
|
|
roland |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Faci un reglaj intr-un service autorizat, ca "mai lung" s-ar putea sa deranjeze participantii la trafic. Astea nu se fac dupa ureche.
|
--------------------
.
.
.
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#47
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
exact asta era si problema mea marius. nu mai intru in poemici, dute la un service cu stand de lumini
|
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Problema principala la mine era la lupe. Inainte de schimbare mergeam cu max 960 lumeni, adica un pic mai mult decat un bec de camera, iar dupa schimbare - 3800 lumeni, adica cat trebuie.
Am gasit destul de greu un service sa schimbe doar lupele, unii inteleg prin service de instalatii xenon doar sa schimbe un bec sau sa puna HID, am asteptat aproape o luna sa se elibereze un loc. Dupa cum am zis mai sus, ridicatul nu e o solutie pentru intensitate slaba. La sectiunea de Megane 2 am citit mai multe. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#49
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Am o intrebare pentru cunoscatori. Cum dracu fac sa nu imi mai spele farurile de fiecare data de cate ori spal si parbrizul. Cu stinsul farurilor merge ziua dar noaptea si in afara localitatilor e periculos.
Am gasit diferite pareri, una era sa spal parbrizul in maxim 2 sec, dar nu prea imi iese si la viteza mare deabia stropeste pe parbriz in 2 sec. A reusit cineva sa le "pacaleasca" ca m-am saturat sa stau cu doua sau trei de bidoane de lichid in porbagaj(merg mult afara, nu in oras). Astept cateva raspunsuri cu soluti mai simple de indeplinit. |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
NovaS |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 February 05 ![]() |
Salutare,
Am si eu o intrebare pentru cunoscatori. Am un megane 3 faza 3 care evident a venit fara xenon. Inainte am avut faza 2 cu xenon si adaptive. Avand in vedere ca imi placeau foarte mult si se vedeau f f bine, am de gand sa ii pun la asta noua faruri de la fluence , asta dupa ce voi desface farurile la o firma care face asa ceva si voi schimba interiorul in carcasa de la ale mele pentru ca am observat ca sunt diferente. Stie cineva sa imi spuna si mie daca la fluence a exista si cornering/adaptiv sau a fost doar bi-xenon si atat? Daca a fost, ce motoras face miscarea stanga dreapta, tot cel de sus jos? Si in plus, exista un alt calculator de cornering sau este doar cel de xenon care face si functia asta? Mersi frumos |
--------------------
Dacia
Nova GT
|
|
froniecristian |
![]()
Post
#51
|
![]() Cristi F Group: Members Posts: 152 Joined: 10 February 10 From: Rimnicu Vilcea ![]() |
QUOTE(gcgeorgescu @ 19 Dec 2017, 11:45) Am o intrebare pentru cunoscatori. Cum dracu fac sa nu imi mai spele farurile de fiecare data de cate ori spal si parbrizul. Cu stinsul farurilor merge ziua dar noaptea si in afara localitatilor e periculos. Am gasit diferite pareri, una era sa spal parbrizul in maxim 2 sec, dar nu prea imi iese si la viteza mare deabia stropeste pe parbriz in 2 sec. A reusit cineva sa le "pacaleasca" ca m-am saturat sa stau cu doua sau trei de bidoane de lichid in porbagaj(merg mult afara, nu in oras). Astept cateva raspunsuri cu soluti mai simple de indeplinit. Din cate cunosc la peste 60km/h sau daca bazinul de strop gel este sub 1/3 nu mai functioneaza. |
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege 1,6 dci R9M - 130CP
- Vl-02-AMC I LOVE MY RENAULT
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#52
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Treaba cu bazinul mai gol o cunosc si nu ma ajuta. Dar cu viteza ce sa zic eu am observat ca dupa 120 nu mai spala farurile. La 60-100 sigur le spala. In perioada asta de craciun am fost plecat pe afara si m-am mai perfectionat la 2 secunde, adica sprituri mici si dese. imi iese 4 din 5.
Pentru Nova S. La fluence nu are nici cornering nici bixenon, doar xenon pe faza scurta cu This post has been edited by R19/16v: 29 Dec 2017, 09:53 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
NovaS |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 21 February 05 ![]() |
Da, banuiam ca nu a fost decat xenon, motiv pentru care am si intrebat (in avans) care este motorasul care se ocupa de cornering.
Din cate am inteles eu, si la M2 si la M3 si la fluence este acelasi calculator de xenon si acelasi sistem de autoleveling si cornering (m2 si m3 doar) . In timp ce pentru autoleveling stiu exact cum trebuie facut cablajul si cum se monteaza senzorii etc, pentru cornering nu imi este foarte clar ce si cum. This post has been edited by NovaS: 30 Dec 2017, 00:08 |
--------------------
Dacia
Nova GT
|
|
gcgeorgescu |
![]()
Post
#54
|
Membru Group: Members Posts: 923 Joined: 25 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Pun aici o întrebare. Am văzut Megane 3 cu lumini de zi in proiectoare, mai multe nu unul, din alea mai noi. Întrebarea este pot sa îmi pun și eu pe Fluence proiectoare din alea (legate de un modul căci ecu meu nu știe treaba asta) sau un modul din care sa fac DRL pe proiectoare nu pe faza lungă.
M-am saturat sa aprind - sting farurile, mai ales că am funcția auto. Care fie vorba intre noi din cauza legii ăsteia a cam devenit inutilă. Mulțumesc pentru răspunsuri și îndrumări. This post has been edited by gcgeorgescu: 17 Mar 2018, 12:38 |
--------------------
Renault
Fluence
30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
|
|
AndreiBratu |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 2 May 18 ![]() |
fabby datorita faptului ca nu iti pot da pm , pana la urma ai pus faruri de facelift pe versiunea de 2011 nu ?
|
--------------------
Renault
Fluence
2011
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Stie cineva daca balastul de la Megane II (din 2007+) se potriveste pe Fluence?
Am gasit modelul asta de valeo si banuiesc ca e ceva cu pini (4,6,12), 5G,6G etc. Sau mai bine spus aveti idee ce merge pe Fluence? Ca gasesc in destule locuri acest Valeo insa cu referire la Megane II, Laguna, Espace, etc |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Codul OEM pt balast e 260660008R iar nou costa destul, cred ca vreo 2000 lei.
Asta ar fi si piesa La dezmembrari destul de greu se gaseste, aproape imposibil ca sunt rare ca echipare OEM, aftermarket se gasese usor. Modelul se gaseste si la BMW/ Mini Cooper. Singura piesa la dezmembrari gasita era de fapt aftermarket si asta la Megane 3. Cu un singur far se vede mai bine decat cum aveam inainte cu lupele stricate si ceva mai bine decat ce vad prin trafic cu halogene. Sper sa n-aveti nevoie ![]() |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
gratian.bran |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 4 May 10 ![]() |
Merită upgrade la faruri , adică să trec de la halogen la lupe? Și am văzut un film reclama la Philips retrofit , merită? Mulțumesc.
|
--------------------
Renault Fluence
Sedan
2011 Privilege
- undeva in vn ex Oltcit RT; Logan1,4;Megane2.2 1,6-16;Opel corsa 1,4-100cp;Fluence1,6-16; Elantra1,6-16
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 16:44 |