dezamorsare circuit alimentare motorina, se opreste motorul
![]() ![]() ![]() |
dezamorsare circuit alimentare motorina, se opreste motorul
Dan73 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Ti-am mai scris mai demult parca, verifica para aia... ca are o supapa si poate nu mai e perfect etansa.
![]() uite, au mai patit si altii: http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?t=25678&page=2 This post has been edited by andu911: 16 Nov 2008, 00:20 |
--------------------
-
-
-
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Adica ea sa contina supapa aia pe care o banuiesc eu ca trebuie sa existe? In orice caz mi se pare destul de fragil tot sistemul....si para si furtunele cu sitemul lor de prindere in cpacul filtrului. Azi in timp ce amorsam pompa cu para aia, cand dadeam sa amorsez am observat ca trecea aer si in sens invers, spre rezervor dar ea totusi se intarea. Apoi dadeam drumul la aer de la ventilul ala si iar la para...si tot asa. O sa ma uit mai cu atentie sa vad cum se desface si sa incerc sa o curat....ca prim pas...apoi sa o comand (daca aduce careva asa ceva). E totusi ciudat ca face doar uneori figura asta.
Multumesc. This post has been edited by dan73205: 16 Nov 2008, 00:34 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
luclapin |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru din Ardeal Group: Members Posts: 609 Joined: 28 September 08 From: SIGHISOARA ![]() |
Sunt de vinzare si separat(nu originale,dar bune)altfel o sa trebuiasca sa o schimbi cu conducta cu tot.
|
--------------------
Renault
Laguna/Modus
2003/2007 Grandtour Privilege 1,9dci/1,5dci
- MS-//-///
|
|
Lagunianul |
![]()
Post
#5
|
![]() Stig`s secret trainer Group: Members Posts: 1.073 Joined: 2 September 07 From: Cluj Napoca ![]() |
ti-a murit si in mers? De exemplu cand incetinesti sa opresti la semafor ? Iti apare ceva eroare in bord ?Vad ca la cei din UK , de pe link-ul de la Andu , pana la urma para aia a fost problema.
Eu aveam aceeasi prb, aer destul de mult acolo pe conducta cu pompita. Dar pana la urma , s-a descoperit ca butonul de start si un senzor captor prost montat, era problema si dupa schimbare nu am mai avut prb. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.2 D-4D "Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Nu mi s-a oprit in mers, doar imediat ( 3-4 sec) dupa pornire si doar de vreo trei ori in 4000 mii de km. Tin minte ca s-a intamplat a doua zi dupa ce am schimbat filtrul ultima oara. Cand am ridicat capota de fiecare data era mai mult aer pe furtune. Ce senzor e ala de care vorbesti?
<span class='edit'>18 Nov 2008, 20:02:</span> QUOTE(luclapin @ 16 Nov 2008, 08:46) Sunt de vinzare si separat(nu originale,dar bune)altfel o sa trebuiasca sa o schimbi cu conducta cu tot. Fii bun si da-mi o sursa unde sa gasesc pompita aia separat ca pe original e cu tot furtunul de la rezervor pana in filtru si nu costa decat 5-6 milioane....ca de, cauciucul asta inglobeaza toata tehnologia NASA. Eu unul nu o sa dau niciodata 6 milioane pe 2 metri de furtun si o para de cauciuc...e ca si cum cineva mi-ar baga mana in buzunar iar eu m-as face ca nu vad. 19 Nov 2008, 10:14: Deci...pana la urma am gasit pompita asta de amorsare facuta in Turcia si care merge pe Dacia papuc (52 de lei) insa vin exact invers furtunele (adica in unghi drept la intrare in pompita si in semicerc spre filtru). Pompa in sine e identica si se gaseste si pentru Logan. Cica ar avea altfel dispuse furtunele. Inca nu am cumparat...trebuie sa gasesc niste stuturi la dimensiune ca sa ma leg la furtunul original. Un adeziv de incredere (profesional) pentru plastic/cauciuc imi recomanda cineva? This post has been edited by dan73205: 19 Nov 2008, 10:14 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Am rezolvat cu pompa de amorsare. Am taiat din furtunul ala de alimentare si am bagat un furtun clasic de combustibil ca sa ma pot prinde de stutul pompei si de furtunul original care se duce spre rezervor care e dintr-un plastic care nu s-a lasat mulat pe stut oricat l-am incalzit. In partea cealalta, spre filtru, am lasat asa cum era. Deci nu cumva sa dati milioane pe pompa originala pentru Laguna atata vreme cat costa 500000 pentru papuc. Pompa propriu zisa e identica. Am mai folosit doua coliere, cateva cravate de plastic si gata. Inca nu pot dormi linistit pentru ca am facut o boacana mare. Dupa ce am pus totul la loc am uitat un singur lucru, sa strang ventilul de aerisire de la filtru. Am pornit motorul asa si apoi a inceput sa faca urat..oscila turatia, apoi a scazut pana s-a oprit, asta cam in 10 sec. Mi-am dat seama cde tampenia mea si am strans ala apoi a pornit, cu sughituri dupa care turatia s-a stabilizat. Sper sa nu am probleme cu pompa.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Am inlocuit degeaba pompita de amorsare pentru ca se dezamorseaza in continuare, ba inca mai des decat inainte. Mi s-a intamplat alaltaieri si azi. Dupa ce sta mai mult se formeaza bule de aer mari inainte de filtru. Nu stiu unde ar putea fi buba. Singura chestie ar fi sa pun pompita vertical cu supapa jos. Poate greutatea motorinei sa o tina mai bine inchisa.
This post has been edited by dan73205: 30 Nov 2008, 18:11 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
ai verificat daca ai montat garniturile bine la filtrul de motorina? ambele si cea mare care vine la etansarea celor doua bucati ale carcasei cat si cea mica care vine la etansarea surubului?
This post has been edited by ViperRS: 30 Nov 2008, 18:44 |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
luclapin |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru din Ardeal Group: Members Posts: 609 Joined: 28 September 08 From: SIGHISOARA ![]() |
Incearca totusi sa oui o supapa unisens la intrarea in pompa de injectie(se gasesc in magazinele care vind piese de camioane si tractoare).
|
--------------------
Renault
Laguna/Modus
2003/2007 Grandtour Privilege 1,9dci/1,5dci
- MS-//-///
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
@ViperRS...Garniturile sunt montate bine. E destul de simplu zic eu si nu prea ai cum sa gresesti.
@luclapin: pai de ce sa o pun la intrarea in pompa ca ea nu ramane fara motorina. masina porneste cu motorina pe care o are in pompa apoi se opreste pentru ca pe furtunul de pana in filtru (si poate si in filtru) e aer. Deci pe furtunul dintre filtru si pompa de amorsare e aer. Stau si ma gandesc ca nu am vazut, sau nu imi aduca aminte, un magazin soecializat pt piese de camioane. This post has been edited by dan73205: 30 Nov 2008, 20:27 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Atunci pune intrarea in pompa de amorsare.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Dan73 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
As pune dar doar daca as fi sigur ca pompa de joasa presiune poate trage suficient combustibil prin ea. Poate astea de camioane sunt mai robuste. Initial am vrut sa inlocuiesc pompita asta cu una universala gasita prin Vitan si facuta pe vapor probabil. Am suflat in ea in ambele sensuri si de blocat bloca dar beleaua e ca atunci cand am suflat in sensul in care ar fi trebuit sa treaca motorina era o diferenta foarte mare fata de ce trebuia sa fie...trecea cu mult mai putin aer.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ai incercat sa desfaci supapa? Oare nu se scoate?
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Dan73 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Nu cred ca se poate, pare lipit acolo si in afara de asta e noua, ce naiba. Ma gandesc ca poate e o problema la cutia/capacul filtrului si daca asta nu mai e etans atunci nici supapa aia nu mai e eficienta.
This post has been edited by dan73205: 30 Nov 2008, 20:48 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pana la urma ai pompa de joasa? Electrica?
Cred ca am inteles. E ca la mine, filtrul se desface si ai para de cauciuc, nu? This post has been edited by $$ilvviu: 30 Nov 2008, 20:49 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Dan73 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Nu e o piesa distincta. Am motorul F9Q750 si am inteles ca e incorporata in pompa de inalta presiune. Ma rog, probabil ca am fost inexact cand am zis "pompa de joasa presiune"
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Verifica filtrul.
Il dai jos, golesti si apoi pui capacul. Sufli, tragi si vezi daca scapa pe la capac sau pe undeva. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Dan73 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
Uitasem de topicul asta. Imi cer scuze, eram dator cu rezolvarea.
Problema era ca strangeam prea tare surubul de la capacul filtrului de motorina. ![]() This post has been edited by Dan73: 7 Sep 2009, 11:55 |
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
adisebi |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 31 October 09 ![]() |
aveti furtune de alimentare cu motorina care sunt crapate de aceea se opreste motorul la relanti dupa citeva secunde de la pornire. pompa de injectie "trage" prin filtru de motorina,.. din rezervor,... si pe undeva "trage" si aer.
This post has been edited by adisebi: 31 Oct 2009, 12:31 |
--------------------
renault
clio
2005
|
|
matrix67b |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 26 August 06 From: Targu-Jiu ![]() |
Da, multumim Adi, s-a marcat! Si...bine ai venit!
|
--------------------
Renault
Laguna 2 / Privilege
2003 1,9dci /120cp
|
|
Dan73 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.427 Joined: 4 July 07 ![]() |
La mine era din cauza descrisa mai sus, nu de la furtune. Am verificat furtunele atat cat am avut acces, si erau in regula, nici scurgeri nu am vazut. Cred ca s-ar fi intamplat mult mai des daca era de la furtune.
|
--------------------
Citroen
C5 III
2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
|
|
gutui |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
salutare. la mine la inceput se oprea in mers, apoi nu a mai pornit deloc. am amorsat para si a pornit exact cata motorina avea in para de cauciuc. acu nu mai amorseaza nici para de cauciuc. ce naiba are?
|
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
-01.2013
- VN 11 LUK
|
|
ipiq |
![]()
Post
#24
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
gutui: para de cauciuc se intareste si nu mai amorseaza cand e plin filtrul.
mie azi nu mi-a mai pornit. am amorsat para -> nimic.... am lasat masina unde era parcata, si m-am intors dupa jumate de ora. surpriza: a pornit normal. 1. ce poate fi? 2. de ce s-a reparat singura? 3. de ce cand am vrut sa o pornesc imi statea aprins becul de la baterie+beculetul rotund mic de sus in loc sa clipeasca statea aprins? |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
aqua |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.250 Joined: 24 February 05 From: Bucuresti ![]() |
de cateva zile am si eu pornirea mai grea dimineata, invarte de prea multe ori (am schimbat filtrul de motorina cam acum o luna, dar doar de vreo 5 zile au inceput problemele)
am observat ca dimineata are multe bule de aer pe furtunul ala care iese din para de cauciuc, desi seara dupa mers cu ea furtunul e plin si nu are nicio bula de aer banuiesc ca peste noapte trage aer pe undeva .... in timpul zilei porneste fara probleme, doar dimineata mai greu probabil ca sta mai multe ore si are timp sa ia aer intrebarea mea, este posibil sa fi pornit cu aer pe circuit pe vreme mai calda si doar acum la rece sa se observe? pt ca pana sa se raceasca pornea f. bine si dimineata am fost jos si am observat ca in 3 ore cat a stat deja aparusera bule de aer pe furtunasul dintre pompita si filtrul de motorina am dat de para si dupa ce m-am oprit am observat ca bulele de aer vin dinspre filtru si se duc inspre para ... This post has been edited by aqua: 24 Oct 2010, 17:34 |
--------------------
ex. megane dci,
ex. Sportage GDI
2017 Sportage 2020 AWD T-GDI
|
|
mihai.baraga |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 February 12 ![]() |
salut , sant nou pe aici si dupa ce am rasfoit prin forum ,am gasit acest subiect . problema asta o am si eu, anainte cu 2-3 saptamani o porneam foarte greu dupa ce stetea toata noaptea.. cam de 4-5 ori de dat la automat asta an paralel cu ajutor de curent de la alta masina si dand an continu la para casa seamorseze , de cateva zile nu mai vrea deloc, cum o las 1-2-3 secunde gata nu mai vrea.am 1,9 / 120cp. / mot..F9Q 750. SANT DISPERAT....AJUTOR !
|
--------------------
renault
laguna
2002, 1,9dci, 120 cp, brec
- AG.94.BAL
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Daca pe furtunul de tur apar bule de aer in motorina , inseamna ca pe undeva este neetans sau fisurat si trebuie verificat pina la rezervor. Daca nu cred ca e de la injectoare !
|
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
MariusAlgeriano |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 31 December 15 ![]() |
Va salut cu respect, am so eu o Laguna 2 1.9 Dci 2002, azi 30.12.2015 merge am cu Masina Si sa oprit odată cred ca nu mai aveam motorina rămăsesem le 0, după am fost la PECO am luat 10 litri de motorina si am încercat sa o pornesc dar degeaba învârtă motorul dar nu pornește, am adus si mecanici si mi-au spus ca mu trage motorina, de la ce ar putea sa fie ? Va rg frumos ajutați-mă care știți, țin sa Menționez ca am demontat furtunul de la turbina si am dat la automat si am băgat spray pilot pe țeava si pornise dar după ce nu mai băgam spray se oprea nu trăgea motorina, știe cineva care e buba?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2002
|
|
petretpa |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 21 August 15 ![]() |
Salut am si eu o problema la laguna mea aer in filtrul de motorina mentionez ca am schimbat para dar dupa ce amorsez scot aerul din filtru pornesc motorul si dupa careva minute iaras aer in filtru.pe tur nu se vede sa prinda aer am schimbat garniturile la filtru nu mai stiu ce sa ii fac.si inca ceva in mers masina parca nu se alimenteaza nu se tureaza cate o data si asta cand e aer in filtru.va rog sa ma ajute cineva.multumesc
|
--------------------
reno
laguna2
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 14:17 |