Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

dezamorsare circuit alimentare motorina, se opreste motorul

Dan73
post 15 Nov 2008, 21:31
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Asta e a treia oara cand se opreste. S-a intamplat la pornire dupa ce am lasat masina mai mult de o ora oprita. Dupa ce porneste fara probleme motorul functioneaza 3-4 secunde si se opreste brusc apoi nu mai vrea sa porneasca cu nici un chip. Prima oara am dat de mai multe ori "la cheie" pana cand mi-a venit ideea sa ma uit la furtunele alea de motorina pe care era mai mult aer decat motorina. Deci, undeva pe traseul de alimentare cu motorina, pierde motorina, asa incat, dupa ce motorul consuma motorina care e in pompa, se opreste si nu mai vrea pentru ca pompa nu mai poate trage ...ca orice pompa dezamorsata. Ca sa reporneasca motorul trebuie sa amorsez de la para aia de cauciuc care e inaintea filtrului de motorina. Problema e ca tampenia asta se intampla rar si a aparut dupa ultima schimbare a filtrului (acum vreo trei luni l-am schimbat) si nu imi dau seama care sa fie logica din moment ce face doar o data pe luna. Initial am crezut ca nu am strans ca lumea capacul filtrului insa nu e asa pentru ca azi, dupa ce s-a oprit, nu am mai umblat la filtru si dupa ce am ajuns cu ea acasa am mai lasat-o doua trei ore si a pornit apoi fara probleme fara sa se mai opreasca.
Sorbul ala din rezervor are vreo supapa care sa impiedice scurgerea motorinei inapoi pe furtunul de tur atunci cand e oprit motorul? Ma gandesc ca poate supapa aia (care dupa logica mea ar trebui sa existe) uneori nu inchide ca lumea. Alta posibilitate ar fi ca motorina sa curga din borcanul filtrului dar nu am vazut nici o urma de motorina pe sub el? A mai patit cineva asa ceva?

This post has been edited by dan73205: 15 Nov 2008, 23:08


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 16 Nov 2008, 00:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Ti-am mai scris mai demult parca, verifica para aia... ca are o supapa si poate nu mai e perfect etansa. smile.gif

uite, au mai patit si altii: http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?t=25678&page=2

This post has been edited by andu911: 16 Nov 2008, 00:20


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 16 Nov 2008, 00:30
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Adica ea sa contina supapa aia pe care o banuiesc eu ca trebuie sa existe? In orice caz mi se pare destul de fragil tot sistemul....si para si furtunele cu sitemul lor de prindere in cpacul filtrului. Azi in timp ce amorsam pompa cu para aia, cand dadeam sa amorsez am observat ca trecea aer si in sens invers, spre rezervor dar ea totusi se intarea. Apoi dadeam drumul la aer de la ventilul ala si iar la para...si tot asa. O sa ma uit mai cu atentie sa vad cum se desface si sa incerc sa o curat....ca prim pas...apoi sa o comand (daca aduce careva asa ceva). E totusi ciudat ca face doar uneori figura asta.
Multumesc.

This post has been edited by dan73205: 16 Nov 2008, 00:34


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luclapin
post 16 Nov 2008, 08:46
Post #4


Membru din Ardeal


Group: Members
Posts: 609
Joined: 28 September 08
From: SIGHISOARA




Sunt de vinzare si separat(nu originale,dar bune)altfel o sa trebuiasca sa o schimbi cu conducta cu tot.


--------------------
Renault Laguna/Modus 2003/2007 Grandtour Privilege 1,9dci/1,5dci - MS-//-///
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lagunianul
post 17 Nov 2008, 20:30
Post #5


Stig`s secret trainer


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 2 September 07
From: Cluj Napoca




ti-a murit si in mers? De exemplu cand incetinesti sa opresti la semafor ? Iti apare ceva eroare in bord ?Vad ca la cei din UK , de pe link-ul de la Andu , pana la urma para aia a fost problema.

Eu aveam aceeasi prb, aer destul de mult acolo pe conducta cu pompita. Dar pana la urma , s-a descoperit ca butonul de start si un senzor captor prost montat, era problema si dupa schimbare nu am mai avut prb.


--------------------
Toyota RAV4 2.2 D-4D
"Cel mai bun mijloc de a învata sa te cunosti e sa încerci a-i întelege pe ceilalti." (Andre Gide)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 17 Nov 2008, 22:00
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Nu mi s-a oprit in mers, doar imediat ( 3-4 sec) dupa pornire si doar de vreo trei ori in 4000 mii de km. Tin minte ca s-a intamplat a doua zi dupa ce am schimbat filtrul ultima oara. Cand am ridicat capota de fiecare data era mai mult aer pe furtune. Ce senzor e ala de care vorbesti?

<span class='edit'>18 Nov 2008, 20:02:</span>
QUOTE(luclapin @ 16 Nov 2008, 08:46)
Sunt de vinzare si separat(nu originale,dar bune)altfel o sa trebuiasca sa o schimbi cu conducta cu tot.
*


Fii bun si da-mi o sursa unde sa gasesc pompita aia separat ca pe original e cu tot furtunul de la rezervor pana in filtru si nu costa decat 5-6 milioane....ca de, cauciucul asta inglobeaza toata tehnologia NASA. Eu unul nu o sa dau niciodata 6 milioane pe 2 metri de furtun si o para de cauciuc...e ca si cum cineva mi-ar baga mana in buzunar iar eu m-as face ca nu vad.

19 Nov 2008, 10:14:
Deci...pana la urma am gasit pompita asta de amorsare facuta in Turcia si care merge pe Dacia papuc (52 de lei) insa vin exact invers furtunele (adica in unghi drept la intrare in pompita si in semicerc spre filtru). Pompa in sine e identica si se gaseste si pentru Logan. Cica ar avea altfel dispuse furtunele. Inca nu am cumparat...trebuie sa gasesc niste stuturi la dimensiune ca sa ma leg la furtunul original. Un adeziv de incredere (profesional) pentru plastic/cauciuc imi recomanda cineva?

This post has been edited by dan73205: 19 Nov 2008, 10:14


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 24 Nov 2008, 00:36
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Am rezolvat cu pompa de amorsare. Am taiat din furtunul ala de alimentare si am bagat un furtun clasic de combustibil ca sa ma pot prinde de stutul pompei si de furtunul original care se duce spre rezervor care e dintr-un plastic care nu s-a lasat mulat pe stut oricat l-am incalzit. In partea cealalta, spre filtru, am lasat asa cum era. Deci nu cumva sa dati milioane pe pompa originala pentru Laguna atata vreme cat costa 500000 pentru papuc. Pompa propriu zisa e identica. Am mai folosit doua coliere, cateva cravate de plastic si gata. Inca nu pot dormi linistit pentru ca am facut o boacana mare. Dupa ce am pus totul la loc am uitat un singur lucru, sa strang ventilul de aerisire de la filtru. Am pornit motorul asa si apoi a inceput sa faca urat..oscila turatia, apoi a scazut pana s-a oprit, asta cam in 10 sec. Mi-am dat seama cde tampenia mea si am strans ala apoi a pornit, cu sughituri dupa care turatia s-a stabilizat. Sper sa nu am probleme cu pompa.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 30 Nov 2008, 17:41
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Am inlocuit degeaba pompita de amorsare pentru ca se dezamorseaza in continuare, ba inca mai des decat inainte. Mi s-a intamplat alaltaieri si azi. Dupa ce sta mai mult se formeaza bule de aer mari inainte de filtru. Nu stiu unde ar putea fi buba. Singura chestie ar fi sa pun pompita vertical cu supapa jos. Poate greutatea motorinei sa o tina mai bine inchisa.

This post has been edited by dan73205: 30 Nov 2008, 18:11


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ViperRS
post 30 Nov 2008, 18:43
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 712
Joined: 20 September 04
From: Cluj Napoca




ai verificat daca ai montat garniturile bine la filtrul de motorina? ambele si cea mare care vine la etansarea celor doua bucati ale carcasei cat si cea mica care vine la etansarea surubului?

This post has been edited by ViperRS: 30 Nov 2008, 18:44


--------------------
Dacia 1310 - cj
Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luclapin
post 30 Nov 2008, 18:56
Post #10


Membru din Ardeal


Group: Members
Posts: 609
Joined: 28 September 08
From: SIGHISOARA




Incearca totusi sa oui o supapa unisens la intrarea in pompa de injectie(se gasesc in magazinele care vind piese de camioane si tractoare).


--------------------
Renault Laguna/Modus 2003/2007 Grandtour Privilege 1,9dci/1,5dci - MS-//-///
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 30 Nov 2008, 20:23
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




@ViperRS...Garniturile sunt montate bine. E destul de simplu zic eu si nu prea ai cum sa gresesti.
@luclapin: pai de ce sa o pun la intrarea in pompa ca ea nu ramane fara motorina. masina porneste cu motorina pe care o are in pompa apoi se opreste pentru ca pe furtunul de pana in filtru (si poate si in filtru) e aer. Deci pe furtunul dintre filtru si pompa de amorsare e aer.
Stau si ma gandesc ca nu am vazut, sau nu imi aduca aminte, un magazin soecializat pt piese de camioane.

This post has been edited by dan73205: 30 Nov 2008, 20:27


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 30 Nov 2008, 20:25
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Atunci pune intrarea in pompa de amorsare.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 30 Nov 2008, 20:33
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




As pune dar doar daca as fi sigur ca pompa de joasa presiune poate trage suficient combustibil prin ea. Poate astea de camioane sunt mai robuste. Initial am vrut sa inlocuiesc pompita asta cu una universala gasita prin Vitan si facuta pe vapor probabil. Am suflat in ea in ambele sensuri si de blocat bloca dar beleaua e ca atunci cand am suflat in sensul in care ar fi trebuit sa treaca motorina era o diferenta foarte mare fata de ce trebuia sa fie...trecea cu mult mai putin aer.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 30 Nov 2008, 20:35
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ai incercat sa desfaci supapa? Oare nu se scoate?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 30 Nov 2008, 20:39
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Nu cred ca se poate, pare lipit acolo si in afara de asta e noua, ce naiba. Ma gandesc ca poate e o problema la cutia/capacul filtrului si daca asta nu mai e etans atunci nici supapa aia nu mai e eficienta.

This post has been edited by dan73205: 30 Nov 2008, 20:48


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 30 Nov 2008, 20:48
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pana la urma ai pompa de joasa? Electrica?

Cred ca am inteles.
E ca la mine, filtrul se desface si ai para de cauciuc, nu?

This post has been edited by $$ilvviu: 30 Nov 2008, 20:49


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 30 Nov 2008, 20:51
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Nu e o piesa distincta. Am motorul F9Q750 si am inteles ca e incorporata in pompa de inalta presiune. Ma rog, probabil ca am fost inexact cand am zis "pompa de joasa presiune"


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 30 Nov 2008, 20:56
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Verifica filtrul.
Il dai jos, golesti si apoi pui capacul.
Sufli, tragi si vezi daca scapa pe la capac sau pe undeva.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 7 Sep 2009, 11:54
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Uitasem de topicul asta. Imi cer scuze, eram dator cu rezolvarea.
Problema era ca strangeam prea tare surubul de la capacul filtrului de motorina. biggrin.gif Se strangula garnitura aia mare. Atentie deci la felul cum strangeti surubul ala.

This post has been edited by Dan73: 7 Sep 2009, 11:55


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adisebi
post 31 Oct 2009, 12:21
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 31 October 09




aveti furtune de alimentare cu motorina care sunt crapate de aceea se opreste motorul la relanti dupa citeva secunde de la pornire. pompa de injectie "trage" prin filtru de motorina,.. din rezervor,... si pe undeva "trage" si aer.

This post has been edited by adisebi: 31 Oct 2009, 12:31


--------------------
renault clio 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrix67b
post 31 Oct 2009, 12:45
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 26 August 06
From: Targu-Jiu




Da, multumim Adi, s-a marcat! Si...bine ai venit!


--------------------
Renault Laguna 2 / Privilege 2003 1,9dci /120cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 31 Oct 2009, 15:57
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




La mine era din cauza descrisa mai sus, nu de la furtune. Am verificat furtunele atat cat am avut acces, si erau in regula, nici scurgeri nu am vazut. Cred ca s-ar fi intamplat mult mai des daca era de la furtune.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gutui
post 15 Oct 2010, 12:04
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 May 08




salutare. la mine la inceput se oprea in mers, apoi nu a mai pornit deloc. am amorsat para si a pornit exact cata motorina avea in para de cauciuc. acu nu mai amorseaza nici para de cauciuc. ce naiba are?


--------------------
M II -11.2002 VW Jetta, diesel 1.6 -01.2013 - VN 11 LUK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 15 Oct 2010, 16:01
Post #24


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




gutui: para de cauciuc se intareste si nu mai amorseaza cand e plin filtrul.

mie azi nu mi-a mai pornit. am amorsat para -> nimic.... am lasat masina unde era parcata, si m-am intors dupa jumate de ora. surpriza: a pornit normal.
1. ce poate fi?
2. de ce s-a reparat singura?
3. de ce cand am vrut sa o pornesc imi statea aprins becul de la baterie+beculetul rotund mic de sus in loc sa clipeasca statea aprins?


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 24 Oct 2010, 15:55
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.250
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




de cateva zile am si eu pornirea mai grea dimineata, invarte de prea multe ori (am schimbat filtrul de motorina cam acum o luna, dar doar de vreo 5 zile au inceput problemele)
am observat ca dimineata are multe bule de aer pe furtunul ala care iese din para de cauciuc, desi seara dupa mers cu ea furtunul e plin si nu are nicio bula de aer
banuiesc ca peste noapte trage aer pe undeva .... in timpul zilei porneste fara probleme, doar dimineata mai greu probabil ca sta mai multe ore si are timp sa ia aer

intrebarea mea, este posibil sa fi pornit cu aer pe circuit pe vreme mai calda si doar acum la rece sa se observe? pt ca pana sa se raceasca pornea f. bine si dimineata

am fost jos si am observat ca in 3 ore cat a stat deja aparusera bule de aer pe furtunasul dintre pompita si filtrul de motorina
am dat de para si dupa ce m-am oprit am observat ca bulele de aer vin dinspre filtru si se duc inspre para ...

This post has been edited by aqua: 24 Oct 2010, 17:34


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai.baraga
post 23 Feb 2012, 15:36
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 18 February 12




salut , sant nou pe aici si dupa ce am rasfoit prin forum ,am gasit acest subiect . problema asta o am si eu, anainte cu 2-3 saptamani o porneam foarte greu dupa ce stetea toata noaptea.. cam de 4-5 ori de dat la automat asta an paralel cu ajutor de curent de la alta masina si dand an continu la para casa seamorseze , de cateva zile nu mai vrea deloc, cum o las 1-2-3 secunde gata nu mai vrea.am 1,9 / 120cp. / mot..F9Q 750. SANT DISPERAT....AJUTOR !


--------------------
renault laguna 2002, 1,9dci, 120 cp, brec - AG.94.BAL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 23 Feb 2012, 17:23
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Daca pe furtunul de tur apar bule de aer in motorina , inseamna ca pe undeva este neetans sau fisurat si trebuie verificat pina la rezervor. Daca nu cred ca e de la injectoare !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusAlgeriano
post 31 Dec 2015, 00:50
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 31 December 15




Va salut cu respect, am so eu o Laguna 2 1.9 Dci 2002, azi 30.12.2015 merge am cu Masina Si sa oprit odată cred ca nu mai aveam motorina rămăsesem le 0, după am fost la PECO am luat 10 litri de motorina si am încercat sa o pornesc dar degeaba învârtă motorul dar nu pornește, am adus si mecanici si mi-au spus ca mu trage motorina, de la ce ar putea sa fie ? Va rg frumos ajutați-mă care știți, țin sa Menționez ca am demontat furtunul de la turbina si am dat la automat si am băgat spray pilot pe țeava si pornise dar după ce nu mai băgam spray se oprea nu trăgea motorina, știe cineva care e buba?


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petretpa
post 14 Feb 2016, 11:20
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 21 August 15




Salut am si eu o problema la laguna mea aer in filtrul de motorina mentionez ca am schimbat para dar dupa ce amorsez scot aerul din filtru pornesc motorul si dupa careva minute iaras aer in filtru.pe tur nu se vede sa prinda aer am schimbat garniturile la filtru nu mai stiu ce sa ii fac.si inca ceva in mers masina parca nu se alimenteaza nu se tureaza cate o data si asta cand e aer in filtru.va rog sa ma ajute cineva.multumesc


--------------------
reno laguna2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 14:17
Dacia