reglat clubutori 1,2 16v
![]() ![]() ![]() |
reglat clubutori 1,2 16v
alinmateescu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|||
alinmateescu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 March 09 ![]() |
Am primit pe privat urmatorul mesaj:
QUOTE bro vezi ca repari masini din carti. Insa nu ai invatat ca sunt niste reguli la reglajul culbutorilor. admisia intre 0,25 si 0,32 mm evacuarea intre0,35 si 0,42 mm 0,25 este reglajul LA RECE si 0,32 este reglajul LA CALD la fel si la evacuare. De aia se dau 2 valori - nu exista "INTRE" vezi sa nu isi beelasca motorul careva si sa iti iei injuraturi. Chestia cu RECE / CALD nu specifica nici un fabricant - pt ca se presupune ca stii ce faci. Alea nu sunt manuale sa te invete sa faci masini... Raspunsul meu: Si care este problema ta, lasa baietii sa invete sau tu vrei sa-i vezi la coada la casieriea Dealerului Renault. Ce spui tu era la Dacia 1300 in anii 80, la 50 minute de la oprire si la o temperatura ambianta de 20 celsius, dar imi racesc gura degeaba cu tine. Ce am postat este din fisa de service Renault a motorului D4F, in limba romana, deci nu sunt interpretari ca ale tale. puteti sa va delectati si sa va convingeti, vedeti aici: https://www.youtube.com/watch?v=uQV_nr2yyO4 si aici https://www.youtube.com/watch?v=X8LxFSFeOOc Motorul D4D este identic cu D4F dar are 1000 cmc. This post has been edited by alinmateescu: 7 Feb 2016, 18:01 |
--------------------
dacia
1300
1974 Standard
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 12:02 |