Pete ulei motor, 1.2 16V
![]() ![]() ![]() |
Pete ulei motor, 1.2 16V
crisolro |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) 20160223_140055.jpg ( Size: 190.36k ) Number of downloads: 749 20160223_140059.jpg ( Size: 184.23k ) Number of downloads: 778 20160223_140106.jpg ( Size: 191.08k ) Number of downloads: 761 20160223_140109.jpg ( Size: 185.01k ) Number of downloads: 756 |
||
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|||
mariusf23 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 14 ![]() |
La mine e mai rau, dar nu-i bai, dupa cum zice baiatu' de la reprezentanta, asa face toate.
|
--------------------
Renault
Clio
2014, 1.2 16V
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#3
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Niste vapori de ulei care ies din capacul culbutorilor si ajung in admisie. Nu e mare lucru, probabil doar vor pune un colier pe furtunul ala si aia e.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
t530 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 18 July 15 ![]() |
Sunteti siguri ca acea pata este de ulei si nu este de Antigel ? Cum stati cu nivelul de antigel din borcan ?
Nu prea vad de ce ar umbla uleiul prin acele furtune pe sus.... This post has been edited by t530: 24 Feb 2016, 09:41 |
--------------------
Renault
Clio 4 - 0.9 TCe
- XX-XXX-XXX
2015
|
|
crisolro |
![]()
Post
#5
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Asa pare - ulei
M-am gandit si la antigel dar luat pe dejt, nu pare antigel si nici in borcan nu se vad lipsuri + ca tre sa se duca o carca de antigel si sa faca ditamai pata acolo ca sa simti lipsa in borcan ... totusi! .. si pe acolo nu a zis nimeni ca trece ulei ci vapori de ulei care apoi probabil condenseaza si se scurg inapoi unde le este locul deci daca stie careva exact ce e acolo, sa spuna acu sau ... Multumesc This post has been edited by crisolro: 24 Feb 2016, 10:41 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
mariusf23 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 14 ![]() |
intr-adevar, mie mi-a scazut nivelul la antigel de ceva timp, e posibil sa fie si asta...
|
--------------------
Renault
Clio
2014, 1.2 16V
|
|
crisolro |
![]()
Post
#7
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
mariusf23, ce sa caute antigelul atat de sus, tocmai acolo? antigelul s-a mai evaporat, e prin "calorifer", stai linistit - si nu inteleg de ce nu ai mers inca la reno cu masina pentru ca este in garantie inca, nu?
ca m-am gandit si eu o clipa la antigel, e adevarat dar ar fi ilogic sa circule antigelul prin acel loc care este (ca si nivel) peste vasul de expansiune exact ce a spus ssilviu mi-a mai spus un mecanic ... eu doar presupuneam pana sa deschid topicul si da, problema se va rezolva mai mult ca sigur cu un colier dar, masina fiind in garantie, nu vreau sa-l pun eu ... e prematur la cei 5000 km sa spun ca este si un epurator colmatat acolo dar nu este exclus sa fie unul care nu lucreaza 100% corect voi merge la reno insa nici nu am avut timp si nici nu am vrut sa ajung acolo "nepregatit" si sa ma abureasca cei de acolo (in cazul in care vor incerca; poate nu) nu prea e cusher dar asta e ... ori materiale proaste si se dilata, contracta diferit la caldura si presiune, imbinare imperfecta sau vreun mic defect de fabricare ... clar nu e grav (dar nici ok sa o lasi asa pe veci) This post has been edited by crisolro: 25 Feb 2016, 08:05 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Și la mașina mea se întâmplă același „fenomen”...
Furtunul respectiv (există și la motoare mai vechi, în 8 supape) are rolul de a colecta vaporii de ulei din zona capacului culbutorilor și de a-i reintroduce, pentru recirculare, în admisia de aer. Scopul ar fi evitarea poluării atmosferei cu vapori de ulei... Atunci când presiunea acestor vapori este prea mare (de exemplu datorită obiceiului mecanicilor din service de a pune ulei în motor la cantitatea maximă sau chiar peste), scapă pe la îmbinările furtunului respectiv și se întâmplă ceea ce se vede în pozele încărcate de crisolro. Probabil că la service vor trata efectul (cum zicea ssilviu mai sus) și nu cauza. |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Colegul are mașină nouă, nu cred ca a umblat cineva la ulei.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
crisolro |
![]()
Post
#10
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc
Masina are 5500 km si 6 luni, deci este cu uleiul in forma si cantitatea din fabricatie si da, pare a fi la maxim sau f putin peste nivelul maxim de pe joja - eu nu cred insa ca nivelul actual este chiar o cauza sau nu principala; sunt convins ca si daca ar fi la jumatate intre min si max sau spre min, tot asa s-ar comporta. O mica cantitate de ulei in plus nu cred ca genereaza sub capacul culbutorilor o presiune cu mult mai mare mai mare. Nu ma pricep, n-am pregatire tehnica ci este doar o parere. Poate mai degraba turatiile ridicate, coroborate cu materialul prea dur al furtunului care nu se muleaza bine pe cealalta piesa sa duca la asa ceva. Oricum, multumesc pentru explicatii, am inteles ideea si voi avea grija ca la revizii sa nu se depaseasca nivelul maxim pe joja. Acesta este un sfat bun. Nici la dci nu-i las sa puna cat vor ei, pefer sa tin nivelul sub observatie personal si sa cmpletez daca e cazul. Revin cu un post si dupa vizita la service. |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Ar fi bine să demontați capacul de la motor (capacul general, cel care include și filtrul de aer) și să vă uitați dacă nu e ulei împroșcat și pe acolo. Sau, dacă mergeți la service, insistați să se uite și acolo, nu doar să șteargă pata de ulei și să strângă furtunul cu pricina...
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
crisolro |
![]()
Post
#12
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
am aruncat eu un ochi cat s-a putut pe langa, nu par a fi nereguli ... stiu de ce spuneti asta caci am urmarit problema similara a capacului culbutorilor la clio III
![]() multumesc pentru sfat, ii pun sa se uite bine si acolo |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
mariusf23 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 14 ![]() |
crisolro, am fost cu masina la reno si au zis ca e ceva normal la motoarele astea. ce sa mai zici?
|
--------------------
Renault
Clio
2014, 1.2 16V
|
|
crisolro |
![]()
Post
#14
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
mda, nu ca nu ma steptam la asta ... macar un colier ceva din partea casei?
|
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
mariusf23 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 20 September 14 ![]() |
nimic, nimic. mi-au zis ca pot merge si asa, "nu se strica nimic".
|
--------------------
Renault
Clio
2014, 1.2 16V
|
|
crisolro |
![]()
Post
#16
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
ce urat!
asta e reno-ul eco care face tot ce-i sta in putinta ca masinile-i sa nu polueze ![]() ok, sa incercam (pe langa un colier) si o alta abordare ... cine se pricepe: e posibil ca un alt ulei (altul decat Elf) sa se comporte mai bine la temperaturi inalte si sa vaporizeze mai putin? |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Rămân la părerea mea: nu contează tipul uleiului în acest caz, ci cantitatea. La mașina mea a venit din fabrică cu ulei prea mult (peste nivelul maxim de pe jojă). La benzinarul de 1.4 l 8V, pe care l-am avut timp de 15 ani (7 ani pe Supernova și 8 ani pe Symbol) am pus întotdeauna ulei mai puțin, sub nivelul maxim de pe jojă, și nu mi s-a întâmplat așa ceva, deși sistemul de reciclare al vaporilor de ulei era similar.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
crisolro |
![]()
Post
#18
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
ok ... asta e usor de verificat: ne asiguram ca la prima revizie nu se pune ulei peste max, curatam locul si urmarim
am sa revin cu o concluzie legata de aceasta "solutie" dupa revizie, nu cred ca-mi bat capu sa le prezint problema pana atunci nu ma deranjeaza in mod special dar nici nu mi se pare normal sa scuipe pe acolo si nici raspunsurile reno nu-s chiar "profesioniste" This post has been edited by crisolro: 3 Mar 2016, 09:46 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
baban sergiu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
nu stiu ce sa zic in legatura cu pata de ulei de acolo, decat: Am impresia ca acelas motor este si pe Clio 3 si pe Sandero.
Clio 3 cu motor de 1.2 am avut 7 ani si nu am avut nici un fel de pata de ulei. Iar in ce priveste raspunsurile de la service: Sunt niste incompetent majoritatea iar cei care stiu meserie sunt lenesi si nu isi bat capu! - "lasa bre' ca merge si asa!" - "asa face toate" Ca si idee : suna la "vocea clientului" si explicale care ii problema (o sa fie foarte draguti da nu o sa se streseze), zile ca ai vrut sa vinzi masina si nimeni nu vrea sa o cumpere ca le e frica ca sunt problem la motor din cauza uleiului si acuma masina nu valoreaza nici jumate. |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
- YC07OCW
2007 - 2015
|
|
catalin_macovei88 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 26 April 14 ![]() |
La revizia de 1 an a zis ca daca se extinde pata..sau ceva, sa merg la ei. Si atat. Si pata s-a extins, inca n-am fost. Legat de nivelul de ulei, e maxim.
|
--------------------
Renault
Clio 4
2014 1.2 16v 75cp
|
|
citizen |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 3 June 15 From: Constanta ![]() |
Ar trebui toate furtunele si furtunelele, conducte, coliere verificate. Eu am gasit ulei pe scut si abia in ultima sapt am gasit 2 pete foarte mici de ulei pe jos, in locul de parcare. Am aflat ulterior ca am sonda de presiune ulei sparta. Initial am crezut ca uleiul de pe scut a sarit de pe sosea (eu avand 4 clienti care au service-uri si altul cu piese SH pe unde umblu cu masina) si nu am dat mare importanta. Am zis ca o sa le cer celor de la service sa verifice, dar am tot amanat pana cand a devenit o problema destul de serioasa. Acum astept sa schimb sonda asta la noi la service.
|
--------------------
Renault Clio
Expression Energy 1.5 dCi
2015 Tehnologia moderna pedepseste omul prost
|
|
crisolro |
![]()
Post
#22
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
nu mai deschid alt topic ... se incadreaza tot la pete ulei dar de data asta in zona casetei de directie
Probleme sau vreo vaselina, urme de ulei de la montan care s-au intins se la caldura? Attached thumbnail(s) 20160526_143604.jpg ( Size: 3.79mb ) Number of downloads: 293 20160526_143623.jpg ( Size: 3.39mb ) Number of downloads: 115 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Prima poză sugerează că ar putea fi vorba de colierul acelui burduf de protecție - poate trebuie strâns mai mult?
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
crisolro |
![]()
Post
#24
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Posibil ... aat ar fi ok sau ar fi doar o solutie sa mascheze o alta problema? deseara merg la constatare la Serus.
As fi vrut si o parere impartiala, poate mai are cineva vreo idee? |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
alexandru_man |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 16 September 14 ![]() |
Verifica conductele din zona respectiva e posibil sa fie lichid de servo sau de frana
|
--------------------
renault
laguna 1
1999 Da cu Dacia-n perete pana pica un Renault din ea
|
|
crisolro |
![]()
Post
#26
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Petele din pozele atasate primului post s-au "rezolvat" prin inlocuirea acelui furtun (ma rog, vine impreuna cu altele doua infipte intr-un T etc) ... evident, pana vor aparea iar vaporiibin acelasi loc, dupa cum au recunoscut si cei de la service
Deci asa va muri masina, cu vaporii aia pe acolo ... colier e riscant de pus caci furtunul se strange pe un stut din plastic, deci riscati sa-l crapati Pata unsuroasa de pe caseta (imbinarea cu coloana) - au ridicat din umeri, nu are ce problema sa fie pe acolo, cica nu are ce curge dintr-o caseta chioara ca la Dacie si o coloana cu directie asistata electric. Asta dupa ce au urcat-o pe elevator si s-au uitat cu lampa din toate unghiurile. Ok, vedem ... in definitv, mai urmeaza 3 ani de garantie si nici nu poate afirma nimeni ca am fost rau intentionat si nu am anuntat din timp. This post has been edited by crisolro: 1 Jun 2016, 07:40 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 22:24 |