Megane II 1.5 DCI Porneste greu la rece, pornire greoaie cand este frig afara
![]() ![]() ![]() |
Megane II 1.5 DCI Porneste greu la rece, pornire greoaie cand este frig afara
apachectl |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 27 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
megane
sedan
2005 Megane II Sedan 1.5 DCI 80 CP Confort Expresion + clima + scaune incalzite
|
|||
A l e x |
![]()
Post
#2
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Daca iti porneste cu 2-3 secunde mai greu decat iti porneste pe temperaturi normale, e normal. Daca se opreste, iar porneste, etc.., deja nu stiu ce sa-ti spun ca nu am intalnit problema.
Ti-as spune sa te duci la service dar vad ca deja ai fost... Chiar nu stiu, incearca un service mai competent, la urma urmei, daca e intr-adevar o problema, trebuie rezolvata. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
Solon |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Sau alt furnizor de carburant.
![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
VladL |
![]()
Post
#4
|
![]() Bored at work Group: Members Posts: 292 Joined: 14 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Iti sta pe bujii inainte sa inceapa sa invarta? Daca da cam cat?
Daca sta pe bujii 2-5 sec si tot asa face, s-ar putea sa ai bujiile arse. Daca nu sta verifica releul de la bujii. |
--------------------
Renault
Megane Sedan II.2 Luxe Privilege - 1.5 100CP
2006
|
|
apachectl |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 27 June 05 ![]() |
imi sta pe buji, in fuctie de cat de frig este afara sta mai mult sau mai putin. problema de carburant nu este deoarece am avut problema si cu carburantul din romania si cu cel din austria. in plus o octavia diesel care avea acelasi carburant a pornit fara probleme. Nu invarte cu 2 - 3 secunde mai mult, ci ajunge sa invarta motorul pana porneste timp de 30 de secunde
|
--------------------
megane
sedan
2005 Megane II Sedan 1.5 DCI 80 CP Confort Expresion + clima + scaune incalzite
|
|
Solon |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am rezolvat chestia cu pornirea schimband benzina.Daca nici aia de la service nu s-au priceput, alta solutie nu prea ai decat sa iei niste bujii si sa vezi daca se schimba ceva. Dar e foarte posibil sa dai banii degeaba pe ele!
![]() Sugestie, ca se mai practica:du masina in service seara si dimineata cand o pronesti vezi sa fie si aia din service langa ea!Poate aud ceva si gasesc o solutie. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
apachectl |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 27 June 05 ![]() |
Am avut-o in service, au schimbat chiar un releu de preincalzire au verificat si bujiile si erau ok, dar din pacate face tot la fel, problema este ca nu face tot timpul. in principiu o face atunci cand este foarte frig afara, dar nu mereu, (de exerplu a pornit usor la -24 de grade). am fost cu ea in service acum o saptamana si au pus-o pe calculator si nu a avut nici o eroare (ii cunosc pe baietii din service). Este foarte ciudat ce se intampla, cred ca nici cei din service nu se pricep. oricum m-am convins de calitatea renault, in afara de consum sunt varza.
|
--------------------
megane
sedan
2005 Megane II Sedan 1.5 DCI 80 CP Confort Expresion + clima + scaune incalzite
|
|
traffictours |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Validating Reno Posts: 1.013 Joined: 9 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Bateria e in stare buna?
|
--------------------
BMW
-
-
|
|
VladL |
![]()
Post
#9
|
![]() Bored at work Group: Members Posts: 292 Joined: 14 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca vorbim de diesel, nu solon?
Pai daca partea electrica zici ca e ok, nu mai ramane decat alimentare... nu porneste ca nu are gaz unde trebuie. Filtru de combustibil sa nu aiba apa, sau dop de gheata pe traseu atunci cand e mai frig. Un aditiv care dizolva apa ar trebui sa inceri si in plus poti incerca sa tii rezervorul cat mai plin o perioada de timp. Dupa asta pompa de combustibil, dar cred ca la asta ar fi aparut vreun mesaj pe calculator respectiv vreun indicator prin bord. Parca si in primul caz cu apa ar trebui sa se aprinda ceva prin bord. |
--------------------
Renault
Megane Sedan II.2 Luxe Privilege - 1.5 100CP
2006
|
|
apachectl |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 27 June 05 ![]() |
bateria este ok, rezervorul sta mai tot timpul plin, in iarna asta, nu am bagat de mototina de la petrom (alpin diesel cred ca se numeste cea de iarna) si am mai bagat 2 rezervoare in austria de la bp. filtru de motorina este scimbat acum 10k, la revizia de 45, in carte ei zic sa il schimbi la 30, eu l-am schimbat la 15. nu stiu ce sa mai zic, m-am saturat si de aia din service, am avut-o pana acum la ei de cel putin 5 ori si nu au rezolvat nimic
ce m-ar interesa sa stiu este daca stiti pe cineva care a mai avut o problema asemanatoare, sau sunt singurul norocos care a cumparat masina cu problema asta. |
--------------------
megane
sedan
2005 Megane II Sedan 1.5 DCI 80 CP Confort Expresion + clima + scaune incalzite
|
|
padre |
![]()
Post
#11
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu, asa cum ai spus si tu mai sus, in afara de consum Renault este varza la calitate.
![]() Eu nu am auzit de aceasta problema, si imi imaginez ca este enervant pentru tine, de asta iti acord circumstante atenuante pentru generalizarea nedreapta de mai devreme ![]() Mie imi porneste bine inclusiv la temperaturi scazute, sub -5, -10 grade sta un pic pe bujii (maxim 2-3 secunde) si apoi porneste la aprox. a 2 a sau a 3 a "invartire" (asta cand e f frig). Intotdeauna a pornit insa la prima apasare de buton, bateria este cea originala, deci are deja 2 ani si un pic. Alimentez numai cu OMV Sprint diesel parca ii spune, cea euro 4. Pana sa dispara cea euro 3 alimentam numai cu euro 3 si a pornit si la -20 grade fara probleme. This post has been edited by padre: 26 Feb 2007, 17:21 |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
apachectl |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 27 June 05 ![]() |
Problema naspa este faptul ca in vara imi iese din garantie, si baietii veseli din service nu au rezolvat nimic. nu m-ar mira ca dupa perioada de garantie sa gaseasca problema ca am mai patit-o cu amortizoarele, au picat exact dupa perioada de garantie.
|
--------------------
megane
sedan
2005 Megane II Sedan 1.5 DCI 80 CP Confort Expresion + clima + scaune incalzite
|
|
rac |
![]()
Post
#13
|
![]() teo Group: Members Posts: 276 Joined: 23 July 06 From: Rosiori de Vede ![]() |
A mai spus cineva. Foarte probabil nu se alimenteaza cum trebuie. Nu se poate sa nu aiba nici o eroare pe tester.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006
- TR 78 VIV Bicorp Confort Dynamique, 1.6, 16V, VVT, 2006. 118.000km;1.1.2020.
|
|
catah |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 78 Joined: 29 June 05 From: Brasov ![]() |
QUOTE in afara de consum Renault este varza la calitate @padre: De ce afirmi asa ceva. Tu chiar nu ai mai auzit si de alte marci de masini care nu pornesc din diverse motive. Inca nu s-a inventat masina indestructibila. Si daca pe aia o astepti, lasa-ma sa te dezamagesc... Nu va aparea NICIODATA. |
--------------------
Renault
Megane II.2 2006
Estate 105 CP (130CP resoftat)
|
|
catah |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 78 Joined: 29 June 05 From: Brasov ![]() |
@padre: De altfel te contrazici singur mai incolo spunand ca masina ti-a pornit totdeauna forte bine chiar si la temperaturi joase... si tu ai tot Renault...
QUOTE m-am convins de calitatea renault, in afara de consum sunt varza @apachectl: chestia cu generalizarea e valabila. Mai bine ai incerca sa tii cont de cateva dintre sfaturile primite pe acest topic, care cred eu ca au atins probleme foarte reale si ar putea fi cauza defectului tau. |
--------------------
Renault
Megane II.2 2006
Estate 105 CP (130CP resoftat)
|
|
adip |
![]()
Post
#16
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(apachectl @ 26 Feb 2007, 17:33) Problema naspa este faptul ca in vara imi iese din garantie, si baietii veseli din service nu au rezolvat nimic. Pune-o la vanzare si ia-ti o masina serioasa. Nu merita ca din cauza unor habarnisti din service sa-ti mananci zile din viata alergand printre unsurosi care au habar doar sa-ti spuna "asa face si a mea la rece dom'le, e motorina proasta!". Dupa care in vara, la iesirea din garantie, sa-ti gaseasca rapid 2 injectoare si mai stiu eu ce pompe si pompite infundate sau defecte. Multe din jegurile care si-au tras calificativ de carburatorist pe vremea daciei 1300 sunt angajati acum in reteaua dacia-reno. Cum vrei sa aiba imagine buna respectiva marca?Daca vrei sa tii in continuare masina (de ce ai vrea?) incearca sa apelezi la colegi de forum care lucreaza in bransa pt. reno, poate ai avea sanse mai mari sa rezolvi problema (sau macar s-o localizezi). Mie unuia imi vine greu sa cred ca agaricii din service nu au gasit problema masinii tale, cand, dupa cum descrii, ea e atat de evidenta. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
andu911 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Baga cartela in contact. Las-o vreo 20 sec. Scoate-o de tot. Bag-o la loc. Fara sa apesi DELOC pe butonul de pornire.
Fa chestia asta de cateva ori. Cum ziceam, dupa ce ai facut de cateva ori, apesi pe buton. Zi-ne daca a pornit imediat dupa ce ai facut operatiunea de mai sus. Tu ai o problema pe alimentare. Nu ajunge motorina la pompa de inalta presiune. Tocmai din cauza asta te-am pus sa faci testul de mai sus, sa ne convingem ca problema e undeva intre rezervor si pompa de inalta presiune (conducte, pompa joasa presiune, filtru motorina, condens, etc). This post has been edited by andu911: 28 Feb 2007, 07:48 |
--------------------
-
-
-
|
|
padre |
![]()
Post
#18
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(padre @ 26 Feb 2007, 17:21) Nu, asa cum ai spus si tu mai sus, in afara de consum Renault este varza la calitate. ![]() Eu nu am auzit de aceasta problema, si imi imaginez ca este enervant pentru tine, de asta iti acord circumstante atenuante pentru generalizarea nedreapta de mai devreme ![]() Mie imi porneste bine inclusiv la temperaturi scazute QUOTE(catah @ 27 Feb 2007, 23:13) @padre: De ce afirmi asa ceva. Tu chiar nu ai mai auzit si de alte marci de masini care nu pornesc din diverse motive. Inca nu s-a inventat masina indestructibila. Si daca pe aia o astepti, lasa-ma sa te dezamagesc... Nu va aparea NICIODATA. QUOTE(catah @ 27 Feb 2007, 23:21) @padre: De altfel te contrazici singur mai incolo spunand ca masina ti-a pornit totdeauna forte bine chiar si la temperaturi joase... si tu ai tot Renault... Ia mai citeste o data si vezi ce am vrut sa spun de fapt. Eu NU eram de acord cu generalizarea facuta de apachectl cum ca Renault e varza la toate capitolele in afara de consum. Poate am fost prea subtil... Eu sunt foarte multumit de masina mea pana acum, nu mi-a facut nici o problema, a pornit si a functionat intotdeaua impecabil. In afara de cateva zdranganituri de usi care s-au rezolvat in service cu o surubelnita si un pic de WD40, in primele luni de posesie - masina a functionat impecabil, fara nici cea mai mica problema in 2 ani si 45000 km parcursi. De altfel, urmatoarea mea masina este foarte posibil sa fie tot Megane, sper cu un motor mai puternic. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
catah |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 78 Joined: 29 June 05 From: Brasov ![]() |
Da scuze cred ca nu am citit foarte atent
![]() |
--------------------
Renault
Megane II.2 2006
Estate 105 CP (130CP resoftat)
|
|
apachectl |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 27 June 05 ![]() |
de ce sa fiu multumit de ea, la 30k a trebuit sa schimb amortizoare spate + flanse, la 45k a trebuit sa schimb bielete directie, este precum dacia poate chiar mai rau. nu ma astept ca celelate masini sa nu aiba probleme.
O sa incerc faza cu cheia la pornire. sper sa mearga. merci mult. |
--------------------
megane
sedan
2005 Megane II Sedan 1.5 DCI 80 CP Confort Expresion + clima + scaune incalzite
|
|
semit |
![]()
Post
#21
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Off: si eu la revizia de 40k am fost anuntat ca la 50k trebuie sa schimb bieletele de directie si la 60k flansele, dar, spre deosebire de altii, recunosc pe ce drumuri merge masina si nu ma stresez degeaba
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
catah |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 78 Joined: 29 June 05 From: Brasov ![]() |
Da asa e. Eu am cumparat masina cand avea 99k (facuti in Franta). Si am verificat istoricul ei de reparatii in reteaua Renault si nu are nici o interventie la directie-suspensie. Si am verificat-o inainte de cumparare si nici probleme nu avea. Asa ca...
|
--------------------
Renault
Megane II.2 2006
Estate 105 CP (130CP resoftat)
|
|
ryder |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 30 January 10 ![]() |
Salut! Am si eu o problema cu R.M.1.5 dci 82 cai din 2006. A dat frigul afara ea porneste mai greu dar a pornit de fiecare data... la prima "Cartela"
![]() |
--------------------
renault
Megane
2006
- b 51 noe
|
|
nixon |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 December 09 ![]() |
Incearca sa pui direct pe masina o baterie bine incarcata. E posibil ca acele cabluri de curent folosite sa nu aiba sectiunea sufient de mare sa suporte curentul de pornire. Dupa tesatul cu bateria incarcata (montata direct pe masina) te poti gindi si la alte probleme. Succes
This post has been edited by nixon: 30 Jan 2010, 15:55 |
--------------------
Renault
Megane
2003
|
|
nikoleta88 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 4 May 12 ![]() |
QUOTE(apachectl @ 26 Feb 2007, 15:29) bateria este ok, rezervorul sta mai tot timpul plin, in iarna asta, nu am bagat de mototina de la petrom (alpin diesel cred ca se numeste cea de iarna) si am mai bagat 2 rezervoare in austria de la bp. filtru de motorina este scimbat acum 10k, la revizia de 45, in carte ei zic sa il schimbi la 30, eu l-am schimbat la 15. nu stiu ce sa mai zic, m-am saturat si de aia din service, am avut-o pana acum la ei de cel putin 5 ori si nu au rezolvat nimic ce m-ar interesa sa stiu este daca stiti pe cineva care a mai avut o problema asemanatoare, sau sunt singurul norocos care a cumparat masina cu problema asta. AM avut aceeasi problema asta iarna,cand termperaturileerau sub minus 0grade,bujiilele-am schimbat(initial asa credeau ca este de la bujii)si pe degeaba,de multe ori apasam butonul de start se aprindea bordul dar nu pornea.....in final a venit caldura si a trecut "buba".Si totul se intampla doar dimineata,dupaaceea daca o opresc si dupa cateva ore opornesc porneste din prima,mi s-au spus ca injectoarele sunt ok,releul lafel...cumnu maprea pricep merg pe mana lor,a spus sa ii anunt cand numai merge deloc...momentan nici ei nu stiu ce ar putea avea This post has been edited by nikoleta88: 4 May 2012, 19:49 |
--------------------
renault
megane hatchback
2003
- ct88nco
|
|
Abo |
![]()
Post
#26
|
![]() Planificarea atentă nu poate înlocui norocul chior. Group: Members Posts: 288 Joined: 14 August 10 From: Codlea/Brasov ![]() |
Salutare,
As dori sa va cer un sfat. De cateva zile am o problema cu Megane-ul din semnatura, 1.5 dCi 60kW. Dupa cateva ore de stationare, motorul se incapataneaza sa porneasca de la prima cheie. Acum o saptamana, pe langa faptul ca pornea foarte greu, pe la 100-110 km/h in treapta a 5a, a inceput sa se auda un zgomot puternic, am ramas fara putere si imediat ce am tras pe dreapta motorul s-a oprit din senin. Am pornit din nou motorul si a functionat normal. La service, dupa test, baietii au spus ca trebuie schimbat senzorul ax cu came si ca toate acestea s-au intamplat din cauza lui. Am schimbat senzorul, dar problema cu pornitul la rece a persistat. Am lasat masina peste noapte, la acelasi service, pentru un test de injectoare, pompa etc.. Spre marea mea surprindere mi-au spus ca totul este in regula, ca lor le-a pornit masina la sfert ( ![]() Bateria are 4 ani, dar ledul este verde. Astazi de dimineata, la 16 grade, dupa ce nu a pornit nici la a 5a cheie, de curiozitate am strans de 'para' din stanga motorului si am observat cateva balonase de aer. Dupa, am mai incercat sa o pornesc si la a 3a cheie a pornit. Dupa ce porneste, motorul merge normal. L.E. Daca nu porneste nici a 4-5-a oara, dupa ce invarte pana la refuz de atatea ori, apare INJECTION FAULT + STOP. This post has been edited by Abo: 9 Jun 2015, 09:49 |
--------------------
Renault
Megane Hatchback
2005 1.5 dCi 82 CP
- BV 92 ABO
|
|
Abo |
![]()
Post
#27
|
![]() Planificarea atentă nu poate înlocui norocul chior. Group: Members Posts: 288 Joined: 14 August 10 From: Codlea/Brasov ![]() |
Se dezamorsa instalatia. Am schimbat bara de amorsare si filtrul de motorina, iar problema a disparut.
This post has been edited by Abo: 15 Jun 2015, 12:22 |
--------------------
Renault
Megane Hatchback
2005 1.5 dCi 82 CP
- BV 92 ABO
|
|
espacern |
![]()
Post
#28
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La pornire se foloseste motorina stocata in corpul filtrului.....si daca vreo garnitura de la conducte nu etanseaza perfect nu se mentine presiunea combustibilului.
Adica para e cam pe locull 2 in cauzalitate. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
igl1 |
![]()
Post
#29
|
posesor multumit de megane Group: Members Posts: 228 Joined: 20 February 10 From: bucuresti ![]() |
salutare,
azi dimineata bagat cartela, apasat butonul, cam 8-10 secunde martorul bujii si apoi a invartit motorul de 5-6 ori si a pornit termometrul arata -21 grade credeti ca este indicat in perioada asta geroasa sa punem contactul de mai multe ori ? |
--------------------
renault
megane 2
2003 bicorp
- b55wks
|
|
severus |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 11 August 14 ![]() |
salut am un megane 2 1.5 dci si am schimbat termostatul si se incalzeste f greu motorul ,dar furtunul care vine de la radiator la termostat ii rece ....poate sa fie bulbul ?ms
This post has been edited by severus: 22 Jan 2016, 19:46 |
--------------------
renault
megane II
2005 berlina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 15:49 |