Megane dupa 10 ani, 10 ani de 2.2
![]() ![]() ![]() |
Megane dupa 10 ani, 10 ani de 2.2
dmtrsc |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 October 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 2
- b 57 sof
2006 authentic 1.6 16v
|
|||
ssilviu |
![]()
Post
#32
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
De ce ai datvasa mult pe unele piese? Gen termostat, bobine etc
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
luca76 |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 26 May 14 From: Cel mai sarac judet din tara ![]() |
Orijinale
|
--------------------
renault
Kadjar 1,5 blue dci manual
- Numar de vaslui
2019 prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
|
|
dmtrsc |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 October 08 ![]() |
Prima bieleta 500 ron la serus,urmatoarele trw,primul termostat stricat mi-a bagat antigel in ulei-800 ron cu totul la serus- ,urmatorul 270 Facet;distributia 1560 la serus fara pompa de apa ,saptamana trecuta-era decalata cu doi dinti din urma cu patru ani,surprinzator ca nu mergea rau si nici nu consuma mult,doar la turatii mari si mai zgomotos,prima bobina la serus 250 ,la urmatoarele 150ron BERU,cumparate din timp.
|
--------------------
renault
megane 2
- b 57 sof
2006 authentic 1.6 16v
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#35
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ai schimbat distributia la serus si ti-au decalat-o cu doi dinti? Cum naiba?
This post has been edited by ssilviu: 14 Feb 2016, 08:00 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dmtrsc |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 19 October 08 ![]() |
Nu.Era decalata dinainte.Am schimbat-o acum 4 ani la unul Costi care are un atelier pe undeva in b-dul timisoara(in Bucuresti) ,recomandat de un coleg. Am mers cu distributia asa 4 ani.
|
--------------------
renault
megane 2
- b 57 sof
2006 authentic 1.6 16v
|
|
CLK4M-D8MEG |
![]()
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 31 October 10 ![]() |
1,6 16 V OCTOMBRIE 2006 GPL DE LA 70 000KM 130 000km
- caseta directie la 15mii - doi acumulatori - doua pinioane defazoare ( urmeaza al treilea ) - distributii odata cu pinioanele - fulie arbore cotit - patru bobine - capac cu termostat - doua randuri de bielate , capete de bara , bielete antiruliu - toate TRW - bucsa caseta directie 11o 000km - ambreiajul + placa + rectificare volanta la 20 000 km - un rand de amortizoare cu PDG fata - spate - becuri faza scurta 7-8 perechi - placute de frana- un rand - trei seturi de anvelope -vara - iarna - consumabile la revizii : ulei, filtre , lichid de frana si racire la patru ani - aparatori noroi fata dreapta ( nu imi dau seama cum s-au spart ) - bujii la fiecare 30 000 - lamele stergator parbriz- 5 perechi ( Valeo) - manare interioare cojite - comanda centrala geamuri - de pe usa soferului- arcuri rupte la doua dintre butoane - centura stanga fata - nu se mai stragea - doua jante distruse pe drumurile desfundate ale patriei - incarcare cu freon la aproximativ trei ani - fire rupte si inlocuite la portbagaj in interiorul burdufului ( cel gros si doua subturi negre) - un injector - garnituri galerie de admisie - platou carbuni electromotor - siiiiiiiiii - ce va urma ? Multumim renault ptr tot ce faci ptr noi! ![]() |
--------------------
renault
megane II
- GR 92 ADA
2006 1,6 16V benzina
|
|
castelanul |
![]()
Post
#38
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 5 May 09 ![]() |
mai 2007 intrata pe mina mea acum are 160k: 2 distributii la cite 80k,la a 2 a schimbat fulie vilbrochen; ma pregatesc sa schimb al doilea rind de amortizoare KYB excel g,al doilea a fost luata de pe epiesa,al treilea de la menic;rulmenti fata dreapta,spate stinga -spate dreapta i-am schimbat de 3 ori; placute fata la al treilea set(ferodo) pe spate la al doilea set(textar); de la 50k am pus gpl,am 110k pe gpl nu am schimbat decit filtrele la instalatie la 1000km,in rest nimic schimbat-tacane injectoarele gaz da nu-i bai, am schimbat o bobina 3 pus facet,tampoane evacuare pe original(ambele), bucsi punte spate pe la 80k,mai mergeau,pivoti cam cite 3 pe fiecare parte-cei mai buni au fost TRW,au tinut mai mult cca 40 k, rulment intermediar planetara,bucsi bascule de cam 3 ori-nu am schimbat fierul basculei,urmeaza,prea a tinut-capete bara si bielete ambele parti, bielete antiruliu, ambele parti, flanse cu rulment de 3 ori pe ambele parti-optimal,birth,orig renault de la menic, hutchinson,cele mai rezistente hutch pe dreapta si de la menic stinga(au trecut de 40k),ulei ,filtre,bucsi jug,becuri faza scurta fara numar,... urmeaza banda airbag,senzor captator AC -ala de pe teava-(
![]() Am uitat. Am pus benzina,si gpl ![]() DE observat ca aproape toate pina aici sint consumabile,care s-au dus din cauza drumurilor proaste(execrabile) pe care circul Am lasat la urme bomboana de pe tort-schimbat cutia JH3 cu JR5 de la un kangoo la 120k. Ca parere personala cea mai mare problema sint drumurile ,,susalele" patriei pe locul doi la diferenta mica de puncte lipsa mecanicului bun care sa stie exact ce trebuie schimbat,nu sa bijbiie, pe principiul ca ,,schimbam pe rind pina nu mai face" In rest,,toate e masini" adica 4 roti un volan,si mai nou,4 roti si un computer(nu vorbim de sofer ![]() Daca as mai lua megane?dupa bani,probabil ![]() ![]() This post has been edited by castelanul: 1 Mar 2016, 14:40 |
--------------------
renault
Fluence
- VN
1,6-16v 82kw
|
|
s_j_teo |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
@ lilejhon nu am mai intrat pe sectiunea asta a forumului acuma am vazut intrebarea ta . Da nu am schimbat nimica la directie si masina are acuma 162000 de km . Discul de ambreaj este cel original . Inafara de ce am scris ca am schimbat doar consumabile . Becuri de faza scurta adevarat ca au fost multe 10 pana acuma . Eu am nimerit o masina foarte buna am avut grija de ea si colegul meu este foarte multumit de ea . Mai primesc cate o bere de la colegul meu si acuma la 2 ani de cand am vandut-o .
|
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
castelanul |
![]()
Post
#40
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 5 May 09 ![]() |
nici eu nu am umblat la ambreiaj, fluiera rulmentul la rece,cind debreiez,pompa de ambreiaj are cam o juma de cursa,nu sint probleme la a intra in vitezasi iaca is 160.000km
|
--------------------
renault
Fluence
- VN
1,6-16v 82kw
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#41
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Am facut un tabel centralizator cu toate costurile pe care le-am avut cu masina in 200.000 de km si 10 ani. Si e foarte interesant. Mi-a iesit un cost de 79 de bani pe km, ceea ce ma face sa consider chiar foarte mic tariful de 1,39 la taxi-urile din Bucuresti. Totusi interesant de observat ca reparatiile au un procent foarte mic din costul total de detinere al unei masini, cel putin in cazul asta, 5,64%, ceea ce reprezinta pentru mine dovada ca masina a fost una extraordinara. Cel putin financiar. Iar cel mai mare cost, precum se poate vedea, devalorizarea. E clar ca financiar e mult mai rentabil sa cumperi o masina SH.
Attached thumbnail(s) Masina.jpg ( Size: 158.32k ) Number of downloads: 248 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dan22y |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.516 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Megane 2.2 din semnatura, face 8 ani in aprilie, cca. 110k km pana acum, la care s-au schimbat urmatoarele, daca bine retin:
- telescoape fata - moft la iesirea din garantie - distributie + pompa apa pe la 70k km - placute fata si placute spate - suport motor (cel de sus) - din cauza externe (la schimbarea distributiei, nu a fost desfacut, lasat motor in jos - poc) - pivot dreapta - capat bara pereche - baterie - schimbata anul trecut - cauciucuri iarna - cauciucuri vara - aeroterma - si am pe stoc discuri fata-spate plus placute - cat de repede schimb La capitolul mofturi cu gramada, nici nu le mai retin: leduri, usb, spalator faruri, covorase tavita, pliere oglinzi si geamuri deschidere din telecomanda, jante aliaj, jante tabla, resoftare motor, senzori parcare, grile superioare si inferioare cromate, lumini usi etc A si nu, nu e de vanzare inca ![]() This post has been edited by dan22y: 4 Mar 2016, 13:54 |
--------------------
R
M
- B
8
|
|
rm22 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 13 March 15 From: Buzau ![]() |
@ssilviu: tabelul ala spune ca ai schimbat tu aproape toate piesele. esti un mecanic priceput pe semne si mai ai si garaj dotat bine si timp liber. in materie de procente insa, ccea ce ai trecut acolo este relativ si incorect dupa parerea mea.
|
--------------------
renault
megane
sedan 1.5 DCI, 85CP, 2006
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#44
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu cred ca e vorba de timp, pentru ca tu daca ai fi fost in service sigur ai fi petrecut mai mult timp in service pentru schimbatul acelorasi piese. Deci nu e timp liber in plus. O parte din piese au manopera, doar ca a fost trecuta in pretul pieselor, gen conducte de frana sau in revizii (astea au toate si manopera inclusa) cum e fulie defazoare etc etc. Altele sunt extrem de simplu de schimbat de oricine gen consola centrala, desfaci doua torxuri de 15 sau suport de geamuri sau schimbat de leduri ori boxe. E adevarat, o parte din piese nu au manopera pentru ca sunt schimbate in service-ul unui prieten sau de mine in cazul in care nu era nevoie de elevator. Dar daca mergeam intr-un service chiar Dacia probabil nu treceam de 2000 de lei cu totul la manopera. De exemplu am cerut cotatie de pret si pentru toata coloana a treia, ca astea sunt schimbate recent, iar la un service Dacia plateam in jur de 700 de lei.
Ok, hai sa zicem 3000 de lei manopera in cazul extrem, tot nu e o diferenta semnificativa la costul general, ar fi insemnat un 2% in plus la cei 5,64%. Tot e foarte putin. E foarte simplu. Ideea din spatele tabelului era ca la nivel general, costul cu reparatiile in total costuri e foarte mic. Si iti pune oarecum in alta lumina parerea pe care o aveai asupra costurilor principale de exploatare a unei masini. Bine, e adevarat, sunt si multe dintre probleme rezolvate cu ajutorul forumului sau prevenite cu ajutorul forumului. Si probabil daca eram o domnisoara si ma duceam intr-un service Renault din Bucuresti pentru orice nimic mai mult ca sigur ca as fi avut un cost total pentru intretinere de 2-3 ori mai mare. Dar pe de alta parte nici la mofturi nu as fi avut nimic. Ca nu imi pasa. Deci costurile pentru mine sunt corecte. Posibil sa fie irelevante pentru altii, asta clar, dar cand poti sa cumperi de pe piata libera kit de distributie, kit de accesorii originale, fulie defazoare si pompa de apa toate cu 800 de lei si inca 300 de lei manopera intr-un service Dacia dar tu preferi sa cumperi totul de la Serus si sa dai de 3 ori mai mult, deja nu mai poti acuza masina ca are costuri mari de intretinere ![]() This post has been edited by ssilviu: 4 Mar 2016, 17:22 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
rm22 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 13 March 15 From: Buzau ![]() |
cum zici tu ssilviu... dar zi-mi si mie te rog cum si unde te-a costat pe tine numai 475 sa schimbi ambreiajul in timp ce eu am dat (probabil ca restul celor care nu stiu sa se descurce) 1150? l-ai schimbat tu? ca si pe placutele de frana si bucseraia? fara suparare, dar majoritatea preturilor de la tine din lista sunt numai pentru piese. si alea incomplete. e corect faptul ca e fiabila masina, dar si cand pica ceva la ea ... costa reparatiile. toata lumea stie as
ta. inca un lucru, nu sunt din bucuresti (ca multi altii de pe aici), deci nu serus este etalonul in materie de service. dar nici mecanicul ghita cu atelier, care cand iti da scutul jos ca sa schimbe uleiul iti scoate piulitele ambutisate ca sa nu il mai poti pune inapoi si sa iti sudeze el altele pemtru inca 50-60 de lei. unele lucruri se fac la service. parerea mea... |
--------------------
renault
megane
sedan 1.5 DCI, 85CP, 2006
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#46
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai am zis deja ca unele nu au manopera, dar manopera nu ar fi fost oricum prea mult.
E 70 de lei ora de manopera in service Dacia. Intra vreo 3-4 ore de manopera la schimbat ambreiaj. Fa socoteala, 280 de lei gen in cel mai rau caz. Iar la tine foarte probabil sa se fi potrivit kitul de ambreiaj de Dacie, deci si acolo dadeai probabil 400 de lei pe el max. Cu 280 manopera, la jumatate fata de cat ai preferat tu sa dai. Dar repet, pune si manopera daca vrei, nu se vor modifica prea mult cifrele. Ti-am zis, in loc de 5,6 o sa am 8,6% costul reparatiilor. Ideea pe care vroiam eu sa o subliniez ramane. Costul reparatiilor e mult mai mic decat credeam in costul total. This post has been edited by ssilviu: 4 Mar 2016, 18:22 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Dreamer |
![]()
Post
#47
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Nu toate lucrurile se fac in service ... nici macar sudatul
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 21:41 |