Kadjar 1.5 dCi EDC, probleme specifice si comportament
![]() ![]() ![]() |
Kadjar 1.5 dCi EDC, probleme specifice si comportament
silvica91 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 January 16 ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen
Passat
1999
|
|||
silviustel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 14 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am 1.5 dci EDC. Mie personl imi place mult cum merge masina. Dublul ambreiaj e super, shimba aproape insesizabil. Motorul trage destul de bine dupa parerea mea. Acum depinde ce stil de condus ai. Nu este o masina sport. Eu am si batranul Megane 2 cu dci-ul de 86 cp. Se simte diferenta, tinand cont ca are aproape aceeasi greutate. Per ansamblu mi se pare ok,imi place, e foarte odihnitor sa o conduci, mai ales la drum lung. Pana in prezent am facut aprox 3500 km, predominant in Bucuresti, dar am facut si cateva iesiri, am mers si pe autostrada. Daca merg bland, scot consum sub 6. Mai multe nu stiu ce sa iti spun... E prima mea masina automata.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5 / Kadjar 1.5 EDC
2008 / 2015
|
|
mdaniel76 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 11 September 11 ![]() |
Am facut weekendul trecut un drivetest de 24 ore cu Kadjar 1.5 edc full, pe un drum Bucuresti-Sinaia si inapoi. Computerul a fost resetat la plecare din Bucuresti la Metro Militari, am mers pe centura foarte aglomerat si am intrat pe DN1. ca viteza max.80 in localitate. Intoarcerea a fost aproximativ la fel, de la Ploiesti am mers pe A3 cu 130/ora pe tempomat.
Masina de test avea cam 13000km la bord, deci motorul cat de cat rodat, inseamna ca sunt destul de reale consumurile indicate. Mi-am facut cateva impresii. Vreau sa zic ca initial imi facusem mari asteptari de la masina. Dar dupa ce am petrecut ceva timp cu ea i-am descoperit plusuri si minusuri. - masina este frumoasa, te face sa intorci capul, ca desen, e superba. Jantele de 19" desi sunt spectaculoase nu mi se par deloc confortabile, drumurile cu gropi ale patriei fiind resimtite din plin. Probabil jantele de 17" ofera confort mult mai bun la denivelari. - In legatura cu ce am scris la pctul anterior, trecerea peste denivelari este oribila, masina trosneste din toate plasticele la interior. Probabil ca au folosit combinatia jante mari+cauciuc cu talon ingust pt a tine masina mai lipita de sosea, dar suspensia mie mi s-a parut foarte dura. pe orice piatra cubica toate plasticele din interior fac galagie. - eram foarte curios de farurile led, inafara de faptul ca arata f bine, despre eficienta lor nu a zis nimeni pe nicaieri. Asadar, nu mi se par prea ok. faza scurta lumineaza ca un halogen, dar culoare alba. faza lunga e ca si cum ar fi o scurta dar putin mai sus, nu mi-a placut. la halogen sau bixenon daca dai lunga vezi pana sus in copaci. - plafonul panoramic tot asa...este frumos dar cand este deschis lumina care vine prin el cam deranjeaza. Iar cand am facut drivetestul, afara ploua si era laptos cerul. In conditii de soare si vara este deranjant. - consumurile sunt cat de cat ok, 5.1 extraurban, 7.4 urban cu mers f mult bara la bara. - combinatia motor+cutie: In mers este acceptabila, dar la pornit de pe loc este puturoasa rau. Motorul mi s-a parut destul de zgomotos, il auzi tot timpul indiferent de regimul lui. Initial am folosit masina fara mod eco. motorul simti ca trage pana pe la 2200 rpm, cum se duce mai sus in ture, nu se mai simte nimic, practic masina sta pe loc pana pe la 3000 ture cand schimba viteza si cazand pe 2000 de ture iar are in pic de zvac. iar creste in ture, iar este anesteziata, creste doar zgomotul la interior. La un momentdat mi-a venit sa apas si eco. Surpriza, cu eco mi s-a parut mai agila masina. Schimba undeva la 1800-2200, si cazand mereu in zona de cuplu maxim, masina se misca decent, mie mi s-a parut mult mai bine decat in regim fara eco. Sa zic ca dupa ce te obisnuiesti devine ok cu dinamica. Insa faptul ca toate plasticele trosnesc la o masina care are 13000km, si pe care dai 27000€ mi se pare inacceptabil. 12-13000 ii faci poate in mai putin de un an. cum va fi masina asta dupa ce trec 2 ierni si 2 veri peste ea? plina de scartaituri? S-a tot spus in presa ca s-a crescut nivelul calitatii foarte mult fata de Megane, dar cred ca sunt doar abureli de marketing. - incalzirea in scaune mi s-a parut foarte lenta. - stergatoarele destul de zgomotoase. parca ar fi ca cele de logan, cu putin mai silentioase. in schimb stiu foarte cand sa iuteasca ritmul si cand sa inceteze. desi am mers pe ploaie mai tot drumul, si-au facut treaba foarte bine dpdv electronic. - sistemul audio, neimpresionant. se simte basul ca da tonurile joase dar in rest nu simti acea fidelitate a sunetului care doresti sa o auzi la un sistem de varf. - comparativ cu loganul meu prestige de 1.5 85cp, loganul este o racheta. - am pus si masinile fata in fata. Desi in datele tehnice se zice ca are 200mm garda la sol, in poze se vede ca este la fel ca loganul. degeaba si la mijlocul masinii si mai spre spate garda mai mare daca in fata ai unghi de atac mic si dai cu scutul de pamant. Tind sa cred ca loganul are unghi de atac mai bun decat Kadjarul si decat alte suv-uri si minisuv-uri din noua generatie. Avand in vedere ca familia se mareste (2 copii in curand), cred ca un suv ar fi mai indicat pt nevoile familiale. ma intereseaza garda la sol ok, unghiuri bune de trecere, portbagaj suficient si spatiu interior. Imi faceam asteptari mari de la aceasta masina. dar o masina care este plina de scartaituri si trosneli la 13000km .... o sterg de pe lista. probabil daca ai avea numai drumuri ca in palma nu s-ar auzi, dar cum suntem in Romania...lucrurile stau altfel. De ex. am mers cu o Skoda Octavia si nu trosneste nimic! Si avea mult mai multi km decat Kadjarul. Ma gandesc pe de alta parte ca fiind un model pt drivetest adus la inceput , probabil o fi de preserie si cu probleme la asamblare. Eu asta am constatat pe ce am condus. Poate modelele care se livreaza la clienti nu mai au hibele astea. Atasez si cateva poze+consumurile. This post has been edited by mdaniel76: 31 Mar 2016, 13:01 Attached thumbnail(s) 20160325_110706_resized.jpg ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 1511 20160324_164958_resized.jpg ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 1568 20160324_192851_resized.jpg ( Size: 1001.63k ) Number of downloads: 1511 20160324_175700_resized.jpg ( Size: 2.09mb ) Number of downloads: 1528 20160324_175709_resized.jpg ( Size: 2.27mb ) Number of downloads: 1518 |
--------------------
Dacia
Logan
2008, Prestige 1.5dci 85cp
- x xx xxx
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(mdaniel76 @ 31 Mar 2016, 12:59) - eram foarte curios de farurile led, inafara de faptul ca arata f bine, despre eficienta lor nu a zis nimeni pe nicaieri. Asadar, nu mi se par prea ok. faza scurta lumineaza ca un halogen, dar culoare alba. faza lunga e ca si cum ar fi o scurta dar putin mai sus, nu mi-a placut. la halogen sau bixenon daca dai lunga vezi pana sus in copaci. Are far cu led pe scurta/lunga.....ca la noul BMW? This post has been edited by espacern: 31 Mar 2016, 13:32 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
mdaniel76 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 11 September 11 ![]() |
Da, cate o lupa cu led pe fiecare faza, este bi-led ca sa zic asa. dar un sistem mai simplu. are doar reglare in plan vertical, fara stanga-dreapta in functie de rotatia volanului. in schimb au facut o smecherie, la rotatia volanului se aprinde proiectorul de ceata stang sau drept.
Din cate am mai citit, la farurile led de pe masinile premium, sistemul este mult mai avansat, masina din calea luminii o pun intr-un con de umbra care se deplaseaza odata cu masina pana treci de masina respectiva. aici nici gand de asa ceva. Cred ca pana la urma xenonul ramane inegalabil. farurile led sunt abia la inceput si deja sunt prea scumpe. si pe langa asta sunt si cam indoielnice la luminat |
--------------------
Dacia
Logan
2008, Prestige 1.5dci 85cp
- x xx xxx
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mdaniel76 @ 31 Mar 2016, 12:59) la mine functioneaza in combinatie cu climatizarea. daca climatizarea este inchisa, scaunele nu se incalzesc. daca o dai pe 16 grade se incalzesc f incet si mai putin decat daca o dai pe 24, poate si aici e la fel. pe cat aveai clima? ps cand va ziceam de plastice naspa sareati toti de fund ca nu se poate domne, calitatea reno bla bla bla. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Buder |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 24 March 16 ![]() |
QUOTE(mdaniel76 @ 31 Mar 2016, 13:59) - masina este frumoasa, te face sa intorci capul, ca desen, e superba. Jantele de 19" desi sunt spectaculoase nu mi se par deloc confortabile, drumurile cu gropi ale patriei fiind resimtite din plin. Probabil jantele de 17" ofera confort mult mai bun la denivelari. - In legatura cu ce am scris la pctul anterior, trecerea peste denivelari este oribila, masina trosneste din toate plasticele la interior. Probabil ca au folosit combinatia jante mari+cauciuc cu talon ingust pt a tine masina mai lipita de sosea, dar suspensia mie mi s-a parut foarte dura. pe orice piatra cubica toate plasticele din interior fac galagie. De ex. am mers cu o Skoda Octavia si nu trosneste nimic! E un forum englezesc si aia, la care Kadjarul a intrat un pic mai devreme si deja unii au catre 50000 cu el, ziceau acelasi lucru: jantele de 19 sunt spectaculoase dar se simte lipsa a 5 cm de cauciuc in plus. Mai ales la gropi si la limitatoarele de viteza. Si Skoda era tot o masina de test? ![]() This post has been edited by Buder: 31 Mar 2016, 18:35 |
--------------------
Peugeot
407
2008 Ex. Laguna II
|
|
mdaniel76 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 11 September 11 ![]() |
Din cate imi aduc aminte aerul cond era oprit iar temperatura era setata undeva pela 24grade QUOTE(b76bgaarh @ 31 Mar 2016, 18:52) la mine functioneaza in combinatie cu climatizarea. daca climatizarea este inchisa, scaunele nu se incalzesc. daca o dai pe 16 grade se incalzesc f incet si mai putin decat daca o dai pe 24, poate si aici e la fel. pe cat aveai clima? ps cand va ziceam de plastice naspa sareati toti de fund ca nu se poate domne, calitatea reno bla bla bla. This post has been edited by mdaniel76: 31 Mar 2016, 21:20 |
--------------------
Dacia
Logan
2008, Prestige 1.5dci 85cp
- x xx xxx
|
|
centurion |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(mdaniel76 @ 31 Mar 2016, 13:59) Avand in vedere ca familia se mareste (2 copii in curand), cred ca un suv ar fi mai indicat pt nevoile familiale. ma intereseaza garda la sol ok, unghiuri bune de trecere, portbagaj suficient si spatiu interior. De ce este mai bun un SUV la 2 copii? Un break sau un monovolum ofera tot ce trebuie, peste ceea ce ofera un SUV. |
--------------------
-
-
-
|
|
cri123 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
O sa vedem cu plasticele, la mine nu se aude nimic suspect dupa 4 luni.
Jante de 17. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
mdaniel76 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 11 September 11 ![]() |
Pt ca fata de break sau monovolum , suvul are garda la sol mai mare si unghiuri de trecere mai bune.
Stim totii ca este problema cu bordurile, cati nu v-ati julit barile in borduri? Iarna nu mai zic ... toti vecinii mei cu masini straine le lasa acasa cand vine o zapada mai serioasa. Cu loganul plec fara probleme iar ei nu pot iesi din parcare. Masina pt mine vreau sa fie un allrounder tot anul si in conditii de drum mai greu si meteo rele. La asta adaug suspensia mai robusta si capacitatile mai bune de mers pe drumuri rele de care beneficiem din plin in tarisoara noastra. Pt asta cred ca un suv face fata mai bine decat un break/monovolum QUOTE(centurion @ 31 Mar 2016, 23:35) De ce este mai bun un SUV la 2 copii? Un break sau un monovolum ofera tot ce trebuie, peste ceea ce ofera un SUV. This post has been edited by mdaniel76: 1 Apr 2016, 07:52 |
--------------------
Dacia
Logan
2008, Prestige 1.5dci 85cp
- x xx xxx
|
|
centurion |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Una este capacitatea vehiculului in conditii aparte (cele enumerate de tine) si alta este ideea de la care s-a plecat : crescand familia, avand 2 copii.
Pentru familie/2 copii etc., break sau monovolum. Alte nevoi ... portbagaj deasupra, SUV, remorca etc. Fiecare cu ce are nevoie. |
--------------------
-
-
-
|
|
mdaniel76 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 11 September 11 ![]() |
Eu m-am convins ca pt mine asa este mai bine. Iarna pe o zapada mai mare si e nevoie sa ajungi la doctor, vezi ca nu poti sa te misti cu masina pt ca...nu poti iesi din parcare ca e prea joasa masina...si fel de fel de alte situatii.
Eu m-am lovit de multe astfel de situatii si cred ca un suv ar fi mai indicat pt mine decat breakul sau monovolumul. Apoi o masina incarcata ii mai scade destul garda la sol. Acum si aici totul o ia razna dupa parerea mea, producatorii fac suv-uri cu garda de berlina, console fata si spate destul de lungi care desi ofera garda la sol, penalizeaza unghiurile de atac si degajare. ex: mazda cx3, peugeot 3008, honda hrv, kadjar, vechea kia sportage vs noua kia, si lista e mai lunga. nu mai zic de nissan pathfinder si urmasul lui x-trail. tendinta este clar de "asfaltizare". In schimb majoritatea se axeaza pe sistemul de infotainment care mie personal nu imi place. Singurul lucru care mi se pare necesar este camera de mers inapoi si senzorii de parcare, care asta poate sa o puna in oglinda retrovizoare, nu pe un ditamai touchscrrenul care sa il ofere optional la suprapret. iar consolei centrale i-as da un alt design frumos, fara touscreenul urias in centru. vezi noile talisman, megane, clio, kadjar.. Pana la urma si un suv "optim" este greu de gasit azi. unul perfect nu exista, fiecare are compromisuri. cred ca vechile suv-uri de acum 10 ani erau cele mai "suv"uri pt cine le dorea. This post has been edited by mdaniel76: 1 Apr 2016, 09:12 |
--------------------
Dacia
Logan
2008, Prestige 1.5dci 85cp
- x xx xxx
|
|
Hectic |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 8 September 16 ![]() |
As dori si eu un sfat. In curand voi fi posesorul unui Kadjar 1.5 dci. Va fi prima mea masina pe motorina dupa ce de-a lungul anilor am avut 6 masini pe benzina. Merita sa-i pun motorina mai scumpa (de exemplu cum are OMV MaxxMotion Diesel) sau e ok sa-i pun motorina mai ieftina? Sper ca am postat unde trebuie ...
|
--------------------
Renault
Kadjar
2016 Life 1.5 dci 4x2
|
|
s_j_teo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Parerea mea este ca nu merita am avut un Megane 2 pe motorina nu am pus motorina scumpa in el doar normala . Acuma masina are 160.000 de km nu a avut nici o defectiune la motor ,injectie .
This post has been edited by s_j_teo: 9 Sep 2016, 07:42 |
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Intre motorina OMV Maxxmotion si motorina OMV normala nu este absolut nicio diferenta...in afara de pret. Nu merita motorina mai scumpa, doar motorina normala de la statii mari si cu rulaj. Eu unul nu pun niciodata motorina Lukoil, in rest OMV, Rompetrol, Petrom, Mol...toate sunt ok.
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Diferenta la motorine exista doar intre cele cu cifra cetanica de 51 si cele cu cifra cetanica de 55. Sortimentul de 55 este vandut doar de Rompetrol si Socar, din ce stiu eu.
Economic nu merita sa bagi de 55. Injectoarele/pompa/motorul nu se vor strica nici cu cea de 51 daca este "curata". Conditia esentiala, chiar si la motorina "curata" este sa fie proaspata, altfel isi pierde din proprietati daca sta cu saptamanile in statie. Am pus de 55 "statuta" si masina se misca mai prost decat cu una de 51 proaspata. Statia respectiva nu avea rulaj pe 55. Acum eu pun motorina de 51 (la care ii adaug eu un mix de aditivi) de la o statie la care cisterna vine la maxim 2 zile, de obicei zilnic (vinde intre 7 si 8 tone pe zi). |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
reddog76 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE - eram foarte curios de farurile led, inafara de faptul ca arata f bine, despre eficienta lor nu a zis nimeni pe nicaieri. Asadar, nu mi se par prea ok. faza scurta lumineaza ca un halogen, dar culoare alba. faza lunga e ca si cum ar fi o scurta dar putin mai sus, nu mi-a placut. la halogen sau bixenon daca dai lunga vezi pana sus in copaci. Nu stiu ce Xenon ai tu pe Logan, insa eu am avut Xenon pe Fluence, de la mama lui, de la Renault (am avut si pe Megane un Xenon after market care numai batai de cap mi-a dat). Si era Xenon numai pe faza scurta. Eram destul de circumspect cum lumineaza sistemul Led Pure Vision de pe Kadjar. Crede-ma, este mult mai bun. Am mers cu persoane care aveau Xeon pe Xtrail sau pe BMW generatie mai veche, si pur si simplu mi-au zis ca este suprinzator de bun. Nu se poate compara cu un LED premium adaptiv, insa isi merita toti banii QUOTE - plafonul panoramic tot asa...este frumos dar cand este deschis lumina care vine prin el cam deranjeaza. Iar cand am facut drivetestul, afara ploua si era laptos cerul. In conditii de soare si vara este deranjant. Nu inteleg ce te-a deranjat. Cand te supara soarele, trageai pur si simplu plafonul mobil si era ca si cum nu ai avea panorama. Tragi/retragi plafonul mobil cand si cum vrei. Ce vroiai mai mult? QUOTE - incalzirea in scaune mi s-a parut foarte lenta. Ce inseamna lenta? Trebuia sa iti arda fundul instantaneu? Au doua trepte si termostat. Am vazut o gramada de masini de fite care nu aveau un amarat de termostat. Pe alea intradevar iti lua fundul foc. QUOTE - stergatoarele destul de zgomotoase. parca ar fi ca cele de logan, cu putin mai silentioase. in schimb stiu foarte cand sa iuteasca ritmul si cand sa inceteze. desi am mers pe ploaie mai tot drumul, si-au facut treaba foarte bine dpdv electronic. Cel mai probabil erau uzate. Oricum, buna practica spune clar ca nu trebuie sa tii stergatoarele mai mult de un an. Ale mele fac acusi un an si nu au nici cel mai mic sunet. Insa inainte de iarna o sa le schimb. QUOTE - sistemul audio, neimpresionant. se simte basul ca da tonurile joase dar in rest nu simti acea fidelitate a sunetului care doresti sa o auzi la un sistem de varf. Banuiesc ca avea BOSE acel Kadjar. Daca nu, atunci nu comentez, ca nu stiu cum se aude sistemul standar. Neimpresionant BOSE? Ai ascultat cumva muzica pe radio? Pe radio depinde de calitatea receptiei si de postul de radio. Ai pus si tu un stick cu muzica adevarata? Sistemul BOSE este pur si simplu extraordinar. BOSE este un sistem premium. Cu riscul de a nu avea roata de rezerva (in locul rotii este subwoofer-ul), BOSE a fost prima optiune adaugata pe masina. QUOTE Ma gandesc pe de alta parte ca fiind un model pt drivetest adus la inceput , probabil o fi de preserie si cu probleme la asamblare. Eu asta am constatat pe ce am condus. Poate modelele care se livreaza la clienti nu mai au hibele astea. Aproape toate masinile de test de pe la dealeri sunt masini de preserie, care intradevar nu sunt ca cele care se comercializeaza. A mea face acusi 1 an si nu are nici cel mai mic "greieras". Si am aproape 20000 km facuti pe tot felul de drumuri (de oras, de Bucuresti, de tara, drumuri forestiere, Transalpina, Transgararasan, etc.). |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Masina ar fi relativ ok in varianta 1.6 dci si 4x4, ma intreb de ce nu au pus 160 de cai pe ea, ca o mananca concurenta. In rest e o gluma 1.5 dci si jante de 19 pe asa ceva, in oras de stat intre semafoare e ok, dar in rest e cu putin mai buna ca Logan 1.4 si mai proasta ca 0.9 la acceleratie, iar pe o masina din aceasta clasa, de 20-30.000 euro, e o gluma proasta 1.5 dci.
This post has been edited by argon: 11 Sep 2016, 12:58 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Modus |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
Va aparea in curand si un motor de 160 de cai pe Kadjar.
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
reddog76 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE(argon @ 11 Sep 2016, 12:52) Masina ar fi relativ ok in varianta 1.6 dci si 4x4, ma intreb de ce nu au pus 160 de cai pe ea, ca o mananca concurenta. In rest e o gluma 1.5 dci si jante de 19 pe asa ceva, in oras de stat intre semafoare e ok, dar in rest e cu putin mai buna ca Logan 1.4 si mai proasta ca 0.9 la acceleratie, iar pe o masina din aceasta clasa, de 20-30.000 euro, e o gluma proasta 1.5 dci. 1.5 DCi este pentru cine nu vrea o masina "suparata" si vrea un consum mic. 11 Sep 2016, 19:05: QUOTE(Modus @ 11 Sep 2016, 13:07) Nu cred ca vor pune motorul de 160 Cp pana nu iese pe piata noul Koleos. Acela va veni cu cutie automata pe 4x4 si cel mai probabil motor de 1.6l cu 160 CP. Debia apoi la urmatorul facelift de Kadjar posibil sa bage si pe el motorul de 160 CP. Eu unul insa sunt super multumit de de cel de 130 CP. Pe Transalpina urcam cu a treia fara probleme. Eu oricum duc masina la limita, si se tine foarte bine. This post has been edited by reddog76: 11 Sep 2016, 19:05 |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
Hectic |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 8 September 16 ![]() |
Poate cineva sa-mi spuna cum se descurca 1.5 dci pe sosea la munte cu masina incarcata? Comentariile de mai sus m-au cam ingrijorat. Eu vin de pe o Octavia benzina 1.6 care se chinuia sa urce atunci cand era incarcata. Trebuia sa opresc aerul conditionat ca sa aiba mai multa vlaga. N-am putut face test drive cu Kadjarul la munte inainte sa dau comanda. Am mers din Brasov spre Predeal vreo 5 km si inapoi. Sper sa nu fiu dezamagit de acest dci. Pana la urma de asta am renuntat la benzinara, ca sa nu mai turez motorul intr-o veselie cand urc pe la munte sau merg pe autostrada. Inainte sa dau comanda am vorbit cu o cunostinta care are Qashqai 1.5 dci si care mi-a spus ca e multumit de dinamica masinii. Daca ma uit la cifre Octavia avea 143 Nm la 3700 rot/min iar dci-ul are 260 Nm de la 1700 rpm.
This post has been edited by Hectic: 12 Sep 2016, 20:30 |
--------------------
Renault
Kadjar
2016 Life 1.5 dci 4x2
|
|
reddog76 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 28 January 09 ![]() |
QUOTE(Hectic @ 12 Sep 2016, 20:25) Poate cineva sa-mi spuna cum se descurca 1.5 dci pe sosea la munte cu masina incarcata? Comentariile de mai sus m-au cam ingrijorat. Eu vin de pe o Octavia benzina 1.6 care se chinuia sa urce atunci cand era incarcata. Trebuia sa opresc aerul conditionat ca sa aiba mai multa vlaga. N-am putut face test drive cu Kadjarul la munte inainte sa dau comanda. Am mers din Brasov spre Predeal vreo 5 km si inapoi. Sper sa nu fiu dezamagit de acest dci. Pana la urma de asta am renuntat la benzinara, ca sa nu mai turez motorul intr-o veselie cand urc pe la munte sau merg pe autostrada. Inainte sa dau comanda am vorbit cu o cunostinta care are Qashqai 1.5 dci si care mi-a spus ca e multumit de dinamica masinii. Daca ma uit la cifre Octavia avea 143 Nm la 3700 rot/min iar dci-ul are 260 Nm de la 1700 rpm. Uite aici un review complet si profesionist la 1.5 DCI: 1.5 DCI review. Ignora faza cu greierii, pentru ca nu e adevarata. Ai pe turatii review-uri si la celelalte motorizari. |
--------------------
Renault
Kadjar
2015 Intense 1.6 130 CP 4x4
|
|
Hectic |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 8 September 16 ![]() |
Kadjarul e prima mea masina diesel si am o nedumerire referitoare la modul de conducere corect. Dci-ul are cuplul maxim la 1750 rot/min. Este in regula daca la viteza de croaziera mentin aceasta turatie sau trebuie sa am o turatie de minim 2000 rot/min? O cunostinta care si-a luat recent un Qashqai 1.5 dci mi-a spus ca dealer-ul ia recomandat ca la viteza de croaziera sa aibe cel putin 2000 rot/min. In cartea masinii spune doar ca in primii 1500 km dieselul nu trebuie turat mai mult de 2500 rot. dar nu spune la ce turatie minima poti sa mergi fara sa ai probleme cu turbina. Dealer-ul mi-a spus ca masina vine deja rodata si ca nu trebuie sa mai fac nici un rodaj. Zau daca mai inteleg ceva ...
|
--------------------
Renault
Kadjar
2016 Life 1.5 dci 4x2
|
|
mannick |
![]()
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 270 Joined: 30 April 07 ![]() |
Poti sa mergi linistit la viteza de croaziera cu 1750 rot/min, la fel de bine la 2000. Dar daca vrei sa accelerezi brusc, retrogradeaza. Mai important este in regim urban, schimba mai sus, pe la +2300, cat timp esti in prima mie de km, dupa care poti sa-i dai bice. Ideea este sa asiguri o ardere cat mai buna a amestecului, astfel incat in turbina sa nu intre resturi care au prostul obicei de a arde apoi acolo si a imbacsi totul. Cand apesi acceleratia brusc, la turatie mica, cu rezistenta mare (in viteze superioare) asta-i rezultatul.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2, Clio E-Tech
/ 2007 Privilege, 2021 Intens 1.9 Dci / 130 CP + ESP, 8 airbag-uri, MP3, scaune incalzite
1.6 Hibrid / 140 CP + Pak Iarna, Pak NAV, Pak Confort, Amb Gris Vision |
|
Hectic |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 8 September 16 ![]() |
Am vazut ca motorul se simte mai bine in jurul turatiei de cuplu. Mergand in coloana am fost de mai multe ori in situatia de a merge ori prea turat pe la 2300 de ture intr-a treia ori subturat pe la 1600 de ture intr-a patra. Motorul de 1.5 dci nu mi se pare prea elastic, poate dupa rodaj o sa-si mai dea drumul. La motoarele pe benzina cu care am mers pana acum plaja de turatii era mult mai mare si conduceam mult mai relaxat. Puteam merge intr-a 4-a de la 2000 la 3000 de ture. Multam pentru informatii mannick.
Un mare avantaj este insa consumul. Am facut doar 200 km cu masina doar in extraurban si consumul mediu este 4,7.! This post has been edited by Hectic: 2 Oct 2016, 20:44 |
--------------------
Renault
Kadjar
2016 Life 1.5 dci 4x2
|
|
simon |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
QUOTE(Hectic @ 12 Sep 2016, 20:25) Eu vin de pe o Octavia benzina 1.6 care se chinuia sa urce atunci cand era incarcata. Trebuia sa opresc aerul conditionat ca sa aiba mai multa vlaga. Asa face si Megane-ul meu, chiar daca sīnt singur si fara bagaje. Pe cīte un deal din ala de Bulgaria ii dau 110km/h in cc si mai sus de 87 nu se duce daca sīnt in treapta a 6-a. Ca sa fac 110 trebuie sa-i dau blana intr-a 4-a si cīnd a luat viteza cere treapta in sus. 1.5 dci edc poate susține viteza setatć pe o astfel de panta, sau edc schimba in jos? |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
Hectic |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 8 September 16 ![]() |
Desi abia am luat masina am reusit sa fac doua drumuri printr-o zona deluroasa. Fata de 1.6 aspirat benzina, 1.5 dci pe Kadjar trage un pic mai bine la urcare pe un deal si atat. Din ce am observat eu 1.5 dci nu se simte prea bine in depasiri si in rampe. Fata de 1.6 benzina aspirat are doua avantaje: consumul mult mai mic si posibilitatea de a merge pe autostrada la 130 km/h cu o turatie mult mai mica decat benzinarul. Pentru ce vrei tu cred ca 1.6 dci s-ar potrivi mai bine.
|
--------------------
Renault
Kadjar
2016 Life 1.5 dci 4x2
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(simon @ 3 Oct 2016, 00:23) Pe cīte un deal din ala de Bulgaria ii dau 110km/h in cc si mai sus de 87 nu se duce daca sīnt in treapta a 6-a. Ca sa fac 110 trebuie sa-i dau blana intr-a 4-a si cīnd a luat viteza cere treapta in sus. Cat de des mergi pe dealuri in Bulgaria? 2-3 ori pe an? |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
simon |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
4-5
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 16:44 |