Admisie imbunatatita 1.4 16v si 1.6 16v, modificare admisie K4M si K4J
Admisie imbunatatita 1.4 16v si 1.6 16v, modificare admisie K4M si K4J
andri1940 |
15 Jul 2013, 17:45
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti |
Attached thumbnail(s) cutie1.jpg ( Size: 101.63k ) Number of downloads: 3148 cutie2.JPG ( Size: 204.22k ) Number of downloads: 3495 1.JPG ( Size: 240.52k ) Number of downloads: 3625 1a.JPG ( Size: 217.63k ) Number of downloads: 3612 1b.JPG ( Size: 243.65k ) Number of downloads: 3544 2.JPG ( Size: 233.37k ) Number of downloads: 1356 2a.JPG ( Size: 233.26k ) Number of downloads: 1434 2b.JPG ( Size: 219.84k ) Number of downloads: 1417 |
||
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|||
espacern |
15 Jul 2013, 18:24
Post
#2
|
ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.609 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya |
Felicitari pentru idee....dar poti sa folosesti clapeta de 1.8 sau 2.0 si ai acelasi rezultat.
Cu niste injectoare de la aceleasi motorizari se mareste puterea semnificativ.....si consumul. Bineinteles ca se potrivesc ca dimensiune fara nici o modificare. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
andri1940 |
15 Jul 2013, 18:27
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti |
Multumesc pentru aprecieri!
Clapeta de la 2.0 are 65mm si mi se pare mult prea mare- omoara viteza aerului deci pierd cuplu la turatii mici. Intr-adevar, pentru un plus de putere aia e solutia, dar numai la ture inalte. Modificarile propuse de mine nu cred ca adauga ceva in plus la puterea maxima, dar modifica in bine curba de cuplu, lucru testat de mine prin cronometrarea unor reprize in treptea a IV-a "inainte" si "dupa". This post has been edited by andri1940: 15 Jul 2013, 18:29 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
aurelul8 |
4 Sep 2013, 17:41
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti |
Imi place cum ai gandit, sunt in favoarea acestor idei concretizate!
Cumva am dorit acelasi lucru dar am folosit alte metode. Stiam ca in cutia aceea mare sistemul de sifon care inconjoara corpul clapetei este practic o gatuire. Ideea pe care am mers a fost sa asigur prin marirea diametrelor tubulaturii de admisie un debit mai bun. Solutia aleasa de mine a fost scoaterea cutiei cu totul si inlocuirea ei cu o teava de diametru 75 mm. Asta a adus cu sine si alte modificari pe care mi le-am asumat. (detalii in poze) Parerea mea este ca o clapeta de 2.0 cu diametru 65 nu dauneaza. De fapt sunt foarte interesat de achizitie, nu stiu, ai gasit-o second sau noua? La cerere pot dezvolta subiectul cu detalii despre modificari si rezultate. Sunt multumit de ce am facut pana acum.P8130265.JPG ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 1703 |
--------------------
Renault
Megane
2000 1,6 16 v rxe bicorp
- PH 07 KKA
|
|
BannedHost |
4 Sep 2013, 23:40
Post
#5
|
Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca |
E ok ceea ce ai facut tu acolo.. O singura mica problema.. Vara pe canicula in traficul infernal motorul va trage aerul foarte fierbinte din incaperea cu motorul rezultand o ardere neeficienta... solutia e simpla, sunt filtre sport inchise, de pus pe traseu, astfel aerul va veni din gura de langa aripa sau unde e la tine (acolo temperatura e mai mica de 2 ori)
asa arata filtrul http://i.ebayimg.com/t/FIAT-500-ABARTH-BRA...273g~~60_35.JPG |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
aurelul8 |
5 Sep 2013, 09:32
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti |
Multumesc, salut raspunsul tau. De acord cu tine, pot spune ca sunt mai multe probleme dar aerul cald de pe timpul verii nu se afla printre ele din simplul motiv ca nu imi influenteaza consumul. Nici vreun neajuns in ce priveste mersul in oras pe calduri mari. Ce ma deranjeaza este cantitatea de praf regasita peste tot in compartimentul motor dar asta e, traim in Romania.
Se poate observa ca in partea de jos am un tub flexibil care aduce aer din zona barei fata pana la filtru. Asta doar pe timpul verii. Iarna il dau jos. |
--------------------
Renault
Megane
2000 1,6 16 v rxe bicorp
- PH 07 KKA
|
|
andri1940 |
6 Sep 2013, 10:07
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti |
Salut, aurelul8!
Cum stai cu zgomotul la modificarea facuta de tine? Eu am tinut sa pastrez rezonatorul original de pe admisie al masinii pentru ca facea un zgomot foarte suparator fara el. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
marius2606 |
7 Sep 2013, 16:09
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 483 Joined: 16 October 06 |
Salutare si scuze de un mic off topic. Asa cum scrie si in semnatura sunt un posesor de 1.6 16v, care in oras cu mers pana in 3200 ture imi ia circa 9,6 litri la suta. Deoarece intreband alti posesori de 1.6 16v si citind topicul dedicat credeam ca am probleme la motor imi faceam diferite griji, dar in urma citirii acestui topic imi dau seama ca am clapeta ori de 1.8 ori de 2.0.
070920131802.jpg ( Size: 854.02k ) Number of downloads: 1573 070920131804.jpg ( Size: 1013.97k ) Number of downloads: 958 Asta sa fie oare motivul pentru care am eu consumul cam cu 0,5 - 1 litru mai mare? Colac peste pupaza, crezand ca am clapeta de acceleratie stricata am mai cumparat si una second, care era de la o laguna cu motor de 1.8 16v (cel putin asa spunea vanzatorul), identica cu a mea si cam de atunci mi-am pus un semn de intrebare referitor la clapeta mea. Si ca revin on topic, referitor la trasul aerului cald, va mentionez ca am testat eu acest lucru cu testerul, astfel: - cu circuitul de admisie complet, temperatura aratata de senzorul aflat in galeria de admisie, era de 64 grade C; - fara circuitul de admisie (l-am modificat eu, nu asa de frumos ca in postarile anterioare, in asa fel incat dupa clapeta de acceleratie mai am doar filtrul de aer), temperatura este de 61 grade C. Ca urmare concluzionez ca, chiar daca se foloseste circuitul de admisie stock al masinii, din cauza lungimii lui aerul apuca sa se incalzeasca de la temperatura crescuta a motorului. This post has been edited by marius2606: 7 Sep 2013, 16:12 |
--------------------
renault
megane
2002 coupe
- CL 10 ZCR
|
|
andri1940 |
7 Sep 2013, 21:11
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti |
marius2606, ai perfecta dreptate cu temperatura aerului. Am incercat si eu cu o priza de aer din afara compartimentului motor si diferenta era de maxim 2-3 grade, de unde am concluzionat ca orice efort in directia scaderii temperaturii nu se merita- motorul se incinge tare, odata cu clapeta si galeria de admisie.
Clapeta din poza ta pare a fi motorizata, deci pentru acceleratia controlata electornic, nu cu acceleratie pe cablu. Daca banutul interior are 55mm este pentru 1.4/1.6, daca are 65mm este pentru 1.8/2.0 16v. Ce ai masurat tu nu este relevant, de exemplu la clapeta mea are 61 mm pe interior palnia aia pe o parte. La partea cu consumul incearca o alta sonda lambda, sau vezi cu testerul daca a ta e in parametri. |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
aurelul8 |
9 Sep 2013, 15:57
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 220 Joined: 16 March 09 From: Ploiesti |
QUOTE(andri1940 @ 6 Sep 2013, 10:07) Salut, aurelul8! Cum stai cu zgomotul la modificarea facuta de tine? Eu am tinut sa pastrez rezonatorul original de pe admisie al masinii pentru ca facea un zgomot foarte suparator fara el. Salut, stau bine, zgomotul de care spui se poate "obtine" doar la accelerari gen Fast and Furious pentru scurt timp. Filtrul pus pe masina are un dispozitiv care face job-ul rezonatorului in restul situatiilor. |
--------------------
Renault
Megane
2000 1,6 16 v rxe bicorp
- PH 07 KKA
|
|
andri1940 |
9 Sep 2013, 22:34
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti |
Filtrul e Filcor? Eu am mers odata fara rezonator si e incredibil cum muge in accelerare cu pedala la fund. Daca te porti mai bland cu acceleratia, nu mai e atat de dernajant, dar nu suport deloc acel zgomot, parca ai merge fara toba.
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
UXE |
17 Nov 2014, 19:41
Post
#12
|
Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti |
Cat de complicata este operatiunea?
Poate descrie careva procesul pas cu pas , inclusiv cu re/pozitionarea senzorilor de vacuum si temperatura ? |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
16valve |
22 Nov 2015, 09:10
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 27 February 15 From: Baia Mare |
As vrea si eu niste detalii privind modificarea la admisie aurelul8
|
--------------------
Renault
Laguna 1 ph2
2000
|
|
iDoctor |
25 Nov 2015, 08:21
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.062 Joined: 12 October 13 |
dar daca se anuleaza si un surubel mai castigi 08% , nu ?
|
--------------------
Renault
Megane
2011 / 150 hp
- B-02-TYM Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
|
|
argon |
26 Nov 2015, 14:17
Post
#15
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Se castiga cu adevarat daca iei din supape la strung, sa treaca mai mult pe langa ele, nu mai trebuia nici turbouri nici nimic...e o conspiratie.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bahrim II |
29 Nov 2015, 23:30
Post
#16
|
Urat! Group: Members Posts: 271 Joined: 26 February 09 From: Pitesti |
Stiti cumva daca merge clapeta de la o laguna 1 2.0 pe un megane 2 1.4?
|
--------------------
Renault
Megane II Bicorp 1.4 16 V
2005
- Ag---- Capitan' de judet!
|
|
iDoctor |
30 Nov 2015, 11:17
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.062 Joined: 12 October 13 |
nu .
|
--------------------
Renault
Megane
2011 / 150 hp
- B-02-TYM Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd September 2024 - 17:53 |