Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Eroare tester

puietu_cristian
post 5 Dec 2015, 20:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 29 November 11




De curand am facut o diagnoza la tester si mi-a indicat eroare la debitul de combustibil pulverizat in injectie.Precizez ca masina este un megane 1.9dti 72kw an 2000.stie cineva care este motivul?masina nu mai are aceeasi putere si se aprinde un martor la bord care arata ca o sarmulita intoarsa.va multumesc


--------------------
renault megane 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 5 Dec 2015, 20:28
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La DTI-ul tau nu exista informatia referitoare la debitul de combustibil......este un singur injector cablat care indica pozitia acului.
Cine ti-a spus eroarea asta....si ce tester s-a folosit?

This post has been edited by espacern: 5 Dec 2015, 20:29


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puietu_cristian
post 5 Dec 2015, 20:32
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 29 November 11




era un tester bosch la service Nurvil


--------------------
renault megane 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 5 Dec 2015, 20:37
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Testerele astea generice dau niste rezultate generice....mergi mai bine la o reprezentanta Renault sau cauta un tester NXR potrivit pentru masina ta.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valim1975
post 6 Dec 2015, 19:49
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 14 February 15




Am avut si eu Magane 1 DTI. Masina are injectie clasica, nu common rail.

Trebuie sa vezi ce eroare afiseaza pe CLIP. Calculatorul de injectie poate vedea debitul, dar codul generic dat de Bosch trebuie sa vezi daca se regaseste si la RENAULT ( pe CLIP). Codul de CLIP iti poate spune daca pompa baga suficient, dar vreo duza este prea uzata...sau pompa nu baga suficient ( debit insuficient). Am auzit ca mai exista si a treia optiune, gen duze infundate, care se pot curata cu ultrasunete ( ceva de genul).

cati KM are masina?


--------------------
renault megane1/megane2/captur 1.9dci 2003&2006/0.9/2014 - b-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Dec 2015, 20:02
Post #6


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Valim1975 @ 6 Dec 2015, 19:49)
Trebuie sa vezi ce eroare afiseaza pe CLIP. Calculatorul de injectie poate vedea debitul, dar codul generic dat de Bosch trebuie sa vezi daca se regaseste si la RENAULT ( pe CLIP). Codul de CLIP iti poate spune daca pompa baga suficient, dar vreo duza este prea uzata...sau pompa nu baga suficient ( debit insuficient).

Si cam cum se poate vizualiza cu CLIP daca duza injector este uzata......cand nu exista cablaj/dialog electronic?
La DTI un singur injector are un fir care indica pozitia acului.....atat!

This post has been edited by espacern: 6 Dec 2015, 20:04


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valim1975
post 6 Dec 2015, 20:40
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 14 February 15




QUOTE(espacern @ 6 Dec 2015, 21:02)
Si cam cum se poate vizualiza cu CLIP daca duza injector este uzata......cand nu exista cablaj/dialog electronic?
La DTI un singur injector are un fir care indica pozitia acului.....atat!
*



Ai la meniul de la injectie diesel ori la stari si parametri ori undeva pe dreapta, unde la common railuri iti arata si compensarea pe injectoare.

Meganul meu DTI l-am dat in 2007, dar neavand probleme cu injectia..... nu stiu unde trebuie sa te uiti sa vezi cate miligrame de combustibil ai pe cal putere, dar stiu ca arata undeva ( ori in stinga, sub ¨vizualizare defecte¨ ....ori in dreapta ....unde ai submeniurile cu alti parametri.
Nu stiu daca toti parametrii sunt reali sau estimati de soft.

De 8 ani nu am mai pus testerul pe un DTI si nici nu cred ca as avea de unde sa fac rost de unul ca sa vad ce parametri ofera clipul. Sigur poti sa vezi cantiatea injectata pe cal putere, sau testul XRS, cum ii zic cei de la reprezentanta. Eu am clipul varianta veche, clona de la RLT2000, care e mai prietenos cu motoarele mai vechi, desi cred ca si RLT 2010 si Alliance VI vad aceiasi parametri.



--------------------
renault megane1/megane2/captur 1.9dci 2003&2006/0.9/2014 - b-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Dec 2015, 20:46
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Ca sa vezi date referitoare la injectoare trebuie sa existe un cablaj/fire altfel nu este dialog intre tester si injector......si la motorul DTI injectoarele NU AU CABLAJ electronic=nu comunica cu testerul!
Nu mai scrieti povesti eronate mai ales pentru o persoana aflata in dificultate si care asteapta sfaturi sa-si rezolve problema mecanica.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 16:33
Dacia