Reparare convertor presiune egr, "boost solenoid", "boost pressure sensor"
![]() ![]() ![]() |
Reparare convertor presiune egr, "boost solenoid", "boost pressure sensor"
Choice777 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 23 November 08 ![]() |
Attached thumbnail(s) egr_pressure_converter.jpg ( Size: 3.52k ) Number of downloads: 643 |
||
--------------------
Renault
Megane
2001/I
|
|||
ligrivis |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 348 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine se aprinde becul de bujii cateva secunde la accelerare viguroasa sau in panta, stiu ca este de la EGR dar nu stiam ca mai este inca o piesa care poate da acest defect .
Cum ai ajuns la concluzia ca de acolo vine problema? |
--------------------
Megane 3 Duster 3
1.6 DCI
2012 2024
|
|
Choice777 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 23 November 08 ![]() |
Depinde ca poate fi totusi de la egr daca e murdar, la mine e curat egr-ul si tot face faza cu taiatul puterii in panta.
|
--------------------
Renault
Megane
2001/I
|
|
radunre |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Ala-i "boost solenoid" practic este o electrovalva care dicteaza modul de lucru al turbocompresorului. Lucrand cu presiune de aer negativa si avand o constructie capsulata, nu cred ca se poate/merita repara.
Exista si "boost sensor" care este montat chiar langa el dar are 3 fire si este un senzor al presiunii de aer generate de turbocompresor. This post has been edited by radunre: 11 Jun 2012, 07:31 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Se repara fara probleme.
Are sub capac un burete pe post de filtru de aer. In timp insa particulele de praf trec de burete si murdaresc talerul. Se desface in bucati, se curata talerul din partea opusa capacului, se monteaza, apoi se regleaza din surubul de sub capac. La partea cu reglajul e putina munca si se face mai repede cu masina pe tester. |
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
radunre |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
![]() ![]() $$ilvviu, sa inteleg ca nu e capsulat/lipit ? Daca poti da mai multe detalii despre procedeul de reglaj/valori ar deveni un post mult mai interesant. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
molduo |
![]()
Post
#7
|
cititor Group: Members Posts: 77 Joined: 25 November 15 ![]() |
Convertorul de presiune turbocompresor, trebuie sa lucreze tot timpul?
|
--------------------
Renault
Megane 2
2005
|
|
radunre |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Functioneaza cat timp motorul functioneaza, sunetul normal este un bazait/vibratie
![]() |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 15:51 |