clapeta
![]() ![]() ![]() |
clapeta
16valve |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 27 February 15 From: Baia Mare ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 1 ph2
2000
|
|||
eviltuning |
![]()
Post
#2
|
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
Nu se potriveste.Trebuie sa o adaptezi pentru galeria ta.Se simte ceva mai bine in ture sus din cauza diametrului mai mare ce permite mai mult aer sa intre
|
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
- BV 99 EVL
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
De fapt se potriveste perfect. Eu am de la un 2.0 (e la fel cu cea de 1.8). Trage mai bine in ture mici, creste usor si consumul....cam atat.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
eviltuning |
![]()
Post
#4
|
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
Asta înseamnă ca galeria de megane nu e la fel cu aia de laguna sa înțeleg ? Din ce stiu aia de 1.4/1.6 are 55 de mm si cealaltă de 1.8/2.0 65 mm
|
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
- BV 99 EVL
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
|
|
16valve |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 27 February 15 From: Baia Mare ![]() |
e vorba de diametrul exterior atat la 1.6 cat si 1.8 si 2.0 este la fel doar cel interior difera le-am masurat azi ,cri8sti relantiul nu ti-l sapaceste ?
|
--------------------
Renault
Laguna 1 ph2
2000
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Nu. La relanti oricum e inchisa clapeta, nu mai conteaza dimensiunea.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
16valve |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 27 February 15 From: Baia Mare ![]() |
bun am montat clapeta o diferenta foarte mica se simte , ar mai fi o chestie ar dauna daca as pune si injectoarele de 1.8 ?
|
--------------------
Renault
Laguna 1 ph2
2000
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Ar arunca benzina nearsa pe esapament. Poti sa-i dai mai multa benzina si cu injectoarele ei nu ai nevoie de injectoare de 1.8, dar nu prea vad sensul.
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#9
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
|
--------------------
n
n
-
n
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Oricat s-ar supara sonda, nu stiu daca ecu poate compensa atat incat sa aduca amestecul la normal. Cred ca tot cu amestec bogat ar merge. (nu am incercat treaba asta practic ca nu am avut de ce)
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#11
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Poate ECU mai mult decat crezi.
In alta ordine de idei,daca maresti debitul de aer prin montarea unei clapete cu sectiune mai mare,atunci la aceiasi valoare a injectiei amestecul e sarac,deci nu are cum sa miroase a gaze nearse. Logica ta e gresita. Despre compensarea pe care o face sonda lambda,sa stii ca in plus poate sa compenseze doar pana la o anumita valoare(255 imbogatire) In schimb la saracire poate ajunge la zero. Asta e si testata practic,cand am avut sparta membrana la GPL,si intra pe un vacum gaz in admisie si apoi pe unde erau supapele intredeschise ajungea in evacuare.Asta cu motorul oprit.Sona lambda vedea mult carburant si ECU intra in saracire,efectul fiind o pornire greoaie la cald. |
--------------------
n
n
-
n
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
QUOTE(bundy220 @ 13 Dec 2015, 13:00) ......daca maresti debitul de aer prin montarea unei clapete cu sectiune mai mare,atunci la aceiasi valoare a injectiei amestecul e sarac,deci nu are cum sa miroase a gaze nearse. ...... Da, e corect daca pastreaza injectoarele de 1.6. Dar el zice ca vrea sa monteze si injectoare de 1.8 deci ii da si benzina mai multa. Cu injectoarele de 1.6 nu are cum sa aiba amestec bogat si nici sarac (ii compenseaza ecu prin marirea timpilor de injectie), eu ziceam daca pune injectoare de 1.8 cum a intrebat. Dar daca ecu reuseste sa compenseze si aduce amestecul la normal (nu stiu limitele ecu) atunci care e sensul unor injectoare mai mari? |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
- BR-11-PBC
2006 Expression Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#13
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Modificarea debitului de benzina se realizeaza prin timpul de injectie. De saracit poate sa il saraceasca la minim dar la imbogatire treaba e un pic diferita.
Cu alte cuvinte,daca timpul de injectie creste si devine egal sau mai mare decat timpul de admisie,atunci avem o problema.In acest moment se alege folosirea altui tip de injector,cu debit mecanic mai mic. |
--------------------
n
n
-
n
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 13:04 |