Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Decărcare baterie, Clio 1.5 DCI din 2009

lightpawn
post 23 Nov 2015, 13:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 November 15




Salut,

Am o problemă cu Renault-ul meu... în urmă cu 1 an jumate i-am schimbat bateria (cea veche era cea originală din 2009 și a "murit" la un moment dat) și i-am pus o baterie Varta de 70.

Ideea e că nu prea mai circul cu mașina (merg mai mult cu mașina de serviciu) și în urmă cu vreo lună și ceva, după câteva zile de frig (0-2 grade) am avut surpriza să nu mai pot porni...
I-am dat curent și am pornit, ulterior am mai verificat-o de vreo 2-3 ori la interval de 2-3 zile.

Apoi a stat degeaba vreo 3 săptămâni, iar sâmbăta (alaltăieri) iar era bateria descărcată sad.gif
Alternatorul clar bagă curent, că după ce o pornesc, dacă merge nițel, ulterior pornește ușor - de altfel l-am verificat și la service când am schimbat bateria anul trecut.

Care ar putea "hoțul" de curent? Să fie de la sistemul de alarmă?

Sau așa e Clio, trebuie pornită periodic?

Mulțumesc!

<span class='edit'>23 Nov 2015, 13:24:</span>
Mi-a răspuns cineva pe PM dar eu fiind boboc aici nu am dreptul să trimit PM la rândul meu smile.gif

Așadar zice așa:
<<salut
poate fi sistem de alarma, modul ridicare geamuri cuplat la alarma -daca ai montat suplimentar asa ceva
sau legaturile de la stopuri la priza de remorcare

verifica consumul de miliamperi,cu un clampmetru sau miliampermetru, se accepta maxim 0,06mA dupa 3 minute de repaos
Sau mergi la un service de baterii si roaga-i pe ei sa iti masoare, poate identifica ei consumatorul suplimentar de curent
Tot acolo se verifica si bateria cu aparate Midtronics, Caranda care iti da informatii despre starea bateriei ,curentul de pornire Ah ...>>


Modificări la alarmă nu știu dacă s-au făcut (au am cumpărat mașina în 2013), nu cred că are acel sistem de închidere geamuri.

Însă am cârlig de remorcare montat, de fapt doar pentru asta mai folosesc mașina, când am ceva de cărat cu remorca smile.gif
Cum e posibil să fie consum la priza de remorcare, dacă mașina e în repaos? Am pus kit omologat, comandat de service și montat de ei... dacă de acolo e problema ce se poate face?

This post has been edited by lightpawn: 23 Nov 2015, 13:25


--------------------
Renault Clio 2009, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 23 Nov 2015, 14:20
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Faceau astia o reclama la Varta ca ofera gratuit masuratori, http://www.varta-automotive.ro/ro-ro/suppo...ery-test-check/.

Nu ne-ai zis cati ani are bateria Varta.
Daca ai pornit-o ai mers cu ea si porneste dupa asta nu inseamna ca bateria s-a incarcat complet.
O baterie incarcata dupa 3 saptamani nu ar trebuii sa iti faca probleme la pornire

PS era un topic dedicat cu probleme aici http://www.reno.ro/Baterie-noua-acumulator-nou-t40295.html

This post has been edited by andutu: 23 Nov 2015, 14:33


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lightpawn
post 23 Nov 2015, 14:46
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 November 15




Am zis, are 1 an jumate bateria. Nu e o problemă a bateriei.

A fost o perioadă când foloseam mașina frecvent și nu se întâmpla nimic, doar după ce a început să stea am pățit problema.

Am văzut și topicul celălalt, am căutat înainte să postez, mi s-a părut mai relevant să descriu problema mașinii - nu este o problemă a bateriei, cum spuneam.

Am un "hoț de curent" sad.gif
Cred că cel mai sigur ar fi să deconectez borna "+" când știu că mașina are mai mult de staționat...?


--------------------
Renault Clio 2009, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 23 Nov 2015, 17:59
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Hot pe naiba, nu prea circuli cu masina si se consuma bateria. Nici eu nu am avut probleme cu ea in primul an, dar drumurile scurte si foarte rare descarca bateria. Eu mi-am luat un redresor ieftin din Lidl si cand e frig afara, o incarc in fiecare luna, asta daca nu circul cu masina la fiecare 2-3 zile.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 23 Nov 2015, 18:15
Post #5


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




O baterie descarcata are nevoie de ore bune sa se incarce. Fiindca a apucat să se descarce complet, ori o pui pe redresor, ori faci un drum lung. Pornind masina cateva minute nu rezolvi absolut nimic.


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 23 Nov 2015, 22:22
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Mai scria cineva mai sus de un consum de 0.06 A in standby, ala e un consum standard, daca ai o alarma cu anumite functii, nu vei avea acel consum. Spre exemplu, alarma mea intra in standby perfect abia dupa 24 ore, scrie clar in carte, asa ca pot sta langa masina si 2 ore cu multimetrul. Am incercat 30 minute si m-am lasat pagubas, eu am 0.24 in faza initiala de standby(dupa 2-3 minute). Nu este un consum mare dar este mai mare decat standardul. In fine, ai prins ideea.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 24 Nov 2015, 06:54
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Nu mai cauta hoti de curent. La masina care sta degeaba asa se intampla. Am in batatura un Matiz al tatalui meu in aceeasi situatie -cca 500Km/an si are aceeasi problema -bateria trebue incarcata periodic. Inainte de Matiz , Dacia suferea de acelasi melic. Redresor si incarcare periodica sau o incarci odata bine si desfaci borna.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lightpawn
post 24 Nov 2015, 17:32
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 November 15




Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri, măcar sunt cam convins că nu e vreun defect smile.gif

Am redresor, o să scot bateria și o să o pun la încărcat, apoi o las fără bornă conectată între utilizări.


--------------------
Renault Clio 2009, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 25 Nov 2015, 15:50
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Convins nu ai cum sa fii pentru ca nu ai facut nici o verificare in acest sens. Incarcarea periodica a bateriei nu este o solutie. Trebuie sa gasesti cauza pentru care se descarca bateria.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 25 Nov 2015, 17:43
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




N-am idee cum sta treaba la partea electrica dar daca ai un multimetru la indemana poti face ceva masuratori destul de simplu.

Eu unul, as face asa:
As scoate borna si as inseria multimetrul intre borna bateriei si cablul rosu. Vad cati A se trag cand e masina oprita. Sa nu pornesti masina. In mod normal n-ar trebui sa ai mai mult de 1A ( valoare orientativa). Daca e peste, e de investigat.
Dupa primul pas as merge la cutia de sigurante de langa baterie. Inlocuiesc, pe rand, fiecare siguranta cu multimetrul si citesc valoarea curentului.

Asa cred ca iti poti face o idee cam pe unde ar fi cel mai mare consumator de curent cu masina oprita.


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 25 Nov 2015, 20:09
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




1A mi se pare foarte mult. la clio am in jur de 0.05 si la honda 0.02 in standby. Procedeaza cum a zis myhay mai sus si scoate sigurantele pe rand pana o sa scada consumul si o sa izolezi problema. Personal mi se pare mult orice consum e peste 0.20,dar poate sunt subiectiv.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 26 Nov 2015, 08:11
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Bai dar ce va mai place sa bateti apa in piua cu gasirea "hotului de curent", deci mor ca vad ce scrieti. Fratilor, omul nu circula cu masina, ce vreti mai mult? Il puneti sa iroseasca aiurea bani prin service-uri sau pe unelte pe care nu le are. Dupa 1 an si jumatate, nu prea mai tin bateriile dupa mai multe descarcari si porniri la doar 2-3 saptamani.
Se mai trezeste si unul care nu s-a spalat pe fata de dimineata, sa scrie ca este ok un consum pana in 1A, serios?
Din punctul meu de vedere doar as testa consumul in standby si nimic mai mult, tiand cont de conditiile date.

This post has been edited by alexgeogabriel: 26 Nov 2015, 08:15


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 26 Nov 2015, 09:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Eu n-am scris nicaieri ca 1A ar fi un consum ok. Am dat o valoare estimativa. N-am masurat pana acum deci n-am idee cat at trebui sa fie... Daca nu-l ajuti, nu mai posta.
Un amarat de aparat de masura costa 10-15 lei in piata. Nu-i trebuie precizie in cazul de fata.


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 26 Nov 2015, 19:16
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Daca ai verifica cu atentie acest topic, ai vedea ca am raspuns de mai multe ori, chiar printre primii, ulterior ai revenit tu. Daca nu ai masurat si nu ai idee cat ar trebui sa fie...nu mai posta, ca scrii lucruri incorecte, valoarea aia estimativa pe care o mentionezi tu, este de 10 ori mai mare decat una normala. Vezi ca ai topic de 30+ pagini despre baterii, invata niste lucruri corecte inainte de a atrage atentia altora. Si eu am fost incepator si inca sunt dar nu am avut atitudinea asta.

This post has been edited by alexgeogabriel: 26 Nov 2015, 19:17


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 28 Nov 2015, 09:02
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Important nu e consumul indicat de mine ci modul in care il poate determina. Asta era ideea.


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 28 Nov 2015, 09:43
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Si tot cu ideea ta ai ramas...ma zbat degeaba, renunt.


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lightpawn
post 2 Dec 2015, 10:02
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 November 15




Se pare că am găsit problema.
Am făcut un experiment - n-am mai încuiat mașina din telecomanda alarmei, ci din închiderea centralizată (butonul cheii de contact).

Nu s-a mai descărcat bateria!

This post has been edited by lightpawn: 2 Dec 2015, 15:03


--------------------
Renault Clio 2009, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 21:58
Dacia