Decărcare baterie, Clio 1.5 DCI din 2009
![]() ![]() ![]() |
Decărcare baterie, Clio 1.5 DCI din 2009
lightpawn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 November 15 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2009, berlina
|
|||
andutu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Faceau astia o reclama la Varta ca ofera gratuit masuratori, http://www.varta-automotive.ro/ro-ro/suppo...ery-test-check/.
Nu ne-ai zis cati ani are bateria Varta. Daca ai pornit-o ai mers cu ea si porneste dupa asta nu inseamna ca bateria s-a incarcat complet. O baterie incarcata dupa 3 saptamani nu ar trebuii sa iti faca probleme la pornire PS era un topic dedicat cu probleme aici http://www.reno.ro/Baterie-noua-acumulator-nou-t40295.html This post has been edited by andutu: 23 Nov 2015, 14:33 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
lightpawn |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 November 15 ![]() |
Am zis, are 1 an jumate bateria. Nu e o problemă a bateriei.
A fost o perioadă când foloseam mașina frecvent și nu se întâmpla nimic, doar după ce a început să stea am pățit problema. Am văzut și topicul celălalt, am căutat înainte să postez, mi s-a părut mai relevant să descriu problema mașinii - nu este o problemă a bateriei, cum spuneam. Am un "hoț de curent" ![]() Cred că cel mai sigur ar fi să deconectez borna "+" când știu că mașina are mai mult de staționat...? |
--------------------
Renault
Clio
2009, berlina
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Hot pe naiba, nu prea circuli cu masina si se consuma bateria. Nici eu nu am avut probleme cu ea in primul an, dar drumurile scurte si foarte rare descarca bateria. Eu mi-am luat un redresor ieftin din Lidl si cand e frig afara, o incarc in fiecare luna, asta daca nu circul cu masina la fiecare 2-3 zile.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
gabize |
![]()
Post
#5
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
O baterie descarcata are nevoie de ore bune sa se incarce. Fiindca a apucat să se descarce complet, ori o pui pe redresor, ori faci un drum lung. Pornind masina cateva minute nu rezolvi absolut nimic.
|
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Mai scria cineva mai sus de un consum de 0.06 A in standby, ala e un consum standard, daca ai o alarma cu anumite functii, nu vei avea acel consum. Spre exemplu, alarma mea intra in standby perfect abia dupa 24 ore, scrie clar in carte, asa ca pot sta langa masina si 2 ore cu multimetrul. Am incercat 30 minute si m-am lasat pagubas, eu am 0.24 in faza initiala de standby(dupa 2-3 minute). Nu este un consum mare dar este mai mare decat standardul. In fine, ai prins ideea.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
verde |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Nu mai cauta hoti de curent. La masina care sta degeaba asa se intampla. Am in batatura un Matiz al tatalui meu in aceeasi situatie -cca 500Km/an si are aceeasi problema -bateria trebue incarcata periodic. Inainte de Matiz , Dacia suferea de acelasi melic. Redresor si incarcare periodica sau o incarci odata bine si desfaci borna.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
lightpawn |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 November 15 ![]() |
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri, măcar sunt cam convins că nu e vreun defect
![]() Am redresor, o să scot bateria și o să o pun la încărcat, apoi o las fără bornă conectată între utilizări. |
--------------------
Renault
Clio
2009, berlina
|
|
CipTal |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Convins nu ai cum sa fii pentru ca nu ai facut nici o verificare in acest sens. Incarcarea periodica a bateriei nu este o solutie. Trebuie sa gasesti cauza pentru care se descarca bateria.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
N-am idee cum sta treaba la partea electrica dar daca ai un multimetru la indemana poti face ceva masuratori destul de simplu.
Eu unul, as face asa: As scoate borna si as inseria multimetrul intre borna bateriei si cablul rosu. Vad cati A se trag cand e masina oprita. Sa nu pornesti masina. In mod normal n-ar trebui sa ai mai mult de 1A ( valoare orientativa). Daca e peste, e de investigat. Dupa primul pas as merge la cutia de sigurante de langa baterie. Inlocuiesc, pe rand, fiecare siguranta cu multimetrul si citesc valoarea curentului. Asa cred ca iti poti face o idee cam pe unde ar fi cel mai mare consumator de curent cu masina oprita. |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
1A mi se pare foarte mult. la clio am in jur de 0.05 si la honda 0.02 in standby. Procedeaza cum a zis myhay mai sus si scoate sigurantele pe rand pana o sa scada consumul si o sa izolezi problema. Personal mi se pare mult orice consum e peste 0.20,dar poate sunt subiectiv.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Bai dar ce va mai place sa bateti apa in piua cu gasirea "hotului de curent", deci mor ca vad ce scrieti. Fratilor, omul nu circula cu masina, ce vreti mai mult? Il puneti sa iroseasca aiurea bani prin service-uri sau pe unelte pe care nu le are. Dupa 1 an si jumatate, nu prea mai tin bateriile dupa mai multe descarcari si porniri la doar 2-3 saptamani.
Se mai trezeste si unul care nu s-a spalat pe fata de dimineata, sa scrie ca este ok un consum pana in 1A, serios? Din punctul meu de vedere doar as testa consumul in standby si nimic mai mult, tiand cont de conditiile date. This post has been edited by alexgeogabriel: 26 Nov 2015, 08:15 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Eu n-am scris nicaieri ca 1A ar fi un consum ok. Am dat o valoare estimativa. N-am masurat pana acum deci n-am idee cat at trebui sa fie... Daca nu-l ajuti, nu mai posta.
Un amarat de aparat de masura costa 10-15 lei in piata. Nu-i trebuie precizie in cazul de fata. |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai verifica cu atentie acest topic, ai vedea ca am raspuns de mai multe ori, chiar printre primii, ulterior ai revenit tu. Daca nu ai masurat si nu ai idee cat ar trebui sa fie...nu mai posta, ca scrii lucruri incorecte, valoarea aia estimativa pe care o mentionezi tu, este de 10 ori mai mare decat una normala. Vezi ca ai topic de 30+ pagini despre baterii, invata niste lucruri corecte inainte de a atrage atentia altora. Si eu am fost incepator si inca sunt dar nu am avut atitudinea asta.
This post has been edited by alexgeogabriel: 26 Nov 2015, 19:17 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Important nu e consumul indicat de mine ci modul in care il poate determina. Asta era ideea.
|
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Si tot cu ideea ta ai ramas...ma zbat degeaba, renunt.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
lightpawn |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 November 15 ![]() |
Se pare că am găsit problema.
Am făcut un experiment - n-am mai încuiat mașina din telecomanda alarmei, ci din închiderea centralizată (butonul cheii de contact). Nu s-a mai descărcat bateria! This post has been edited by lightpawn: 2 Dec 2015, 15:03 |
--------------------
Renault
Clio
2009, berlina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:58 |