Probleme pornire la cald Clio 1.5 dCi
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire la cald Clio 1.5 dCi
stelian.dinca |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 1 April 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2005 1.5 dCi
|
|||
ady24 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
In acest ti-as recomanda neaparat sa mergi la o diagnoza. Poate sa fie vorba de orice defectiune de la electric(senzor axa came, regulatorul de presiune etc) pana la defect mecanic (pompa de inalta, injectoare).
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
Sonyericsson |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 24 February 13 From: Bucuresti ![]() |
Ar mai putea fi releul principal injectie, cablaj motor, calculator injectie sau probleme pe circuitul de joasa presiune carburant. De regula, K9K nu porneste la rece cand se strica...
|
--------------------
Renault
Symbol 2
2009
- B124TRD
|
|
stelian.dinca |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 1 April 13 ![]() |
Va multumesc! Am si un alt senzor de pe axa cu came si as incerca sa-l schimb, dar este foarte dificil de ajuns la el. Am sa-l schimb si pe acesta in speranta rezolvarii, insa daca nu voi reusi, o voi duce la o diagnoza.
This post has been edited by stelian.dinca: 2 Apr 2013, 08:13 |
--------------------
Renault
Clio
2005 1.5 dCi
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
du-o la verificat returul la injectoare si apoi uita-te la senzori. daca era cu senzorii nu mai ajungeai la concluzia cu rece si cald.
|
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
Erwintz |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 8 June 09 From: Brasov ![]() |
corect, la fel am patit si eu
am verificat la care injectoare imi dadea mai mult pe retur si la acelea am schimbat supapele. deoarece supapele de retur fiind uzate, la cald da aproape toata motorina inapoi pe retur, de aceea nu porneste . la rece imi pornea "la sfert de cheie" deja ai probleme la doua daca nu-ti porneste This post has been edited by Erwintz: 3 Apr 2013, 20:58 |
--------------------
Renault
Symbol-Fidji, 1.5DCI, 48KW
5/2005
- BV-08-
|
|
Victor_Renault |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 31 May 10 From: Bucuresti/Drumul Taberei ![]() |
Si la mine mai face figuri la cald, mult mai rar in ultima perioada ce-i drept. Daca e cald si incerc sa o pornesc, rar, nu vrea sa porneasca la prima cheie oricat de lung ii dai. La a doua porneste la sfert. Am observat ca si ralantiul variaza usor, insesizabil pe ceas dar se aude.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Expression 1.5 dCi 65 Hp
2003; ex. Mazda 6 2.0 MZR-CD 143 Hp 2007;
ex. Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V 112 Hp 2007; Suzuki Swift Sport 1.6 16V 136 Hp 2013. |
|
luckas_itd |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Suna a valve de retur,cam astea sint simptomele.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE Am observat ca si ralantiul variaza usor, insesizabil pe ceas dar se aude. daca ai avea ca si probleme doar valvele de retur duse, indiferent 1, 2, etc, nu ar trebui sa ai fluctuatii la relanti. dar daca mai ai si fluctuatii...atunci e naspa. pompa. This post has been edited by meggeo81: 4 Apr 2013, 22:28 |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
ionutrf |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 July 11 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Aceeasi problema am avut-o si eu la 1.5 dci 2002, pornire grea la cald si variatii minore la relantiu, usor usor am ajuns sa o pornesc foarte greu pana cand in mers am ramas in 3 "pistoane". Am luat drumul catre service unde am primit o veste buna doau injectoare care nu au mai putut fi reconditionate pompa de injectie reconditionata, si curatarea rezervorului si a traseului de tur si retur. Dupa operatiunea asta nu am mai avut probleme cu pornirea, motorule trage mai bine si este un pic mai silentios.
|
--------------------
Renault
Clio
2002/Clio
- B 50 RNU
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
La mine cu o valva de injector dusa galopa motorul cand era rece destul de bine,pe turometru nu se vedea,dar se auzea si se simtea,dupa reparatie totul a fost bine.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
Victor_Renault |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 31 May 10 From: Bucuresti/Drumul Taberei ![]() |
Uite ieri am patit o chestie ciudata "la cald".
M-am intors la garaj cu masina si asteptam pe cineva. Am parcat, am oprit motorul, apoi am trecut cheia pe contact fara sa o pornesc pentru a putea deschide geamurile. Am pus contactul, s-a aprins bujia 1 secunda si s-a stins. Am stat cateva minute pe contact apoi s-a aprins bujia din senin si asa a ramas. Rotesc cheia, si nimic, nu pornea (cam 4-5 secunde am incercat). Luat contact, pus iar, bujia s-a aprins 1 secunda apoi a pornit. |
--------------------
ex. Renault
Clio Expression 1.5 dCi 65 Hp
2003; ex. Mazda 6 2.0 MZR-CD 143 Hp 2007;
ex. Renault Megane Sedan Privilege 1.6 16V 112 Hp 2007; Suzuki Swift Sport 1.6 16V 136 Hp 2013. |
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
eu asa am patit cand mi-a sarit distributia de la punct cu un dinte....la rece pornea de nu avea treaba...la cald...jale mare.schimbasem senzorul de la axa cu came, facusem test de injectoare pe banc, dar pe tester tot la el imi dadea eroare si pana la urma cei de la renault mi-au spus ca este posibil sa fi sarit distributia de la punct...am schimbat distrbutia si a mers dupa ca uns
|
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
jon123 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 29 September 13 ![]() |
salut, e cam distanta intre posturi, dar anul asta si eu am avut probleme cu ponirea la cald, poate ajuta pe cineva experienta mea
masina clio 1.5 dci, 2004, 65cp, 235,000km, injectoare neumblate la ele deloc., la pompa de inalta la fel. dimineata, sau dupa o stationare de cateva ore pornea la sfert, daca mergeam cu ea, se incalzea motorul, o opream, deabia la a 2-3-4 cheie pornea, intr-o zi erau afara vreo 40 grade, de abia a pornit, in alte zile nu facea nicio problema. initial am reconditionat injectoarele, 3 dadeau cam 15ml / minut , unul 40ml/min, dupa reconditionare toate 4 4ml/min. degeaba, tot asa facea masina ma apropim de 60k km de la ultimul schimb de distributie, am schimbat distributia, cureaua veche arata bine, nu era sarita de la punct, masina facea la fel. dat jos senzor de pe volanta, nu avea piltura pe el, masurat rezistenta 680 ohm, ca in manual. tot asa facea pana la urma am bagat-o pe tester, ceea ce trebuia de prima oara, si apare eroare circuit captor arbore cu came, sters eroare, dat cheie , presiune in rampa cand dai cheie peste 200 bari de fiecare data cand masina tot nu pornea. deci pompa era ok, eroarea iar aparea. am schimbat senzorul, sters eroarea, si de atunci masina porneste ok de fiecare data. inainte sa schimbati una alta, mai bine faceti o diagnoza ca iesiti mai ieftin. senzorul se poate schimba destul de usor in maxim 1 ora. This post has been edited by jon123: 23 Oct 2015, 10:29 |
--------------------
renault
clio
1.5dci 2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 22:03 |