Probleme pornire 1.5 dci după recondiționare injec, Probleme pornire 1.5 dci după recondiționare injec
![]() ![]() ![]() |
Probleme pornire 1.5 dci după recondiționare injec, Probleme pornire 1.5 dci după recondiționare injec
Grigo0605 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 April 15 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp |
|||
bleano1 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 13 January 13 From: iasi ![]() |
Mergi la intalnirea saptamanala reno iasi daca vrei sa cunosti pe cineva.
Reconditionare pompa nu stiu exact ce presupune.Probabil iti schimba toti senzorii de pe ea.Asteptam raspunsul reprezentantei. This post has been edited by bleano1: 6 Oct 2015, 03:20 |
--------------------
renault
clio2
1,5dci 65cp,2004,caroserie
|
|
CipTal |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Iti recomand sa citesti si acest topic http://www.reno.ro/index.php?showtopic=288843&st=30
Incepe de la postul 52, 53 etc. Este vorba de un oring de la pompa de injectie care se verifica foarte usor. Cat despre IMV, mai intai se poate demonta si curata, poate are vreo garnitura ciupita etc...nu te arunca imediat la reconditionat pompa...citeste topicul de mai sus ca e foarte interesant. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Grigo0605 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 April 15 ![]() |
Am citit exact când eram la service la reprezentanta și le-am spus celor de acolo dar mi-au spus ca nu e de la asta.
În principiu mi-au recomandat să schimb pompa, sau să o reconditionez, pentru ca nu mai ține presiunea la relanti. La un test cu mașina în mers au văzut ca în viteză, la turație, când îi ceri putere, ba oferă, ba nu. Adică acum a simțit și eu cum mașina vrea să tragă iar la alt test mașina parcă se tura degeaba ca nu mai avea aceeași vlagă. Regulator pentru test nu am avut de unde! Au făcut test de motorina la ieșirea din pompă și nici urma de pilitură! Au transmis datele la altcineva de la Renault, la cineva mai de sus, și urmează să primesc un răspuns.când? Habar nu am, au zis să aștept. This post has been edited by Grigo0605: 6 Oct 2015, 17:47 |
--------------------
.
.
. Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp |
|
ady24 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
@Grigo0605
Saluare, din ce am citit pe aici ai 3 posibilitati: pe capul hidraulic exista o supapa care se demonteaza destul de usor. Atentie ca in interiorul ei este un oring, vezi ca acel oring sa fie perfect rotund. De obicei le gasesti ori ciupite, ori sunt deformate. Pe acolo trage aer fals incontinuu daca acel oring nu este perfect rotund. Doi la mana posibil sa fie regulatorul blocat pe deschis. Ca si remediere in afara de inlocuirea cu unul nou nu ai ce sa ii faci. Si trei la mana , pompa nu mai face suficienta presiune la pornire. |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
Grigo0605 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 April 15 ![]() |
Mulțumesc ady24 pentru raspuns!
|
--------------------
.
.
. Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp |
|
Grigo0605 |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 April 15 ![]() |
Update!
Nu am mai mers cu mașina deloc de o săptămână și ceva, am tot așteptat răspunsul de la reprezentanta!!! L-am primit luni pana la urma si unul dintre mecanici zice să schimb pompa de injecție, altul doar regulatorul... În acest timp am tot citit mai multe pe forum și filmări pe youtube cu situații similare. M-am dus la mașină luni, afară erau 5grade și ploua destul de tare, am dat să pornesc și nu a vrut să mai pornească deloc. Chiar dacă țineam la automat mai mult. După vreo 6-7 încercări a pornit... Marți dimineață a pornit la sfert. Care era cauza? Am ridicat capota și m-am uitat peste tot și am văzut că mufa, care intră în rampa cu țevile care merg la injectoare, parcă nu era băgată bine în acel senzor negru. Am scos mufa și m-am uitat bine să văd din ce cauza?! Mufa are o garnitură de cauciuc iar acea garnitură era ciupită, chiar aproape ca se rupea de tot când am pus mâna pe ea și era murdară cu de toate, praf, apă, ulei, motorina... Garnitura despre care vorbesc este similara cu garnitura galbena sau rosie din poza de mai jos, doar ca dimensiunea probabil e mai mica, conform mufei ce intra in acel senzor : http://www.piesedaciaonline.ro/electrice/1...acia-logan.html Pentru ca nu am avut de unde să cumpăr garnitura respectivă în acel moment, am curățat bine cu spray de contacte, atât mufa cât și pinii din senzor, am pus mufa la loc și am"sigilat" cu bandă cât să nu mai intre nebunii pe acolo. Am pornit mașina, de atunci am făcut aproape 500 km fără absolut nici o fluctuație de turatie, oprire de motor, fără dureri de cap! M-am dus la prietenul meu, am pus testerul și nu mai este nici o eroare!!! Pompa sta bine în presiune, atât la relanti cat și turat, regulatorul văd ca nu are nimic... Acum singura problemă ar fi că dacă stau prea mult pe loc la relanti (3-4 minute) când dau să plec iese ceva fum parcă negru, când accelerez mai tare. Nu neapărat doar când staționez, ci și când merg. Chiar mă uitam azi ca eram in a 2-a și am ridicat turația la 2500-2750 încât să schimb în a 3-a si parcă a ieșit puțin de tot. Un fum parcă de funingine negru... Oare s-a înfundat egr-ul iar chiar dacă l-am curățat acum 1000 km? Sau o fi de la separatorul de vapori? This post has been edited by Grigo0605: 15 Oct 2015, 16:48 |
--------------------
.
.
. Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp |
|
andutu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Asta ma enerveaza pe mine mecanicii astia la injectie vai mama lor...Ma bucur ca ai rezolvat problema.Daca ai curatat egr bine nu are cum sa se infunde in 1000km.Dai si tu cateva talpe vezi daca mai iese.Eu prin oras dupa ce se incalzeste motorul schimb numai 3000-3500
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
Grigo0605 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 April 15 ![]() |
Sunt la fel de enervat de asa numitii "mecanici", stau cu toate calculatoarele langa ei, se uita la cai verzi pe pereti si te pun sa schimbi de toate, ca asa li se pare...
Nu mai zic ca s-a mai uitat cineva la masina, si de acum ma lua in ras : " Iti zic eu ce sa faci ca sa mearga bine, sa-ti cumperi una noua" ![]() ![]() Ar cam trebui sa schimb uleiul in 1500 km, poate fi asta vreo influenta pentru fumul scos? Am scos joja dimineata si uleiul imi era undeva la jumatate intre min si max, de aici ma gandesc ca poate o fi de la searatorul de vapori? ca prin alta parte nu-mi curge nimic. Precizez ca la schimbul de ulei s-au pus fix 4.8 litri cat scrie in manual, iar de la schimb am facut 8500 km. This post has been edited by Grigo0605: 15 Oct 2015, 17:09 |
--------------------
.
.
. Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp |
|
andutu |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Daca era de la separatorul ala de ulei ciuperca aia de e pusa pe admisie trebuia sa scoata fum alb nu negru, iar EGR-ul sa fie plin de ulei.Fum negru = amestec bogat , ( aer putin , motorina prea multa )
cam asa IMG_1368.JPG ( Size: 179.58k ) Number of downloads: 310 IMG_1372.JPG ( Size: 177.36k ) Number of downloads: 318 This post has been edited by andutu: 15 Oct 2015, 17:21 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
Grigo0605 |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 April 15 ![]() |
Maine dimineata ma uit sa vad in ce stadiu e egr-ul.
Revin si cu poze cu acea garnitura despre care ziceam mai sus. Ideea e ca nici nu stiu de unde sa iau o garnitura din aia iar acum am pus doar banda, ceea ce nu stiu cat de bine e mai ales cand se incalzeste motorul... Aer putin, ma gandesc ca poate filtrul de aer o fi imbacsit, umed... dar mai multe vad maine, ms. |
--------------------
.
.
. Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp |
|
RazvanF |
![]()
Post
#42
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
De regula garniturele de pe mufele electrice sunt pentru a proteja pinii mufei de impuritati/apa. Nu au rol de etansare in functionarea mecanica a pompei.
Poti pune silicon rosu, cel care rezista la temperatura daca vrei sa reetansezi mufa, dar la fel de bine poti lasa garnitura asa cum este si dai cu wd40 pe contacte in caz de ajunge umiditate la ele sa nu le afecteze. This post has been edited by RazvanF: 15 Oct 2015, 21:43 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
CipTal |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Pai daca era de la contact imperfect, nu trebuia sa-ti dea pe tester vreo eroare? Da, ciudat. Fumul negru, intradevar este de la ardere incompleta; motivul cel mai des intalnit este EGR-ul si nu neaparat partea mecanica a acestuia cat mai ales cea electrica (motorasul de comanda si potentiometrul care transmite calculatorului de injectie pozitia valvei EGR); partea electrica de fapt este o singura piesa care nu se poate repara si costa destul de mult in jur de 600 RON; dar, aceeasi observatie, daca ar fi o problema electrica la EGR, trebuie sa apara pe tester; acum trecem mai departe si ne gandim ca daca cumva iti consuma si putin ulei, fumul este mai mult albastrui si poate fi de la turbosuflanta; demonteaza filtrul de aer si vezi sa nu fi ajuns ulei si acolo; daca da, gandeste-te la reconditionat si echilibrat turbosuflanta; pornirile acelea repetate cu spray de care aminteai in postarile anterioare au si ele un efect, ce credeai?
This post has been edited by CipTal: 16 Oct 2015, 07:52 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#44
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Fumul negru....asta il are orce turbodiesel la accelerare puternica, turbina reactioneaza dupa injectia dieselului, deci e putin in urma cu aerul.
Nu zic cu rau, dar problema ta tot este, nu cred ca ai rezolvat nimic, tine minte ca la fel a facut si la plecarea din Iasi, ai zis ca motorul a mers perfect si dupa ceva timp ai revenit pe forum...cu "vechea problema". Tot tu ai zis ca pe tester a aparut o eroare de la regulatorul de presiune, cauta si schimba acea piesa, macar de proba sa stii una si buna. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Grigo0605 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 April 15 ![]() |
Când am pus testerul înainte nu scria fix "regulator presiune" scria cea de genul " reglare presiune șină" dar mai avea ceva înainte de "reglare",ceva din 4 cuvinte, la sistem injecție, și era legat de presiunea din șină.
Turbina nu ar avea de ce să fie problemă, sper! E nouă, o am pe mașină de aproape 20k km și trage chiar foarte bine. Acum mă duc la mașină și mă apuc să văd care e treabă cu egr-ul, daca am ulei în corpul de aluminiu. Revin mai târziu cu câteva poze și detalii la ce găsesc pe acolo... |
--------------------
.
.
. Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp |
|
CipTal |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Nu e nevoie sa demontezi egr-ul; scoate doar unul din furtunele de la sitemul turbo; daca gasesti ulei pe acolo e cam ce ti-am scris mai sus-turbosuflanta; daca nu, este ok; uleiul din carcasa filtrului de aer provine de la epuratorul de ulei-dar nu cred ca e cazul la tine.
This post has been edited by CipTal: 16 Oct 2015, 10:01 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Grigo0605 |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 April 15 ![]() |
Am pornit mașina din nou fără emoții și am lăsat motorul să meargă vreo 10 minute la relanti, fără nici o fluctuație de turație în acest timp.
I-am dat pedală stând pe loc, undeva până în 3000 de ture, a ieșit puțin fum negru, am mai lăsat motorul iar vreo 5 min la relanti și am turat iar până în 3000, de data asta nu a mai ieșit nimic. Am demontat carcasa filtrului aer iar filtrul se vedea clar ca era destul de murdar și un pic cam gri în loc de galben și îl simțeam parcă puțin umed... Am scos egr-ul, și nu avea decât puțină funingine pe el, s-a curățat foarte ușor cu cârpa. Interiorul corpului egr avea doar puțină funingine. Epuratorul era uscat pe dinafară, am scos țeava de pe turbină și avea foarte foarte puțin ulei, gen vapori cum vin din epurator, dar nimic îngrijorător, cred. Am încercat să mișc de axul turbinei să văd dacă are joc, dar nu se mișca în nici o direcție, doar se învârtea, mi se părea normal să fie ok turbina. Am curățat cu spray contactele și mufele de la egr, senzor aer (cel de pe carcasă filtru aer), și senzorul care e pe țeava cu epuratorul. Senzorul din urma era cam îmbâcsit cu ulei, dar s-a curățat bine cu spray. Am montat tot la loc și am făcut o tură și parcă e mai silențios motorul acum. Mă refer ca la 3500 ture se aude turația ca și cum era înainte pe la 2500. Poate o fi fost vreo problemă electrică la egr. Precizez ca acum 3 ani apărea pe tester egr cu roșu. A fost curățat și de atunci nu a apărut nici o eroare, dar nici nu știu dacă merge în parametrii. Am un drum până la Bacău azi, să va cum merge mașină până acolo și cum se comporta în oraș la turații și viteze diferite, sper să nu am surprize. Attached thumbnail(s) IMG_20151016_115705.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 254 IMG_20151016_115730.jpg ( Size: 979.84k ) Number of downloads: 248 IMG_20151016_115736.jpg ( Size: 764.79k ) Number of downloads: 239 IMG_20151016_121151.jpg ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 66 IMG_20151016_121225.jpg ( Size: 768.64k ) Number of downloads: 67 |
--------------------
.
.
. Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp |
|
CipTal |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Este in regula; poate eroarea de pe tester de la mufa aceea provenea; mai mergi prin imprejurimi 15-20 km sa nu ai vreo surpriza neplacuta. Toate bune!
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Grigo0605 |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 April 15 ![]() |
Am facut in jur de 50 km prin oras, nimic dubios pana mai devreme...
2 km i-am facut in 15 min, aglomeratie mare ca se lucreaza pe un drum si abia reuseam sa urc turatia pana la 1500 in 1-a ca trebuia sa opresc iar, bara la bara, si cum tot statea la relanti a scazut iar turatia spre 650-700 dar si-a revenit, a iesit putin fum, parca gri, in momentul in care a scazu turatia. Zici ca se ineaca, parca ar intra mai multa motorina decat aer. O fi de la egr problema? Egr-ul se deschide sa bage gazele nearse la relanti sau cand e in sarcina? Parca imi da senzatia ca stand la relanti se ineaca, iar apoi daca merg cu masina si intra aer datorita turbinei, cand revin la relanti merge ok, pana intr-un punct in care parca da iar sa se inece... Daca sa zicem ca ar fi o problema la regulatorul de presiune si nu de la acea mufa de care ziceam anterior, atunci fluctuatiile la relanti nu ar fi trebuit sa fie pe o durata mai mare de timp? Face doar odata, apoi revine. In sarcina vad ca trage bine de tot... |
--------------------
.
.
. Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp |
|
CipTal |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
egr-ul nu functioneaza la ralanti si nici in regim de accelerare; la sarcini medii si mari se activeaza functionarea egr-ului, peste o anumita temperatura etc dar repet, nu la accelerare; sunt mai multe conditii care trebuiesc indeplinite pentru a intra in functiune sistemul egr; fluctuatiile pe care le are la ralanti pot fi de la regulatorul de presiune de pe rampa comuna dar poate se rezolva printr-o simpla curatare. Daca trage bine inseamna ca egr-ul nu-ti face probleme, in sensul ca nu ramane pe deschis sau partial deschis. Daca nu se mai opreste si pornirea este usoara inseamna ca s-a rezolvat problema.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
Grigo0605 |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 April 15 ![]() |
Multumesc tuturor pentru idei/sfaturi!
Problema initiala vad ca e rezolvata, porneste de fiecare data, singura ramasa e fluctuatia asta la relanti. Voi merge la mecanic sa vad daca poate curata regulatorul de presiune, sau poate pana la urma gasesc unul de poba sa vad daca mai face fluctuatii. Ma opresc aici cu posturile, multumesc inca odata tuturor pentru ajutor! Sanatate si drum bun! |
--------------------
.
.
. Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp |
|
CipTal |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Toate bune!
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
ccoto |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 22 April 09 From: Navodari ![]() |
QUOTE(CipTal @ 16 Oct 2015, 15:03) Ma indoiesc sa aiba regulator de presiune pe rampa comuna, la un motor dci din 2003. Rampa comuna Delphi cu HPV a aparut dupa 2004 si nu pe motoarele Renault. Pe rampa e doar traductor de presiune. Reglarea de presiune se face din regulatorul IMV de pe pompa de inalta. |
--------------------
Renault
Kangoo
- CT07KZM
1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
|
|
CipTal |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Asa este. Ideea e ca fluctuatiile pot fi de la IMV.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
- xxx
2007/1.5 dci 85 CP
|
|
andutu |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Postez 3 pdf-uri cu informatii utile despre injectia delphi.Adunate dupa net/forum
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by andutu: 20 Oct 2015, 21:35 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
Grigo0605 |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 April 15 ![]() |
Ms Andutu!
De când am rezolvat acea mufa, de 5 zile, am făcut aproape 1200 km fără absolut nici o problema. Pe tester nu mai sunt erori iar eroarea ce apăruse la ultima verificare era chiar din cauza acestui senzor și nu de la regulator. "Presiune șină", acest senzor, cum era murdar datorită garniturii rupte, transmitea către calculator ca nu detectează bine presiunea ce e distribuită la injectoare iar calculatorul cerea pompei/ regulatorului să o regleze, de acolo și fluctuația la relanti încât să se oprească. ( scădea la 500 și se ridica spre 1100 rpm). Așa mi-a transmis mecanicul după ce s-a informat din anumite surse... This post has been edited by Grigo0605: 22 Oct 2015, 11:43 |
--------------------
.
.
. Volkswagen Jetta / 2016 / 1.2 TSI / 77 kw 105 cp
Renault Clio 2 / 2003 / 1.5 dci / 48 kw 65 cp |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 07:42 |