Senzor presiune anvelope
![]() ![]() ![]() |
Senzor presiune anvelope
laurentiu88 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 March 15 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio 4
2015
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Sistemul este conceput pentru tari cu strazi......fara prea multe gropi/deformari.
De la socuri senzori dau erori.....chiar cu presiunea normala. Eu la Laguna cumparata de noua prima avertizare a fost tot asa.....si i-am dezactivat din tester! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
roland |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Totusi, sistemul este vandut in Romania. Conform legislatiei din Romania, trebuie sa-ti rezolve problema sau sa te despagubeasca pentru un accesoriu nefunctional.
|
--------------------
.
.
.
|
|
crisolro |
![]()
Post
#4
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
o alta posibilitatea ar fi:
senzorii nu indica presiunea ci variatii ale ei, din cate stiu eu deci, daca au fost invatati cu o presiune de 2,5 (desi manometrul ala arata atunci doar 2,2), atunci e posibil ca acum sa ai becul aprins in bord si un manomentru corect sa arate exact 2,2 nu stiu daca o variatie de 12% ar fi suficienta sa te avertizeze dar cam atat insemna o scadere reala de 0.3 din 2.5 si e posibil ca ochiometric sa nu se sesizeze stiu ca teoria mea ar presupune ca presiunea a 4 roti d-ale laurentiului88 sa fi scazut oarecum si egal, uniform, cee ce e putin probabil dar ... dar e o idee, poate il ajuta pe colegul solutia e clar o refacere a unei presiuni corecte ![]() This post has been edited by crisolro: 22 Sep 2015, 12:34 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
vvede |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 12 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Din ce am vazut eu, Clio are senzori de presiune pe valva (valva e diferita) si nu se bazeaza pe viteza de rotatie diferita citita de senzorii ABS.
Dupa refacerea presiunii pe toate pneurile, senzorii trebuie reinitializati/reinvatati cu noile valori. Asta se face din BC - se navigheaza din tastele de pe maneta stergatoarelor pana se ajunge la "tyre pressure" (sau ceva asemanator) si apoi se tine apasat cateva secunde pana apare "tyre reinitialisation" (sau ceva asemanator) si se merge cu masina oleaca - 2-3km. hope it helps! |
--------------------
Renault
Clio
0.9TCe Expression Mazda 6 2.0, Attraction
Ex: Renault Clio Symbol 1.5 dCi 82CP | Opel Astra H 1.6 Twinport 105CP |
|
laurentiu88 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 March 15 ![]() |
multumesc pentru reply-uri.
problema s-a rezolvat urmand instructiunile de mai sus: apasarea pentru 3 secunde a butonului de selectie in meniul tyre pressure. ![]() |
--------------------
renault
clio 4
2015
|
|
crisolro |
![]()
Post
#7
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
presupun ca nu s-au deranjat sa puna senzor si pe roata de rezerva, nu? stiu, ar fi fabulos asa ceva
![]() stie cineva cum sunt senzorii dispusi mai exact, pot fi deteriorati daca se ruleaza 10-20 m pe pana? logic ar fi sa nu, sa poti scoate masina din carosabil etc. |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
t530 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 18 July 15 ![]() |
Pe rotata de rezerva nu exista senzor...
Ei arata cam asa: 43260779_2_644x461_vand-senzori-presiune-pneuri-renault-fotografii.jpg |
--------------------
Renault
Clio 4 - 0.9 TCe
2015
- XX-XXX-XXX
|
|
cosmins2000 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 27 February 07 ![]() |
Am pus azi rotile de iarna, cele ce mi-au ramas de la logan II.(roti normale din tabla fara senzori).
M-am plimbat vreo 20 min prin oras si nu a beep-ait nimic, nu s-a aprins niciun bec, niciun mesaj inbord, absolut nimic. ![]() Mai urmaresc zilele urmatoare sa vad ce se intampla. |
--------------------
Renault
Talisman
2017 Intens 1.6 dci EDC
|
|
t530 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 18 July 15 ![]() |
Esti sigur ca nu erau senzorii pe valve ? Incearca sa dai o reinitializare la computer-ul de bord
This post has been edited by t530: 25 Oct 2015, 20:43 |
--------------------
Renault
Clio 4 - 0.9 TCe
2015
- XX-XXX-XXX
|
|
cosmins2000 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 27 February 07 ![]() |
O noua zi de mers cu rotile de iarna si nu am niciun bec aprins in bord referitor la senzorii de presiune.
La inceput, cand pun contactul, imi apare mesajul cu citirea presiunii in anvelope. Eu nu fac nimic si dupa cativa zeci de metri se comuta pe ce era pus ultima data computerul de bord (la mine e pe consumul instant). 1. Sigur am senzori de presiune in rotile de vara, care acum stau in garaj. Nu i-am vazut cu ochii me,i dar asa a fost echipata masina din fabrica. 2. Sigur nu am senzori de presiune in rotile de iarna. This post has been edited by cosmins2000: 26 Oct 2015, 18:20 |
--------------------
Renault
Talisman
2017 Intens 1.6 dci EDC
|
|
laurentiu88 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 March 15 ![]() |
ciudat.
am rotile de iarna si sta cu mesajul acela in bord. reusesc sa il sterg pentru cativa km dar apoi iarasi apare. ploiesti - sinaia dus -intors..l-am sters de vreo 5-6 ori. ![]() |
--------------------
renault
clio 4
2015
|
|
cosmins2000 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 27 February 07 ![]() |
Doar astazi, a treia zi dupa ce am facut vreo 10 km mi-a aparut in sfarsit mesajul.
|
--------------------
Renault
Talisman
2017 Intens 1.6 dci EDC
|
|
citizen |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 3 June 15 From: Constanta ![]() |
Pe mine m-au avertizat ca facusem o pana la un moment dat, ceea ce era si adevarat, numai ca dupa ce am rezolvat pana si am ajustat presiunea corect, acelasi mesaj "Puncture" si becul STOP aprins in bord. Am mers asa vreo 3 ore si apoi am ajuns la service ca tot pe pana ramasese masina daca era sa ma iau dupa senzori
![]() This post has been edited by citizen: 27 Oct 2015, 21:22 |
--------------------
Renault Clio
Expression Energy 1.5 dCi
2015 Tehnologia moderna pedepseste omul prost
|
|
misterb |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 19 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Apropos de senzori. Din iunie mi-a sosit clio estate. Am citit cartea si la senzori la reinitializarea presiunii se spune ca tb sa mergi cateva minute. Foarte vag..cateva minute pot fi 2-3 sau 14. Asa ca am intrebat la Vocea clientului. Raspunsul a fost ca trebuie sa mergi timp de 10 min cu cel putin 40 km/h., conform celor spuse de Vocea clientului Renault ,care s-a interesat la producatorul acelor senzori. Deci in mod practic in Bucuresti nu poti face aceasta reinitializare . Daca mai pui ca reinitializarea tb pornita cu pneurile la rece, deci la pornire, presupunem ca tb sa stai parcat vreo 3 ore minim pe autostrada si sa incepi reinitializarea .
Senzorii sunt setati pe 2,2 fata si 2spate. Incep sa te avertizeze când este o variatie mai mare de +/- 25% din presiunea setata. |
--------------------
Renault
Clio IV Estate 0,9 TCe
2015 Clio Estate 0.9 TCe
|
|
StefanJipa |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 14 August 10 ![]() |
Mersul 10 minute cu peste 40km/h pentru mine pare ceva din carti, in practica dupa ce am luat masina aveam 2.7 presiune in toate 4 anvelopele asa ca am oprit la o benzinarie si le-am scazut presiunea la 2.2 - 2.0 asa cum este trecut pe usa. Cum am pornit masina din prima am avut in bord mesajul de avertizare si led-ul dedicat verificarii presiunii in pneuri. Am intrat in meniul dedicat setarii valorii de referinta pentru presiunea din pneuri si am plecat din benzinarie iar practic imediat cum am iesit din benzinarie m-am opriut la un semafor, cand am plecat de la semafor in aproximativ 1km valorile au fost resetate si led-ul de avertizare s-a stins.
|
--------------------
Renault
Megane 1.3 TCe EDC
2021
- - ex Megane Coupe 1.6 16v
ex Clio 120TCe EDC |
|
misterb |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 19 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Si mie mi s-a parut raspunsul cam nerealist dar daca asta au spus ca s-au intersat la producator..ce sa mai spun asta e...
Cat priveste reglarea presiunii stiu ca niciodata nu e bine sa se regleze la cald mai ales sa ajustezi presiunea prin dezumflare. O anvelopa rulata incalzita va indica cu 1-1,5 bari in plus. La rece (dupa o stationare de minim 3 ore si cel mai bine dimineata la prima ora când nu a avut soarele timp sa bata mai mult sau mai putin pe o parte a masinii) conteaza si temperatura de afara. De ex, presiunea la o anvelopa masurata la o temperatura 24 grade Celsius va fi cu aprox 0,5-0,6 bari mai scazuta atunci când va fi masurata la 12 grade. Cam 0,5 bari la fiecare 12 grade . uite aici un articol interesant despre presiunea in anvelope. http://www.automarket.ro/anvelope/pagini/a...-odata-pe-luna/ |
--------------------
Renault
Clio IV Estate 0,9 TCe
2015 Clio Estate 0.9 TCe
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
ciudat. la meganul din semnatura, nu ai nevoie de nici o reinitializare. asta se facea, de obicei, la sistemul de detectie cu abs, nu cu senzor separat.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
crisolro |
![]()
Post
#19
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
hopa! baieti
am facut pana, puncture in bord si bec in bord aprins am schimbat roata cu aia de rezerva si am plecat la drum cu masina ... prin bucuresti; fara puncture in bord ci doar cu becul aprins seara am oprit la vulcanizare si dupa astuparea gaurii s-a montat roata cu senzorul inapoi, m-am urcat la volan si inainte sa fac un metru chiar i-am dat learning blablabla - s-a stins becul si m-am carat acasa de atunci n-am mai vazut alte avertismente in bord, deci e haos ce ziceti voi ca vi se intampla acolo, cu viteze si alte nebunii poate mai corect ar fi fost sa rulez cu ea intr-o oarecare masura (banuiesc ca aia vor minute in sir cu o viteza de 40 ca sa se incalzeasca cat de cat cauciucul, sa se regleze presiunea aia de zic unii ca mai scade dupa montarea unui cauciuc si rulare, ca se aseaza cauciucul si mai scapa ... nu stiu, cred doar This post has been edited by crisolro: 29 Oct 2015, 15:06 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
paul1981 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 June 15 From: Ialomita ![]() |
Acum o saptamana am schimbat cauciucurile de iarna . Janta cea de tabla care am avuto de noua pe masina inpreuna cu anvelopa Nokian WR D4 185/65 R15 88T . Toate bune si frumoase , dupa plecare la vreo 4,5 km in mers apare semnul in bord , mesajul Puncture si cheia , toate aprinse . Practic am crezut ca am pana , insa dupa ce am ajuns si pe la service a doua zi , am fost informat ca trebuia sa reinitializez presiunea in pneuri tinand 3 sec apasat la plecare dupa operatiunea efectuata .
|
--------------------
Renault
Clio IV , Captur
2015 , 2019 / 1,2 16v 75cp , 0.9 Tce 90cp
|
|
crisolro |
![]()
Post
#21
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
pai da ... exact ce am facut eu pentru ca asa mi-a spus omuletul de la dealer cand am ridicat masina si pt. ca asa scrie si in manual
cica 100% corect ar fi sa schimbi cauciucurile, rezolvi pana etc (e la caz la caz), sa rulezi ceva km si apoi sa faci presiunea ca sa te asiguri ca e ok si sa reinitializezi in bord sistemul de monitorizare |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Ciudat, f ciudat .
La voi arată despre ce roată e vorba? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
crisolro |
![]()
Post
#23
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
pfuai! ai zis-o! aveam aceeasi curiozitate insa, cum eram plin de draci cand am facut pana (la 6 dimineata) am uitat sa aprofundez problema dar nici nu tin minte sa fi fost ceva evident de genul asta, doar sa fi fost ceva foarte discret
![]() |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
citizen |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 3 June 15 From: Constanta ![]() |
Sigur nu. Imi aduc aminte bine. Din cate am vazut, pana este sesizabila cu ochiul liber chiar inainte de a incepe sa sune senzorii de presiune. Se simte si cand mergi cu masina si se vede cand este stationata. Cam nefolositori dupa parerea mea. Cel putin asa a fost la mine. Am sesizat ca am o roata "lasata" din mers, cu mult timp inainte de a se aprinde senzorul in bord. Eram in mers, aerul cald = presiune mai mare si senzorii nu percep o prea mare diferenta de presiune. Cand m-am oprit se vedea clar care era roata cu problema. Senzorul s=a aprins abia dupa cateva ore
This post has been edited by citizen: 30 Oct 2015, 09:06 |
--------------------
Renault Clio
Expression Energy 1.5 dCi
2015 Tehnologia moderna pedepseste omul prost
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#25
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Cum iti dai tu seama de diferenta de la 2.0 la 1,8 presiune cand incepe sa te anunte senzorul?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
de kkt sistemul.
da voi sunteti siguri ca aveti senzori pe fiecare roata. a vazut efectiv cineva senzoru, ca suna din ce in ce mai mult a sistem abs. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
citizen |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 3 June 15 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 30 Oct 2015, 09:12) Dupa ce se parcurge ceva distanta presiunea in roti creste dar senzorul tot pe la 1,8 incepe sa sune pt ca asa are memorata presiunea (2.0). Diferenta de presiune intre o roata cu pana si una care are presiunea crescuta "la cald" este mai mare de 0.2 si este sesizabila in timpul mersului. Daca "la cald" presiunea in roata ajunge de la 2.0 pe la 2.3 senzorul tot la 1,8 anunta diferenta. "Ochiometric" este sesizabila o diferenta de 0.4-0.5 intre 2 roti. Ma rog, eu am simtit in mers si s-a vazut clar cand am ajuns acasa. Senzorul s-a aprins cand am plecat dupa vreo 3 ore. This post has been edited by citizen: 30 Oct 2015, 11:21 |
--------------------
Renault Clio
Expression Energy 1.5 dCi
2015 Tehnologia moderna pedepseste omul prost
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#28
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ma depaseste logica ta ...
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
vvede |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 12 September 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
0.9TCe Expression Mazda 6 2.0, Attraction
Ex: Renault Clio Symbol 1.5 dCi 82CP | Opel Astra H 1.6 Twinport 105CP |
|
citizen |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 3 June 15 From: Constanta ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 30 Oct 2015, 11:55) Nu faci comparatie cu "kilograme" de aer aici. Cand aerul este cald, se dilata si presiunea automat creste. Pana scade la 1.8 ca sa te anunte senzorul, diferenta este sesizabila in mers pentru ca celelalte roti au automat peste 2.0 cat ai bagat initial. Nu mai vorbesti de 0.2 diferenta ci de mai mult, chiar 0.4-0.5. Mai departe incearca si cu google. This post has been edited by citizen: 30 Oct 2015, 14:18 |
--------------------
Renault Clio
Expression Energy 1.5 dCi
2015 Tehnologia moderna pedepseste omul prost
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:00 |