Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA
![]() ![]() ![]() |
Volkswagen prins cu fofarlica mare de EPA
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#1681
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|||
Bwwlan |
![]()
Post
#1682
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Winterkorn a fost pus sub acuzare in Murica si risca dooșcinci de ani de puscarie.
|
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
AndreiMR |
![]()
Post
#1683
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
E de inteles ca au o imagine buna. Hai sa recapitulam ce s-a intamplat in ultimii...15 ani. Au avut motoarele 2.0 TDI PD catastrofale la fiabilitate. Benzinare au avut aspiratele clasice care consumau mult si erau mai slabe decat ale concurentei. Au venit cu FSI-urile, slabe ca toate motoarele GDI din prima generatie.
Apoi au trecut la CR. Pe care n-au fost in stare sa il construiasca corect, dovada scandalul Dieselgate. Acolo e clara treaba, daca nu veneau cu softul manarit nu puteau scoate niste motoare diesel Euro5, deci bye-bye TDI. Fata de ultimele PD-uri, macar au fost mai fiabile. La benzinare, au venit cu TSI-urile. 1.2, 1.4...catastrofale, 1.8 si 2.0 mergeau pe amestec ca Trabantul. Dupa ultimele evolutii ale scandalului de poluare, se pare ca pana in zilele noastre la dieselurile mari n-au renuntat la manareli. La 1.6 si 2.0 se pare ca au reusit, dupa 10 ani de la trecerea la common-rail, sa faca niste motoare decente. Au schimbat benzinarele, inca nu se stie ce e cu ele...dar mergem pe presupunerea ca dupa 10 ani de TSI au invatat si ei sa le faca ok. Pe la noi a trecut relativ neobservat, dar a mai fost un scandal...cel cu testele pe maimute si pe oameni. Adica au bagat niste fiinte la gazat ca sa vada ce se intampla cu ele cand respira parfum de TDI. Misto, etic, demn de o companie a secolului XXI. Deci, numai catastrofe de motoare, design absolut zero, si un scandal care nu afecteaza neaparat statul, ci sanatatea populatiei. Calitatea masinilor e ok, desi se observa in ultimii ani o tedinta serioasa de reducere a costurilor. Nu stiu daca v-ati suit intr-un T-Roc, masina care ajunge lejer la 30k euro...are interiorul absolut identic dpdv al materialelor si finisajelor cu cel de la Duster, in partea din fata. In spate, e la fel ca la Logan 1, din 2004, niste panouri de usi dintr-un plastic incredibil de urat si de tare. Noul Polo la fel, e mai "plasticos" decat generatia precedenta. Si cu toate astea, imaginea e excelenta, vanzarile merg foarte bine, si e ceva oarecum aspirational sa ai un VW, mai ales in RO. Eu ma ocup cu marketingul in viata de zi cu zi, si observ strategia lor. In primul rand, serviciile post-vanzare sunt foarte bune la VW. Cam cele mai bune din gama de masini populare. Acolo unde Reno iti da cu flit si vinde un reper defect 15 ani, VW iti schimba gratis chiar si dupa terminarea garantiei. Sau, cu gesturi comerciale acopera mare parte din reparatii. Apoi, conditiile de finantare. Au Porsche Bank, Porsche Leasing...au niste conditii de finantare excelente. Cu sub 200 de euro pe luna iti iei un Golf chel. Sau o Octavia. Pentru firme, au conditii de finantare si discounturi de flote foarte bune. Cel mai important aspect, insa, pentru pastrarea imaginii bune fata de populatie, e ca detin controlul a numeroase publicatii auto. Oficial sau nu. AutoBild e revista lor de casa, si are licente traduse peste tot prin lume. AMS e revista germana, printre cele mai mari din lume, si e foarte favorabila masinilor germane in general, si VW in special. In RO, in afara de aceste reviste germane, mai au si o influenta foarte mare si asupra site-urilor sau publicatiilor locale. Fie cu articole "sponsorizate", fie cu presiune pe jurnalisti...pe sistemul "nu scrii de bine de noi, nu iti mai dam masini la test". E cam nasol in RO sa nu poti sa faci review-uri despre masinile VAG, sunt lideri la importuri. In plin scandal dieselgate pe un mare site romanesc cu specific auto a aparut un articol de o gretosenie rara, in care autorul ne explica cum a venit momentul perfect sa ne cumparam un VW. Cu diverse argumente, unul mai pueril ca altul, dar ideea era ca VW face cele mai bune masini ale momentului. Autorul respectiv inca publica acolo, si la ceva timp dupa articol a cumparat un VW nou. Bine, masina era inmatriculata deja pe Porsche Romania, deci chiar noua nu cred ca era, dar probabil pretul obtinut a fost unul excelent. Sau chiar a crezut in ce a scris si de-aia a cumparat masina ![]() Deci da, au o imagine excelenta. Si nu se va schimba asta prea curand cat timp marketingul functioneaza foarte bine. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
VladSoare |
![]()
Post
#1684
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Nu-mi place VW ca marcă, și nu-mi plac nici mașinile VW (cu foarte puține excepții). Totuși, nu pot să nu apreciez calitatea fabricației. Am văzut Golfuri de firmă care după o sută de mii de kilometri făcuți în România nu aveau nici măcar un singur greieraș, iar plasticele, deși ieftine, arătau la fel de bine și erau la fel de bine îmbinate ca în prima zi. Despre concurență nu prea poți spune același lucru. Fordurile sînt pline de greieri chiar și în vîrful gamei. La Mondeo 4 se contractau fețele de uși în timp și se dezlipeau de ușă. De Reno ce să mai zicem, cu armata de greieri și de scîrțîituri și cu cablurile lor măsurate la milimetru, care se rup în cîțiva ani. Or la VW n-am văzut de-astea. Nu-mi place marca, dar ce-i al ei e al ei - chiar și un model ieftin îți dă impresia că a fost îmbinat cu simțul răspunderii.
Îmi place Focusul mult mai mult decît Golful - la design exterior și interior, motoare, fiabilitate, dotări, nu încape comparație nici măcar pe departe. Dar Golful se simte mai bine închegat. Nu zbîrnîie nimic în mers; nu scîrțîie plasticele la fiecare denivelare de pe drum. This post has been edited by VladSoare: 10 May 2018, 10:09 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
bion |
![]()
Post
#1685
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Pen-ca vw face manarii si masini proaste care nu imi plac mi-am luat si io un tsi
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#1686
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
"Studiu: Aproape toate motorizarile diesel Euro 6 depasesc cu mult limitele impuse de UE"
"Dieselurile "elibereaza" in mod sistematic cantitati mari de oxizi de azot in atmosfera in timpul conducerii in situatii reale, in ciuda faptului ca masinile respecta cele mai recente reglementari europene privind emisiile, spun oamenii de stiinta ai organizatiei nonprofit cu sediul la Berlin." "Au fost testate aproximativ 4.850 de modele, variind de la standardele Euro 3 la Euro 6. Toate motorizarile Euro 3, 4 si 5 diesel au primit un rating slab, iar 91% din masinile Euro 6 au primit rating rosu pentru poluare peste limite. In schimb, toate propulsoarele pe benzina Euro 6 au primit un rating bun sau moderat." https://www.wall-street.ro/articol/Auto/231...oducatorul.html |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
dizzy |
![]()
Post
#1687
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.065 Joined: 11 February 04 ![]() |
QUOTE(bion @ 10 May 2018, 11:32) Pai sa-l stapanesti sanatos Uica Bion si sa apuci sa-l vinzi peste treijdeani ca masina de epoca! @AndreiMR, cred ca ai o viziune cel putin deformata asupra lucrurilor, asta ca sa nu zic partizana. 1,9TDI a fost un motor bun, unii ar zice foarte bun, a fost unitatea cu care s-au comparat toti, de la lansare, pana la scoatere din productie. Mai sus de EURO4 nu aveau cum sa-l duca cu injectia lui tip Pompa-injector, trebuiau sa-l treaca pe commonrail, au ales sa nu faca asta. 2,0TDI a fost un motor slab cu PompeDuse (atentie, unele exemplare cu injectoare Siemens) si un motor ok cu injectoare Bosch. Varaiantele cu CommonRail nu au avut probleme serioase. In cazul scandalului DieselGate, VW (si nu numai ei) au decis sa nu puna sistem de tratare cu uree pe masina. De ce? Ca sa nu ii coste, si au ales sa manareasca testele. De ce? Pentru ca se poate s i pt ca sunt suficient de smecheri sa scape cu asta. Cele Euro 6 cu instalatie de uree nu au nici pe naiba la teste. La benzinare, au ales sa inoveze. Aveai in continuare pe piata 1,2 1,4 si 1,6 aspirat - cam ce avea si concurenta si in plus aveai 1,4TSI/140CP pus pe Passat, cu taxe de Logan. La fel 1,8 scotea 160-200 CP, ca un motor aspirat de 2,5-3.0. 2.0 turbo pus pe Passat Gollf, Skoda, Seat, transforma o masina de familie intr-o racheta cu 200 lei impozit si 800 RCA?! Cam bine, zic! Bun la buget si culmea, pe cei care le-au luat de noi nu am auzit sa se planga. Sigur, cei cu masina luata de la o batranica din Germania aflau cu surpriza ca Passatul lor de 100.000 km are de 4 ori pe atat. Despre partea cu designul, putem vorbi pana terminam bitii forumului. Designul lui T-Roc e tineresc, reclama e foarte reusita, acum ca nu-ti place tie? Ghinionul lor ?! Au imagine buna, masini bune, fiabilitate buna per ansamblu, or sa ramana pe piata! Acum despre serviciile de vanzare: - Am fost extrem de dezamagit de Toyota. Am vrut Toyota, am mers in showroom, am facut drive test, le-am explicat ce vreau, i-am rugat sa-mi dea oferta. Dupa doua zile i-am sunat, apoi din nou dupa inca 3. Nici pana in ziua de azi nu mi-au dat o oferta. Cucamasa pe Toyota lor. Daca nici sa o vanda nu-s in stare, greu de crezut ca pot sa o repare, nu? - Nissan. Iti spune un pret, apoi cand zici ca vrei sa comanzi iti explica ca a creescut in doua saptamani pretul cu vreo 2000 euro.... zic ok, sa va tufeti pisica. - Skoda. In momentul ala eram utilizator de Skoda; aproape ca la Toyota plus un termen de livrare de 9 luni la ce voiam eu... soro, nu-i copil sa-l obtii in 9 luni, o gestati, ce plm ii faceti?! - Mitsubishi: servicii exemplare - masinile naspa. - Renault: Servicii ok, masinile ok, dar nu ce voiam eu la momentul ala. Un plus pt sonorizarea Bose - Ford: - servicii ok, masinile ok, varianta castigatoare. dupa 3 ani si 4 luni ma declar multumit de masina si de servicii; le-am mai trimis eu 3 clienti; This post has been edited by dizzy: 8 Jun 2018, 08:53 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
AndreiMR |
![]()
Post
#1688
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(dizzy @ 8 Jun 2018, 09:08) Pai sa-l stapanesti sanatos Uica Bion si sa apuci sa-l vinzi peste treijdeani ca masina de epoca! @AndreiMR, cred ca ai o viziune cel putin deformata asupra lucrurilor, asta ca sa nu zic partizana. Deloc, nu sunt hater VW, dar nu cred in marketingul agresiv si odele din Automarket si AutoBild. QUOTE 1,9TDI a fost un motor bun, unii ar zice foarte bun, a fost unitatea cu care s-au comparat toti, de la lansare, pana la scoatere din productie. Mai sus de EURO4 nu aveau cum sa-l duca cu injectia lui tip Pompa-injector, trebuiau sa-l treaca pe commonrail, au ales sa nu faca asta. 2,0TDI a fost un motor slab cu PompeDuse (atentie, unele exemplare cu injectoare Siemens) si un motor ok cu injectoare Bosch. Varaiantele cu CommonRail nu au avut probleme serioase. Cred ca R19/16V te-ar putea contrazice aici. Si nu e singurul patit. Fata de 2.0 TDI PD intr-adevar CR-ul a fost mai fiabil, dar nu chiar impecabil. Si ai condus o varianta Euro6 a motorului asta? E atat de gatuit incat ai senzatia ca ai un motor cu vreo 30 de cai mai slab, in prima parte a accelerarii. Dupa faza initiala de nimic se misca, dar e atat de ciudat reglat... QUOTE La benzinare, au ales sa inoveze. Aveai in continuare pe piata 1,2 1,4 si 1,6 aspirat - cam ce avea si concurenta si in plus aveai 1,4TSI/140CP pus pe Passat, cu taxe de Logan. La fel 1,8 scotea 160-200 CP, ca un motor aspirat de 2,5-3.0. 2.0 turbo pus pe Passat Gollf, Skoda, Seat, transforma o masina de familie intr-o racheta cu 200 lei impozit si 800 RCA?! Cam bine, zic! Bun la buget si culmea, pe cei care le-au luat de noi nu am auzit sa se planga. Sigur, cei cu masina luata de la o batranica din Germania aflau cu surpriza ca Passatul lor de 100.000 km are de 4 ori pe atat. Hai sa nu exageram. Nu au fost primii cu motoare mici turbo. Nu au inovat nimic cu motoarele alea. Au fost insa primii cu distributii pe lant care pica fara motiv la 20-30k km, cu turbine de plastilina...oricum ai da-o, 1.2 si 1.4 TSI au fost niste mizerii de motoare, complet nereusite dpdv al fiabilitatii. Au incercat sa le modifice, apoi au renuntat cu totul la ele. 2.0 TSI e foarte misto daca obisnuiesti sa mergi cu uleiul in portbagaj, dar pana la urma posesorii de VW erau invatati cu asta ![]() QUOTE Despre partea cu designul, putem vorbi pana terminam bitii forumului. Designul lui T-Roc e tineresc, reclama e foarte reusita, acum ca nu-ti place tie? Ghinionul lor ?! Au imagine buna, masini bune, fiabilitate buna per ansamblu, or sa ramana pe piata! Designul exterior e chiar ok. Nu am ce sa zic. Dar calitatea interiorului ai vazut-o? E socant de slaba. Cum ziceam, nu sunt hater VW, chiar am fost de curand la ei in showroom si iau in calcul serios achizitia unui VW, daca il iau la un pret corect pentru dotari si calitate. Dar nu merita sub nicio forma imaginea de "masina suprema, nemuritoare" pe care o are in Romania. E o masina putin peste media clasei la anumite capitole, dar exagerat de scumpa daca nu o configurezi cum trebuie sau daca nu prinzi vreo serie speciala/oferta limitata. This post has been edited by AndreiMR: 8 Jun 2018, 09:29 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
dizzy |
![]()
Post
#1689
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.065 Joined: 11 February 04 ![]() |
Pai, eu am avu 2 x TDI, de 1,9 si 1,4, sunt invatat sa am bidonul de oloi in porcbagaj, asa ca nu ma sperii.
![]() Din cate stiu, combinatia de motor de aprox 1,4 litrii, benzina, tubo, injectie directa nu mai fusese pusa pe produs de serie mare. Asta cu interiorul, nu stiu ce sa zic, mie mi-a placut TROC. E mai pt cei care apreciaza designul mai simplist, dar in nici un caz nu e urat. La Ford, de exemplu, am numarat cel putin 5 butoane care sunt degeaba. Asa, mi-a placut si interiorul Peugeot-ului, care a dat istoriei unitatea optica. This post has been edited by dizzy: 8 Jun 2018, 10:01 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
axabrt |
![]()
Post
#1690
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.960 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Da ăștia ?
http://www.dw.com/en/dieselgate-scandal-au...tion/a-44155557 This post has been edited by axabrt: 11 Jun 2018, 17:57 |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
klaus |
![]()
Post
#1691
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si care ar fi articolele despre masini mincinoase la aia de la stiripesurse?
Ca aici nu era vorba de un articol politic, ci de unul de stire internationala. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
axabrt |
![]()
Post
#1692
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.960 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Astăzi e ziua lor
http://m.dw.com/en/daimler-ordered-to-reca....google.ro%252F |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
klaus |
![]()
Post
#1693
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Se ingroasa gluma serios.
Seful Audi a fost arestat azi (nu am inteles prea bine daca doar retinut sau arestat de-a binele). |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#1694
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Se ingroasa pla...au facut perchezitie si la el acasa la 3 ani de la declansarea scandalului si l-au retinut de teama sa nu ascunda dovezi. Hrana pt gusteri...
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1695
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
...
|
|
axabrt |
![]()
Post
#1696
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.960 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
O știre cv mai veche
https://m.dw.com/en/volkswagen-offers-to-bu...bans/a-43187677 O să le dea la români după aia... |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#1697
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Sunt curios cand are sa apara primul GDPR"Gate"
Macar la google poti avea iluzia ca ai dat opt out la spionare, dar la masini, unde e EULA? Cate convorbiri private a vandut GM la chinezi? Dar ford? Au sa urmeze curand intrebari de genu asta, sper. This post has been edited by 4x4: 5 May 2019, 18:50 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#1698
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
|
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
dandobre |
![]()
Post
#1699
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.224 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
https://www.auto-bild.ro/stiri/volkswagen-i...170323.html/amp
Vw reduce emisiile diesel cu 80% |
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#1700
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Astia de la VW nu invata niciodata... Acum au probleme cu jmekereala emisiilor la motoarele diesel EA288, Euro6, succesoarele alora cu problemele care au generat scandalul.
Cica astea ar avea un soft care recunoaste daca masina e exploatata in ciclu NEFZ sau ciclu normal si intra sau iese din functiune dupa caz. SURSA Evident ca VW neaga ca ar fi adevarat ![]() This post has been edited by Bwwlan: 12 Sep 2019, 16:17 |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#1701
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Lucrurile avanseaza:
"Șefii Volkswagen au fost puși sub acuzare în Germania în scandalul Dieselgate". "Procurorii germani au anunțat marți că i-au acuzat pe foști și actuali șefi ai grupului auto Volkswagen AG de manipularea bursei în privința scandalului emisiilor (Dieselgate), care a izbucnit în septembrie 2015, transmit DPA și Reuters. Directorul general al Volkswagen, Herbert Diess, fostul director general Martin Winterkorn și președintele Hans Dieter Poetsch sunt acuzați că în mod intenționat nu i-au infirmat la timp pe investitori de impactul financiar al scandalului. Din acest motiv, ei au influențat în mod necorespunzător prețul acțiunilor companiei, a precizat Procuratura din Braunschweig." https://www.g4media.ro/sefii-volkswagen-au-...dieselgate.html |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
pistritu |
![]()
Post
#1702
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 520 Joined: 8 May 14 ![]() |
|
--------------------
--
--
-- Gil26 este bolnav psihic
|
|
bgd2018 |
![]()
Post
#1703
|
![]() AMBIDÉXTRU Group: Members Posts: 131 Joined: 11 April 18 ![]() |
In curand vom cumpara diseluri VW si mai ieftine. Dupa ce nemtii vor primi despagubiri secrete(sic ! confidențiale) de la VW isi vor permite sa vanda la preturi derizorii automobilele catre Europa de Est. Vezi aici !
This post has been edited by bgd2018: 3 Jan 2020, 15:42 |
--------------------
Renault
Kadjar
2018
|
|
dizzy |
![]()
Post
#1704
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.065 Joined: 11 February 04 ![]() |
Ma bucur. O Optavia scout sau un Amarok?
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
MuciX |
![]()
Post
#1705
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Parcă și văd neamțul forțând est europeanul cinstit să îi cumpere lui passatul, altfel ii rupe urechile.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#1706
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Suplaiendimand.
|
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
acipri |
![]()
Post
#1707
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 18 December 19 ![]() |
oricind un vw dizel decit un reno b*shit.
macar nemtii aia stiu ce fac acolo, doar ei l-au inventat fumega dar miroase mai bine decit la un reno. |
--------------------
Dacia
Logan
2018
- bn-14-tx*
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#1708
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Prietene, iej pe forumu gresit. Si nitel cu capu'
|
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
MuciX |
![]()
Post
#1709
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bgd2018 |
![]()
Post
#1710
|
![]() AMBIDÉXTRU Group: Members Posts: 131 Joined: 11 April 18 ![]() |
In Romania se dau despagubiri? Ca uite in Germania incep sa primeasca despagubiri cei afectati. Vezi aici !
Am auzit ca unii posesori de VW, din Romania, nu se se duc in reprezentanta de frica unor update-uri pentru calculator care le afecteaza performanta motoarelor. |
--------------------
Renault
Kadjar
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 01:39 |