Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pornire grea dimineata la megan 1 - 1.9dti, megan 1 diesel porneste greu

asd
post 4 Nov 2008, 13:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 15 November 07
From: Oradea




Salutare. stiu ca s-a mai discutat despre pornire dar la mine e mai ciudat. Nimeni nu stie care este problema si nici nu se ocupa de asa ceva.


Problema mea este urmatoarea. Cand pornesc masina, ca e dimineata, ziua sau seara, am cele mai mari sanse sa porneasca la a 3, 4 cheie lunga. Electromotorul invarte dar ea nu isi da drumul.

Am fost de mai multe ori in service, a verificat cu testerul pompa, injectoare s.a. dar nu au gasit nimic.
Am fost la renault zilele acestea, am facut si distributia si le-am zis de problema. ei au zis ca pompele nu cad. dar nu stiu ce e problema. de asemenea ei nu desfac pompe. au testat si ei cu testerul si TOTUL e in regula.

PROBLEMA si mai mare este ca sansele sa faca figuri la pornire sunt de 50 %. Sa zicem in ultima luna 50 % a pornit bine, restul nu.

Am vb cu un mecanic si a zis ca el demonteaza pompa sa vada, dar sa las masina acolo sa vada cum porneste. PROBLEMA este ca saptamana aceasta, o singura data a pornit greu. si la mecanic am sanse sa porneasca bine; asa ca am amanat.

Aveti idee ce ar putea fi.


--------------------
Renault Megane 1.9 TDI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 6 Nov 2008, 13:00
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




O problema asemanatoare am si eu. Dimineata porneste normal (nu chiar "la sfert" dar nici "cheie lunga"), dar, dupa o ora (mai mult sau mai putin) de mers opresc motorul si cand ii dau iar cheie sa porneasca nu mai vrea. Stau 10-15 minute si porneste iar fara probleme. Any ideea ?

Precizare : masina a fost "ascultata" cu testerul la reprezentanta Renault si baietii de acolo au zis ca nu sunt nici un fel de probleme. Masina e din '97, motor 1,6l.
Ma gandeam sa-i schimb bujiile, dar nu stiu de care trebuie si n-am cheie sa desfac una sa vad. Imi spune si mie cineva ? Multam.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uscatu'
post 6 Nov 2008, 13:34
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 September 08




Cu o probleme asemenatoare ma confunt si eu, invarte de vreo 5 ori pana porneste, si invarte cam greoi.Dimineata porneste mai repede,dar dupa ce fac un drum lung(in prealabil cu farurile aprinse)...Mi se intampla uneori cand porneste imediat sa se zguduie un pic motorul,dar dupa ce a pornit totul e OK.Am puso pe tester si mi-a aparut problema cu bujiile,toate erau arse,le-am schimbta dar pornirea era la fel.Am fost iar pe tester, la reprezentanta deoarece avem si oscilatii in timpul mersului cand o lasam pe liber, dar totul era normal(doar dc era regulatorul de presiune din pompa care nu apare pe tester deoarece nu are senzor) singura problema ar fi cu bateria:in timpul mersului indica14V, cu motorul oprit 12V, iar cand invarte sa porneasca scade la 9V.Am incercat cu o alta baterie si indradevar invarte mai repede.Pana la urma o sa schimb si bateria.


--------------------
Renault Megane I 2003,1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 6 Nov 2008, 13:54
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Uscatu...dCi-ul asa porneste...invarte de 3-4 ori pana o ia... ca la tine invarte greu...verifica bateria poate este slabita....

Oscilatiile la relanti pot fi din cauza regulatorului de presiune.... chestie patita de mine si nerezolvata pana cand l-am schimbat...de atuncie este ok...cauta ca este topic dedicat...si pe la postul 50 si ceva am pus poza si codul componentei...

Spor..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danyell79
post 7 Nov 2008, 21:21
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 24 October 08
From: Rasnov




verifica daca nu pierde aer pe undeva, am avut o problema similara la un Polo


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 DCI GrandTour, R-link, Bose edition 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 8 Nov 2008, 01:06
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Sa piarda aer??? sau ai vrut sa spui sa prinda aer???


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aquabluedod
post 8 Nov 2008, 06:16
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 15 April 08
From: Bucuresti




Salut,incercati sa va uitati si la senzorul de turatie de pe cutia de viteze.


--------------------
Renault Talisman 2017 1.6 dCi 130 HP Intens - B 918 NDD
Renault Megane III 1.9 dCi 130HP Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 8 Nov 2008, 18:51
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




acest tip de comportament se verifica cel mai bine cu testerul. In cele mai multe cazuri este vorba de o pierdere de presiune la pornire. Un dci nu porneste sub 180bar iar acest fapt se intampla cel mai des cand unul sau mai multe injectoare raman semidieschise. Astfel se pierde presiunea de injectiesi startul este aproape imposibil.
Duoa mai multe incercari, creste putin turatiamotorului (peste 280rot/min) si se "autorizeaza" pornirea prin cresterea implicita a presiunii.

Simplu....incercati sa reproduceti defectul sub supravegherea unui tester si vizualizati parametrii in timp real.

P.S.
Inutil sa intreb daca a verificat cineva bujiile si instalaia lor.


--------------------
Renault Megane IV Sedan TCE140 2022 - BV 22 ROC
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uscatu'
post 10 Nov 2008, 13:22
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 September 08




Am fost si am reprodus defectul sub supravegherea unui tester,dar cel de acolo nu a gasit nicio o eroare,dc ar fi ceva la injectoare ar apararea,singura cauza dupa el ar fi bateria.Bujiile le-am schimbat.


--------------------
Renault Megane I 2003,1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pinguinul1985
post 23 Nov 2008, 20:14
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 June 08




salutare!din pacate raspund foarte tarziu pe acest topic dar mai bine mai tarziu decat niciodata!Am intalnit si eu la masina aceeasi problema am fost ca voi la toate servisurile autorizate si nimic ba ca e pompa de benzina ba nu stiu care.REZOLVARE VO SPUN:AM CURATAT CITITORUL DE PE VOLANTA SI SURPRIZA NU MAI AM NICI O PROBLEMA LA PRIMA CHEIE RUPE.ASTEPT RASPUNSURI DACA ATI REZOLVAT SI NU UITATI NU DATI BANI AIUREA CURATATI CITITORUL DE PE VOLANTA E VRE 50 RON


--------------------
renault megan 1 2002 - b-78-taz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 30 Nov 2008, 09:48
Post #11


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




eu cred ca aceasta este rezolvarea la problema ta . daca te pot ajuta cu ceva detalii da-mi un pm. http://www.reno.ro/rezolvare-pornire-grea-...dti-t89284.html


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uscatu'
post 2 Feb 2009, 16:05
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 3 September 08




Salutare tuturor.Se pare ca am gasit cauza pornirilor greoaie, cel putin la mine--ELECTROMOTORUL, am schimbat carbunii si acum invarte f.f.repede si porneste mult mai repede.


--------------------
Renault Megane I 2003,1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausache
post 23 Feb 2010, 23:38
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 23 February 10




salutare!
scriu aici ca sa nu mai deschid un topic.
intr-o zi meganica al meu nu a mai vrut sa porneasca. pur si simplu am realizat ca bateria era fara vlaga si abia mi-a deblocat portierele (cred ca am uitat becurile aprinse). M-am pus repede sa o pornesc cu alta masina, am pus-o repede pe picioare, am plecat pentru vreo 80km iar cand m-am oprit era la fel de vida ca la inceput.
Din putinele mele cunostine am doua solutii, ori bateria a murit (desi avea numai 2 ani) ori alternatorul meu nu mai incarca.
Care ar fii primii pasi de verificare, inainte de e ma duce si a cheltuii banii pe la un garaj. unde sa ma uit si ce sa caut?
multumesc mult

Claudiu


--------------------
Renault Megane 1.6RT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aquabluedod
post 24 Feb 2010, 06:02
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 15 April 08
From: Bucuresti




Salut,verifica bateria in primul rand automat se verifica si curentul care vine ....pt incarcare.
Eu am patit la fel ...a pornit mai moale(a invartit mai greu)am fost la bv m-am intors si pornea la fel...a 2 a zi dimineata nu aveam curent de pornire dar functionau toate pe masina.....a picat bateria ca amperaj.....
Nu am mai stat pe ganduri si am cumparat fara sa verific nimic o baterie.
Merge struna........nu prea pica asa usor alternatoarele la renault chiar si la modele mai vechi.


--------------------
Renault Talisman 2017 1.6 dCi 130 HP Intens - B 918 NDD
Renault Megane III 1.9 dCi 130HP Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klausache
post 26 Feb 2010, 12:53
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 23 February 10




bine, ma duc eu sa cumpar alta, dar eu tot nu stiu de unde vine problema.
cum bateria e deja scrusa de orice viata, eu nu pot sa-mi dau seama daca se poate incarca sau nu. Nu pot sa-mi dau seama dca alternatorul imi debiteaza curent sa-mi bage in baterie sau nu.
Este tot timpul riscul sa cumpar bateria degeaba, ma gandeam ca poate este vreo solutie sa ma scuteasca de asta .


--------------------
Renault Megane 1.6RT 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dodyalfaed
post 6 Mar 2011, 16:58
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 26 January 10




Salut, si la mine pornea foarte greu dci-ul, dar am schimbat solenoidul de la electomotor si gata problema.


--------------------
Renault Megane 1 ph. 2 2002, classic, 1.9 dci - IL 01 DDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 6 Mar 2011, 18:50
Post #17


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Ti s-o dus puntea de diode, nu da banii pe baterie asa numa aiurea, o verificare la electrician costa 10 lei. Reparatia vreo 200 cu piesa cu tot. Bucuria de a-l conduce pe meganica din nou fara sa ramai fara curent: PRICELESS.



Ca sa testezi alternatoru, pune o baterie de pe alta masina si verifica parametrii de incarcare cu tot ce ai consumator pornit, faruri muzica proiectoare, stopuri ceata tot ce gasesti. In mod normal ar trebui sa ai la incarcare intre 14.2 si 14.4 A cu toate cele pornite.


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 9 Mar 2011, 00:51
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




Aceiasi problema o am si eu.La mine pompa aceea manual,para ceea neagra se facea moale.am zis ca trage aer p eundeva si se dezamorseaza.Atunci am cumparat o supapa unisens care am montat-o inainte de para.Motorina nu o mai lua inapoi si para ramanea tare,dar masina tot greoi pornea,parca putin mai repede.Cand am verificat acum,para este ca inainte,moale si trebuie sa dau de cateva ori la ea ca sa se intareasca.Ce s afac,cum aflu pe unde trage aer? astia le service sigur nu stiu s ama lamureasca si mai e si 150 ron inspectia. Sigur pierde cumva presiunea ,se dezamorseaza ceva....


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maxy25
post 26 Mar 2011, 20:30
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 26 March 11




Si eu am ceva probleme legate de pornire pentru masina din foto dar nu la prima cheie la rece , spre norocul meu iarna asta a pornit ceas , problema ar fi la pornirea la cald dupa ce am folosit masina o perioada de timp apoi dupa un popas ... surpriza .....nu porneste . Invart la cheie cam 5-10 min. cu pauze si nu vrea nicicum . Problema aceasta nu se intampla frecvent doar odata la cateva luni sa zic . Din curiozitate m-am interesat printre ceilalti posesori de megane si pare a fi problema la senzorul de citire volanta , daca am inteles eu bine . Voi ce parere aveti ?
Megane Classic benzina 1,6 16v , fabricatie 2001

This post has been edited by Maxy25: 26 Mar 2011, 20:39


--------------------
renault megane 1,6 16v classic 2001 - bv79bcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bdorin
post 26 Mar 2011, 20:57
Post #20


parerea mea...


Group: Members
Posts: 55
Joined: 3 November 07
From: suceava-bucovina






--------------------
Renault Megane III Grandtour 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maxy25
post 28 Mar 2011, 21:58
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 26 March 11




Multumesc de parere voi incerca sa-l curat si daca nu da rezultate sa schimb senzorul respectiv , cand mi-e lumea mai draga ma lasa cu ochii in soare.


--------------------
renault megane 1,6 16v classic 2001 - bv79bcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 30 Mar 2011, 03:45
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Cand citesc cu ce se confrunta fiecare dintre voi imi dau seama ca fiecare(aproape) ar trebui sa primeasca raspuns diferit...

Amestecati dieselul cu benzina...


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel 15
post 30 Mar 2011, 10:17
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 28 March 11




Am și eu aceeași problemă. Am un renault megane de 1,9 2001 , adus din Italia. Atunci când se răcește afară începe să facă probleme la pornire. În restul anului pornește la sfert de cheie. L-am pus pe tester de mai multe ori, dar nimeni nu depistează nimic. Atunci când este frig rareori se intâmplă să pornească la prima cheie. Am schimbat filtre, bujii, am amorsat para, degeaba.
Poate mă poate sfătui cineva sau a depistat o problemă asemănătoare.


--------------------
renault megane break 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 30 Mar 2011, 10:22
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Ma gandesc sa nu fie vorba de capul hidraulic al pompei de injectie.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel 15
post 30 Mar 2011, 11:03
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 28 March 11




Duminică a fost frig la noi (Neamț) și în momentul pornirii a învârtit dar fără succes. Abia la a doua cheie a pornit scoțând un fum albicios. Cineva care mă însoțea mi a spus că ceva la injecție nu este cum trebuie. Săptămâna viitoare am programat-o pentru schimbarea distribuției și poate cu această ocazie să fac verificări în plus. Pentru acest motiv aș vrea să aflu mai multe păreri. Cei de la Auto Moldova (reprezentanța locală pentru renault) nu au reușit să pună un diagnostic.

30 Mar 2011, 11:20:
Am uitat să spun că mașina are 210 000 km și motorul este TDI. Am citit câteva mesaje care spun că renault nu ar avea asemenea motoare, însă așa scrie în certificat.

This post has been edited by cornel 15: 30 Mar 2011, 11:20


--------------------
renault megane break 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 30 Mar 2011, 11:23
Post #26


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Renault nu are TDI ... motorul tau este dTi ... nu cumva asta scrie in certificat?

Sfatul meu este sa mergi la un atelier specializat doar in diesel ... si sa se uite acolo baietii ... si eu inclin sa cred ca este uzat capul hidraulic al pompei de injectie ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 30 Mar 2011, 15:14
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




A mai fost un caz asemantor cand avea scris in certificat TDI ... deci este posibil. Eroare de scriere,sau nestiinta mellow.gif


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_x
post 30 Mar 2011, 19:08
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 5 February 08




o mica precizare pt voi,nu puneti cutie de benzina pe diesel si nici de diesel pe benzina.am avut un caz ca nu pornea din cauza asta pozitia la senzor este alta,masina a facut manifestarea asta dupa 1 an jumate doarsi avea oscilatii foarte mari la turatie orce senzor am pus si orce am facut


--------------------
Renault laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xjc0c0
post 30 Mar 2011, 19:46
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 830
Joined: 4 April 08
From: Brasov




Genial...
Sa inteleg ca nu putem pune cutia de viteze de la o benzinara la un disel si invers,ca difera pozitia senzorului ?

P.S.: Ia citeste cu voce tare ce ai scris dry.gif


--------------------
Ex: Megane I ---- ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evocati
post 3 Apr 2011, 19:57
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 31 March 11




salut . sunt proaspat posesor de megane classic 1.6 16v an 2002 si deja au aparut problemele , mai precis , nu mai porneste , pun contactul , se aprind beculetele alea prin bord astept sa se stinga , dar ramane aprins cel de la baterie , cand dau sa porneasca , nimic , impinsa porneste in 5 metri , daca o las sa mearga 5 minute porneste la prima cheie , apoi daca nu o mai pornesc 1 ora , iar nu mai merge .
la tester nu a aratat nimic , ma puteti ajuta si pe mine cu niste sfaturi ???


--------------------
Renault Renault Megane Classic 2002 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 14:20
Dacia