Clio, Clio din 2002 martor aprins
![]() ![]() ![]() |
Clio, Clio din 2002 martor aprins
Flaviu21 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 15 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio
2002
- MM 31 STI
|
|||
RazvanF |
![]()
Post
#2
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Verifica nivelul de ulei...iar mufa care "atarna" langa filtrul de motorina este furtunul cutiei de viteze care "elibereaza" eventuale presiuni creeate in timpul functionarii.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Flaviu21 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 15 ![]() |
Tocmai a fost facuta revizia filtru aer, ulei , si ulei , nu e furtun.. vine de undeva de la calculator e cablu si pe langa filtru e o mufa nus exact cu cati pinii sa zic acuma o sa revin cu post/poza maine
|
--------------------
Renault
Clio
2002
- MM 31 STI
|
|
crisolro |
![]()
Post
#4
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
n-o fi mufa cu senzorul pt. apa din filtrul de motorina?
![]() poza? This post has been edited by crisolro: 20 Aug 2015, 06:38 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Flaviu21 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 15 ![]() |
imi pare rau nu am mai facut poza nu am avut timp.. dar da e mufa pt filtru de motorina sunt cica unele filtre cu mufa pt apa am cumparat azi filtru nou si lam inlocuit , pe scurt am rezolvat problema asta .mersi mult
dar acuma intrebare dc tot asa face? porneste merge 5 min se opreste singura are urmatoarele becuri aprinse : STOP , BUJII , APA , SERVICE + are un "bataie" mai tare le motor oricum maine o sa pun tester-ul pe ea sa vad ce si cum. daca aveti ceva ideei sunt bine venite. multumesc anticipat ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2002
- MM 31 STI
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Ai folosit vreun aditiv de curatat injectoare?
|
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
baban sergiu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 361 Joined: 22 March 07 ![]() |
deci: service + buji - de obicei, bujie arsa sau termosta/timer de la buji,
stop + Buji + service = problem la injectie, toate alea ce le ai tu pot sa fie de la mai multi senzori/calculator cu problem deci porneste fara problem = presiune buna in injectoare si injectoarele functioneaza relative bine sau chir bine fara problem + pompa de inalta buna posibil sa nu ajunga suficienta motorina (dar ai schimbat filtru), mai este posibil sa fie infundata sita din rezervor (putin probabil) mai exista posibilitatea ca pompa de joasa presiune sa fie pe moarte si sa nu poata tine presiune suficienta pt pompa de inalta => insuficienta presiune in injectoare de unde STOP + SERVICE + BUJI si oprirea motorului din lipsa de motorina vezi ce zice la tester si incepe apoi sa verifici pe rand fiecare multa bafta |
--------------------
Rebault
Megane IV EDC + Clio IV
2007 - 2015
- YC07OCW
|
|
Flaviu21 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 15 ![]() |
Salut , mersi pt sfaturi , la masina a fost inlocuit un senzor de temperatura pt apa , am pus testeru si paharasele un injector a fost dus dadea prea mult pe retur maine imi vine de la rectificat o sa il montez si sa vad cand poate sa vina cu testaru sa il rescrie [sper sa merga totul bine :3 ] mersi mult pt ajutor o sa revin zilele astea cand e gata daca sa rezolvat sau mai are ceva bube .
|
--------------------
Renault
Clio
2002
- MM 31 STI
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#9
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Daca ii pastrezi locul nu trebuie rescris, adica daca l-ai scos de la cilindrul 2 si il pui tot acolo codul lui e ok.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
cosmin&b |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
Si cu bataia pe care ai sesizat-o cum a ramas?
Se mai aude? |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
Flaviu21 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 15 ![]() |
Tipu care a facut injectoru a zis ca e foarte probabil sa fie schimbat aceel injector si vechiul proprietar nu la invatat..bataia e de la injector..sincer sa fiu nu ma troncaneste chiar asa tare..acuma o sa vad sap asta ce vine ..trebe sa vina cu testaru sa invete injectoru si sper sa mearga totul ok
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2002
- MM 31 STI
|
|
Flaviu21 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 15 ![]() |
Bun, masina incepe a fi masina:)) sa zic asa.. injectoarele sunt bune, totu e ok..dar tot mai am o problema
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2002
- MM 31 STI
|
|
espacern |
![]()
Post
#13
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La DCI nu ai ce sa reglezi la pompa....e cam ca un compresor care doar baga presiune.
Electovanele si senzori controleaza debitul/avansul/presiunea combustibilului la DCI......si astea defecte doar dupa o testare se descopera! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Flaviu21 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 15 ![]() |
espacern mersi mult pt informati.. dar totusi dc se opreste? atuncea? injectoarele sunt bune filtru nou conducte curatate/suflate pompa din rezervor curatata mere vreo 5 min si se opreste.. si mai nou si cheia ii mai lunga nu mai inteleg nik..
7 Sep 2015, 19:29: am vb cu un mecanic si mi'a zis sa curat conductele ce merg la injectoare si regulatoru ala sau cum ii zice nus exact..lam curatat da semne bune porneste la prima cheie acuma dar tot dupa cateva minte se opreste.. si am observat ca undeva langa pompa se aude un tiuit si dupa trepedeaza motoru..ca si cum lar intrerupe.. si face asa o data de 2 ori de 3 ori si dupa tiuie mai tare ..mai mult si se opreste ..ceva ideei pareri? multumesc This post has been edited by Flaviu21: 7 Sep 2015, 19:29 |
--------------------
Renault
Clio
2002
- MM 31 STI
|
|
CipTal |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Regulatorul de presiune de pe rampa de injectie cred ca ar fi problema.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
Flaviu21 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 15 ![]() |
CipTal o sa incerc sa fac rost de altu sa il schimb sa vad daca mai face si daca nu o sa cumpar si eu unul..nu stii e greu de schimbat?/costa mult? mersi mult
|
--------------------
Renault
Clio
2002
- MM 31 STI
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#17
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Daca ai sa desfiletezi/reinfiletezi conductele de inalta presiune vor aparea alte probleme. Teoretic odata desfiletate de pe injector/regulator sau pompa trebuie inlocuite cu conducte noi.
Se strang la o anumita valoare cu cheia dinamometrica. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
CipTal |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
QUOTE(Flaviu21 @ 9 Sep 2015, 16:50) CipTal o sa incerc sa fac rost de altu sa il schimb sa vad daca mai face si daca nu o sa cumpar si eu unul..nu stii e greu de schimbat?/costa mult? mersi mult Chiar nu stiu cat ar costa dar incearca sa gasesti altul macar pentru probe. Teoretic pe net poti comanda orice piesa (de exemplu incearca pe www.epiesa.ro). |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
crisolro |
![]()
Post
#19
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RazvanF @ 10 Sep 2015, 08:19) Daca ai sa desfiletezi/reinfiletezi conductele de inalta presiune vor aparea alte probleme. Teoretic odata desfiletate de pe injector/regulator sau pompa trebuie inlocuite cu conducte noi.[U] Se strang la o anumita valoare cu cheia dinamometrica. hai sa nu fim chiar asa tragici ... n-am auzit asa ceva nici in reprezentanta renault care e in stare sa recomande schimbarea completa a rotii la o simpla pana operatiunea facuta cu grija si nu zilnic, nu are cum sa cauzeze probleme |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Flaviu21 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 15 ![]() |
CipTal mersi mult, o sa incerc sa fac rost .
are dreptate crisolro nu are nik ca le dai jos si le sufli si le pui inapoi..cand schimbi injectoru nu dai jos conducta? oricum mersi pt sfaturi.. am o alta intrebare daca are cineva renault clio 1.5 dci cand pui contactu ar trebui sa se auda pompa corect? deci ar trebui sa vina pe conducta de alimentare motorina in filtru corect? eu pun contactu/dau la automat nu vine motorina deloc pe conducta? daca are cineva si stie il rog sa imi zica care e faza.. eu as tinde sa cred ca e dusa pompa.. da ma intreb atuncea dc daca dau de 2-3 ori la automat porneste si mere 2-3 minute ..? cine stie sau a mai patit va rog ajutatima , mersi |
--------------------
Renault
Clio
2002
- MM 31 STI
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#21
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Nu trebuie sa se auda nicio pompa, circuitul ramane amorsat dupa oprirea motorului. Daca iti porneste greu verifica inainte de pornire ca toate conductele de motorina sa fie pline cu motorina si nu cu aer.
Vezi sfatul lui CipTal, poate fi regulatorul de presiune sau distribuitorul, cel in care intra conducta de la pompa si din el pleaca conducte separate catre injectoare. Pe pompa de inalta ai si acolo un regulator de presiune s-a vorbit despre el pe forum, are o garnitura tip oring foarte mica care poate fi ciupita. Tot acel regulator daca nu este strans bine atunci poti avea probleme la pornire sau chiar in mers. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Flaviu21 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 15 ![]() |
RazvanF mersi chiar o sa incerc maine sa dau iar jos regulatorul ala.. sa vad daca nu e piscata garnitura.. sau daca e murdar si o sa vad daca face tot asa.. incerc sa fac rostu de unu secand hand si sa vad ce zice dupa , mersi
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2002
- MM 31 STI
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#23
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Mai poti conecta testerul cu motorul pornit si sa verifici presiunea in rampa in timp real. Trebuie sa fie constanta la relanti, 23,300 KPa din ce imi aduc aminte, si sa creasca odata cu apasarea pedalei de acceleratie.
Tot pe forum am citit: De relanti se ocupa si injectoarele, daca sunt stricate/obosite, atunci nu pot tine motorul la relanti. This post has been edited by RazvanF: 12 Sep 2015, 08:58 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Flaviu21 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 15 ![]() |
RazvanF am facut o poza cand a fost ultima data cu testaru si am asa urmatorile valoru : AIR FLOW 332 mg/cp , FUEL FLOW 3.6 MG/CP , RAIL PRESSURE 1458 BAR , RAIL PRESSURE SETTING 230 BAR
tipu cu testaru a zis ca e foarte mare presiunea.. cam care ar trebui sa fie valorile la relanti ? daca sti sau daca stie cineva... mersi mult ![]() |
--------------------
Renault
Clio
2002
- MM 31 STI
|
|
CipTal |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Cred ca e cam mare presiunea in rampa. La ralanti n-ar trebui sa depaseasca 900 bari.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
Flaviu21 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 15 ![]() |
Asa a zis si tipu cu testaru ca e prea mare presiunea...din ce cauza ma rog poate sa fie? e de vina rampa? sau ce? mersi mult.
|
--------------------
Renault
Clio
2002
- MM 31 STI
|
|
CipTal |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Regulatorul de presiune de pe rampa de injectie. Incearca cu unul sh.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 22:37 |