Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Kadjar, Crossover?

V10
post 9 Jul 2015, 22:24
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 June 08




Salutare Domnilor, deschid aici un topic legat de noul crossover al Renault, nu am gasit nimic pe forum legat de acest model. Nu mai sint client al acestei marci dar am fost foarte multi ani si am renuntat din cauza motoarelor fara vlaga. Mare pacat de masinile excelente din toate punctele de vedere, gen Megane sau Laguna, dar o masina fara motor este egal cu zero! Fiabilitate excelenta din punctul meu de vedere! Raman fan Renault pe viata. Asta nu inseamna ca nu pot sa-i si critic daca este cazul. Am avut discutii multe in ultimii ani cu dealerii legat de lipsa de putere a masinilor Renault si mi s-a recomandat sa ma orientez catre alta marca pentru ca aceasta este politica Renault Romania, masini cat mai ieftine! Deci si cat mai lipsite de vlaga. In concluzie m-am orientat catre alta marca, nu conteaza care atat timp cat inca citesc si forumul si stirile despre Renault.
Sa trec la subiect. Am studiat si eu putin astazi configuratorul de la Kadjar, cu riscul de a fi injurat de fanii Renault, este o rusine! Fratilor! Ce se intampla? Ce sa faci cu 110 CP Diesel la un crossover? Ce au in cap oamenii astia? Chiar vor sa duca marca aceasta la sapa de lemn? Nu imi vine sa cred, nici macar motorul 1,6 de 130 CP? Nu se poate asa ceva, nu stiu ce asteptari au oamenii astia cu vanzarile!
Nu incercati sa o luati drept reclama negativa, sint unul dintre sustinatorii necondinat ai acestei marci care mi-a oferit multe satisfactii dar am avut mari asteptari de la "noul Kadjar" cu motorizari din epoca de piatra, imi pare rau, o rusine!

LE. Am gasit si motorul 1,6 diesel in configurator, macar atat!

This post has been edited by V10: 9 Jul 2015, 22:55


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
synergist
post 9 Jul 2015, 22:53
Post #2


2300km cu 420 lei - GPL


Group: Members
Posts: 458
Joined: 11 August 11
From: Bucuresti




uite ce gasesc eu la configurator:

Configurator
Puterea in CP 130 CP
Climatizare Aer conditionat automat
Controlul traiectoriei ESP + Hill Start Assist
Nivel de motorizare 1.6 dCI 130 CP 4x4
Navigatie R-Link cu ecran tactil 7"
Puterea in Kilowatts 96 KW
Tip transmisie 4x4

esti sigur ca te ai uitat la Kadjar?


--------------------
Reno Scenic 1.6 16v 2001 echipare multumitoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V10
post 9 Jul 2015, 22:57
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 5 June 08




Da, scuze, am gasit si motorul de 1,6 diesel in configurator. Este din punctul meu de vedere minimul acceptat, 1,5 dci nu avea ce sa caute.
Restul dotarilor gen AC automat, navigatie si ecran tactil, etc sint lucruri absolut normale pentru vremurile noastre, nimic iesit din comun. AC automat am avut si la Symbol acum 10 ani smile.gif

Sa auzim numai de bine!

This post has been edited by V10: 9 Jul 2015, 23:11


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miciceii
post 11 Jul 2015, 10:29
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 15 June 09
From: Bucuresti




Stimabile V10,te-ai uitat de curiozitate ce cuplu dezvolta motorul de 1.6 dCI???
CP sunt pt.viteza,cuplul este esenta pt.4x4 iar Kadjar nu este o masina de viteza.
Referitor la spusele tale cu motoarele fara vlaga de Reno iar nu sunt de acord,poate asta ti-ai ales tu,gama de motoare este destul de variata,depinde si de modelul masinii,Reno are motoare si de 270 CP la ora actuala asa ca daca doresti CP multi nu iti iei o masina de familie ,de exemplu alegi un Megane RS,Clio RS si ai rezolvat problema.
Daca nici cei 270CP nu iti sunt de ajuns atunci discutam de o cu totul alta clasa de masini ,masini de top care pornesc de la 60-80k Euro in sus cu care Reno nu poate face concurenta.
Iar referitor la motorul 1.6 dCI , din pricina downsize-ului din ultima perioada la motoare ,este inlocuitorul motorului de 2.0L dci,ce rost are sa mai faca acest motor cu acelasi cuplu cu al celui de 1,6 si consum de 2.0L?
Tendinta pe viitor asta va fi,motoare mici cu turbina benzina ,diesel de puteri mari.Nu stim cat vor tine in timp ca este clar ca sunt fortate la maxim dar asta ramane de vazut.

Cu stima

This post has been edited by miciceii: 11 Jul 2015, 10:46


--------------------
Renault Scenic 2005 - B XX XXX
Renault Scenic II Ph.1 - 2.O 16V Privilege
benzina/GPL BRC Sequent 24.11-toroidala 56L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 14 Jul 2015, 08:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




o mica corectie 1.6 dCI inlocuieste 1.9dci (adica F9Q), 2.0dCI in principiu e pentru masini mai "grele"
iar 1.5dci se pare ca va fi inlocuit de un 1.2 dci

This post has been edited by BiGBearRO: 14 Jul 2015, 09:00


--------------------
Toyota AURIS Touring Sport 2015 - IF-94-URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miciceii
post 24 Aug 2015, 16:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 15 June 09
From: Bucuresti




cum zici tu si la urma mancam! biggrin.gif


--------------------
Renault Scenic 2005 - B XX XXX
Renault Scenic II Ph.1 - 2.O 16V Privilege
benzina/GPL BRC Sequent 24.11-toroidala 56L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 01:07
Dacia