Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Clio, Clio din 2002 martor aprins

Flaviu21
post 19 Aug 2015, 19:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 July 15




Salut all ! si scz daca a mai postat careva ceva asemanator nu am gasit..
Am un Renault Clio 2002 48kw de putin timp..masina a stat din 2008 pana acum o luna .. probleme ce am la ea.. porneste la sfert de cheie dupa 5 s apare urmatori martorii : STOP , SERVICE , BUJII , APA
+ ca dupa ce merge 5-10 minute sa zic asa se opreste dintr'o data...si in timpu mersului "troncane" cam tare zici ca e de la injectoare da nus ce sa zic.. eu mam gandit sa nu fie din filtru de motorina/injectoare acuma zilele astea o sa ii schimb filtru de motorina sa vad daca ajuta la ceva..daca nu asta
Daca a mai patit cineva ceva asemanator sau aveti ceva sfaturi pentru mine raman recunoscator. va multumesc anticipat.

Si inca ceva daca se poate : langa baterie unde ii filtru de motorina am o mufa care "Spanzura" pe acolo .. nus de unde ar putea fi lungime 15-20 cm ma gandeam sa fie de la filtru? pe filtru asta nu am nik un fel de loc pt mufa ..sa fie pt alt filtru? sau de alt undeva? ceva ideei , multumesc.

This post has been edited by Flaviu21: 19 Aug 2015, 20:23


--------------------
Renault Clio 2002 - MM 31 STI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 19 Aug 2015, 20:45
Post #2


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Verifica nivelul de ulei...iar mufa care "atarna" langa filtrul de motorina este furtunul cutiei de viteze care "elibereaza" eventuale presiuni creeate in timpul functionarii.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flaviu21
post 19 Aug 2015, 20:56
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 July 15




Tocmai a fost facuta revizia filtru aer, ulei , si ulei , nu e furtun.. vine de undeva de la calculator e cablu si pe langa filtru e o mufa nus exact cu cati pinii sa zic acuma o sa revin cu post/poza maine


--------------------
Renault Clio 2002 - MM 31 STI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 20 Aug 2015, 06:38
Post #4


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




n-o fi mufa cu senzorul pt. apa din filtrul de motorina? ph34r.gif
poza?

This post has been edited by crisolro: 20 Aug 2015, 06:38


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flaviu21
post 21 Aug 2015, 17:47
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 July 15




imi pare rau nu am mai facut poza nu am avut timp.. dar da e mufa pt filtru de motorina sunt cica unele filtre cu mufa pt apa am cumparat azi filtru nou si lam inlocuit , pe scurt am rezolvat problema asta .mersi mult

dar acuma intrebare dc tot asa face? porneste merge 5 min se opreste singura are urmatoarele becuri aprinse : STOP , BUJII , APA , SERVICE + are un "bataie" mai tare le motor oricum maine o sa pun tester-ul pe ea sa vad ce si cum. daca aveti ceva ideei sunt bine venite. multumesc anticipat wink.gif


--------------------
Renault Clio 2002 - MM 31 STI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin&b
post 26 Aug 2015, 09:30
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 20 January 14




Ai folosit vreun aditiv de curatat injectoare?


--------------------
THE EARTH ... is ... FLAT !!!
Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baban sergiu
post 26 Aug 2015, 10:04
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 361
Joined: 22 March 07




deci: service + buji - de obicei, bujie arsa sau termosta/timer de la buji,
stop + Buji + service = problem la injectie,
toate alea ce le ai tu pot sa fie de la mai multi senzori/calculator cu problem
deci porneste fara problem = presiune buna in injectoare si injectoarele functioneaza relative bine sau chir bine fara problem + pompa de inalta buna
posibil sa nu ajunga suficienta motorina (dar ai schimbat filtru), mai este posibil sa fie infundata sita din rezervor (putin probabil)
mai exista posibilitatea ca pompa de joasa presiune sa fie pe moarte si sa nu poata tine presiune suficienta pt pompa de inalta => insuficienta presiune in injectoare de unde STOP + SERVICE + BUJI si oprirea motorului din lipsa de motorina

vezi ce zice la tester si incepe apoi sa verifici pe rand fiecare

multa bafta


--------------------
Rebault Megane IV EDC + Clio IV 2007 - 2015 - YC07OCW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flaviu21
post 26 Aug 2015, 19:49
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 July 15




Salut , mersi pt sfaturi , la masina a fost inlocuit un senzor de temperatura pt apa , am pus testeru si paharasele un injector a fost dus dadea prea mult pe retur maine imi vine de la rectificat o sa il montez si sa vad cand poate sa vina cu testaru sa il rescrie [sper sa merga totul bine :3 ] mersi mult pt ajutor o sa revin zilele astea cand e gata daca sa rezolvat sau mai are ceva bube .


--------------------
Renault Clio 2002 - MM 31 STI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 26 Aug 2015, 19:56
Post #9


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Daca ii pastrezi locul nu trebuie rescris, adica daca l-ai scos de la cilindrul 2 si il pui tot acolo codul lui e ok.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin&b
post 28 Aug 2015, 08:06
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 20 January 14




Si cu bataia pe care ai sesizat-o cum a ramas?
Se mai aude?


--------------------
THE EARTH ... is ... FLAT !!!
Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flaviu21
post 30 Aug 2015, 10:49
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 July 15




Tipu care a facut injectoru a zis ca e foarte probabil sa fie schimbat aceel injector si vechiul proprietar nu la invatat..bataia e de la injector..sincer sa fiu nu ma troncaneste chiar asa tare..acuma o sa vad sap asta ce vine ..trebe sa vina cu testaru sa invete injectoru si sper sa mearga totul ok wink.gif


--------------------
Renault Clio 2002 - MM 31 STI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flaviu21
post 2 Sep 2015, 17:54
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 July 15




Bun, masina incepe a fi masina:)) sa zic asa.. injectoarele sunt bune, totu e ok..dar tot mai am o problema smile.gif) se opreste dupa vreo 5 min .. daca il tin umpic turat pe la 1500 sa zic nu se mai opreste.. am vb cu unu cu alta au zis ca sa merg la un testar sa il regleza pompa sa nu fie setata aiurea ..a mai patit cineva asa ceva? daca nu o sa incerc sa fac si asta mna nus.. dar nu as da bani aiurea as vrea niste sfaturi daca se poate , multumesc anticipat biggrin.gif


--------------------
Renault Clio 2002 - MM 31 STI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 Sep 2015, 17:58
Post #13


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.601
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La DCI nu ai ce sa reglezi la pompa....e cam ca un compresor care doar baga presiune.
Electovanele si senzori controleaza debitul/avansul/presiunea combustibilului la DCI......si astea defecte doar dupa o testare se descopera!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flaviu21
post 7 Sep 2015, 18:01
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 July 15




espacern mersi mult pt informati.. dar totusi dc se opreste? atuncea? injectoarele sunt bune filtru nou conducte curatate/suflate pompa din rezervor curatata mere vreo 5 min si se opreste.. si mai nou si cheia ii mai lunga nu mai inteleg nik..

7 Sep 2015, 19:29:
am vb cu un mecanic si mi'a zis sa curat conductele ce merg la injectoare si regulatoru ala sau cum ii zice nus exact..lam curatat da semne bune porneste la prima cheie acuma dar tot dupa cateva minte se opreste.. si am observat ca undeva langa pompa se aude un tiuit si dupa trepedeaza motoru..ca si cum lar intrerupe.. si face asa o data de 2 ori de 3 ori si dupa tiuie mai tare ..mai mult si se opreste ..ceva ideei pareri? multumesc


This post has been edited by Flaviu21: 7 Sep 2015, 19:29


--------------------
Renault Clio 2002 - MM 31 STI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 8 Sep 2015, 07:33
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Regulatorul de presiune de pe rampa de injectie cred ca ar fi problema.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flaviu21
post 9 Sep 2015, 16:50
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 July 15




CipTal o sa incerc sa fac rost de altu sa il schimb sa vad daca mai face si daca nu o sa cumpar si eu unul..nu stii e greu de schimbat?/costa mult? mersi mult


--------------------
Renault Clio 2002 - MM 31 STI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 10 Sep 2015, 07:19
Post #17


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Daca ai sa desfiletezi/reinfiletezi conductele de inalta presiune vor aparea alte probleme. Teoretic odata desfiletate de pe injector/regulator sau pompa trebuie inlocuite cu conducte noi.
Se strang la o anumita valoare cu cheia dinamometrica.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 10 Sep 2015, 07:40
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




QUOTE(Flaviu21 @ 9 Sep 2015, 16:50)
CipTal o sa incerc sa fac rost de altu sa il schimb sa vad daca mai face si daca nu o sa cumpar si eu unul..nu stii e greu de schimbat?/costa mult? mersi mult
*




Chiar nu stiu cat ar costa dar incearca sa gasesti altul macar pentru probe. Teoretic pe net poti comanda orice piesa (de exemplu incearca pe www.epiesa.ro).


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 10 Sep 2015, 08:12
Post #19


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(RazvanF @ 10 Sep 2015, 08:19)
Daca ai sa desfiletezi/reinfiletezi conductele de inalta presiune vor aparea alte probleme. Teoretic odata desfiletate de pe injector/regulator sau pompa trebuie inlocuite cu conducte noi.[U]
Se strang la o anumita valoare cu cheia dinamometrica.
*



hai sa nu fim chiar asa tragici ... n-am auzit asa ceva nici in reprezentanta renault care e in stare sa recomande schimbarea completa a rotii la o simpla pana
operatiunea facuta cu grija si nu zilnic, nu are cum sa cauzeze probleme


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flaviu21
post 11 Sep 2015, 18:14
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 July 15




CipTal mersi mult, o sa incerc sa fac rost .
are dreptate crisolro nu are nik ca le dai jos si le sufli si le pui inapoi..cand schimbi injectoru nu dai jos conducta? oricum mersi pt sfaturi..
am o alta intrebare daca are cineva renault clio 1.5 dci cand pui contactu ar trebui sa se auda pompa corect? deci ar trebui sa vina pe conducta de alimentare motorina in filtru corect? eu pun contactu/dau la automat nu vine motorina deloc pe conducta? daca are cineva si stie il rog sa imi zica care e faza.. eu as tinde sa cred ca e dusa pompa.. da ma intreb atuncea dc daca dau de 2-3 ori la automat porneste si mere 2-3 minute ..? cine stie sau a mai patit va rog ajutatima , mersi


--------------------
Renault Clio 2002 - MM 31 STI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 11 Sep 2015, 19:04
Post #21


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Nu trebuie sa se auda nicio pompa, circuitul ramane amorsat dupa oprirea motorului. Daca iti porneste greu verifica inainte de pornire ca toate conductele de motorina sa fie pline cu motorina si nu cu aer.
Vezi sfatul lui CipTal, poate fi regulatorul de presiune sau distribuitorul, cel in care intra conducta de la pompa si din el pleaca conducte separate catre injectoare.
Pe pompa de inalta ai si acolo un regulator de presiune s-a vorbit despre el pe forum, are o garnitura tip oring foarte mica care poate fi ciupita. Tot acel regulator daca nu este strans bine atunci poti avea probleme la pornire sau chiar in mers.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flaviu21
post 11 Sep 2015, 20:29
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 July 15




RazvanF mersi chiar o sa incerc maine sa dau iar jos regulatorul ala.. sa vad daca nu e piscata garnitura.. sau daca e murdar si o sa vad daca face tot asa.. incerc sa fac rostu de unu secand hand si sa vad ce zice dupa , mersi wink.gif , distribuitorul ala lam fost suflata acuma intr'o zi a iesit ce'i drept ceva mizerie din el..da cum il pot verifica daca e dus sau nu? mersi mult


--------------------
Renault Clio 2002 - MM 31 STI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 12 Sep 2015, 08:54
Post #23


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Mai poti conecta testerul cu motorul pornit si sa verifici presiunea in rampa in timp real. Trebuie sa fie constanta la relanti, 23,300 KPa din ce imi aduc aminte, si sa creasca odata cu apasarea pedalei de acceleratie.
Tot pe forum am citit: De relanti se ocupa si injectoarele, daca sunt stricate/obosite, atunci nu pot tine motorul la relanti.

This post has been edited by RazvanF: 12 Sep 2015, 08:58


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flaviu21
post 12 Sep 2015, 11:04
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 July 15




RazvanF am facut o poza cand a fost ultima data cu testaru si am asa urmatorile valoru : AIR FLOW 332 mg/cp , FUEL FLOW 3.6 MG/CP , RAIL PRESSURE 1458 BAR , RAIL PRESSURE SETTING 230 BAR
tipu cu testaru a zis ca e foarte mare presiunea.. cam care ar trebui sa fie valorile la relanti ? daca sti sau daca stie cineva... mersi mult wink.gif


--------------------
Renault Clio 2002 - MM 31 STI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 14 Sep 2015, 07:38
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Cred ca e cam mare presiunea in rampa. La ralanti n-ar trebui sa depaseasca 900 bari.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flaviu21
post 15 Sep 2015, 17:35
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 22 July 15




Asa a zis si tipu cu testaru ca e prea mare presiunea...din ce cauza ma rog poate sa fie? e de vina rampa? sau ce? mersi mult.


--------------------
Renault Clio 2002 - MM 31 STI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CipTal
post 16 Sep 2015, 07:15
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 12 September 14




Regulatorul de presiune de pe rampa de injectie. Incearca cu unul sh.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007/1.5 dci 85 CP - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2024 - 19:26
Dacia