Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problemă motor Clio R27? (Achiziție), Urme ulei în zona bujiilor.

StefiHD
post 9 Sep 2015, 11:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 9 September 15




Ziua bună tuturor. Apelez la ajutorul vostru in legatura cu o masina pe care am vazut-o ieri si de care sunt interesat, mai exact un Clio RS R27 F1. Un lucru mi-a atras atentia la motor:

In zona de sus (in spatele capacului, unde intra fișele in bujii) am vazut zona usor umedă si parea a fi ulei. Tipul mi-a zis ca este de la vapori... Am tacut si am condus-o 20 min mai sportiv. Cand am oprit, am verificat din nou motorul in zona aceea. Cum am bagat nasul acolo, m-a izbit un miros sesizabil de ulei/benzina, n-as putea spune exact.

Intrebarea este: de la ce ar putea fi si daca reprezinta o problema grava la motor. Ar fi de luat in aceste conditii? Suspectez a fi garnitura de chiuloasa, dar nu sunt de specialitate si de asta intreb. Oricum ar fi, daca ma hotarasc pe ea, o voi duce la reprezentanta la o verificare completa, dar vreau sa-mi fac o idee pana atunci.

Masina are 97k km, motor 2,0 aspirat 197cp. Multumesc pentru timp si ajutor. O zi faină tuturor.

P.S: Aceasta este zona unde am sesizat depunerile de ulei/mirosul de benzina/ulei.
2afe3vb.jpg

This post has been edited by StefiHD: 9 Sep 2015, 11:36


--------------------
Renault Clio 2009 - DJ39LMS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 9 Sep 2015, 12:24
Post #2


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Aproape toate motoarele F4R prezinta acele mici scurgeri de ulei in zona capacului de chiulasa. Si R27-le meu avea pete / urme de ulei in zona respectiva. Explicatia primita de la vanzator este plauzibila. Nu are nicio treaba cu garnitura de chiulasa.

This post has been edited by r_vlad: 9 Sep 2015, 12:24


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefiHD
post 9 Sep 2015, 12:36
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 9 September 15




Am facut rost de VIN-ul masinii si arata ca a suferit un accident in 2013. Interventii pe partea de tinichigerie si motor. Deci probabil de acolo mici probleme pe care le-am sesizat la masina plus un sunet atipic cand motorul este cald. (Ca un tacanit).

Alte probleme comune ce pot aparea la acest model? Ce imi mai puteti spune? Ce sa am in vedere?


--------------------
Renault Clio 2009 - DJ39LMS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 9 Sep 2015, 13:03
Post #4


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Din pacate sunt destul de multe probleme comune:
1. Cutia de viteze fragila - sincronizatoarele pentru treptele 2, 3, 4 se uzeaza si apare caraitul specific. In cazul in care apare problema se poate remedia prin inlocuirea sincronizatoareleor defecte.
2. Uzura pivoti inferiori fuzeta. Implica inlocuirea intregii fuzete sau achizitionarea pivotilor de la Renault Sport DE, FR, UK (Renault nu vinde separat pivotii).
3. Pot aparea fisuri in colectorul de evacuare. Simptome: ralanti zgomotos, miros de gaze arse in compartimentul motor.
4. Tapiseria textila a scaunelor Recaro se uzeaza usor.
5. Suportii motorului si ai cutiei de viteze sunt destul de moi si se uzeaza destul de repede.

De astea imi aduc aminte. Toate se pot remedia destul de usor si cu costuri rezonabile. Ideea este sa stii inainte sa cumperi la ce sa te uiti si la ce sa te astepti.

Consider ca motorul este extrem de fiabil. Daca nu are probleme nu ar trebui sa aiba un consum de ulei vizibil pe joja. Asta daca s-a folosit ulei ELF conform specificatiilor.

This post has been edited by r_vlad: 9 Sep 2015, 13:07


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Sep 2015, 14:00
Post #5


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.317
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Vlad sa inteleg ca l-ai dat pe al tau? smile.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 9 Sep 2015, 14:15
Post #6


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




L-am vandut in aprilie dar nu neaparat din cauza problemelor tehnice. In ultima perioada mai mult il tineam in garaj. Oricum timp de aproape 3 ani m-am distrat destul de fain cu el. smile.gif


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Sep 2015, 14:35
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.317
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pai de aia te intrebam ... ca stiu cat de mult ai cautat sa iti cumperi unul sa convina din toate punctele de vedere ... si nu am apucat sa ma dai o tura cu el smile.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefiHD
post 9 Sep 2015, 17:01
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 9 September 15




QUOTE(r_vlad @ 9 Sep 2015, 13:03)
Din pacate sunt destul de multe probleme comune:
1. Cutia de viteze fragila - sincronizatoarele pentru treptele 2, 3, 4 se uzeaza si apare caraitul specific. In cazul in care apare problema se poate remedia prin inlocuirea sincronizatoareleor defecte.
2. Uzura pivoti inferiori fuzeta. Implica inlocuirea intregii fuzete sau achizitionarea pivotilor de la Renault Sport DE, FR, UK (Renault nu vinde separat pivotii).
3. Pot aparea fisuri in colectorul de evacuare. Simptome: ralanti zgomotos, miros de gaze arse in compartimentul motor.
4. Tapiseria textila a scaunelor Recaro se uzeaza usor.
5. Suportii motorului si ai cutiei de viteze sunt destul de moi si se uzeaza destul de repede.


Multumesc mult, de foarte mare ajutor.
1. Asta am mai citit-o pe forumurile din franta de clio rs.
2 si 5. Bine de tinut minte si verificat.
3. Probabil de acolo si mirosul pe care l-am simtit eu in zona motorului si acel sunet la relanti cand motorul era cald.
4. Se prezenta chiar in stare buna, dar asta nu e o problema.

Nu m-as baga sa o iau pe asta de care v-am povestit dupa ce am aflat... Desi o preferam datorita culorii care imi place foarte mult (galben). Mai cercetez piata.

Ca o paralela, ce imi puteti spune despre R26 (Megane RS) comparativ cu Clioasa.


--------------------
Renault Clio 2009 - DJ39LMS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 9 Sep 2015, 20:06
Post #9


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Tacanitul ala nu cred ca avea legatura cu evacuarea. S-ar putea sa fie sunetul normal de tacheti, injectoare, electrovalve etc.
Am avut ocazia sa merg cu mai multe Megane RS iar cu unele dintre ele destul de multi kilometri. Pentru distractie de weekend / ocazionala, mers pe circuit, plimbare pe serpentine si chestii de genul asta as alege oricand Clio RS. Pentru tot restul as alege Megane RS chiar si in varianta cu suspensia sport (nu CUP). Ca sa detaliez:
- Clio 3 RS e acceptabil pe distante scurte si medii, 100 - 300 km. Pe distante mari si viteze de peste 120 km/h devine obositor datorita zgomotului produs de motor (de pe la 130 km/h trece de 4000 RPM). In aceleasi conditii Megane RS "ruleaza frumos".
- Puterea este livrata liniar ->predictibil iar masa mica a masinii impreuna cu treptele foarte scurte te ajuta si in depasiri la turatii joase (2000-4000 RPM) insa senzatile tari incep doar cand se depasesc 4500 RPM. Megane RS de la 2000 pana la 6000 RPM trage ca nebuna.
- Posibilitati de crestere a puterii: Clio 3 RS tind spre 0, Megane 2 RS usor si cu investitie minima pantru a te apropia de 300 CP utilizabili.
- Clio 3 are un interior destul de inchegat. Nu zdrangane, nu scartie si daca e ingrijit isi pastreaza aspectul de nou. Interiorul de Megane 2 e plin de greierasi si se degradeaza mai repede.

Daca ar fi sa aleg acum as merge pe Megane 2 RS. Poate chiar un R26 pentru ca vad ca sunt cateva disponibile pe piata. Cand am luat eu Clio nu prea se gaseau Megane la preturi rezonabile si ingrijite.

Daca se incadreaza in bugetul tau asta este o oferta excelenta: http://olx.ro/oferta/vand-renault-megane-r...html#8ae0d126dd

This post has been edited by r_vlad: 9 Sep 2015, 20:09


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefiHD
post 9 Sep 2015, 23:13
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 9 September 15




Am un mic pitic pe creier legat de aspectul Megane-ului. Parca e prea butucanos, nu stiu cum sa zic. Clio are forme mai faine si inca un mare plus sunt scaunele recaro de pe Clio, mult mai faine decat versiunea de pe Megane.

Trecand peste aceste aspecte, cum se prezinta Megane-ul pe partea de consum? Sunt doar curios, in comparatie cu Clio la care am vazut in mare parte cam care ar fi consumul in functie de stilul de mers. (Eu merg mai sportiv, schimb in ture, nicidecum mers potolit). De asta si caut o masina mai speciala sa zicem.

This post has been edited by StefiHD: 10 Sep 2015, 07:08


--------------------
Renault Clio 2009 - DJ39LMS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 10 Sep 2015, 11:53
Post #11


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Consumul in oras si la viteze mici spre medii sau pe serpentine este apropiat ca valoare atat pentru Megane cat si pentru Clio. Indiferent daca ii dai talpa sau nu. Consumul pe autostrada la viteze mari, peste 140 km/h mi s-a parut mai mic in cazul Meganului.


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 21:35
Dacia