Achizitie Clio 2, Ceva sugestii despre achizita unui Clio 2
![]() ![]() ![]() |
Achizitie Clio 2, Ceva sugestii despre achizita unui Clio 2
myhay1208 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 15 August 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Euro4 din 2001.....cam rare.
Puncte slabe la 1.2 16V:clapeta de acceleratie electronica/garnitura chiuloasa. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 15 August 07 ![]() |
2001 minimul pe care il caut eu. Nu ma supar sa fie mai nou: 2002/2003...
Ai idee la ce sa ma uit la exterior/motor ? |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(myhay1208 @ 27 Mar 2015, 12:22) Ai idee la ce sa ma uit la exterior/motor ? Lipsa "machiaj" (reparatie grosolana/polishare/detailing) indica mai bine starea de uzura a masinii. La interior observa atent uzura la tapiterie scaun sofer/volan/cauciuc pedale/maciulie schimbator/manete volan/centuri sigurante......precum si aprinderea/stingerea martorilor la bord. La exterior verifica starea pneu (indica uzura la tren rulare)/jocurile/stare disc+placute/traseu esapament/urme de reparatie tinichigie. Nu uita sa verifici atent actele (talon+CIV).......si seriile inscrise pe masina. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 15 August 07 ![]() |
Ok, multumesc pentru raspuns. Am luat majoritatea celor spuse de tine in calcul deja, cateva mi-au scapat. Acum e mai bine.
Daca mai avem si alte sugestii, si mai bine. ![]() Mie imi e teama mai mult de problemele pe care le-as putea avea la RAR. Cum ma sfatuiti sa procedez cu viitoarea masina pe care o achizitionez ? Sa ii propun vanzatorului sa mearga cu mine la RAR inainte sau cum ? Multumesc! |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
espacern |
![]()
Post
#6
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La ce probleme la RAR te referi...mai exact?
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 15 August 07 ![]() |
Diverse lucruri pe care eu nu le pot sesiza sau care mi se s-ar partea ok. Spre exemplu am citit pe un alt forum ca cineva si-a luat un Logan si la Rar l-au dat inapoi ca avea probleme cu seria care nu era cea originala. Cel de la care l-a cumparat a avut-o lovita usor insa a fost necesara restantarea seriei pe care n-a facut la un service autorizat...
|
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(myhay1208 @ 27 Mar 2015, 11:59) . Ma pricep cat de cat la masini. Scuze....m-am lasat pacalit de fraza de mai sus dar se pare ca nu e cazul. Informatii despre datele de identificare/serii/etichete gasesti la orice statie ITP......sau la RAR. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bylexus |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Eu recomand motorul 1.2! Este mai ok decat 1.4 8V.
De ce? A inlocuit inclusiv pe Logane motorul 1.4V, are aceeasi putere (75CP), iar cuplul este aproape la fel...7nm, diferenta insesizabila. Consumul: Consumul este mai ok la 1.2 16V, taxele, inamtricularea, asigurarea, etc. mai ieftine. Verdict: mergi pe 1.2 16V. Daca poti achizitiona 1.4 16V, atunci clar motorul de 1.4 16V este alegerea cea mai buna. 1.4 16V dezvolta aproape 100 de CP, iar caroseria fiind usoara... zboara de mananca pamantul. This post has been edited by bylexus: 27 Mar 2015, 15:18 |
--------------------
Renault
Symbol
- BH 90 DBA
2012 Start 1.2 16v
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 15 August 07 ![]() |
Care ar fi motivele pentru care s-ar aprinde martorul (!) pe clio cand dai in gropi sau mergi pe drumuri mai proaste?
|
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#11
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Maneta frana de mana are joc/slabita? Daca are cand treci prin gropi se poate ridica destul incat sa iti aprinda martorul frana de mana actionata.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
myhay1208 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 15 August 07 ![]() |
Ok. Merg sa vad un 1.4 si mi-a zis cel care o vinde de chestia asta si a zis ca nu stie de la ce ar putea fi.
|
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
espacern |
![]()
Post
#13
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nivelul scazut de lichid frana/senzo placute uzate....aprinde martorul respectiv!
|
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
myhay eu iti recomand sa cumperi ( fuctie de buget) o masina cat mai noua.
sau sa astepti cand ai bani mai multi si sa cumperi una si mai noua. Daca esti hotarat sa faci experiente si sa inveti mecanica auto pe masini vechi atunci esti liber sa incepi cu un Clio II. Bafta |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
LucianMan |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 19 January 15 From: Suceava ![]() |
Intradevar, semnul exclamarii din bord semnifica "alte pericole", nu neaparat frana de mana. Am avut un vw polo din 2003 care tot asa facea (se aprindea becul ! cand mergeam prin gropi), de fiecare data completam cu lichid de frana si inceta. Avea vreo scurgere de lichid pe undeva
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007 1.5Dci 50Kw
|
|
svclio |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 5 July 12 ![]() |
1. umezeala sub presuri
2. miros general de umezeala 3. zgomot dubios din zona alternatorului, fulia 4. pe muchia de sus a portierelor fata si in colt uita-te daca e bine vopsita, de acolo sare vopseaua, mai ales daca e revopsita (am vazut deja asta la a mea si la un symbol) 5. ambreiajul care scartaie 6. zgomot la viteza din cauza chederelor 7. umezeala in stopuri si scurturile aferente |
--------------------
renault
clio 2 bicorp
2004 / dci 65 cai
|
|
remesh |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 528 Joined: 1 May 08 From: Braila ![]() |
Martorul se poate aprinde si din cauza intrerupatorului care fie este stricat fie datorita amplasarii in spatele franei de mana. Daca aveai pasager in spate pe mijloc, foarte probabil el atingea acel intrerupator. Daca nu era pasager verifica starea piesei cu pricina
|
--------------------
Renault
Megane 3 ST
2013 / ex M2 2007 / Ex. Clio 2 decat mult si fara rost, mai bine putin dar prost
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
pentru mine, ca posesor de Clio 2 din 2003, cea mai deranjanta problema a fost cea a ambreiajului. Are un defect de proiectare acolo, se pierde undeva lubrefierea, motiv pt care ambreiajul tine prea tare, se elibereaza sacadat, si scartaie de mama-mama.
Este super enervant la condusul in oras, cand se incalzeste ambreiajul si trebuie sa pesi pe el cu mare forta, ca sa schimbi vitezele. alte probleme: caseta de directie, pompa de servo, biletele de directie si capetele de bara, pivoti, flansele de la amorizoare, bieleta antirasturnare, macaraua de la un geam, senzori arsi pe la motor, detonatie pe sistemul de admisie, contactor lumini de frana, ... |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#19
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
biletele de directie si capetele de bara, pivoti, flansele de la amorizoare, bieleta antirasturnare
Astea's consumabile, la orice masina le schimbi, mai putin la Mercedesurile alea de aveau bucsaraie de tractor. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Bogdan46 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 11 October 14 ![]() |
Am condus un clio al unui prieten pe o distanta destul de mica.. vreo 130 de km cu motorul 1.2 16V mi s-a parut ok ca masina singurul lucru care era enervant era cu ambreajul scartaia si nu era foarte bine insonorizata, dar asta se poate rezolva. E o masina care scoti niste consumuri destul de mici daca ai rabdare cu ea. Eu detin symbol 1.2 16V din 2012 si e cam acelasi comportament ca modelul precedent.
This post has been edited by Bogdan46: 30 Mar 2015, 19:23 |
--------------------
Renault
Symbol
- BV46SOL
2012/Start
|
|
razvantrc |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 7 June 13 ![]() |
~obligatoriu ABS(functional)
aer, sa nu te coci ce buget ai? |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji
2006 Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km |
|
romeo_id |
![]()
Post
#22
|
![]() Engineer Group: Members Posts: 449 Joined: 8 August 11 ![]() |
confirm problema cablului de ambreiaj care de la caldura/frictiune etc, scartie si merge mai greu in conditii de trafic ingreunat, de asemenea pe drum cu pietris rar se aud niste troncanituri din zona casetei de directie
in rest, la o masina asa veche te poti astepta la contacte slabite din cauza coroziunii, uzurii, piese din cauciuc imbatranite si multe altele... nimic grav in schimb motorul si cutia de viteze sunt foarte bune. Am facut zilele trecut peste 700 km prin tara cu circa 6 l/100 km, in oras a mea consuma in jur de 8-8.5 l/100 km in sezonul rece. Vara mai scade un pic, pe la 7.5-8. Euro IV, impozit / asigurare mici... 4 airbaguri, abs, AC, directie servo electrica (foarte usor de parcat)... This post has been edited by romeo_id: 31 Mar 2015, 14:59 |
--------------------
Renault
Clio 2, 1.2 16V 2003 Authentique
Kadjar 1.6 dCi 4WD 2016 Zen
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
QUOTE(RazvanF @ 30 Mar 2015, 16:28) biletele de directie si capetele de bara, pivoti, flansele de la amorizoare, bieleta antirasturnare Astea's consumabile, la orice masina le schimbi, mai putin la Mercedesurile alea de aveau bucsaraie de tractor. Fara suparare, depinde la cati km iti cad. Cand le schimbi pe la 40 000km, iar alte masini vezi ca trec de 100 000km si nu necesita aceste schimbari, atunci chiar ca le consideri consumabile la Clio. La Skoda Octavia am trecut de 40 000km si nu am schimbat niciuna din aceste piese de mai sus, si nici nu arata vreun semn ca necesita schimbate. La fel la Opel Corsa. Nici la Tico nu imi amintesc sa fi schimbat ceva pana la 40 000km (dar asta nu se pune, pt ca a trecut mult timp de atunci si e posibil sa ma fi lasat din memorie ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 15 August 07 ![]() |
Multumesc pentru indicatiile de pana acum.
Referitor la posturile anterioare, cu schimbatul bieletelor, a capetelor de bara , pivoti etc, eu nu le-am schimbat niciodata la Logan si am ajuns la 200k km. Parerea mea e ca se schimba cand e nevoie si depinde foarte mult unde mergi cu masina. @theodor: nu cred ca e o regula sa se defecteze cele enumerate de tine tot timpul. Depinde de modul in care tii masina, cum mergi cu ea si unde mergi. Incep sa ma sperii din ce imi spuneti voi aici de o masina sh... Oricum va anunt cand am luat si ce am luat. Sigur o sa am nevoie de ajutor cu rezolvarea diverselor probleme pentru ca la un buget de 1500 euro si 12-14 ani nu mai e ca atunci cand e nou totul... |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 15 August 07 ![]() |
Revin cu achizita: Clio 2 Hatchback 2002, 1.4 16V.
Dupa zile de cautari, am decis ca e cea mai buna alegere. Masina e destul de ok pentru varsta ei. Motor 1.4 16V, geauri electrice fata, abs, servo, airbaguri,A/C manual, oglinzi incalzite. Caroseria in stare foarte buna, doar putina urma de rugina la hayon. In rest estetic e foarte ok pt varsta ei, cu mici zgarieturi usoare. Probleme : nu functiona dezaburirea ( am rezolvat-o, avea mufa scoasa din butonul de comanda), nu functioneaza proiectoarele (sunt in curs de rezolvare), nu functioneaza recircularea ( aici n-am investigat inca dar urmeaza). Pana aici e destul de ok masina. Am facut vreo 300 de km si se comporta ok. Motorul merge rotund, fara probleme. I-am schimbat deja uleiul si filtrele (aer+ulei) si mi se pare foarte silentios. Urmeaza sa mai fac distributia, sa schimb cureaua de accesorii, bujiile, placute/tamburi de frana daca e cazul, filtrele din interiorul masinii de la instalatie de aerisire. Astept sugestii de la voi despre ce ar trebui sa ii mai schimb. Vreau sa fac operatiunile saptamana ce urmeaza si dupa sa o inmatriculez. |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
espacern |
![]()
Post
#26
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(myhay1208 @ 5 Apr 2015, 08:19) Revin cu achizita: Clio 2 Hatchback 2002, 1.4 16V. Astept sugestii de la voi despre ce ar trebui sa ii mai schimb. Cu schimb distributie/accesorii trebuia sa incepi.....la 16V asta aduce liniste cel putin 4 ani! La recirculare nu functioneaza motorasul....sau s-a scos mufa pentru ca sunt rupti dinti. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 15 August 07 ![]() |
La distributie nu m-am bagat inca. Cel care o sa o schimbe (mecanic de meserie) n-a avut timp asa ca am facut doar schimbul de ulei. Ramane sa iau distributia si cureaua de accesorii zilele ce urmeaza. Avand in vedere ca circul foarte putin cu el zilele astea am zis ca e ok.
Lista e cam asa: 1. Distributie. Banuiesc ca Continental e destul de buna nu ? Alte sugestii ? 2. Curea accesorii. N-am idee. Sugestii? 3. Pompa apa. Ma gandesc sa iau HEPU. Ce recomandati? 4. Bujii. Ce recomandati? 5. Frane spate. Se poate desface in siguranta sa schimb doar sabotii ? Sau trebuie sa iau si rulmentii ( la Logan parca imi aduc aminte ca se cam schimba cu tot cu rulment) ? 6. Proiectoare ceata. Sunt pe fire. Trebuie sa scot releele din cutia compartimentului motor si sa le masor. Nu ma grabesc cu asta ca n-am inca nevoie de ele. Vreau doar sa stiu ca sunt functionale si sa le foloesc atunci cand e cazul. 7. Recirculare aer. Ciudat e ca initial nu se aprindea ledul ala mic. La un moment dat a inceput sa palpaie slab. In seara asta m-am trezi ca e aprins. ![]() Ceva site-uri online de incredere de unde pot vedea niste preturi si de unde pot comanda cele necesare ? Multumesc pentru ajutorul de pana acum! |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
espacern |
![]()
Post
#28
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(myhay1208 @ 5 Apr 2015, 21:35) 1. Distributie. Alte sugestii ? 2. Curea accesorii Sugestii? 3. Pompa apa. Ce recomandati? 4. Bujii. Ce recomandati? 1/2/3/4=Renault. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
Espacern iti recomanda varianta de origine.
Dar depinde ce buget ai... Distributie: poti merge pe Gates Curea accesorii: Gates / Conti Pompa apa: Hepu Bujii: NGK, Champion... La toate astea nu recomand Bosch, nu stiu de ce, dar nu imi mai inspira incredere... (vorbesc strict personal, dupa ce am avut de la ei placute frana, curea accesorii, frate-miu a avut curea distributie - si toate astea s-au comportat putin suspect) |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 15 August 07 ![]() |
Bugetul il dimensionez in functie de costuri. Inca nu l-am fixat dar n-as vrea sa fac rabat la ceva de calitate pentru 50 de lei. Mai bine dau 50 - 100 ron in plus si stiu ca 1-2-3 ani nu ma mai doare capul...
Oricum astea le schimb rar asa ca nu as vrea sa ma zgarcesc acum ![]() |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 14:08 |