Se aprinde STOP+beep+bec frana mana
![]() ![]() ![]() |
Se aprinde STOP+beep+bec frana mana
bubuion |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 17 December 04 From: BUCUREŞTI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004 SEDAN RENAULT MEGANE SEDAN 1,5 dCi 100 CP BUCURESTI
|
|||
alx |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Ba da, este foarte normal sa ti se aprinda becul daca ai nivelul la 1/2 si cobori o panta. Lichidul de frana trebuie sa fie ALWAYS la max, nu e precum cu uleiul ca merge si la 1/2... Curios este de ce ti-a scazut nivelul, cati km ai?
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
cipman |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
NU. Lichidul de frana nu trebuie sa fie intotdeauna la nivelul maxim.
Nivelul lichidului trebuie sa se afle intre reperele de minim si maxim. Pe scurt: - nivelul lichidului de frana scade pe masura uzurii placutelor de frana - reprezinta un indicator indirect (si singurul accesibil unui sofer neinitiat in tainele mecanicii) al uzurii placutelor si care trebuie folosit ca atare - nu se completeaza nivelul de lichid decat in urma unor defectiuni (care au cauzat scurgeri) ale sistemului de franare sau dupa inlocuirea placutelor de frana Cu alte cuvinte: - nu completati lichidul de frana atat timp cat e intre min si max - cauza aprinderii, fie si temporara, a martorului de scadere nivel lichid de frana, trebuie cercetata si aflata cat mai curand posibil; n-o mai lungiti o saptamana ca s-ar putea sa ajungeti fier pe fier la vreuna din placute si asta presupune, conform specificatiilor renault, schimbarea ambelor discuri de frana de pe puntea cu pricina; da, ambele - scaderea nivelului intre min si max, la aprox 1/3 de min si 2/3 de max trebuie sa va puna pe ganduri: aveti de schimbat placutele sau pierd lichid pe undeva? chiar daca n-ati observat aprinderea martorului de la bord niciodata; indicatorul acela nu-i perfect sau se poate defecta; si e mai bine sa verificam din timp in timp. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Vio |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
Sa inteleg ca daca la mine e nivelul la maxim si placutele sunt in stare buna, nu?
|
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
cipman |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Teroretic, da. Depinde daca nu cumva ai completat sau ti-a fost completat lichidul de frana. Mai trebuie introdus in ecuatie si nr. de km plus conditiile de parcurgere ai respectivilor km.
|
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Solon |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu inteleg de ce apar pierderile de lichid de frana?Instalatia de franare nu se presupune ca e etansa?
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Vio |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBERMENSCH Group: Members Posts: 942 Joined: 19 April 05 From: Judetu' Sachsen, D.D.R. ![]() |
QUOTE Teroretic, da. Depinde daca nu cumva ai completat sau ti-a fost completat lichidul de frana. Mai trebuie introdus in ecuatie si nr. de km plus conditiile de parcurgere ai respectivilor km. Nu am completat si nu mi-a fost completat lichid de frana la nici o revizie, fiindca nu a fost nevoie, fiind la maxim. Am cu ea 36-37000 km (nu mai stiu chiar sigur), facuti in proportie cam de 70% prin Germania si pe traseul Germania-Romania si retur, iar restul in Romania. La revizia de 30000 mi-a facut mecanicul o verificare vizuala a placutelor de frana (sunt cele originale, niciodata schimbate) si mi-a spus ca arata excelent, mai merg cel putin pana la urmatoarea revizie... Intrebam doar fiindca eram curios daca mi-a spus-o din comoditate sau chiar asa e, fiindca dupa cum se spune pe aici nivelul lichidului poate fi un indiciu important al starii placutelor... |
--------------------
Renault
Megane II
2003 1,4 16V 98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target. |
|
sorin1967 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 29 March 05 From: Bacau ![]() |
Eu m-am uitat la placute , cand am pus cauciucurile de iarna si erau "ca noi" . Oricum greu sa mai fie franele asa cum au venit din fabrica, dupa inlocuirea placutelor. Parerea mea ....asa ca o sa incerc sa fac "economie" la frane la max...
|
--------------------
ML
350
2013
- BC-35-SDS MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt... |
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Revenind la primul post. Este normal sa ti se aprinda beculetul atat timp cat lichidul de frana era la jumatate si coborai o panta foarte abrupta. Din cauza faptului ca masina era "lasata" de bot lichidul se "aduna" in partea din fata a rezervorului si cum senzorul este montat pe capac, in partea din spate a rezervorului, in zona lui, lichidul "atingea" nivelul minin => aprinderea martorului in bord si avertizarea sonora. Tot din cauza inclinatiei si a faptului ca erai in curba iti aparea si acea clipire temporara a semnalizarii "avariei" care practic "urmarea" fluctuatia nivelului lichidului, ca proba ca la urcare sau cand ai revenit pe drum aproximativ plan defectiunea a disparut.
Restul sfaturilor privind completarea cu lichid si a modului de tratare a semnalizarilor pe drum plan raman valabile. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
bubuion |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 17 December 04 From: BUCUREŞTI ![]() |
Am 26.000 km facuti in Romania.
Abia astept sa merg la service sa vad ce zic baietii. Senzorul de la lichidul de frana nu este pe capacul rezervorului(ca la dacie). |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004 SEDAN RENAULT MEGANE SEDAN 1,5 dCi 100 CP BUCURESTI
|
|
padre |
![]()
Post
#11
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Apropo de uzura placutelor de frana si numarul de km, eu am facut revizia la 26.500 km (a doua revizie, cea de 30k) si placutele de frana de la rotile din fata erau consumate doar pana la jumatate. Si mie mi s-a parut ca s-au consumat putin pentru ca stiam ca la 30.000 km trebuie schimbate, asta presupunand o uzura destul de avansata pana la acel moment. Am facut comparatia dimensiunilor placutelor uzate cu unele noi noute, pe care le-am si montat, de altfel, pe masina
![]() ![]() In rest, nu stiu unde se afla senzorul in borcanul cu lichid, dar si eu am gandit similar cu ce a scris google. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
HarD |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 September 05 ![]() |
Am cautat prin topicuri dar nu am gasit pe nimeni cu o problema ca a mea:
Complet aleator, dar mai ales dupa o pornire de pe loc, se aude un bip, se aprinde pe bord becul martor pentru frina de mina si mesajul Stop, dupa care totul revine la normal. Are cineva idee de la ce e? Nu de alta, dar la verificarea de 15k am semnalat si chestia asta si mecanicii au ridicat din umeri. ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege Megane II Sedan Privilege 1,5 Dci
|
|
cipman |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Dar prin manualul de utilizare al masinii ai cautat? Raspund eu pt. tine: "Nu."
Uite varianta in lb. engleza. bk5fe.jpg Verifici nivelul lichidului de frana. Daca e mic, verifici starea de uzura a tuturor placutelor de frana. Daca nu-i de la placute, verifici intreg circuitul de frana, de la pedala si pana la etriere, cautand scurgeri de lichid. NU completa lichidul pana ce nu descoperi cauza pentru care a scazut nivelul in vas. Daca nivelul e normal trebuie verificate firele/mufele/contactul de avertizare de la pompa de frana. Cel mai probabil: uzura placutelor de frana. Fa cum scrie in carte si mergi la service de urgenta (in caz ca nu te ocupi personal). Daca ajungi fier pe fier la una din placute (cel mai probabil la cele de pe interior), trebuie sa schimbi, pe langa placutele de frana, si cele doua discuri de frana de pe puntea respectiva. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Liviu |
![]()
Post
#14
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Cipman, dar cine are nevoie de manualul de utilizare? Tu nu stii ca ala e pus acolo doar ca sa arate frumos.
Ca sa citez dintr-un coleg forumist: " La ce-mi trebuie sa citesc manualul cand pot bine merci sa pun o intrebare pe forum si sa astept raspunsul ?" NO MORE COMMENTS ! |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
HarD |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 September 05 ![]() |
Ideea e ca la verificarea de 15 k (adica in urma cu 1000 KM) am spus chestia asta si mi s-a raspuns ca este totuil in regula. In cazul in care se adevereste ce spui tu Cipman, cine ar trebui sa suporte costurile inlocuirii placutelor si discurilor?
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege Megane II Sedan Privilege 1,5 Dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.337 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ai facut in scris??? Ca daca nu, nu o sa recunoasca nimeni ca tu ai anuntat defectul.
This post has been edited by cj98czh: 15 May 2006, 12:58 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
cipman |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Costul placutelor ar trebui sa-l suporti tu, iar cel al discurilor "ei". Dar asta numai daca tu ai facut reclamatia in scris (in sensul ca plangerea ta a fost consemnata in fisa, in josul paginii) si raspunsul l-ai primit tot in scris (sub o oarecare forma).
Dar pana sa ajungi acolo, mergi la service si arata-le cum se aprind beculetele. Si pana sa ajungi la service, ridica capota si verifica nivelul lichidului de frana. Nu ne-ai spus nimic despre asta. Ai verificat? Apropo: tu verifici, din cand in cand, nivelul lichidului de frana (si asta scrie in manual)? Teoretic, e bine de verificat la fiecare 1000 km sau o data pe luna. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
HarD |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 September 05 ![]() |
Sincer, trebuie sa recunosc ca pina acum nu prea m-am preocupat de verificat nivele (in afara de ala de ulei). Si da, am fost acum la service si unul din mecanici s-a uita si a zis ca ar mai trebui putin lichid de frina.
In alta ordine de idei, m-am uitat din nou in manual, pentru ca nu tineam minte sa fi vazut troubleshooting pentru problema mea, si intr-adevar, in manualul pe care il am eu (in limba romana) nu este rezolvare/explicatie. M-am uitat pe ce mi-au dat la verificarea de 15K si am ceva de genul placuta de frina ok (inspectie vizuala). In orice caz, nu exista referire la problema semnalata de mine |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege Megane II Sedan Privilege 1,5 Dci
|
|
cipman |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Nu te-ai uitat unde trebuie in manual. Vezi la primul capitol > aparate de control > Tabloul de Bord, pagina 1.53 sau pe-acolo (+ sau - 2 sau3 pagini).
Scrie acelasi lucru: bkr3xg.jpg Eu ti-am spus care pot fi cauzele cele mai probabile ale respectivei semnalizari la bord. Mai sunt si altele. Cert e ca trebuie verificat si de asta nu scapi. Ca o faci tu sau o faci la service, sistemul de franare trebuie verificat si rezolvat motivul semnalizarii din bord. In afara de riscul deteriorarii vreunuia dintre discuri (caz in care se schimba amandoua de pe aceeasi punte) mai exista riscul sa ramai fara lichid (adica fara frane) in cazul in care ai pierderi. Tine doar de tine sa stabilesti daca/cum/unde/cand o vei face. In manual scrie foarte clar: se aprind respectivele becuri => opresti masina (adica o tragi pe dreapta si nu mai mergi cu ea) si consulti un reprezentant Renault. Nu faci asa, o faci pe riscul propriu, inclusiv dpdv al garantiei. Citind printre randuri parca as trage concluzia ca nu prea ai vrea sa te duci la service. Asa e? De ce? Esti din provincie, cel mai apropiat service e prea departe? Sau te temi ca ti va spune acelasi lucru: ca masina e in perfecta stare? Ideea e sa mergi la service, sa le arati ca becurile se aprind, sa le ceri sa gaseasca cauza, sa rezolve si sa-ti dea masina cu problema rezolvata. Ce metode vor aplica ei e alta poveste, dar tu ti-ai facut datoria si masina e in garantie. Iar daca te pun sa schimbi placutele, trebuie sa te convingi cu ochii tai ca sunt uzate; sa ti le masoare in fata ta. Gasesti valorile in postul acesta: Limita de uzura placute si discuri de frana. Vezi ca nici pe forum n-ai cautat cum trebuie. Aveam topic pe tema asta. Le-am reunit eu, asa ca poti sa citesti si mai sus. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
HarD |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 September 05 ![]() |
Cipman, merci mult de raspuns. Ideea e ca le-am spus si azi ca se aprind citeodata, s-au uitat la nivelul lichidului de frina si au zis ca ar mai trebui pus putin. Din pacate, chiar nu stiu cita incredere pot sa am in profesionalismul celor de la service. Si nu, nu e vorba ca nu m-as duce, dar sa ma duc si sa ma abureasca nu am chef, mai ales ca, privitor la masina, poate as pica in plasa.
Ideea e ca, asa cum am mai spus, martorul de pe bord se aprinde rar, maxim o data pe saptamina, nu sta aprins tot timpul. In plus, nu mi s-a aprins niciodata la frinare, ci in timpul mersului, citeodata DUPA pornirea de pe loc, cam la 10 secunde. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege Megane II Sedan Privilege 1,5 Dci
|
|
bh07xyk |
![]()
Post
#21
|
![]() C Group: Members Posts: 976 Joined: 10 March 06 From: Oradea ![]() |
Mie mi se aprindea combinatia respectiva cand franam brusc si plonja masina in fata. La schimbul de ulei mi-am adus aminte de faza si i-am zis unui nene de acolo sa-mi completeze lichidul de frana. De atunci nu mai face. Daca nu ti se aprinde cand franezi brusc ci , asa cum spui, la pornire, pentru mine e cam clar ca nu cu nivelul lichidului e problema.
Acum vin si intreb: Ce e asa mare lucru sa completezi lichid fara sa schimbi placutele? Mie clar imi sunt cam gata alea de pe fata, pe spate cam 50%, si de aceea nivelul era prea jos. Cand schimb placutele ma asigur ca nu da lichidul peste buza (adica nivelul maxim marcat pe vas) si asta e tot. Exista un motiv anume pentru care nu se completeaza lichid? Mai am o intrebare care nu e explicata clar in manual dar parca am citit pe forum ceva de genul "placute uzate inegal stanga dreapta => nu se aprinde martorul la bord" . Adevarat? La un 306, de exemplu, mi s-a aprins martorul cand doar placutele dreapta fata erau la senzor, cele stanga mai aveau carnitza pe ele. La Renault e altfel? Nu o spun cu mandrie, dar am avut masini la care am mers metal pe metal cu saptamanile si cand am schimbat placutele totul a fost normal. |
--------------------
Alfa Romeo 156
Sportwagon 1.9 JTD
2003 Progression ex Laguna Grandtour 1.9dci Dynamique , 120, 17", 2002
Manuale reparatii Laguna in pagina personala. |
|
mihye |
![]()
Post
#22
|
![]() Group: Members Posts: 316 Joined: 4 May 06 From: TM ![]() |
De multe ori cand verifici lichidul de frana trebuie sa fii atent si cum ai lasat masina oprita, daca e trasa frana de mana nivelul lichidului poate aparea m mic deoarece pistonasele din spate sunt in pozitia destins(umplute cu lichid) frana fiind actionata de parghiile franei de mana deci cativa (ml) in minus. De preferat la asemenea verif, fr de mana sa fie lasata jos.
|
--------------------
Fiat
GP
2008
|
|
FlorinZ |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 26 November 04 From: Piatra Neamt ![]() |
Oameni buni., Am si eu aceeasi problema si recunosc ca nu m-am uitat la nivelul luchidului de frina. De fiecare data mi se aprind martorii in bord si face beep cind frinam. Dar din 30 de frine puse mi se aprindeau beculetele doar de vreo 2 sau 3 ori. Dar mai am o intrebare; De 2 ori cind a aparut aceasta anomalie mi s-a OPRIT motorul. De ce? "Mesterii" de la service nu au stiu defel. Deci de ce mi s-a oprit motorul ? Iar acum ies pe usa si amsa verific si nivelul. Merci
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2004 MEGANE II 1.5 dCi 100 CP
Confort Privilege - Vert Cuivre - Clima - Oglinzi rabatabile electric |
|
bubuion |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 17 December 04 From: BUCUREŞTI ![]() |
Si mie mi s-a intamplat asta dar a fost din cauza nivelului lichidului de frana. Dupa ce am completat nu s-a mai intamplat.
Pate sa ti se opreasca motorul pentru ca franezi si nu ai piciorul pe ambreiaj. Masina fiind in viteza motorul se subtureaza si din cauza asta face un beep se aprind becurile si se opreste. Parerea mea. |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2004 SEDAN RENAULT MEGANE SEDAN 1,5 dCi 100 CP BUCURESTI
|
|
FlorinZ |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 26 November 04 From: Piatra Neamt ![]() |
bubuion : Sigur nu se opreste din motivul invocat de tine. Ce naiba nu am carnet de "miine"
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2004 MEGANE II 1.5 dCi 100 CP
Confort Privilege - Vert Cuivre - Clima - Oglinzi rabatabile electric |
|
sandman_ |
![]()
Post
#26
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(bubuion @ May 16 2006, 01:52 PM) Si mie mi s-a intamplat asta dar a fost din cauza nivelului lichidului de frana. Dupa ce am completat nu s-a mai intamplat. Pate sa ti se opreasca motorul pentru ca franezi si nu ai piciorul pe ambreiaj. Masina fiind in viteza motorul se subtureaza si din cauza asta face un beep se aprind becurile si se opreste. Parerea mea. mie mi s-a intamplat sa franez destul de brusc, fara sa calc ambreiajul, eram in t3, parca, acul a ajuns spre 0 rpm, am calcat ambreiajul IMEDIAT dupa ce acul ajunsese acolo si nu s-a oprit motorul. de alte simptome nici pomeneala... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
gorjeanul |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 142 Joined: 30 September 05 ![]() |
La lista problemelor semnalate de mine pe acest forum se adauga si problema asta...
Am fost la service si au constatat ca nivelul de lichid de frana este scazut si au completat. Placutele erau bune, fusesera schimbate in urma cu 5000 de km. Dupa o zi a inceput iarasi sa bipaie si sa se aprinda martorii STOP + frana. In plus, am observat si o pata uleioasa sub roata dreapta fata. Am fost la service si au constatat urmatoarele: Este o problema la ambreiaj - trebuie schimbata pompa de ambreiaj si cilindrul de ambreiaj - acest sistem foloseste acelasi lichid de frana pentru actionare, care se scurgea undeva pe scut si se prelingea pe scut pana pica in dreptul rotii dreapta fata. Reparatia costa o gramada de bani (17.000.000) - mare parte din aceasta suma se datoreaza manoperei, fiind necesara montarea / demontarea cutiei de viteze pentru a junge la piesele impricinate. Sper ca aceasta reparatie sa rezolve si celelalte probleme mentionate pe alte topicuri: ambreiajul tare si zgomotul la pornirea mai brusca la rece. Sper ca informatia v-a fost de folos. |
--------------------
RENAULT/DACIA
LAGUNA/LOGAN
2008/2005
- B-xx-GORJ L3, 2.0/16v, sedan
L1-Laureate 1.4MPI |
|
nick biddy |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 18 February 07 ![]() |
De exact 20 de zile am si eu un Megane Sedan, 1.4 16V, 100CP, 1400 si ceva km pana acum. Imi place cum merge, insa... ma ingrijoreaza cateva aspecte:
- Dupa 2 zile de mers cu ea am observat depunerea unei pulberi fine de culoare neagra pe capacele rotilor. Depunerea s-a acumulat in zilele urmatoare. Acum (dupa ce am spalat-o, evident) a aparut din nou acea depunere, dar mult mai putin. Chiar asa sa se uzeze placutele de frana? Sau... este ceva normal pentru placutele noi? - Nu imi prea place cum intra in vitezele I si marsharier. Tine ceva (intampina rezistenta) atunci cand imping spre viteza I, respectiv spre marsharier (rezistenta chiar mai mare). De doua ori chiar am crezut ca e in marsarier, ca atat a permis sa intre, si... cand sa dau cu spatele, nu era in viteza (chiar s-a auzit un mic croncanit la cutie). La inceput am crezut ca nu m-am obisnuit eu cu ea, dar... acum e clar ca nu e asta. Poate cineva sa-mi spuna daca a mai auzit de o "problema" identica? |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan
Martie 2007, 1.4 16V
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#29
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
chestia cu placutele mi se pare oarecum normala, dar in primii 200km. Poate franezi tu prea mult/brusc/brutal...
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
nikoro |
![]() ![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 24 May 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bh07xyk @ 15 May 2006, 18:17) Acum vin si intreb: Ce e asa mare lucru sa completezi lichid fara sa schimbi placutele? Mie clar imi sunt cam gata alea de pe fata, pe spate cam 50%, si de aceea nivelul era prea jos. Cand schimb placutele ma asigur ca nu da lichidul peste buza (adica nivelul maxim marcat pe vas) si asta e tot. Exista un motiv anume pentru care nu se completeaza lichid? Cam aceeasi intrebare o am si eu. Si mie mi se aprinde becul, mai ales cand accelerez sau la curbe mai stranse la dreapta sau denivelari. Nu se intampla tot timpul dar de 2-3 ori pe zi se poate intampla in conditiile in care merg cam 50km pe zi. Stiu ca ar trebui sa ma uit in manual (pe care nu-l gasesc ![]() Mersi |
-------------------- Megane II Sedan 1.5dci 80 CP, 2004
Confort Privilege |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 21:23 |