Ambreiaj Sport (sau cel putin mai rezistent) - M2
Ambreiaj Sport (sau cel putin mai rezistent) - M2
Boggy22 |
13 Oct 2012, 13:12
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|||
diesel_power |
13 Oct 2012, 14:25
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora |
Teoretic, daca nu ii dai talpa pana cand ambreiajul cupleaza complet, acesta n-ar avea de ce sa sufere si trebuie sa reziste chiar si la cuplul tau actual.
Cel mai probabil ambreiajul tau era obosit dinainte de chiptuning, iar acum se observa clar efectul uzurii. Si eu am chiptuning, cuplu crescut de la 185 la ~240Nm (probabil, n-am facut test dyno) si nu am probleme legate de alunecarea ambreiajului. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
alexumf |
13 Oct 2012, 16:17
Post
#3
|
MEMBRU CHELIOS Group: Members Posts: 775 Joined: 9 July 08 From: Bucuresti |
1. un ambreiaj sport tine mai putin decat cel stock (cu sau fara cip)
2. ambreiajul sport este pt o masina sport. La a ta nu vei putea pleca lin de pe loc iar la fiecare schimbare de viteza masina va trebui serios bruscata...deci pass! |
--------------------
Renault
Megane Coupe
2006 RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
|
|
Boggy22 |
13 Oct 2012, 21:45
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 |
In cazul asta renunt la ideea unui ambreiaj sport, dar banuiesc ca din variantele existente pe piata exista unul mai rezistent decat ala stock. Am vazut pe site la autokarma niste variante:
LUK: 804 lei numai cu 415 0400 10 Diametru 230 mm fara lagar Cu reglare automata pentru motoare cu volanta cu masa dubla Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o SAC LUK: 1083 lei numai cu 415 0400 10 Diametru 230 mm cu rulment de presiune Cu reglare automata pentru motoare cu volanta cu masa dubla Verificati volanta cu masa dubla si daca e cazul inlocuiti-o RepSet Pro VALEO: 1418 lei Cod motor K9K.7.32 nr. cutie viteza TL4 pentru motoare cu volanta cu masa dubla Versiune 230 SAT placa presiune + disc ambreiaj |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
razvanache |
25 Oct 2012, 18:30
Post
#5
|
Meganist de voie Group: Members Posts: 178 Joined: 20 June 11 From: Tg Mures |
am vazut pe forum la 4tuning un anunt cu niste baieti care MODIFICA AMBREIAJE STOCK (nu ma intreba cum), tocmai pe aceste considerente ca pentru unele marci de masini nu prea se gasesc kit-uri de ambreiaj sport. daca mai gasesc link-ul ti-l trimit prin PM.
|
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dci 82CP
2003 HatchBack "...vezi ma? Ti-am zis eu sa nu-ti iei Megane! da tu nu, tu Batman, Batman..."
|
|
Boggy22 |
25 Oct 2012, 20:31
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 |
Multumesc mult! Ambreiajul asta mai duce iarna + putin din primavara, deci la anul voi baga banuti in el.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
loczero |
11 Mar 2013, 00:38
Post
#7
|
loczero Group: Members Posts: 62 Joined: 19 December 12 From: CT |
salut, ce ai rezolvat cu ambreiaju, ca si pe mine ma lasa si trebuie sa-l schimb, tot 1.5dci am si eu, 72kw220Nm, si ma interesa un ambreiaj mai potent, ma inteles k Exedy ar fi destul de rezistente, asa m-a sfatuit un mecanic.
|
--------------------
Renault
Clio
2004
- CT-17-VIZ http://www.cliodci.net/
http://www.cliosport.net/ Renault Clio Hatchback 2004 1.5 DCI 60kw -> need more pwr |
|
Boggy22 |
11 Mar 2013, 15:50
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 |
Salut. Nu l-am mai schimbat cu toate ca au fost momente cand l-am simtit ca scapa. 99% din timp tine bine. N-am probleme cu el intr-a 6-a la talpa maxima chiar si la 2500 RPM unde am 320nM. Nu stiu ce se intampla cand scapa.
Momentan am renuntat la ideea de a-l mai schimba. This post has been edited by ValBo: 11 Mar 2013, 15:51 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
vladimirmegane |
21 Jun 2015, 15:18
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 21 April 15 |
salut. am facut aceeasi modificare la megane 2 si ambreiajul s-a dus mai repede. nu am gasit nicaieri kit-uri mai rezistente si am pus unul clasic de la LUK iar de atunci am 100mii km cu el si nu da semne de oboseala. mergi pe clasic.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5dci
2007 Prestige
- GL11VYM
|
|
djcristi |
28 Jun 2015, 17:27
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti |
imi place ca de volanta nu discuta nimeni care e cea mai importanta. 320nm sunt overkill , un remap corect se face lasand tot acei 240nm maximi , ca sa nu omori ambreiajul+volanta, si se mareste cuplul doar mai sus gen 2800rpm+ , astfel cuplul maxim va ramane acelasi dar va creste puterea in ture mai mari (marind cuplul acolo).
Asta pt cine nu doreste sa dea 3000ron pe un kit LUK cu volanta. This post has been edited by djcristi: 28 Jun 2015, 17:28 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Boggy22 |
28 Jun 2015, 17:48
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 3 September 06 |
Am ~40k km de la modificare si nu e nicio problema. A scapat de 2-3 ori pana acum, dar cred ca probabil era incins. Altfel nu-mi explic de ce nu a revenit problema sau de ce nu e una recurenta.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
2007 1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
|
|
djcristi |
28 Jun 2015, 20:41
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti |
nu intelegi, degeaba ai puterea aia, daca nu te poti folosi mereu de ea, deoarece toate componentele sunt gandite pt 240nm (cutie, ambreiaj+volanta , planetare , suporti motor, etc) , tu le vei uza prematur, gandeste-te ca un kit de ambreiaj tine 100k , o volanta 200k, asta la utilizare normala, dar la 320nm gandeste-te ca viata lor e la jumate.
Sa nu mai zic ca remapul ala facut pe branci iti va omora si sistemul pe injectie/turbo pe termen lung, dar e alegerea ta. This post has been edited by djcristi: 28 Jun 2015, 20:44 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd September 2024 - 14:16 |